W środę 31 października o godz. 18.00 na facebookowym fanpage`u Nowego Łowiczanina będzie można obejrzeć na żywo i przysłuchać się debacie kandydatów na burmistrza Łowicza: Krzysztofa Kalińskiego i Jakuba Wolskiego.
Debata miała odbyć się w poniedziałek, 29 października. O zmianę terminu poprosił jednak Jakub Wolski w związku z tym, że w poniedziałek wieczorem brał udział w konwencji wyborczej tych kandydatów PiS na burmistrzów i wójtów, którzy w tej części województwa łódzkiego przeszli do II tury wyborów, a której uczestnikiem będzie Jarosław Kaczyński. Konwencja odbyła się w Zduńskiej Woli. Krzysztof Kaliński wyraził zgodę na przesunięcie terminu.
Przypomnijmy, że urzędujący burmistrz Krzysztof Kaliński, wysunięty w wyborach przez komitet Łączy nas Łowicz, uzyskał w pierwszej turze 39,84% oddanych głosów, a Jakub Wolski, kandydat Prawa i Sprawiedliwości - głosów 20,06%. Inni kandydaci uzyskali łącznie ok. 40%. To o głosy tych obywateli, którzy w I turze opowiedzieli się za kimś z pokonanej trójki, rywalizują teraz dwaj kandydaci, którzy pozostali na placu boju.
Debata odbędzie się bez udziału publiczności, pytania zadawać będzie przedstawiciel redakcji, stawiać je sobie będą także kandydaci. Debacie przysłuchiwać się będzie kilkoro łowickich licealistów - i nie tylko przysłuchiwać, ale i dysponować prawem "dopytania" kandydatów.
Zaproszenia do udziału w tej grupie wystosowaliśmy do wszystkich łowickich liceów ogólnokształcących, pozytywnie odpowiedziały tylko Pijarskie LO i LO przy ZSP4. Młodzi z tej grupy reprezentować będą na debacie wyłącznie samych siebie, a nie szkoły, w których się uczą. Nie są zaangażowani w żadnym z komitetów wyborczych, ale interesują się życiem społecznym.
Debatę będzie można obejrzeć tutaj: https://www.facebook.com/a>
Przypomnijmy, że obaj kandydaci odpowiedzieli pozytywnie na nasze zaproszenie do debaty od razu po jego wystosowaniu, w poniedziałek 22 października.
gucio16:12, 26.10.2018
Panie Kaliński,wierze iz zapedzi Pan w przysłowiowy"kozi rog"młokosa,ktory nie ma zielonego pojecia o rzadzeniu miastem.Gdyby wygrał(!?)byłby sterowany przez Kasiorka!Wolski jest tylko marionetka!!!
Ilona16:32, 26.10.2018
Czy do prawdy nie ma w Łowiczu lepszych obserwatorów życia społecznego, którzy mogliby zadać pytania w trakcie debaty? Tyle stowarzyszeń działa w naszym mieście; wielu mądrych ludzi mieszka tu, a w Warszawie pełni odpowiedzialne funkcje. To jest zupełnie inna perspektywa i spojrzenie na miasto.
Benio16:35, 26.10.2018
Trzy lata temu Polska dała ogromny kredyt zaufania obecnie rządzącej Partii PiS...że też nowe i lepsze nastąpi; że tylko nie PO, bo to złodzieje inne takie tam; że Polakom będzie lepiej, nie będą okradani, bo PiS odda wszystko co PO nakradło. I co z tego mamy? Krok od wyjścia z Unii i śmiech z nas na arenie międzynarodowej. Dlatego wtedy nie podjąłem ryzyka, bo wiedziałem, że może być źle, ale mimo wszystko nie aż tak i teraz za nic w świecie, nawet myśleć nie chcę, że Pan Jakub może dorwać się do naszej "małej ojczyzny".
Benio16:35, 26.10.2018
Obiecanki, cacanki, a będzie gorzej i gorzej... Trochę Pan Jakub to taki Adrian co to nic sam nie zrobi, tylko to co mu każą, a kościół wtedy na Górkach na pewno by powstał.
SokółP23:46, 26.10.2018
Wyjść to to możesz do łazienki, a najbardziej w Berlinie i Paryżu to się śmieją z Tuska i ludzi z KODu jak zostali zmanipulowani
Booo16:48, 26.10.2018
Tylko nie PIS. o nie w życiu
Stefan17:12, 26.10.2018
Wspieram Jakuba Wolskiego, bo wierzę w pozytywną zmianę w Łowiczu! Damy radę!
J17:12, 26.10.2018
Świetnie prowadzona kampania Wolskiego. Brawo Kuba! Jeszcze trochę. Już jesteś blisko. Wąsaty do tej pory nie doszedł do siebie. Bończak i cała świta upajali się i wmawiali Kalińskiemu, że wygrają w pierwszej turze.
gg19:34, 26.10.2018
A ty widać jeszcze nie wytrzeźwiałeś .
Eryk19:56, 26.10.2018
Hehe hehe. Nie wytrzezwiales jeszcze kolego? 40% do 20% to blisko? W II turze elektorat M.Siewiery i M.Sobczaka za antypisem, tylko niedobitki od P.Kolasa z architekcikiem pójdą na J.Wolskiego
Józuś22:01, 26.10.2018
A co w tej kampanii takiego świetnego? Serio pytam.
Wyborca17:31, 26.10.2018
A przypadkiem uczniowie Ci, mam na myśli Pijarskie LO, to nie uczniowie popierający wcześniej KW Pana Pawła Kolasa ?? Jeśli tak to nie zgodzę się, że nie zaangażowani w żaden z komitetów...a wiadomo, że Pan Kolas poprze P. Wolskiego
profesor17:49, 26.10.2018
Dobrze powiedziane, sam chodzę do Pijarskiego LO i wszechobecne plakietki z logiem komitetu Pawła Kolasa to jakiś dramat.
Maciek17:59, 26.10.2018
Tylko nie PiS!!!!!!!!!!!!!!!!!
Filozof00:06, 27.10.2018
Tylko Wolski. Kaliński do I LO!!!
ted18:00, 26.10.2018
https://www.youtube.com/watch?v=qAzxAtGreKk
...18:05, 26.10.2018
No w punkt ??? Nie dla PiS w Łowiczu!!!
Józuś21:59, 26.10.2018
No, Obama się chowa. Mógłby się czym od Wolskiego sztuki przemawiania ??
grażyna18:07, 26.10.2018
a co takiego zrobił p. Jakub przez podczas pracy radnego?Chce nam Łowicz+ zafundować?A tak swoją drogą to właśnie on jest blisko związany z kościołem OO.Pijarów( nawet tacę czasami zbiera).Mam nadzieję, że uczniowie jednak nie będą z pijarskiego liceum.
Michał18:31, 26.10.2018
Wasaty jak sam przyznał liczył że wygra w pierwszej turze. Pycha kroczy przez upadkiem. Czas na zmianę. Przez 12 lat Łowicz stał w miejscu. Trzeba się wyrwać z tej chorej sytuacji, to ostatni dzwonek dla Łowicza.
Pis18:48, 26.10.2018
Tylko nie pisuar Wolski, jakie on ma wykształcenie? Doświadczenie w samorządzie? Zna tylko Kasiorka, i to ma wystarczyć? Czekam na debatę, Wolski jest taki cienki w mowie i może i piśmie ???
Profi19:12, 26.10.2018
A jakie wybitne wykształcenie ma kalinski? Historia? Uuuułłłaaa no klekajcie narody przed takim geniuszem :) A co doświadczenia - to ciekawe czy 12 lat temu wiedział co to deklaracja VAT :) nie sądzę :)
Dorota19:21, 26.10.2018
Po co teraz straszycie P.Wolskim, należało mądrze głosować w I turze .Miastu potrzebne są zmiany więc kto ma jej dokonać? P. Kaliński, wolne żarty. Nie rozliczył się z obietnic z 2014 roku, czego nie zrobił wtedy dołożył do kampanii w 2018 roku .Odpowiedzialni wyborcy w liczbie około 5 tys dali mu szansę na reelekcje. Skoro 60 % wyborców zagłosowało za zmianami , to szacunek do nich nakazuje zejść temu Panu ze sceny .Wpadka za wpadką, katastrofa finansowa grozi miastu a nam każą głosować na niego. Brawo ŁnŁ za wypromowanie nam P. Kalińskiego, nawarzyliście piwa to je wypijcie.
Józuś21:56, 26.10.2018
Skoro ponad 60 procent Polaków głosowało w 2015 r. przeciwko PiSowi, to dlaczego od 3 lat robi rozpierduchę z naszym Krajem?
Ja19:24, 26.10.2018
pan kalinski dużo mówi mało robi.. . Łączy nas Łowicz miało być nowym pomysłem a tu kalinski zasępa kuczynski wielemborek i inni krótko mówiąc koło emerytów xd wysłać ich na dancing do ciechocinka a miasto oddać młodemu pokoleniu
gucio19:32, 26.10.2018
Pan Wolski ma pecha!Wszedzie tam,gdzie pisowskich kandydatow wspierał najwiekszy łgarz kampanii wyborczej premier Morawiecki ze swoja"świta"kandydaci ci w wiekszosci dostali czerwona kartke od suwerena.Tak bedzie i w Łowiczu!Krystian,wierze iz przekonasz młodych ludzi z naszego miasta do mądrego wyboru!Pan Kaliński burmistrzem!!!
Nastek20:38, 26.10.2018
cipinski z kilo pudru na kalina nałozy filmik nakręci i liczy że się nabierzemy że to taka młodzieżowa ekipa kalinski zasępa wielemborek kuczynski no ludzie klub seniora mało emerytury to jeszcze diety chcą?? Nie jestesmy frajerami!!
Boni19:39, 26.10.2018
Wolski do przedszkola, niech najpierw nauczy się czytac, później mówić ze zrozumieniem- a jak nabierze wprawy to wtedy może startować w wyborach. Czy w Pisie nie było bardziej gramotnych ludzi?
Marek20:11, 26.10.2018
Prosze spojrzeć w oświadczenia majątkowe. Wolski zarabia jaki przedsiębiorca. Kalinski siedzi na etacie w ratuszu. Na wolnym rynku nie miałby szans.
Poeta21:31, 26.10.2018
Krzysztofie Kalinski burmistrz kochany,
My chcemy w Łowiczu zmiany!
Józuś21:43, 26.10.2018
Doczekacie sie.
Burmistrzem zostanie Kaliński (no bo kto inny, przecież nie Wolski). Ale zmieni sobie krawat ;)
Będziecie mieli swoją zmianę :D
gf21:37, 26.10.2018
dzialacze pisu czy mozecie zainwestowac w prompter dla kandydata...bo z kartki jak czyta to troche nie elegancko wyglada a tak bedzie bardziej profesionalny
K21:52, 26.10.2018
a kalinski niech zainwestuje w perfum :)
Agnieszka21:58, 26.10.2018
"Drużyna Kalina" ma FB ŁnŁ - zdjęcie przed ratuszem, jako element kampanii. Troje pracowników UM i trzech ŁOK na pierwszym planie. Za nimi świeżo wybrani starzy nowi radni. Dla mnie to jest kuriozalne, by pracownicy burmistrza byli w jego komitecie i robili kampanię jemu i sobie (na radnych). W to, że wszystko po godzinach pracy nie uwierzę, choćby ze względu na godziny wpisów na FB. W jaki sposób on egzekwuje od nich pracę, ale nie polityczną? To jest chory układ, który po prostu chce sobie trwać. Adios Panie Kaliński.
Obst08:33, 27.10.2018
Dodaj do tego jeszcze dyrektorki szkół w sztabie podczas wieczoru wyborczego. Przecież to jest żenada. A ludzie patrzą na to i dla nich jest wszystko ok.
Łysy22:04, 26.10.2018
Czyli dorośli mieszkańcy Łowicza nie godni tego żeby mogli zadać pytania, ale młodzi licealiści już mogą pytać? Ciekawe czy Ci uczniowie będą chociaż mieszkańcami Łowicza :)
Rafalus22:05, 26.10.2018
Zmiana zmiana zmiana. Pan kandydat plus zgubił znaczek PiS-u i myśli ze społeczeństwo ,,łyknie,, to jak mewa śledzia. Kurczę a może to chodzi o niedziellną zmianę czasu hihihi
Artur22:16, 26.10.2018
Kaliński trzy razy przy poparciu PiS wygrywał wybory i nagle stał się niezależny. Tego społeczeństwo też kochany nie łyknie.
nty22:18, 26.10.2018
A teraz wydaje mi sie ze jest najlepszy moment zeby glosowac na Kalińskiego bo wyrwal sie ze szpon pisu ma czysta karte i chlopak moze robic co tylko chce bo nikt nie bedzie nim sterował wtedy pewnie cos komus obiecal i nie dokonca mogl wszystko zrealizowac bo byl hamowany...
Ehh22:32, 26.10.2018
Kalinski miał 12 lat na pokazanie, co potrafi. Łowicz przez te lata moim zdaniem podupadł. Może zaraz usłyszymy dramatyczna historie o tym, że był terroryzowany i za jego plecami przez lata stał człowiek z pistoletem i biedaczek nie mógł nic robić? To jest żenujące tłumaczenie....
ASKSIĘŻAK22:31, 26.10.2018
Ludzie - przestańcie się wygłupiać z tym sterowaniem przez PIS. Myślicie, że PIS nie ma co robić tylko zajmować się takimi małymi miasteczkami czy setkami gmin? Oni nie mają do tego kadr. Działalność burmistrza i rady uregulowana jest w ustawach a od sterowania burmistrzem jest rada miasta, szczególnie jak ma większość. Pan Waligórski wymyślając na poczekaniu debatę, jeszcze raz chce się przysłużyć "swojemu burmistrzowi", wiedząc doskonale, że mówienie - to jego zawód (nauczyciel historii) i z debaty wyjdzie zwycięsko.
kk22:43, 26.10.2018
to po jakiego gwinta przyjezdzal morawiecki szrajber karczewski do tak malego miasteczka jak maja co robic...?to jak rada miejska steruje burmistrzem to jak go sterowala wiekszosc pisu ze teraz jest wszystko nie dobrze?
ona22:46, 26.10.2018
jak ma sie wizje i cele to powie prostym jezykiem i tez go ludzie zrozumieja tylko zobaczymy co powie..nikt nie wymaga tutaj prac doktorskich...
AB22:58, 26.10.2018
No a Łączy nas Łowicz usuwa wszystkie krytyczne i polemizujące posty ze swojego fanpage na FB. Jeżeli jesteście tacy mocni, to czego się boicie? Dyskusji, merytoryki, pytań? Trochę to pachnie gówniarstwem.
Rysiek06:42, 27.10.2018
Oj boją się stracić koryto :)
AB23:12, 26.10.2018
Nie, nie chcemy fajnych murali w Łowiczu jako głównej inicjatywy tytanów intelektu z Łączy nas Łowicz (FB ŁnŁ). Wolimy jednak faktyczny rozwój miasta, który pozwoli na wyjście z zastoju i który da choćby szansę na uchronienie przed zupełną degradacją miasta. Wy uprawiacie dziecinadę, pod kierunkiem ustawionych cwaniaków lub po prostu chcecie mieć profity. To wszystko firmuje pan, który chce dotrwać z ładną pensją do emerytury. Panie Kaliński, koniec.
Rybka23:17, 26.10.2018
Słucham i służę! Pamiętacie jeszcze tego typa? Zawdzięczamy mu super strategię. Najgorsze, że doradza teraz Wolskiemu. Nie wierzę, że chcecie takich w ratuszu?
AB23:33, 26.10.2018
Przecież Kaliński go bardzo ceni do tej pory, co podkreśla. No a kto jest w ratuszu - Bończak - co on robił przez 12 lat, ale tak konkretnie? Jakie miał inicjatywy? Co jest jego sukcesem? Czekam na odpowiedź.
SokółP23:23, 26.10.2018
Rafalus, Boni i jeszcze paru innych ludzi macie pretensje, że Wolski czyta z kartki?? To z czego ma czytać?? z tableta czy z laptopa?? To nie jest zawodowy polityk, który ma cały dzień wolny i może się uczyć tekstu z kartki, żeby zaimponować publiczności. To jest przedsiębiorca, który prowadzi interes, dobrze go prowadzi i też tak będzie z Łowiczem, jak da mu się szanse. Pretencje, że Duka, zacina się, a kim on jest - Olbryskim, żeby wam recytować bez zajęknięcia. Może po ludzku się po prostu stresuje
ona20:50, 27.10.2018
to jak ma rozmawiac i negociowac dbac o interes miasta jak jezyka w gebie zapomina polityka polega na rozmowie...jak by startowal na glownego palacza w zecu to potrzebowal by pozadna lopate ..
Maciek23:26, 26.10.2018
Żenująca jest ucieczka Wolskiego od szyldu PiSu. Kaczyński o tym wie?
SokółP23:31, 26.10.2018
Maciek żenujące to jest lawirowanie Kalińskiego między wszystkimi dostępnymi partiami od 12 lat, niczym PSL po transformacji
SokółP23:28, 26.10.2018
I jeszcze co do wykształcenia Jakuba Wolskiego, że nie ma wyższego i to ma go niby eliminować z ubiegania się o urząd burmistrza??? Panie i Panowie przy takiej ilości szkół wyższych w Polsce to żadne szczególne osiągnięcie w dzisiejszych czasach, więc skończy już ten temat
Ania23:47, 26.10.2018
Wyższego to nie ma Bill Gates, nie miał Steve Jobs i wielu innych. W Polsce panuje jakiś obłęd. Dyplom gównianej szkoły, która daje dyplomy za czesne, np. nieistniejąca MWSZHP w Łowiczu, jest traktowany jako wykształcenie. Lepiej mieć średnie, niż dyplom tego typu "uczelni", bo to po prostu obciach. Pan Wolski studiował na UW i po czwartym roku poszedł w swoją stronę. Przyjmuję do pracy takich "wykształconych", po pseudouczeniach, którzy mają opanowany język polski na poziomie pierwszej klasy gimnazjum.
Mechanik06:40, 27.10.2018
Popieram i uprzejmie proszę o informację, jakie wykształcenie ma boguslaw bonczak?
Marcin00:02, 27.10.2018
Głosujcie na PiS, bo kończy mi się Kasiorka!!!
SokółP00:19, 27.10.2018
To miała być taka gra słów Kasiorka/Kosiorka w nawiązaniu do Kosiorka?? Zgrywasz inteligenta i jajcarza, więc proponuje wstąpić do kabaretu, będzie niezła pompa z ciebie
Bankier06:47, 27.10.2018
Jak się kończy kasiorka to można zaciągnąć kolejny kredyt, pan kalinski coś o tym wie, ale co się będzie przejmować, on będzie na tłustej emeryturze, gdy nasze wnuki będą to wszystko spłacać...
A00:35, 27.10.2018
Ja głosowałem 3razy na pana Kamińskiego w 3poprzednich wyborach a teraz na Pana Wolskiego i w drugiej turze również na niego wkoncu potrzeba zmiany!!!!
Uczciwy06:02, 27.10.2018
Tylko nie PiS!!!!!!!!!!
Maciek06:31, 27.10.2018
Jakie ma osiągniecia ten Wolski? Co zrobił Dla swojej dzielnicy na przydkład.
Poeta06:56, 27.10.2018
Krzysztofie Kalinski burmistrz kochany,
My chcemy w Łowiczu zmiany!
Dwanaście lat miałeś by się wykazać,
A nie tylko dużo gadać, gadać, gadać.
Maciek07:16, 27.10.2018
Poeta Kosiorek się odezwal. Pisiorki idźcie w świat. Róbcie kariery poza Łowiczem.
T.07:36, 27.10.2018
to nie jest poezja
Dorota09:10, 27.10.2018
60 % wyborców zagłosowało na zmiany w ratuszu, więc bądźmy konsekwentni i jej dokonajmy. Ani jeden ani drugi nie był moim kandydatem na burmistrza, Kaliński nie w chodzi absolutnie w rachubę, miał 12 lat zawsze ze wsparciem PIS, oprócz gadania nic sobą nie reprezentuje, Czas najwyższy odebrać cugle z rąk tego nieudolnego woźnicy miasta, bo wpadniemy w przepaść, a przykłady tego juz mamy, przegrany proces z ZM Bzura na ponad 1 mln zł .
Dorota09:23, 27.10.2018
Po co mieszać politykę krajową na grunt samorządu, skład Rady jest taki, że burmistrz musi się z nią liczyć. Kaliński miał dotąd wszystko, radnych za sobą i co zrobił , wpadł w taki trans samouwielbienia , że traktuje ratusz jak swoją firmę finansowaną z publicznych pieniędzy, zatrudnia kogo chce, wydaje pieniądze na co chce, pracownicy w godzinach pracy robią kampanie wyborczą swego szefa. Czas to przeciąć, głęboki audyt w ratuszu, rozliczenie kampanii ( chodzą słuchy o ukryciu ich pod szyldem 100 rocznicy Niepodległości).
Grześ09:27, 27.10.2018
Nie wiem czemu, ale nowy baner J. Wolskiego (eksponowany m.in. na stronie internetowej NŁ) łudząco podobny jest do znanej marki kosmetycznej. Może to wynika z zastosowanej kolorystyki i trzcionki b .podobnej do tej stosowanej przez chemicznego potentata? Równie dobrze zamiast ZMIANA można napisać NIVEA i wyjdzie reklama np. kremu do rąk. Nie jest to zarzut, wyśmiewanie albo kpina, ot po prostu takie skojarzenie i rodzaj estetyki.
Michał10:42, 27.10.2018
kalinski mial 12 lat i co? Jajco. Zmarnowany czas. Spójrzcie na sąsiednie miasta, tyle się dzieje. A Łowicz jak folwark kalinskiego.
Czas na zmianę!
szymon17:09, 27.10.2018
A mam pytanie a gdzie był kandydat Wolski przez ostatnie 4 lata , jakie są jego osiągnięcia jako radnego Łowicza.
Obserwatorka10:43, 27.10.2018
Ja napewno zagłosuje na Pana Kamińskiego wraz z moja rodzina niepopre napewno Wolskiego
obst12:02, 27.10.2018
Nie poprzesz bo jest z PIS czy masz jakiś inny argument ?
emeryt10:45, 27.10.2018
na banerze p. Kalińskiego brakuje drugiej części hasła Dla Łowicza Wszystko-- DLA MIESZKAŃCÓW ŁOWICZA GEST KOZAKIEWICZA
Poeta 210:51, 27.10.2018
Krzysztofie Kaliński burmistrzu kochany,
My chcemy w Łowiczu zmiany!
Dwanaście lat miałeś by się wykazać,
A nie tylko dużo gadać, gadać, gadać.
Z miasta naszego wioskę zrobiłeś,
Choć fortunę w tym czasie zarobiłeś.
Tego jeszcze nie wid12:12, 27.10.2018
https://youtu.be/eEhhquLlRoA
...13:53, 27.10.2018
?????
gucio12:42, 27.10.2018
Byłem dziś na targowicy,rozmawialem z osobami ze sztabu p.Kalinskiego-przesympatyczni uśmiechnieci ludzie!Natomiast osoby od Wolskiego nachalnie wciskali ludziom ulotki i cukierki tamujac ruch przy słupie z ogłoszeniami!Gdy odmowilem,otrzymałem pogardliwe spojrzenie!To jest właśnie cały PIS!!!Dlatego rozmawiajac z tymi radosnymi ludzmi obiecałem iz cała rodzina pojdziemy do urn i poprzemy p.Kalińskiego.Zachecam tez innych,niezdecydowanych bo warto!!!
SokółP12:53, 27.10.2018
Oj Gucio wszystko zależy od punktu siedzenia. Wolski tamował ruch, a Kaliński unosił się 5 cm nad ziemią i może jeszcze napiszesz, że upłynniał ruch na targowicy,m aby ludziom żyło się lepiej.Napisz jeszcze, że ludziom od Kalińskiemu wyrywali ulotki siłą, aby zapoznać się jak najszybciej z planem rozwoju miasta
Poeta14:02, 27.10.2018
Słyszałem, że Pan Burmistrz świecił większym blaskiem niż słońce na niebie, ziemia się trzęsła, zaś głos jego angielski niósł się aż po Giewont. Lud na ten widok padł na kolana i wołał: nie opuszczaj nas Krzysztofie Janie, bo cóż z Łowiczem bez Ciebie się stanie!
I wtedy się obudziłem...
gucio14:46, 27.10.2018
To co wyzej napisalem,nie jest zmyślone.Jaki jest PIS,wszyscy wiedza.Dopoki nie powstala ta partia,dopoty nie bylo w wolnej Polsce wojny polsko-polskiej!Gorszy sort,kanalie,łze elity,zdradzieckie mordy...kto to wymyslił?Słonce kraju świeci na Nowogrodzkiej!Niech p.prezes zyje sto lat lecz gdy zamknie oczy pewnie padnie-"santo subito!"Mysle ze wkrotce przyjdzie kres partiii ktorej wysoki urzednik w "prywatnej" rozmowie szczerze mowi iz frajerzy zap...ją za miche ryżu...
Bozena23:26, 28.10.2018
Zgadza się , nachalni byli, tak jak wcześniej z tą ,,gazetką,,. Mintą gazetkę niemal w oko włożyli tacy bezczelni. Zero szans Wolski i spółka . Zejdźcie na ziemie pisuarki
SokółP12:45, 27.10.2018
Argument Uczciwego i innych artystów "Tylko nie PIS", jest tak rzeczowy jak pierdzenie opozycji w tą samą trąbkę w identycznym tonie. Jak Kaliński ma taki sam plan działania dla Łowicza jak opozycja w kraju, to coraz bardziej przekonuje się do Wolskiego
Rodziny Radia Maryja15:45, 27.10.2018
My chrzscijanie zrzeszeni w Rodzinie Radia Maryja i Kołku Rozancowym apelujemy do wszystkich katolikow:idżmy na wybory i zaglosujmy na naszego brata-Jakuba!Nikt z Brukseli czy z Berlina nie bedzie nam dyktował co my Polacy mamy robic!Rowniez w kwestii kosciolow!Pan Gedek jest prawdziwym patriota,szkoda zenie zebrał odpowiedniej liczby glosow!Nie bedziemy polemizowac z antychrystami,zjednoczmy sie z Panem Jakubem.
gucio17:02, 27.10.2018
Panie Wolski,gratuluje ze ma pan taki elektorat...
Maja18:20, 27.10.2018
Sztab kalińskiego komentuje własny komentarz? ale żenada....
SokółP19:08, 27.10.2018
gucio przypominam tobie tylko - bo nas pewno o tym wiesz- że to Minister Sienkiewicz z PO mówił, że Polska istnieje tylko teoretycznie, minister Sikorski mówił, że Polska jest na takim poziomie, że laskę może robić USA, twoja sędzia Gersdorf mówiła, że za 10 000 zł miesięcznie godnie żyć to można tylko na prowincji, twoja gwiazda ela Bieńkowska, za 6 000 zł w Polsce pracuje tylko idiota i debil. Mówisz o jakieś wojnie polsko-polskiej jak to te twoje elity latają na spowiedź do berlina i paryża i proszą o pomoc, bo same są tak nieudolne, że nie potrafią same nawet pierdnąć bez pozwolenia
?19:55, 27.10.2018
SokółP, to prawda co napisałeś ale czemu nie kontynuujesz tematu o wpływach amerykańsko izraelskich na partię rządzącą i o tym jaki z nas wasal na usługach w/w ? Ani PO ani PIS nie jest czyste.
gucio20:45, 27.10.2018
SokołP,co mnie interesuje PO?Pan Kalinski,przyszły burmistrz nie jest w żadnej partii jak twoj idol Wolski!My w Łowiczu nie chcemy burmistrza partyjniaczka ktory na czas kampani wstydzi sie wystepowac z logo swojej partii!!
!!!22:13, 27.10.2018
Max Kolonko rozjechał Kaczyńskiego za upadek przed Izraelem
https://www.youtube.com/watch?v=8uMiF7FGhs8
Sympatycy PiS otwórzcie oczy na socjalistów.
Rząd PiS okłamuje w sprawie imigrantów.
https://www.youtube.com/watch?v=Op4pJV116OE
!!!22:15, 27.10.2018
Czym różni się PO od PiS
https://www.youtube.com/watch?v=5XI0t8OoyKM
Kto temu zaprzeczy po zapoznaniu się z materiałem ?
anonim13:34, 28.10.2018
Jest różnica pomiędzy imigrantem zarobkowym, a socjalnym. Niemcy, a później Anglia nie rozleciały się po przyjęciu milionów Polaków. Po drugie, tylko głupcy nie uczą się na swoich błędach. Polacy w 18 wieku woleli drzeć koty między sobą niż dbać o kraj. Czy obecna sytuacja, to powtórka z historii?
!!!22:16, 27.10.2018
Wojciech Cejrowski wkurzony na PiS i mówi otwarcie co PiS wyprawia
https://www.youtube.com/watch?v=9Z8DfihmPKQ
!!!22:18, 27.10.2018
Zło: mniejsze i wieksze czyli PO - PiS czyli przepis na wyborczy beton.
https://www.youtube.com/watch?v=31Rq0-qW89w
Gwiazda23:04, 27.10.2018
Nie p...l, jak się żyje zwykłemu człowiekowi za PiS? Normalnie i godnie. Za PO były tylko umowy śmieciowe za najniższą krajową 1200 zł. Zapomniałeś? Matki nie miały kiedy zająć się dziećmi, bo za takie pieniądze musiały tyrać. A teraz okazuje się, że nawet sieci marketów mogą płacić 4000 zł a nie 1200 zł i jakoś nie plajtują.
lowickie.eu22:57, 27.10.2018
Wystarczy już tego Kalińskiego. Przez 12 lat nie miał pomysłu na rozwój Łowicza, na rozwiązania, które podniosą rangę miasta i zatrzymają wyprowadzki młodych. Przez te lata był tylko administratorem, z różnym wynikiem. Wystarczy, trzeba wybrać młodego z energią i bez obciachowych wąsów, które pewnie nie jednego inwestora odstraszyły.
Łowicz górą23:10, 27.10.2018
Głosujemy na bezpartyjnych!!! KACYKI partyjne z pis i z innych przebierańców nie dla samorządów.
KOD01:23, 28.10.2018
Czyli nie głosujemy na Kalińskiego, który na plecach PiS trzy razy wygrał wybory!
Sami niezależni ;-)23:47, 27.10.2018
Laleczki tańczą i słówka kroją wg potrzeb i lęków. Moi drodzy, wypowiadający się jako "my, łowiczanie"-otóż niepojęta jest geneza powstania ruchu "my...". Trzeba być idiotą, lub mieć zaburzenia osobowości by o sobie mawiać "my". A teraz do rzeczy - LUDZIE ZDECYDUJĄ I NA NIC WASZE AGITACJE!!! Wyrywni z jednej czy drugiej strony barykady, dajcie sobie luz - albo argumenty albo mordy w kubeł. Tego co tu wyrzygaliście przeciwko sobie, człowiek nie jest w stanie przeczytać z zachowaniem do Was szacunku. Pamiętajcie kto jest kim i kim byli Ci którzy teraz udają świętych. Reprezentujcie siebie.
KOD01:28, 28.10.2018
Dość Kalińskiego z poparciem PiS, w trzech ostatnich wyborach. Dość udawania przez niego niezależnego!
Ireneusz23:18, 28.10.2018
Burmistrz Kalinski nigdy nie był od nikogo zależny, pokazała to spółeczka dla Kasioreczka
###08:54, 28.10.2018
Na nic poparcie dwóch Panów Ś i I. Jutro wszystko się rozstrzygnie. Już jeden Pan taki pewny był, co se tydzień przed wyborami w kolano strzelił organizując debatę. Pan Kaliński bez dwóch zdań rozjeździe merytoryczne Pana Wolskiego. I to on na pewno wygra tę debatę, a ja na Pana KJK zagłosuję. Nie chcę żeby ktoś uczył się rządzenia na moim kochanym mieście. Wolę jednak to jak było, jest i będzie. Może Panie Jakubie za 5 lat niech Pan spróbuje, ale nie teraz.
gfd10:29, 28.10.2018
Kalinski jest jaki jest..moze kazdemu nie pomogl a napewno nie zaszkodzil poprostu normalnu chlop,pisuary zrobia wszystko zeby wyrwac nasz kochany łowicz
gfdoi910:31, 28.10.2018
Ludzie zmobilizujmy sie w łowiczu tak jak zrobiła to warszawa i łódz..nie chcemu rządów kurdupla z żoliborza!
yu10:35, 28.10.2018
śiewiera popiera bardzo wolskiego a nawet nie wszedl do rady miasta taki mocny zawodnik..pis ulozy sie z kazdym obieca wszystko i wszystkim zeby rządzić w miescie!po trupach do celu bardzo nie ładnie z waszej strony prowadzic taka brudną kampanie
Gargamel12:37, 29.10.2018
Nie wprowadzaj w błąd łowiczan. Nie ma informacji, kogo popiera Siewiera. Natomiast informuję Cię, że Łowickie.pl ma w Radzie Miejskiej 5 radnych, jednym z nich jest Mariusz Siewiera. Dezinformujesz świadomie czy z niewiedzy?
ELC12:31, 28.10.2018
https://lowicz24.eu/artykul/zm-bzura-wygral-proces/551709
Poeta12:47, 28.10.2018
Krzysztofie Kaliński burmistrzu kochany,
My chcemy w Łowiczu zmiany!
Dwanaście lat miałeś by się wykazać,
A nie tylko dużo gadać, gadać, gadać.
Z miasta naszego wioskę zrobiłeś,
Choć fortunę w tym czasie zarobiłeś.
Dlatego zmianę dziś wybieramy
I Jakuba Wolskiego popieramy.
milicjant12:52, 28.10.2018
kiepskie częstochowskie rymy
gucio12:56, 28.10.2018
...poeta,tylko głowa nie ta...hehehe,czasami fajnie jest pomarzyć,dobrze ze za marzenia nie karzą....
Karol16:33, 28.10.2018
dobre xd
Wikt23:15, 28.10.2018
Zmieńcie u siebie kierownictwo pisiorki amorki
TRUSKAWKA06:31, 29.10.2018
Wierszyk prosi się o kolejne zwrotki: W pierwszej kwadrze z podkręconymi wąsami w pełni reprezentowałeś pisowskie szeregi, w drugiej kwadrze PO-tem zalany lizałeś pięty kolegom z lewicy; w trzeciej kwadrze założyłeś zieloną copkę i gumiaki, poszedłeś sadzić zgniłe ziemniaki, a w czwartej kwadrze jak tarot wyborczy mówi pójdziesz na pomostową z czerwonymi kolesiami.
dawny Łowiczak13:05, 28.10.2018
Pis z pisem walczy o to kto z pisu zostanie burmistrzem w pisowskim mieście. Ale przecież damy radę, a jak nie to pis da.
JTM14:11, 28.10.2018
https://youtu.be/eEhhquLlRoA
gucio16:02, 28.10.2018
Przy okazji spotkania z prezesem,pan Wolski powinien sobie"strzelić"fotke z "naczelnikiem państwa" i tym samym przypieczetowac fakt,przez kogo zostal wyznaczony a nie oszukiwac łowiczan.A swoja drogą:pan Jakub wstydzi sie logo PIS?Trzeba donieść o tym fakcie p.prezesowi!!!
Bryn16:47, 28.10.2018
Ja widzę wielką różnicę pomiędzy Panem Kalińskim i Wolskim. Jeśli wygra Kaliński będzie w mieście panował ład i porządek, każdy będzie spokojnie sobie pracował, natomiast jeśli wygra konkurent spodziewam się rewolucji. Zmiany mogą być podobne jak w sądownictwie i oświacie. Wyborca głosując będzie musiał wybrać, co jest mu bliższe.
Dobrowolski22:58, 28.10.2018
Mówisz, ze za Kalińskiego jest lad i porządek?
http://www.lowicz.eu/LX,12,231
Ciekawostka. Sesja rady miejskiej z końca lipca 2018 i nadal nie ma stenogramu ?
Rozumiem, ze wszystkie ręce na pokład i urzędnicy nie mają czasu na pracę ?
Asia12:40, 29.10.2018
Spokojnie sobie pracował w Warszawie? Bo w Łowiczu to chyba tylko na ciepłej posadce w UM lub w ŁOK.
ytr19:55, 28.10.2018
w zdunskiej woli nastepny bajko pisarz na burmistrza z pis....i tez o marazmie ....:)
Głos zabrał również sam kandydat. Damian Kunert ma szereg propozycji dla Zduńskiej Woli. Część z nich bezpośrednio opiera się o rządowe programy.
- Wraz ze swoją drużyną wyrwę nasze miasto z marazmu. Zduńska Wola to mój dom i twój dom. Dom, o który trzeba dbać. Zapewnimy wdrożenie rządowego programu Mieszkanie+. Jeśli będzie taka potrzeba, wybudujemy w Zduńskiej Woli 500 nowych mieszkań. Rozbudujemy sieć gazową, która również jest potrzebna - mówił kandydat.zrodlo radiolodz
Jaro23:30, 28.10.2018
Czy sztab Wolskiego szykuje mu już słuchawkę do ucha. Tablicy z tekstem na debacie nie będzie, nie będzie więc można czytać panie kandydacie. Trzeba słuchaweczke do ucha kupić i przekaźnik . Może sue uda jak ktoś fal nie zakłóci
Mariusz08:34, 29.10.2018
"Moi drodzy, po co kłótnie,po co wasze swary GŁUPIE, wnet i tak zginiemy w zupie."
piotrek Drozd09:20, 29.10.2018
Dlaczego zablokowaliscie mnie pisowcy na waszym fb burmistrz wolski..?czy dlatego ze wam prawde pisalem ze prowadzicie brudną kampanie..ze ukladacie sie z kazdym zeby po trupach osiagnac swoj cel..ze obrazacie lokalną społeczność..że wyciagneliście siewiere zeby was poparł na ostatniej konferencji..co i tak nie wszedł do rady miasta bo był za slaby okazuje sie..ile jeszcze ludziom na obiecujecie..?a docelowo i tak partyjniactwo zrobi swoje.
josek12:35, 29.10.2018
a łączy nas koryto nie blokowało ?
Asia12:37, 29.10.2018
No toś popłynął, że niby Kaliński się z nikim nie układa? Hahaha, gdyby go PIS nie pogonił to by do tej pory zabiegał o ich poparcie.
Gargamel11:04, 29.10.2018
Marzy mi się w mieście i powiecie taki Łowicz bez PiS. A jest to możliwe i potrzebne. W powiecie jest taka możliwość, tylko trzeba chcieć się porozumieć i pójść na kompromis dla dobra wspólnego. Natomiast w mieście powinno się poprzeć Krzysztofa Kalińskiego w interesie naszego miasta i jego mieszkańców.
...13:58, 29.10.2018
Krzysztofie Kaliński burmistrzu kochany,
My chcemy w Łowiczu zmiany!
Dwanaście lat miałeś by się wykazać,
A nie tylko dużo gadać, gadać, gadać.
Z miasta naszego wioskę zrobiłeś,
Choć fortunę w tym czasie zarobiłeś.
Dlatego zmianę dziś wybieramy
I Jakuba Wolskiego popieramy.
JAAAAA11:18, 31.10.2018
Taaa i za 5 lat będziemy Prezydenta w Łowiczu wybierać.
Ludzie oprzytomnijcie!!!!
Z Łowicza Warszawy nie zrobicie!!!!!
grażyna15:09, 29.10.2018
ale mamy wybór, miedzy złym i gorszym.Chętnie dałabym szansę ,,nowemu", tylko że przeraża mnie z jakiej jest partii.A członkostwo w Pis to stan umysłu. A aktualny burmistrz już się wypalił.Zmiany zawsze są konieczne i zdrowe.Właściwie to ja nadal nie wiem, komu zaufać i zagłosować?
Neo16:54, 29.10.2018
Masz rację. Obstawiam mimo wszystko że PiS to nie jest lepszy wybór niż dotychczasowy włodarz.
Stefan Niesiołowski20:55, 30.10.2018
Przecież K.J.Kaliński od wielu lat startował z listy PiS, a teraz, kiedy partia się od niego odwróciła, wszyscy jego wyborcy popierają go jako lekarstwo a PiS....?
Wizja rozwoju12:45, 31.10.2018
Przecież Kaliński całe życie wspólpracował z PiSem. Światopoglądowo nie ma żadnych róznić. Różnica to jest taka, że Wolski ma wizję rozwoju a Kaliński już nie.
...17:00, 29.10.2018
Taca i praca ! Głosujmy na PiS :)
-Anonim17:40, 29.10.2018
Znowu problem ze strony Wolskiego, jeśli chodzi o debatę.
Jak nie urok, to sraczka. Przecież Łowicz jest dla Kuby "na pierwszym miejscu".
Yhym, właśnie to widać.
A kontrkandydatem jest wąsacz Kaliński, który sukcesywnie zadłuża miasto.
Brawo Łowicz!!!!
...17:44, 29.10.2018
Niech PIS zamknie kebaby i przywróci bary mleczne z mlekiem od naszych polskich muciek jedzących polską trawę. Dość obcych seriali, niech leci w telewizji Kargul z Pawlakiem i arcydzieło tych co księżyc ukradli. Cała nadzieja w PIS.
SokółP17:59, 29.10.2018
gucio nie wiem co ty pijesz za alkohol z Kalińskim, ale staraj się pić mniej albo chociaż przekąś jakimś ogórkiem. Masz ciepł posadę u Burmistrza Kalina i robisz wszystko, aby ją zachować. Troluujesz i obrażasz nie tylko Wolskiego, ale wszystkich ludzi co głosowali na Pis. Uważasz ich za stado baranów i debili bez prawa głosu. Dla mnie Wolski nie jest żadnym idolem, po prostu jest bardziej kompetentnym i rzeczowy kandydatem, ale jak uważasz, że ma zadatki na gwiazdę to poproś Jakuba o autograf, na pewno tobie nie odmówi
gucio20:37, 29.10.2018
...no comment,iloraz inteligencji osoby SokołP swiadczy o nim kto to jest!Nie bede sie ponizal do polemiki z taką osobą!
Bryn18:51, 29.10.2018
Kiedy Pan Wolski coś powie. Panie Jakubie! Niech się Pan nie boi, proszę chociaż coś powiedzieć. Serwowaniem kawy nie wygrywa się wyborów.
Łowiczanka22:10, 29.10.2018
Nie wiem na ile jesteś internetowy ale Wolski w drugiej turze mówi chyba codziennie i częściej niż Pan Figat a jak nie częściej to na pewno fajniej :)
Hasan20:51, 29.10.2018
Czy wiecie że radni i działacze PiS mają zakaz jedzenia kebabòw? Niewiarygodne ale prawdziwe. To jest dyskryminacja obcakrajowcòw w Łowiczu i w kraju. Wolski i Trzoska potwierdzicie?
Dałek22:19, 29.10.2018
Tobie to bym zakazał korzystania z komputera a nie jedzenia kebabów.
pozdrawiam22:08, 29.10.2018
Dziwią mnie te doczepki do Wolskiego odnośnie debaty w pierwszej turze. Cały czas mówię, że m.in dzięki temu, że nie uczestniczył w tym wielkim teatrzyku kpiny wszedł do drugiej tury. Brawo dla PiSu za ten ruch. Przewidzieli doskonale tą żenadę!
żaba01:00, 30.10.2018
Przewidzieli ??? Mogli przyjść i zabłyszczeć ale nie było czym.
Józuś09:30, 30.10.2018
W pewnym sensie racja, bo gdyby Wolski „błysnął” już w tamtej debacie, to nawet wybircy PiS by na niego nie zagłosowali.
W II turze byłby prawdopodobnie Kolas.
Dałek22:20, 29.10.2018
Wolski wyszedł do ludzi, Kaliński wyszedł do kamer. To jest ta różnica.
żaba01:03, 30.10.2018
Wolski do ludu który nie kuma więc kumkali razem. Kaliński do kamer bo jest bardziej cywilizowany. Taka różnica.
docent01:18, 30.10.2018
Nowy Kościół powstanie na Górkach dzięki nowemu burmistrzowi Jakubowi. Z góry dziękuję. Amen.
Ania13:26, 30.10.2018
A Kaliński nowy - stary burmistrz wjedzie tryumfalnie na tirze do Łowicza i przejedzie z tryumfem po Starym i Nowym rynku
dowcip05:52, 30.10.2018
Taki dowcip,
Dziś rano Lech Kaczyński ogłosił ambitny plan dla IV RP, plan dostał kryptonim AKCJA WISŁA. Akcja ma polegać na pogłębianiu dna i trzymaniu się koryta.
J06:36, 30.10.2018
Słaby dowcip. Lech Kaczyński nie żyje
energy12:21, 31.10.2018
A ty czego się trzymasz? Głupoty?
Anna06:34, 30.10.2018
A ja bym bardzo chciała usłyszeć od obu kandydatów odpowiedź na pytanie: czy chcą uchodźców w Łowiczu?
dawny Łowiczak08:13, 30.10.2018
Ciekawy jestem co by było, gdybyś takie pytanie zadała w Wielkiej Brytanii, gdzie żyje i pracuje kilkuset dawnych Łowiczaków?
negro11:13, 31.10.2018
Przerażające statystyki w Szwecji. Imigranci sprawcami niemal wszystkich gwałtów zbiorowych
https://www.youtube.com/watch?v=0dM1MP7umPo
jerry14:53, 31.10.2018
Aniu a twoja rodzina w UK to kim oni tam są? Rodziną królewską? ludzie już nie srać ogniem tymi uchodźcami. z garów wam nie wyżrą.
liczby12:43, 31.10.2018
Kaliński pewnie znowu będzie rzucał liczbami i na tym będzie chciał wygrać debatę. Nie dajmy się nabrać. Trudno, żeby ich nie znał skoro tyle lat na urzędzie siedzi..
jerry14:49, 31.10.2018
Za to Wolski będzie rzucać czym? Bo co on zrobił? Był radnym? Ktoś o nim słyszał coś kiedyś? Bo ja nie. Jedynie co może zaproponować to obiecanki, o ile się wysłowi.
Brak elementarnej wi15:08, 31.10.2018
Wolski nie ma pojęcia o mieście . Nic przez 4 lata jako radny nie zrobił dla ludzi, sorry próg zwalniający .... blisko swojego domu. Nie damy władzy kacykom partyjnym , bo my jesteśmy jako Łowiczanie mądrym społeczeństwem
eduardo18:39, 31.10.2018
Eeeeee Wolski to znajomy Krajewskiego- mało?
k14:49, 31.10.2018
PIS juz narozrabiał w Polsce.więc dość już Pis.niech idzie w Pis.......
xxxx15:15, 31.10.2018
Dlaczego w Polsce buduje się tak dużo kościołów?
xxxx15:17, 31.10.2018
Dlaczego w Polsce buduje się tyle kościołów?
Po to, żeby ludzie mieli gdzie modlić się o mieszkania.
awe19:06, 31.10.2018
Żeby można szybko klechów pedofilów przenieść na inną parafie
Burmistrz Wolski16:44, 31.10.2018
Burmistrz Wolsk (plakat) - zobaczcie jakie ma parcie na władzę! Współrządził i jak kaczyński straszy i szuka konfliktu. Szkoda że nie miał parcia na wykształcenie i zrobienie czegoś w Łowiczu. Tylko sianie "dobrej zmiany" Wyborcy pogonić do towarzystwo z kosiorkiem na czele!!! Przegrają w mieście to i Powiat im się posypuje! To są nieudaczniki a wiem co mówię.
Kiler17:16, 31.10.2018
Koniec z tym burmistrzem przez 12 lat nic nie zrobił teraz tylko pan Wolski co zrobił burmistrz jakieś konkrety i nie chodzi o błonie Łowiczanie obudzcie się
Xxx17:19, 31.10.2018
A co zrobił radny Wolski?Niech ktos poda choc jeden przykład p.radnego?
Rafal18:43, 31.10.2018
menadzer, zarzadza zasobami ludzkimi, buhhaaaaa. Zarzadza osobami , które rozlepiają bilboardy, Wolski daj juz spokoj ty menadzerze
JTM17:32, 31.10.2018
hehe
https://youtu.be/eEhhquLlRoA
rte19:06, 31.10.2018
odnioslem wrazenie ze NŁ bardzo pisowy sie zrobil...
Gucio i Cezar19:12, 31.10.2018
Gazeta Polska kupiła Łowiczanina
Jacek iPlacek19:26, 31.10.2018
A Nasz Dziennik ma też w tym ym udziały...
Ala19:27, 31.10.2018
Wolski cienki , nie chce takiego burmistrza
Janusz19:55, 31.10.2018
Dla mieszkańców bloków na oś Bratkowice przylegających do cmentarza tworzy się getto.
Barbarzyńskie długotrwałe kontrole policyjne. Najlepiej jakby spali w te dni na bruku na Nowym Rynku.
Ale policyjny sadyzm to w łowickiej komendzie policji to norma. Art. 40 konstytucji.
Brawo naczelnicy Boczek i Kajewski.
Hiphop20:08, 31.10.2018
A co to ma wspolnego z tematem wyborow?
emeryt22:23, 31.10.2018
P.Waligórski, gratulacje za wspaniały komentarz w gazecie o dwóch takich co sprzedali swój elektorat za miskę soczewicy,mam nadzieję ,że myślący Łowiczanie dokonają trafnego wyboru i pokażą komu potrzeba gest Kozakiewicza.
Śmiechłem09:28, 01.11.2018
https://image.ibb.co/dq15f0/45138697-2247427831943270-2763565898810785792-n.jpg
Kwadrat16:50, 01.11.2018
Pan Kaliński pyta o liczby to ja mu kilka przytoczę:
1) 12-19 milionów. Podobno tyle prywaciarz zarobił na działce po jednostce, do której miasto miało prawo pierwokupu.
2) Pozyskałem100mln. 100-45(oczyszczalnia)= 55. 55/12lat=4,58 4.58/150(przychody w budżecie 2019) =0,03 %. Naprawdę jest się czym chwalić???
3) 1mln miasto straciło w związku z wystąpieniem z ZM Bzura. Co dalej ??? Podwyżka za śmieci do 16zł?
4) Wszystkie większe przetargi w mieście niedoszacowane. WSZYSTKIE!!!! Ostatnio budowa dróg do wiaduktu ponad 20 milionów!!!! Czy Budowa wiaty targowej 0.5 mln.
Kwadrat16:53, 01.11.2018
Ludzie uświadomić sobie wreszcie, że nie żyjemy w krainie mlekiem i miodem płynącej. Zarządzanie miastem nie jest może fatalne, ale bardzo złe.
Ps. Tak jestem Pisowskim trolem. Poproszę o jeden argument, który udowodni że przytoczone przeze mnie przykłady nie świadczą dobrze o aktualnym burmistrzu.
JEDEN!!!
Dan20:48, 01.11.2018
Łukasz Papsi dlaczego to zdjęcie zniknęło z twojego profilu na facebooku??? Poczytaj dwa mądre niższe wpisy :) Najlepszy i jedyny kandydat.
puls20:19, 01.11.2018
PiS w Łowiczu: https://image.ibb.co/n8NSCf/44965611-2120543971540707-5108849223336460288-n.jpg
Dan20:57, 01.11.2018
Łukasz Papsi to zdjęcie z twojego profilu na facebooku. Moze powiesz dlaczego zniknęło??? Poczytaj co napisał kwadrat. Najlepszy i jedyny kandydat.
0 0
Tak sobie tłumacz i strasz dalej ludzi.
0 0
Jakoś sz. P. Kalinski też był "zielonym" nauczycielem historii, który miał zerowe pojęcie o kierowaniu miastem więc gucio zupełnie nie trafiony argument. Chyba 3 raz nie damy się nabrać na te same obietnice. Może jakieś podsumowanie deklaracji z poprzedniej kampanii, co zostało dokonane, a co było mydleniem oczu?
0 0
Kosiorka jak Kosiorka. Kosiorek to mały Miki.
Nimi obydwoma steruje taki pan o niemieckim nazwisku, tłumaczącym się jako „PiSarz” ;)
0 0
Gucio pszczółkę maje i tak dalej ale politykę zostaw tym którzy mają o niej pojęcie. Wolski utrze noska Kalinskiemu i jego kogom ›