Zamknij

Ostry konflikt w Klubie Seniora Radość w Łowiczu. Przewodnicząca wyrzuciła członkinię

12:36, 27.03.2023 Aktualizacja: 10:03, 28.03.2023
Skomentuj Anna Bieguszewska jest przewodniczącą Klubu Seniora Radość od 15 lat. Anna Bieguszewska jest przewodniczącą Klubu Seniora Radość od 15 lat.

Miała być radość, jak w nazwie klubu, zresztą przez lata była i nadal dla wielu jest - ale od kilku miesięcy jest to dla niektórych radość przez łzy i zaciśnięte zęby. Według jednej z członkiń  Klubu Seniora Radość w Łowiczu zadawanie przez nią pytań przewodniczącej zakończyło się decyzją tej drugiej o ... wyrzuceniu z klubu osoby stawiającej pytania.  Problem w tym, że klub jest grupą  raczej nieformalną, należeć do niego może każdy, więc wyrzucanie jest dość wątpliwe i trudno wykonalne. A druga sprawa: czy istotnie coś było ukrywane?. 

Osobą zadającą pytania jest od kilku miesięcy pani Krystyna, lat 81, skarbniczka klubu od lat 10.

Klub funkcjonuje w ogromnej mierze dzięki dotacji na jego działanie przekazywanej z budżetu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, na rok 2022 była to kwota ok. 49.000 zł. Jak mówi nam dyrektorka MOPS Urszula Markowicz, te pieniądze są przekazywane i rozliczane przez księgowość MOPS i nigdy nie było żadnych zastrzeżeń co do prawidłowości wydatkowania.

Jak wydawano zebrane pieniądze?

Ale obok pieniędzy "miejskich" są jeszcze, oczywiście dużo mniejsze, pieniądze składkowe: składki członkowskie w wysokości 5 zł. miesięcznie i składki okolicznościowe, z różnych okazji. To może być na zabawę, wyjazd, teatr - a kwoty mogą być 15zł. 35, ale i 55 zł. I właśnie o te pieniądze, a konkretnie o rozliczenia z ich wydawania,  zaczęła dopytywać pani Krystyna, osoba z wieloletnim doświadczeniem w gospodarce finansami, jako że przez lata była kierowniczką sklepu GS w gminie Zduny. Jak mówi, nikt nigdy nie miał do niej najmniejszych pretensji o sposób prowadzenia placówki, przeciwnie, proszono ją, by nie odchodziła na emeryturę i rzeczywiście kilka lat, mimo nabycia praw emerytalnych, jeszcze pracowała. 

Jej zdaniem przewodnicząca Anna Bieguszewska osobiście lub inne osoby z zarządu klubu wielokrotnie pobierały od członków różnego rodzaju dobrowolne składki na imprezy, spotkania i wyjazdy, ale z tych pieniędzy się nie rozliczała - a ona, jako skarbnik klubu, winna była znać wysokość zebranych kwot i ich wydatkowanie. Ponadto, twierdzi pani Krystyna, klub nie raz otrzymywał od sponsorów - a były to tak osoby fizyczne jak i firmy i instytucje - dary i darowizny na swą działalność. Trafiały one najczęściej na ręce pani przewodniczącej, ale skarbnik powinna była te wpływy także móc kontrolować. Stąd ponawiane przez Krystynę, w ostatnich miesiącach coraz dobitniej, żądania przedstawienia przez przewodniczącą rozliczeń z tych darowizn i składek i z ich wykorzystania. 

Przewodnicząca Anna Bieguszewska odrzuca wszelkie zarzuty pani Krystyny. Więcej, twierdzi, że nigdy formalnie pani Krystyna od niej tych rozliczeń nie zażądała.  Przyznaje, że jako skarbniczka pani Krystyna zbierała składki i były one skrupulatnie rozliczane, sprawdzała to także rokrocznie komisja rewizyjna klubu. Natomiast inne zbiórki, na wyjazdy czy imprezy, były dokonywane przez inne osoby - ale także skrupulatnie rozliczane i dowody zakupu towarów czy usług są gromadzone w szafie w siedzibie klubu przez opiekunkę klubu z ramienia MOPS. - U nas nie ma żadnej tajemnicy. Krystyna mogła przyjść i zobaczyć rozliczenia wczoraj, może przyjść dzisiaj, może jutro, zawsze  - zapewnia przewodnicząca. 

Jej słowa potwierdza opiekunka klubu Agnieszka Olczak. - Pani Krystyna może sobie wszystko sprawdzić, jak każdy inny członek klubu może to zrobić. 

Dyrektor MOPS Urszula Markowicz także jest osobiście przekonana, że również i prywatne składki członków klubu były wydawane prawidłowo.  

Pismo, którego nie powinno było być

Sprawa nabrzmiewała w ostatnich miesiącach, wiedzieli o niej nawet członkowie komisji rewizyjnej Rady Miejskiej w Łowiczu, ale gdy kilka tygodni temu pytaliśmy ich o tę sprawę twierdzili, że zajmą się nią, ale bez pośpiechu. Teraz jednak nagle sprawa ujawniła sią z całą mocą. Otóż Anna Bieguszewska podjęła w dniu 20 marca decyzję o pozbawieniu pani Krystyny członkostwa w klubie z dniem 24 marca. Uzasadniła to na piśmie "brakiem poszanowania godności osobistych członków klubu i nie przestrzeganiem powszechnie przyjętych zasad współżycia społecznego". Powołała się przy tym na wcześniejszą o ponad trzy tygodnie decyzję kilkuosobowego zarządu klubu z dnia 1 marca. 

Zobowiązała jednocześnie pisemnie dotychczasową skarbniczkę klubu do przekazania klubowej gotówki według salda na ten dzień i wszelkich dokumentów rozliczeniowych do 2018 roku wstecz. 

Sęk w tym, że członkostwo w klubie jest nieformalne, może w nim być każdy senior z terenu miasta. Czy więc przewodnicząca klubu może kogoś z klubu pozbawić tego członkostwa? Skoro nie ma procedur przyjmowania w szeregi klubu? Skarbniczka twierdzi, że przewodnicząca nie może tego uczynić. I dzień po otrzymaniu pisma o pozbawieniu członkostwa zwróciła się o anulowanie tegoż do burmistrza.

Miała dobre wyczucie, burmistrz nie musiał tu działać. Dyrektorka MOPS Urszula Markowicz powiedziała nam dziś, że przeprowadziła już z panią Krystyną rozmowę, w której zapewniła ją, że może na spotkania klubu przychodzić, bo pismo jakie otrzymała w ogóle nie powinno było powstać. - Klub jest nieformalną grupą osób, panie za bardzo chciały ubrać tę działalność w przepisy - ocenia. Podkreśla, że "Radość" jest tylko klubem, nie ma statutu, jedynie wewnętrzny regulamin. Każdy senior zamieszkały w Łowiczu ma prawo przychodzić na spotkania.

Czy mediator pomoże?

- Sprawa jest dla nas przykra - podkreśla dyrektorka. - Ta rysa na wizerunku klubu nie była potrzebna. Ale nam jest trudno takim doświadczonym osobom zwracać uwagę, nakazywać, ingerować. Podobnie przykro jest Agnieszce Olczak.

Tym bardziej, że klub działa nadal, spotkania i imprezy się odbywają, ludzie są zadowoleni. Dlatego, by atmosferę uzdrowić, dyrektorka od kilku miesięcy podsyłała do klubu psycholożkę zatrudnioną w MOPS, by prowadziła z seniorami rozmowy.  W wysiłkach zmierzających do naprawienia atmosfery nie ustaje. Według niej stan na dziś jest taki, że po indywidualnych rozmowach z obiema antagonistkami udało się jej uzyskać od obu zapewnienie, że zaakceptują pośrednictwo mediatora, który podjął się zadania. 

Stanowisko pani Krystyny jest jednak inne. Nam powiedziała, że jest skłonna zaakceptować mediatora, ale nie od razu, musi najpierw uspokoić się po tym, co jej zrobiono. Bo ona sama sprawy by nie nagłaśniała, zależało jej tylko na wyjaśnieniu jak są rozliczane pieniądze - ale wyrzucenie jej za to z klubu przebrało miarę goryczy. 

Więcej o kulisach konfliktu w klubie - pojutrze w Nowym Łowiczaninie. 

 

 

 

 

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(35)

ZosiaZosia

5 5

No wielkie mi co, szykuje miejsce dla tego pana z wąsami. Ktoś musi wypaść a stanowisko księgowego intratne jest

09:27, 28.03.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RedakcjaRedakcja

6 1

Szanowna Pani,
to jest funkcja skarbnika, pełniona społecznie. Księgowa rozliczająca klub pracuje w MOPS.

09:34, 28.03.2023

p Bp B

31 4

Pani Krysia ma rację a pani B. to dobry gagatek. Należy tej pani przez małe p dobrze się przyjrzeć i to dobrze. Tylko szkoda, że tak PÓŹNO ???

09:39, 28.03.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gość Gość

24 3

O tym co się dzieje w klubie była mowa na sesji Rady Miasta i z tego co była mówiono nie dzieje się tam dobrze. Jak to jest możliwe, że skarbnik klubu jest pozbawiona wiedzy o środkach tego klubu? Jakieś kuriozum.

09:47, 28.03.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

??????

2 1

Nie wolno zadawać pytań czy też dopytywać?

17:38, 28.03.2023

zapytamzapytam

3 0

Na razie to są tylko słowa, ale jeżeli był przekręt to - w s t y d.
Po drugie - kto przekazuje duże / 49 tys.zł/ pieniądze " Klubowi ", który nie ma
mocy prawnej?

18:15, 28.03.2023

NikolaNikola

8 6

Pewnie jakaś koleżanka słusznej, jedynej władzy chce ją wygryźć XD

10:09, 28.03.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Teraz Teraz

14 2

Teraz przed wyborami nic się nie zadzieje bo nikt nie będzie chciał się narazić seniorom. Wszystko ucichnie zamiecie się pod dywan, a Pani B najdzie się na "1" wyborczej listy do Rady Miasta. Nie przez przypadek cały czas teraz jakieś obiadki, spotkania, benefisy. Promocja trwa.

10:15, 28.03.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NNNN

26 2

Ile MOPS im daje???? Nie wierzę:(((

10:31, 28.03.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KarmaKarma

38 5

No w końcu nigdy nie sądziłam ze ktoś publicznie ruszy te kobietę po cichu każdy na nią narzeka każdy widzi jak działa każde widzi jak pozbywa się osób niewygodnych dla siebie zrobiła sobie z klubu dodatkowa skarbonkę i własne podwórko. Gratuluje Pani Krystynie odwagi i chęci ujawnienia tematu (nie sadze by to w jakikolwiek sposób wpłynęło na działalność tej kobiety ale jestem dumna ze ktoś się odważył) współczuje stresu jakiego Pani Krystyna doznała i napewno jeszcze dozna bo niestety z ta osoba nie ma dialogu albo jest jak ona chce albo wynos się z klubu. Przykre jest to ze tam są osoby starsze doświadczone a tak dużo w nich jadu mimo wszystko Pani Krysi życzę dużo siły wytrwałości i proszę z podniesiona głowa wreszcie pokazać tej osobie ze nie jest bezkarna brawo

10:37, 28.03.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

??????

19 2

Wreszcie ktoś się wziął za tą wstrętną babę B. !!!

11:05, 28.03.2023

.!!!!.!!!!

20 6

Pani B. Korzystała z pieniędzy klubu RADOŚĆ, tj kawka, obiadki i inne przyjemności na koszt nie "swój" . Chciwe BABSKO!!!

11:16, 28.03.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Żenada Żenada

18 5

Może lepiej zająć się ważnymi sprawami typu bezpańskie psy i koty, dofinansować działalność lokalnych stowarzyszeń pomagającym zwierzakom a nie nianczyc emerytów i dawać im 50k rocznie niewiem za co.

11:45, 28.03.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KarmaKarma

14 0

Nie mnie oceniać czy zwierzęta są ważniejsze od ludzi i ich zachowań jednakże wydaje mi się ze poczynania tej kobiety nie powinny pozostać jak dotychczas bezkarne i zamiecione pod dywan. Ludzie starsi to tez ludzie i jeśli proszą o pomoc to powinni ja uzyskać

11:51, 28.03.2023

ToTo

17 5

Babsko pogonić trzeba!

12:38, 28.03.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Latina VulgarisLatina Vulgaris

16 0

Mówi się, że władza deprawuje. A tam gdzie jest władza i pieniądze bez kontroli o deprawacje najłatwiej. Władze KS Radość powinny postawić na pełną finansową transparentność, bo o podobne oskarżenia nietrudno.

12:39, 28.03.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do Latina Vulgaris Do Latina Vulgaris

2 0

Ryba psuje sie od glowy....ale skrobac nalezy jad ogona...ale Jesli Ona jest z pisu...to nie wolno jej skrobac...tylko podzieiac ze jest piekna..madra zdrowa...??

14:50, 28.03.2023

szsz

27 5

Znam panią Krysię od dawna i wiem ,że jest bardzo uczciwą i porządną osobą.Musi być więc coś na rzeczy jeżeli jęj nie podoba się zarządzaniem w klubie Jezeli przewodnicząca bezprawnie wyrzuca skarbnika to musi mieć coś za uszami. Finanse muszą być przejrzyste i jasne.

13:23, 28.03.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HgHg

20 1

Mnie to tylko dziwi jedno, dlaczego pieniądze przeznaczone na pomoc najuboższym mieszkańcom miasta są marnotrawione na biesiady emerytów. Przydałby się w tej sprawie audyt zewnętrzny. Miejcie miarę ludzie co jest ważniejsze zaspokojenie podstawowych potrzeb czy kawa i ciastka.

15:22, 28.03.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

do Hg...do Hg...

8 0

Niektorzy zyja kosztem innych...PONAD STAN...jednego nie stac na sniadanie cieple a inny hula sobie na koszt biedaka..

15:38, 28.03.2023

KajaKaja

0 0

Prawda jest taka, że najubożsi są teraz emeryci(POZA MUNDUROWYMI) i ...pijaki. Więc pomoc trafia tam, gdzie trzeba. Skarbniczce trzeba oddać kontrolę nad finansami i będzie dobrze. Cały klub ma prawo mieć wgląd do faktur.

14:22, 29.03.2023

Uj CikUj Cik

7 11

UJ coś kłuje- jednego Pana ten Klub Seniora. Robi się aferę z niczego. Fundusze samorządowe rozlicza MOPS- żadnych zastrzeżeń nie ma.
Jedna Pani Skarbnik z bogatym doświadczeniem że sklepu GS, biega od radnych po media, bo Seniorzy z zrzutki prywatnej na flaszkę się nie rozliczyli, a może i się nie podzielili.
Afera koperkowa

16:39, 28.03.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Myślenie nie boliMyślenie nie boli

7 3

To nie jest afera koperkowa oszustwo powinno być gaszone w zarodku chamskie zachowanie również a ktoś kto stoi na czele jakiejkolwiek organizacji powinien świecić przykładem a nie pluc jadem i chamstwem o złodziejstwie nie wspomnę bez względu na to czy kłuje Pana czy Panią po oczach takie rzeczy nie powinny mieć racji bytu. Pani która zwraca uwagę na problem ma racje czas najwyższy

18:01, 28.03.2023

olaola

13 5

Przecież każdy wie i bardzo narzeka na obecną przewodniczącą B.,zrobiła z klubu prywatny folwark,nie znosi słowa sprzeciwu i jeszcze te nierozliczone pieniądze,jest nietykalna bo ma za sobą p..Kalińskiego-trzeba ją usunąć bo będzie coraz gorzej.

16:45, 28.03.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Jak zwykleJak zwykle

6 2

Właśnie to jest najgorsze każdy wie każdy narzeka a osoba dalej siedzi na stołku jakby nigdy nic się nie stało ?

17:57, 28.03.2023

wandawanda

12 2

Mało pani B. pieniędzy , mieszka z córką (panną) -lekarką i jeszcze mało ,wstyd wyciągać kasę emerytom i rencistą.

16:50, 28.03.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ktoś Ktoś

5 4

Co kogo obchodzi kto z kim mieszka ?
Akurat tej kobiecie nie są potrzebne pieniądze ze składek ,bo je ma .Łatwo kogoś skrzywdzić nie mając pojęcia o niczym i podpisując się anonimowo .

21:25, 28.03.2023

olafolaf

11 3

Pani Krysia to b.uczciwa i nieskazitelna osoba,jeżeli ona ma wątpliwości to napewno przewodnicząca coś chachmęci-zresztą mnie to nie dziwi.

16:53, 28.03.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

EmerytkaEmerytka

1 0

Uczciwa może i jest, ale nieskazitelna ????
Może wesoła, przyjazna,empatyczna ?????
Można " PĘC " ze śmiechu
???????

23:43, 31.03.2023

aniaania

13 2

Pogonić babsztyla , przez te lata zapuściła korzenie i czuje się bezkarna.

16:54, 28.03.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zosiazosia

12 2

Żeby okradać emerytów -WSTYD pani przewonicząca

17:19, 28.03.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OnoOno

16 2

Klub jest nieformalną grupą,a MOPS za 2022 r.wypłacił ,49.000 zł, więc pytam za co,mamy państwo w państwie??!! Stara baba rządzi jakąś nieformalną grupą gdzie ma dojście do koryta,Wstyd

18:23, 28.03.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

xxxxxx

7 1

TAK masz rację

18:42, 28.03.2023

siema Pekinsiema Pekin

6 1

tamMao potrzebny zrobilby porządek

19:07, 28.03.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

alaala

14 3

czyli kub utrzymywany jest z naszych pieniędzy podatników? Każdy płaci na te obiadki i lans starej baby Bieguszewskiej? na to idą pieniądze podatników? to wstyd !!!!

19:09, 28.03.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AdamAdam

3 11

Dobrze, że w tym mieście choć Klub Seniora prężnie działa, i mocno to kłuje w oczy zwłaszcza bezradnego Wójcika, który od lat tylko krytykuje.
Tu nie ma żadnej afery, po za próbą jej wykręcenia z byle czego.
Jeżeli jest składka okolicznościowa - np zrzutka choćby na wino i ludzie się dobrowolnie zrzucają to co, ma to być gdzieś księgowanie, zapisywane, ilość wybitnych lampek? Bzdura a to wszystko polityczną gierka jednego z radnych, któremu Bieguszewska, nie raz nawtykała.
Bzdura a to wszystko polityczną gierka jednego z radnych, któremu Bieguszewska, nie raz nawtykała.
A wszystkich komentujących tzn wszystkich dwóch na czele z RW, uczyłam, że chamskie określanie kogoś starą babą- świadczy o wyjątkowym chamstwie, zbydlęceniu i zawiści, a także o braku szacunku dla seniorów, widać jak ktoś taki nie szanuje swojej mamy lub babci. Po prostu szuja

21:34, 28.03.2023
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

ELCeELCe

6 2

Prężnie proszę Pana to działa Uniwersytet Trzeciego Wieku, w dodatku działa bardzo transparentnie i pozyskuje pieniądze z zewnątrz, z grantów UE np. A klub seniora to faktycznie jakieś nieformalne coś ...

08:25, 29.03.2023

Gość Gość

2 0

Adam? Piszesz- uczyłam. Zdecyduj się w końcu rodzaj męski czy żeński?
P. S.
Ja pamiętam jak raz Pani B. wypominała na sesji, że radni jej pieniądze zabrali (po cięciach) i że zapamięta to sobie :)

10:43, 29.03.2023

OniOni

0 0

Lampka wina z Mopsu za 49 000,żenada

20:49, 29.03.2023

MaxMax

5 1

Szanowni zdenerwowani, jeżeli Klub Seniora "Radość" jest klubem w takim znaczeniu, że tworzą go równi i równoprawni członkowie, to od członków zależy, czy pani B. powinna się wytłumaczyć i wyjaśnić dlaczego skarbnik tego klubu nie wie nic o przepływach finansowych. Ale nie tylko, bowiem o ile takie przepływy miały miejsce, co jest prawdopodobne, to od pytania kto ile wpłacił i co z tymi pieniędzmi zrobiono jest jeszcze taka instytucja jak Urząd Skarbowy ( być może nie tylko). Jeżeli bowiem handlujący na targu musi być gotów do rozliczenia każdej wziętej do ręki złotówki, to "klub" finansowany z pieniędzy publicznych, tym bardziej. Zatem dla dobra "klubu" pani B. powinna, po pierwsze spokojnie, aczkolwiek bezwzględnie rozliczyć się z finansów a po drugie w trybie natychmiastowym ustalić sposób raportowania i rozliczania każdych otrzymanych pieniędzy. I tyle.

21:45, 28.03.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Szef Szef

7 3

Ruda to wredna, wywalić na zbity pysk! Nie wiem czemu *%#)!& tak przy niej skacze chyba tylko liczy na głosy emerytów

21:48, 28.03.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

doradora

12 3

Ta baba nieustannie się lansuje,odnoszę wrażenie że czuje się właścicielką tego klubu a uczestnicy to takie dodatki,takie tło dla wielebnej B.,w dodatku nieuczciwa.

21:56, 28.03.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gość Gość

4 6

Ten klub seniora to banda emerytów barwiących się na koszt podatników.Natomiast łowicki Mops to nie MOPS tylko mafia.Ciekawe czy wyrazi ktoś zdanie na temat Pani Dyrektor i kierowniczki Mops-u oraz całego personelu.

00:13, 29.03.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

tolektolek

6 4

Nikt nie wyrazi zdania, bo MOPS działa prężnie i pomaga kiedy jest potrzeba.

12:54, 29.03.2023

W Z tkaW Z tka

6 0

Afera finansowa w Klubie Radość -artykuł Nowego Lowiczanina z 11 października 2012 r. Nie pierwszy raz zaistniały więc wątpliwości co do rzetelności rozliczeń finansowych w tym Klubie. A ta ciężka "praca społeczna" tej podobno " kobiety anioła "przy suto zastawianym stole i to za pieniądze z budżetu miasta, czyli podatnika. To godzi się z jej anielskim sumieniem???

00:37, 29.03.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

xxxxxx

1 0

jak juz cos piszesz to pisz dokladnie,wtedy radny rw rowniez myslal ,ze to seniorzy robia przekrety a okazalo sie ,zo to osoba,ktora miala opiekowac sie klubem krecila lody co zostalo udowodnione w sądzie.

18:35, 03.04.2023

AndrzejAndrzej

2 10

Najlepsze jest to że żadnej afery nie ma. A dla tych co by chcieli upadku Pani Ani są złe wieści. Po pierwsze Klub może istnieć jako organizacja nieformalna i zgodnie z prawem takie organizację mają prawo do dotacji - która jest rozliczana prawidłowo, po drugie - w klubie jest Komisja rewizyjna - która pilnuje prawidłowości działania, a wszystkie zarzuty oparte są na wypowiedziach jednej Pani.
I jeszcze jedno jeśli ktoś zarzuca komuś kradzież nawet w anonimowym komentarzu musi się liczyć, że dosięgnie go sprawiedliwość

05:10, 29.03.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

oloolo

6 0

Nie strasz nie strasz bo się posr...sz

09:40, 29.03.2023

LodziaLodzia

5 1

Każda władza musi mieć kontrolę i p.Ania nie może negować potrzeby istnienia takiej kontroli. I może powinna zweryfikować swoich doradców...

14:25, 29.03.2023

PrawieSeniorkaPrawieSeniorka

9 1

Skoro to przykry zgrzyt, to trzeba wszystko ujawnić, nic nie kryć i zgrzytać nie będzie.

08:25, 29.03.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RomanRoman

5 3

Gdyby było wszystko w porządku to paniB.dałaby rozliczenia p K.,a jeżeli ją wyrzuciła,to chyba jest coś na rzeczy

17:40, 29.03.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Małolacik69Małolacik69

3 5

Panie redaktorze proszę najpierw doinformować się jaka jest sytuacja w klubie seniora pomiędzy seniorami a panią Krystyna a potem proszę wyrażać swoją opinie o klubie seniora radość i jej przewodniczącej bo wspólnie z wcześniej wymienionym radnym miasta chcą zrujnować reputacje klubu seniora radość w Łowiczu. Proszę zapytać się jak się zachowywała pani Krystyna wobec innych uczestniczek klubu a na dodatek zaczerpnąć wiadomości bo może żyją jeszcze kobiety których mężowie byli rozpijani pod sklepem gdzie pracowała pani Krystyna wtedy wyjdzie prawdziwe oblicze pani Krystyny i pan radny straci razem z panią Krystyna tak wielkie poparcie. Seniorów stać żeby za własne pieniądze wypić kawę lub się pobawić na Zaciszu a mam nadzieję że pani przewodnicząca w sądzie oczyści swoje dobre imię. Pozdrawiam

21:48, 29.03.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Gość Gość

5 2

Skoro seniorów stać to czemu ma służyć tą dotacja dużych pieniędzy z MOPS?

23:30, 29.03.2023

ElaEla

5 2

W stu procentach zgadzam się z Panią Krysią, Bieguszewska traktuje klub i cudze pieniądze jak swój prywatny folwark, czas najwyższy zmienić Bieguszewską na osobę miłą, sympatyczną i UCZCIWĄ przede wszystkim , a pani Olczak jaką funkcję pełni w tym klubie, mężuś załatwił pracę w MOPS-ie i tak się tam zakotwiczyła, bo ze swoim wykształceniem i umiejętnościami raczej nic więcej chyba nie potrafiłaby robić... Krótko mówiąc , prywata, prywata, ręka rękę myje. PORAŻKA , w tym klubie na pewno Bieguszewska powinna zrezygnować z funkcji jaką pełni, bezczelna kobieta, nie znająca w ogóle przepisów!!!

08:44, 30.03.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

do obronczyni krysztdo obronczyni kryszt

3 1

jezeli juz tak jestes dobrze poinformowana to badz konsekwentna,dlaczego nie piszesz,ze krystyna jest skonfliktowana z bardzo wieloma czlonkami klubu,ciagle sie z kims kłóciła,o wszystko miala prentensje nie bede wymieniac o co bo ludzie nie uwierza o jakie *%#)!& robila awantury,ciagle jej cos nie pasowalo.Na okraglo ządala szacunku ale na to trzeba zasluzyc.A Pani Ania zna przepisy, jest uczciwa,nie jest bezczelna kobieta,zrezygnuje z funkcji przewodniczacej kiedy bedzie chciala a nie na twoje zyczenie.

21:05, 30.03.2023

nowynowy

2 3

pamietam jak pani b sie zawsze pamoszyła do emerytury i robi to dalej ma to we krwi

22:45, 30.03.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AaaAaa

0 0

Ale o co ci chodzi?

12:33, 31.03.2023

wojciechwojciech

1 0

znam kilku emerytów ,którzy chcieliby się zapisać do klubu emerytów,ale jak widzą kto nim kieruje,mówią
-dziękujemy ale NIE.

21:08, 03.04.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu lowiczanin.info. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%