Zamknij

Siewiera i Sobczak apelują, żeby głosować na Kalińskiego

10:16, 30.10.2018 Aktualizacja: 11:33, 30.10.2018
Skomentuj Mariusz Siewiera i Michał Sobczak oraz ich komitety poparły Krzysztofa Kalińskiego w drugiej turze wyborów burmistrza Łowicza Mariusz Siewiera i Michał Sobczak oraz ich komitety poparły Krzysztofa Kalińskiego w drugiej turze wyborów burmistrza Łowicza

Dwaj kandydaci, którzy nie przeszli do drugiej tury wyborów burmistrza Łowicza: Mariusz Siewiera z KW Łowickie.pl oraz Michał Sobczak z KW Porozumienie Łowickie zaapelowali do wyborców o głosowanie na Krzysztofa Kalińskiego z KWW Łączy nas Łowicz i Powiat Łowicki.

Krzysztof Kaliński 4 listopada w drugiej turze wyborów zmierzy się z Jakubem Wolskim, radnym miejskim z PiS.

- Nie ubrudziliśmy się w kampanii bardzo, była to rywalizacja, ale czysta. Walka - w zasadzie nie walka, tylko rywalizacja - mówił burmistrz Kaliński.

- Działamy jako Łowickie.pl w Radzie Miejskiej od 4 lat. Zawsze przyglądaliśmy się działaniom Urzędu Miasta, wyszliśmy z naszym programem. Cieszę się, że doszliśmy do porozumienia programowego - mówił Mariusz Siewiera. O konkretach jednak nie mówił.

- Cieszę się, że udało się programowo porozumieć z burmistrzem, żebyśmy wspólnie w Radzie Miejskiej wprowadzali elementy naszego programu wyborczego.

Z wyborczych kalkulacji wynika, że trzy komitety, które oficjalnie popierają Krzysztofa Kalińskiego mają w Radzie Miejskiej Łowicza zdecydowaną większość - 15 radnych (7 z KW Łączy nas Łowicz, 5, z KW Łowickie.pl oraz 3 z Porozumienia Łowickiego).

Wszyscy trzej kandydaci zgodnie stwierdzili w rozmowie z NŁ, że nie ustalali jeszcze kto zostanie przewodniczącym Rady Miejskiej. Każdy z nich zadeklarował, że nie czas na to przed ostatecznymi wynikami wyborów.

Burmistrz Kaliński uważa natomiast, że dotychczasowa formuła wybierania przewodniczącego rady polegająca na tym, że pochodzi on z komitetu, który wprowadził największą liczbę radnych jest "jasna i dobra". Nie czynił jednak ustaleń w tej kwestii z komitetami, które go poparły. - Nie rozmawialiśmy o tym również dlatego, że nie mamy na tyle pychy, żeby mówić, że już wygraliśmy. Sprawy personalne będziemy ustalać po zakończeniu wyborów - powiedział nam.

- Okres pomiędzy dwoma turami wyborów nie jest przeznaczony na to, żeby ustalać kto będzie przewodniczącym. Jeśli chodzi o sprawy programowe, to będziemy chcieli wypowiadać się w sprawach polityki inwestycyjnej oraz rozwoju przedsiębiorczości w mieście - powiedział na Michał Sobczak.

Zapraszamy do obejrzenia relacji filmowych.

[WIDEO]1033[/WIDEO]

[WIDEO]1034[/WIDEO]

(Marcin Kucharski)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(131)

MatyldaMatylda

0 0

Siewiera sprzedał się za przewodniczącego RM. MASAKRA karierowicz z niego

10:22, 30.10.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

andrzejandrzej

0 0

a jesteś pewna że za szefa rady?

10:37, 30.10.2018

DyzioDyzio

0 0

Siewiera na vice - nowa jakośc w UM i gwarancja prawdziwej zmiany - tak to widzę.

11:00, 30.10.2018

MediaMedia

0 0

PRAWDZIWA ZMIANA MARIUSZ SIEWIERA :D BUAHAHAHA

10:23, 30.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nikodem DyzmaNikodem Dyzma

0 0

Tako powoli konczyl Pis

10:25, 30.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanuszJanusz

0 0

Panie Siewiera tydzień temu dawał pan wąsaczowi medal z kartofla a teraz co. Głosowałem na pana wraz z rodziną w pierwszej turze. Popieralem prawdziwą zmianę która okazała się oszustwem. Zastosuję jednak na ZMIANĘ. A co pana ...karierowicz

10:25, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

andrzejandrzej

0 0

Bo Pan Mariusz dla dobra miasta wolał koalicje z Kalińskim dla rozwoju miasta niż zwijanie miasta z Wolskim

10:37, 30.10.2018

KAROL_1910KAROL_1910

0 0

No to faktycznie jest zmiana. Nie no jak dla mnie to jest ośmieszanie się. I tak na marginesie - mamy rok dwa tysiące osiemnasty, a nie dwutysięczny osiemnasty!

10:25, 30.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanJan

0 0

Głosowałem na pana. Sprzedał się pan panie Maruiszu. Co obiecał Kaliński? Wiceburmistrza czy stołek przewodniczącego? DALEJ głosuje na ZMIANĘ. Panie Wolski proszę skończyć z tym układem.

10:29, 30.10.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

andrzejandrzej

0 0

Nigdy trollu nie głosowałeś na Pana Mariusza....bezsilność dopadła...

10:35, 30.10.2018

AniaAnia

0 0

Janie z PiSu już nie szlochaj. Nie będzie nam warszafka rządziła Łowiczem

10:35, 30.10.2018

andrzejandrzej

0 0

Całe miasto kontra PIS!!! Obronimy Łowicz tak jak Łódź się obroniła!!!!
Gratulacje dla wszystkich mądrych, którzy dobro miasta stawiają wyżej niż podział stołków

10:33, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

kontradmirałkontradmirał

0 0

Przecież Ci wszyscy mądrzy właśnie po to stanęli razem, żeby podzielić się stołkami.

10:35, 30.10.2018

MarcinekMarcinek

0 0

Brawo koniec PiSu w Łowiczu. Łowicz ponad podziałami partyjnymi

10:33, 30.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OpOp

0 0

Jestem sasiadem Pana Mariusza który poszedłby z każdym dla własnej korzyści. 4 lata w opozycji do Kalina a teraz co? Nie był jednak taki zły? A medal z kartofla to co ze złota jednak był? W I turze głosowałem za Siewierą ale po tym stracił mój głos. Dalej głosuje na zmianę. Jest ona potrzebna. A co do sąsiada. Żenada

10:34, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ArekArek

0 0

Taktyka trolli z pisu , atakować Mariusza Siewiere. Podpisz się wielce szanowny sąsiedzie Mariusza z imienia i nazwiska i podaj blok w którym mieszkasz.

10:39, 30.10.2018

JAJA

0 0

Super! Bardzo dobra wiadomość!!! Powodzenia Panie Burmistrzu!!!

10:35, 30.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

andrzejandrzej

0 0

Wszyscy którzy kochają nasze miasto głosują przeciw PIS

10:38, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JadziaJadzia

0 0

Wszyscy którzy mają dość układów głosują za ZMIANĄ

10:40, 30.10.2018

JadziaJadzia

0 0

A pan Olko i Cipinski to wzięli urlop czy tak w godzinach pracy się uśmiechając do zdjęcia?

10:39, 30.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

StevenSteven

0 0

Brawo Panowie!!!

10:45, 30.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

petronellapetronella

0 0

No to dzisiaj urzędniki będą opijać, byle nie w godzinach pracy!

10:54, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MaiaMaia

0 0

Opijac i obijać. Jak do tej pory.

11:05, 30.10.2018

k4s5tank4s5tan

0 0

Jestem porażony poziomem hipokryzji osoby, która na sztandary wpisuje hasło "PRAWDZIWA ZMIANA", a później popiera urzędującego od 12 lat burmistrza.

10:55, 30.10.2018
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

petronellapetronella

0 0

A jaka to zmiana jakby Wolski był burmistrzem - zmiana na niekompetencję?

10:57, 30.10.2018

petronellapetronella

0 0

A może by tak i w powiecie się dogadać?

10:59, 30.10.2018

AndrzejekAndrzejek

0 0

Kasienko kochana pan Wolski wykaże się kompetencjami na debacie, jak nie będzie czytał z kartki

11:04, 30.10.2018

gośćgość

0 0

Zdjęcie nr 2. w tym artykule . Kosiorek to z Ciebie się śmieją !!! SUPER NEWS. Boże chroń Łowicz przed PiS !!!

10:55, 30.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

petronellapetronella

0 0

no to teraz Wolski musi wyciągnąć dla równowagi zdjęcie z prezesem i premierem

10:56, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JózuśJózuś

0 0

Jak szaleć to szaleć - jeszcze z Krystyną i z Antonim ;) :D

11:02, 30.10.2018

DyzioDyzio

0 0

No to stało się – decyzja zapewne była trudna, ale mam nadzieję, że podjęta dla dobra naszego miasta.

10:59, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MasziaMaszia

0 0

Miasto mają w d...ie. Liczy się stołek. Burmistrz obieca wszystko. Co zrobi jak przegra? Wróci do szkoły?

11:04, 30.10.2018

jessicajessica

0 0

Wszystkie dziewczyny z Łowicza kochają Pana Mariusza

11:09, 30.10.2018
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

jessicajessica

0 0

wszystkie oczywiście oprócz tych kościółkowych sucharów

11:11, 30.10.2018

AniaAnia

0 0

Pewnie wszystkie was miał

11:13, 30.10.2018

ZuziaZuzia

0 0

Ciekawe co na to jego była żona i nowa dziewczyna?

11:15, 30.10.2018

LowiczLowicz

0 0

Zdecydowanie Jakub WOLSKI! Drażni nas ten siewiera swoim zachowaniem i ciągłymi usmieszkami a teraz jeszcze bardziej sie pogrążył.... PS. Jak mozna nazywać kogoś publicznie "trollem"? Co to za poziom inteligencji?

11:09, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jessicajessica

0 0

Zdecydowanie to może Kosiorek odstąpi mu fotel starosty? Wątpię...

11:24, 30.10.2018

Co się dziejeCo się dzieje

0 0

Ooo widać kto się dogaduje z Kalińskim. Sobczak z Porozumienia Łowickiego, czytaj PSL i Nowoczesna, no i Siewiera człowiek Platformy i Nowoczesnej co skakał pod sądem w obronie uciskanych sędziów. Ciekawe co im Kaliński obiecał za poparcie. No ale Siewiera to już dno jest, człowieku kompromitujesz się w każdym miejscu. To co Mariuszku może znów hop hop hop pod sądem ?

11:12, 30.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EduEdu

0 0

Pisowskie strachy ruszyły do opluwania Mariusza Siewiery. Cieszę się ze wam pokazał gest Kozakiewicza. Nue dla PiS w Łowiczu !!!!

11:14, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TomekTomek

0 0

Gest Kozakiewicza to pokazał swoim wyborcom takim jak ja

11:17, 30.10.2018

StevenSteven

0 0

PiS idzie do opozycji. Pięknie!

11:15, 30.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

guciogucio

0 0

Brawo panie Mariuszu(i panie Michale)wraz z moja cała familia liczylismy na panow!!!Tak trzymac!Łowiczanie,macie jeden wybor!Nie zawiedżcie w niedziele!!!

11:18, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BOGUSBOGUS

0 0

Liczyliśmy w czym. Że całą kampanię jechali po Kalinie a kiedy żaden z nich nie dostanie poparcia wyborców wypną się na nas i pokażą środkowy palec. Szkoda panowie waszej kasy na plakaty wyborcze. Trzeba było zrobić jeden z wami trzema. Moim głosem żądzę ja. I nie dam wam znów kredytu zaufania. ZMIANA

11:54, 30.10.2018

A dziś za oknem 20 sA dziś za oknem 20 s

0 0

Siewiera wstydu nie masz?!!! Najpierw opluwał Kalinskiego a teraz ramię w ramię. Żenada!

11:19, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ArkaArka

0 0

Pisiorki pogódźcie się ze stratą władzy , najpierw w Łowiczu a potem w Polsce . Dziś to najlepszy news dnia.

11:33, 30.10.2018

Co się dziejeCo się dzieje

0 0

Ooo widzę że Mariuszek siedzi i komentarze pisze, no ale pewnie jak przegrał to teraz ma czas na takie rzeczy. Hop hop hop Mariuszku....

11:19, 30.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TomcioTomcio

0 0

Ludzie czy nie widzicie ze Kalin dogada się z każdym żeby dociągnąć do emerytury. To jemu pokazmy gest Kozakiewicza! !!!

11:20, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RenataRenata

0 0

Tomcio a tobie pisowski stołeczek przeleciał koło nosa, ha

11:34, 30.10.2018

ZZ

0 0

Grube kobiety powinny wziąść się za gimnastykę całego ciała a nie tylko palcy na klawiaturze telefonu czy komputera.

11:21, 30.10.2018
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

ChudaChuda

0 0

Sam jesteś gruby a w dodatku tępy

11:26, 30.10.2018

ArturArtur

0 0

wziąć się

11:45, 30.10.2018

pipipipi

0 0

i palców

15:52, 30.10.2018

blakiblaki

0 0

Dobrze! To mi się podoba!

11:26, 30.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XdXd

0 0

To się dzieje w Łowiczu!!!!!Nie spodziewałam się ,że sytuacja tak się rozwinie!!!!!Czekam na jutrzejszą debatę.Będzie się działo!!!!!!!!!!!!!

11:31, 30.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AndrzejAndrzej

0 0

Łowicz bez polityki. Liczyłem na takie porozumienie. Bardzo słuszna decyzja.

11:31, 30.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mariusz SMariusz S

0 0

Prawdziwa zmiana tylko dla mnie. Sorry taka sytuacja

11:35, 30.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XdXd

0 0

Ciekawe kogo poprze p.Kolas?Mógłby się określić,już najwyższy czas!!!!

11:36, 30.10.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

-Anonim-Anonim

0 0

Kolas poprze Wolskiego.

11:39, 30.10.2018

jessicajessica

0 0

Teraz nie ma to już żadnego znaczenia. Żałosne resztki z jego komitetu ostatnio popierały Wolskiego w jakimś parku

11:57, 30.10.2018

rr

0 0

A kto by chciał wchodzić w jakieś koalicje z kłótliwym Kasiorkiem?!
Starostwo i Starostę kiedyś stracił, z Burmistrzem w konflikcie.

11:36, 30.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DorotaDorota

0 0

Hasłem przewodnim Pana Sobczaka i Siewiery była zmiana we władzach Łowicza, nie będziemy słuchać Waszych mdłych nawoływań bo swój rozum mamy. Widać jak pan Siewiera i Sobczak szanują swoich wyborców, liczy się interes własny a nie miasta. Jestem dalej za zmianami, stąd oczywiste jest dla kogo należy mój głos- dla Pana Jakuba , należy zamieszać w tym przypalającym się rondlu aby nie spaliło się wszystko do cna.

11:43, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

IdaIda

0 0

Dorotko weź się do roboty w pracy. Zapomniałem ty na garnuszku dobrej zmiany, nie musisz nic robić. Mierny ale wierny

11:51, 30.10.2018

KarolKarol

0 0

A Olko Cipinski i Wojcik to urlop wzięli na szybkie zdjęcia czy tak w godzinach pracy pozują. Do roboty a nie głupoty wam w głowie! !!!

11:43, 30.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CzytelnikCzytelnik

0 0

Nie ma sensu komentować bo tak naprawdę piszą te komentarze z trzy-cztery osoby (wystarczy spojrzeć na czas dodawania komentarzy). Wyborcy sami wybiorą. PS. Nazywanie kogoś głupim jest na poziomie tych tzw. "w-zet", które ledwo co skończyły zawodowke, palily papierosy, przeklinaly i nazywaly ciągle kogos coraz to nowym obrazliwym nazewnictwem.

11:46, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jessicajessica

0 0

wcale nie trzy czy cztery tylko ty i ja to dwie

11:59, 30.10.2018

AndrzejAndrzej

0 0

Wolski z poparciem Gędka vs Kaliński z poparciem Siewiery i Sobczaka. Przyjmuję zakłady :)

11:47, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

zynekzynek

0 0

Wynik raczej pewny wygra Kaliński. A na pocieszenie może Pan Wolski se kolejne 500 + machnie

12:33, 30.10.2018

JózuśJózuś

0 0

Ciekawe, czy to porozumienie stanowi jakąkolwiek wskazówkę odnośnie tego, co będzie w Powiecie?

11:58, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jessicajessica

0 0

bardzo byśmy sobie tego życzyli ale chyba tak nie będzie bo z kukiza dwóch ze wsi weszło a ich łatwo kupic stołkiem

12:28, 30.10.2018

DORISDORIS

0 0

Midas Kalin znów czaruje. Nie damy się nabrać. ZMIANA

12:03, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jessicajessica

0 0

Taa....zmienią się tylko ci przy korycie taka to zmiana

12:31, 30.10.2018

JANEKJANEK

0 0

Midas. A to dobre. Ha ha ha. Do tego jeszcze świetny czarodziej i menager w jednym. ZMIANA

12:09, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jessicajessica

0 0

no na pewno...pomarzyć dobra rzecz

12:29, 30.10.2018

WiktorWiktor

0 0

Proponuję nowe hasła panowie: Łączy nas koryto, Udawana zmiana, Mam wyborców w du...ie. Ja nie dam wam głosu. ZMIANA panie Jakubie zaufam panu

12:34, 30.10.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ElaEla

0 0

Pisowski płacz :)

12:42, 30.10.2018

JaneczekJaneczek

0 0

Czy wymuszenie na Kalińskim zmian poprzez realizację swojego programu to nie jest już ZMIANA?

12:55, 30.10.2018

JoJo

0 0

łączy ich koryto xd pan siewiera machał szabelką i poszedł na układ, nigdy więcej pan nie dostanie mojego głosu. wstyd.

12:44, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ElaEla

0 0

Nie dostanie boś ty pisuarek

13:14, 30.10.2018

AndrzejAndrzej

0 0

A PiSiorki płaczą płaczą płaczą :-)

12:47, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AA

0 0

Na prawdę podoba ci się Kalinski te kłamstewka robienie z Łowicza tirowego miasta wciskanie bajerów młodym ludziom popatrz kto jest w jego sztabie bardzo młodzi ludzie albo osoby które zatrudnia. A wiecie dlaczego dziś się popierali bo jutro wychodzi Nowy Łowiczanin tuba kalińskiego więc trzeba to jeszcze babciom i dziadkom opowiedzieć Znam takie osoby czytają tylko NL to jest ich świat a w nim Kal. jest bogiem a nie ofermą.

18:35, 30.10.2018

TetrykTetryk

0 0

Jeżeli ktoś deklaruje że coś zrobi i pomimo wszystko dalej podejmuje się wykonania swojego planu odstawiając na bok ambicje tylko deklaruje pracę patrzeć na ręce wąsatemu to chyba raczej zasługuje na szacunek a nie kpiny. Młody jest i głupi i chce pracować - to chcecie przekazać tym hejtem??

12:54, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

pipipipi

0 0

No właśnie...

15:42, 30.10.2018

StudiStudi

0 0

To jest ZMIANA pis z Łowicza wypierda.a hehe i bardzo dobrze siedzieli w radzie 8 lat, to pis jest twarza porazek Kalińskiego. Odstawcie jeszcze pis w powiecie , a bedzie to istny majstersztyk, w tvn24 przez 2 tygodnie jestescie na tapecie! Wkoncu utra nosa Kosiorkowi... ale jaja

13:03, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

zynekzynek

0 0

dobre

13:13, 30.10.2018

GargamelGargamel

0 0

Na razie zastał zrobiony dobry początek. Trzeba iść na wybory i zagłosować za Panem Kalińskim, bo jeśli on wygra wybory burmistrzowskie, jestem prawie pewny, że radni powiatowi zawiążą koalicję, która trwale odsunie PiS od władzy. Będzie to z wielką korzyścią dla miasta i powiatu, gdyż łowiczanie cenią spokój i współpracę.

13:18, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HH

0 0

Po 16 listopada PiS zakręcie kurek z kasą z Łodzi. W Warszawie Kaliński już teraz nie ma czego szukać. Miasto samo nie udźwignie inwestycji, które pomogą się rozwinąć. Zastanówmy się co w niedzielę wybierzemy?

13:28, 30.10.2018

JOTJOT

0 0

Hasło wyborcze p. Siewiery z PO ? "Prawdziwa zmiana!" Idealnie :-)

13:19, 30.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

czynnyczynny

0 0

Wygra Łowicz. Partia Jarka idzie na bok.

13:44, 30.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DanielDaniel

0 0

Szanowni. Łowicz podzielił się na 2 grupy. Zwolenników zmiany i wybierających to co było. Z komentarzy wynika jednak, że spora grupa ludzi głosujących za zmianą została wrzucona do worka z PIS. To nieuczciwe. Wiecie znakomicie, że wśród głosujących za zmianą są bardzo różni ludzie. Po co ta niepotrzebna selekcja? Ludzie chcący zmiany to nie to samo co PIS. Ludzie chcący zmiany mogli się dogadać. Wyszło inaczej. Co zrobić? Gratuluję p. Burmistrzowi talentu politycznego. Oby był Pan tak skutecznym szefem miasta.

13:48, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RemekRemek

0 0

Danielku ty niezależny konferansjerze. A nie pomyślałeś przez chwilke , ze Łowicz przestaje kochać PiS. W wyborach na burmistrza na pisowskiego Wolskiego głosowało tylko 20% wyborców. Widać tendencje zniżkową w Łowiczu to pocieszające , w skali kraju TVPPiS huczy ze mają blisko 40%. Gratuluje Łowiczanom mądrego odwrotu

14:28, 30.10.2018

BudyńBudyń

0 0

Krytykować jest najłatwiej. A trzeba mieć odwagę by rządzić. I tą odwagą wykazał się Pan Mariusz. Prawda jest taka że jest to zmiana w UM mimo tego co pisze tutaj większość troli. I ja na tą zmianę czekam i oddaje na nią swój głos. Powodzenia

13:49, 30.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

StefanStefan

0 0

Przecież to zwykła polityczna korupcja. Siewiera odpadł w 1 turze, wcześniej ostro krytykował Kalińskiego a teraz zawiera z nim sojusz, byle wyrwać jakieś stanowiska!

13:51, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AndrzejAndrzej

0 0

Zgłoś tą korupcję macie sądy

13:59, 30.10.2018

DanielDaniel

0 0

Panom złączonym z p. Burmistrzem w uśmiechniętym uścisku dłoni, niczego nie gratuluję. Wiem doskonale, że zrobiliście to "co do Was należało". Po dzisiejszym sojuszu możecie pewnie spokojnie planować przyszłość. Czytelna postawa. Nie mam żalu. Wszak to świat polityki. Jako ateista i cynik nawet cieszę się, że tak wyszło. Inaczej musiałbym zacząć wierzyć w jakieś wartości, a tak, jestem z tego zwolniony. Pozdrawiam.

13:53, 30.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jola73Jola73

0 0

Jestem rozczarowana. Głosowałam w 1 turze na Pana Siewierę, bo wierzyłam, że chce coś zmienić w Łowiczu. A tu nagle przeszedł na stronę K.J.Kalińskiego, który powinien odejść z ratusza po 12 latach. Czuję zawód.

13:53, 30.10.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

JózuśJózuś

0 0

Pani Jolu.
I chce Pani głosować na „zmianę” w wydaniu gościa, reprezentującego ugrupowanie, które przez 11 lat popierało Kalińskiego? A o tym, że są opozycją do niego „przypomnieli” sobie, bo ich za mało „dopieścił”?
No proszę .....

14:01, 30.10.2018

AndrzejAndrzej

0 0

Jolu to jedz odpocznij . Zeby obronić miasto przed pisowską dojną zmianą panowie zrobili dobry ruch. Mam nadzieje, ze w innych miastach mądrość ludzi odsunie ich od władzy, za 5 lat elektorat PiS naturalnie się skurczy. Program pana Siewiery i Sobczaka będzie realizowany razem z Kalinskim bez kłamstw , bez sterowania posła z Warszawy. Brawo panowie, jeszcze pokażmy w niedzieke jak jest już ich (PiS) mało w Łowiczu

14:07, 30.10.2018

JózuśJózuś

0 0

PiS OFF!!!
I kropka! ;) :D

13:54, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MM

0 0

No zgadzam sie ale mamy się patrzeć na Klińskiego przez kolejne 5 lat o nie!!!!!!!!
Niech już będzie ten Wolski

19:05, 30.10.2018

SylwesterSylwester

0 0

SLD, PO, Nowoczesna - i oto właśnie na naszych oczach cały łowicki lewacki światek zjednoczył się pod hasłem ŁĄCZY NAS KORYTO. Za pięć lat wybierać będziemy nie burmistrza, a sołtysa. Czas emigrować z tego śmiesznego zaścianka. Nara bando debili!

14:03, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AndrzejAndrzej

0 0

Ooo właśnie ,,bando debili,, jezyk dojnej pisowskiej zmiany. Widzicie ludzie dlaczego nie wolno głosować na PiS , za chamstwo , obrażanie i arogancję

14:13, 30.10.2018

czynnyczynny

0 0

Bardzo słuszna decyzja.

14:05, 30.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lolo

0 0

Zdecydowanie Wolski. Ten Siewiera nie tylko wyborców zdradził, ale sam siebie. Jeszcze dwa tygodnie temu wytykał, że Kaliński jest fe i wszystko co najgorsze na niego wynajdywał, a teraz wielki sojusznik się z nim zrobił. To się nazywa zakłamanie i dwulicowość.

14:08, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BasiaBasia

0 0

Zdecydowanie Wolski NIE. Chcesz Kościoła na Górkach to głosuj na Wolskiego . Zobaczcie kto Wolskiemu dał poparcie - pan od taczek G i filozof K. Cała trójca niech nam rządzi miastem, będziemy na czołówkach gazet

14:16, 30.10.2018

obiektywnyobiektywny

0 0

A może widzi szansę na realne kształtowanie dobrej polityki w mieście. Ja to popieram!

14:22, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ELAELA

0 0

Sprzedał się i miasto ma gdzieś. ZMIANA

14:39, 30.10.2018

PampaliniPampalini

0 0

Łoł co to za hejt - co za spektakl ;)

14:25, 30.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GargamelGargamel

0 0

Ludzie! Jeśli wygra PiS, to bardzo szybko zobaczycie, że takiej zmiany na pewno nie chcieliście w naszym mieście. Nastąpi wymiana kadr, a w łowickim PiS-ie fachowców tam nie widać. W grę wchodzi dowóz "fachowców" spoza Łowicza. Nie łudźcie się, że ci nowi fachmani będą kierować się interesem miasta i i jego mieszkańców. Przyjadą, narobią bałaganu i za pięć lat pojadą. Chyba nie o taką zmianę wam chodzi?

14:33, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AA

0 0

A bałagan, kłamstwa niedopowiedzenia, ciężkie samochody w mieści hałas i niekompetencja to ok?

14:36, 30.10.2018

AlaAla

0 0

poparł a dawał mu medal z kartofla fałsz i zakłamanie tak panie Mariuszu. Przykre mógł pan się nie odzywać i byłoby ok a tak? Zachował się pan jak na debacie czyli obciach. głosowałam na pana no i żałuje nie jestem za PISem ale dam szansę Wolskiemu.

14:34, 30.10.2018
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

GrzegorzGrzegorz

0 0

Aliniu, nikt rozsądny kto głosował na Mariusza Siewiere nie zagłosuje na PiS , to taka twoja utopia. Dawaj sobie szanse Wolskiemu , pewnie razem z nim latasz na ci dzień i kawe rozdajesz

14:45, 30.10.2018

zynekzynek

0 0

nigdy nie głosowałaś na Siewierę nie kłam jak możesz się tak zeszmacić

14:56, 30.10.2018

ewkaewka

0 0

ALA to ty jesteś tą słynną cichodajką o której ludzie rozpisywali sie komentarzach ????

15:08, 30.10.2018

StudiStudi

0 0

W restauracji zaz w syntexie, leza broszury z markiem krajewskim, w ktorych to dowiadujemy sie ze nie bedzie on popierał Kalinskiego bo: i tam wymoenia jego zaniedbania,hehe śmiechu warte... szkoda ze nie wymienil w tych zaniedbaniach braku zakupu terenu po bylej jednostce wojskowej! Żenua, zastanawia mnie fakt czy to aby pis łowicki nie siedzi w kieszeni krajewskiego,a nie jak dotychczas posadzano Kalinskiego, czy to aby radni pisu nie byli przeciw kredytowi na zakup terenu po bylej jednostce, heh. Znamienne broszury ze zdjeciem Krajewskiego, podjedzcie i zobaczcie. Wychodzi who is who.

14:43, 30.10.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

zynekzynek

0 0

większość decyzji kalińskiego było wymuszone przez radnych pis a teraz udają że byli totalną opozycją!

14:54, 30.10.2018

HH

0 0

Olo! Czy już byłeś u Chinego i Muszaka?

15:16, 30.10.2018

InkaInka

0 0

Bardo słuszna decyzja! Mariuszowi skłonna jestem medal z ziemniaka lekko zapomnieć! Tylko lekko!Powinien dostać szansę na zrehabilitowanie się jak Duda w Ranczu w Wilkowyjach:-)

14:50, 30.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KapselKapsel

0 0

Cóż, Pan Kaliński z osoby popieranej za działania na rzecz Łowicza ma możliwość stać się (POwskim-Siewiera i PSLowskim-Sobczak) narzędziem, by nie powiedzieć popychłem. Szkoda, że po 12 latach pracy chce być Pan kojarzony z wątpliwymi osiągnięciami minionej ekipy rządzącej. W tym układzie przyklei się to do Pana na zawsze. Lubię Pana bo mi Pan pomógł, gdy potrzebowałem pomocy jednak tacy koalicjanci wykluczają moje poparcie dla Pana w drugiej turze. Przykro mi, wole wcale nie głosować. Kalinski+PO+PSL - brzmi to jak słaby żart z ludzi, którzy Panu zaufali.

15:21, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JózuśJózuś

0 0

Gdyby PiSowi palma nie odbiła z wystawianiem swojego kandydata - byle jakiego, byle wystawić - to by się Kaliński z nimi pewnie dogadał.
A tak - zadziałały niestety mechanizmy polityki.
Zwłaszcza, gdy do PiSu przykleili się sfrustrowani anty-Kalińscy frustraci.

15:25, 30.10.2018

WyborcaWyborca

0 0

Działamy jako Łowickie.pl w Radzie Miejskiej od 4 lat. Zawsze przyglądaliśmy się działaniom Urzędu Miasta, wyszliśmy z naszym programem. Cieszę się, że doszliśmy do porozumienia programowego – mówił Mariusz Siewiera. O konkretach jednak nie mówił. Kłamstwo pana Mariusza. Proszę sprawdzić w KRS kiedy powstało Łowickie pl. 28.04 2017 roku. Sprzedał się i tyle w temacie. Trzeba umieć przegrywać. Mnie pan nie przekonał

15:32, 30.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

0 0

Przecież Sobol jest członkiem zarządu Stowarzyszenia Lowickie.pl. startował z innych list z Porozumienia. Łowickiego żeby zamydlić nam oczy. Widzimy jednak ludzi którzy zrobią wszystko dla kariery. Zmiana

15:44, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ArturekArturek

0 0

Daje sobie rękę uciąć, ze wkrótce Sobol będzie w PiS. Wspomnicie mój komentarz.wszedzie już był i się na nim poznano, nic mu praktycznie nie dano. Teraz będzie szukał szczęścia w dojnej zmianie

16:18, 30.10.2018

NIKOLANIKOLA

0 0

PANIE SIEWIERA!!!.W DEBACIE MEDAL Z ZIEMNIAKA DLA PANA KALIŃSKIEGO.TERAZ POPIERA PAN PANA KALIŃSKIEGO.PROPONUJĘ PRZEPISANIE SIĘ DO PARTII PSL I BĘDZIE PAN JAK CHORĄGIEWKA NA WIETRZE -SZUKAŁ KOALICJANTA.OCZYWIŚCIE NIE GŁOSOWAŁEM NA PANA!. ODDAM GŁOS NIE WAŻNY

15:52, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DizioDizio

0 0

Nikolku idź spać i weź poduszkę z napisem nue głosuje na PiS

19:01, 30.10.2018

WesołyWesoły

0 0

Polityka to sztuka realizacji programów wyborczych. Mariusz będzie stał na straży realizacji programu Łowickie.pl. Życzę mu samych sukcesów i głowa do góry. Nie przejmuj się tym hejtem (wiadomo jakiego komitetu)!!!!

15:52, 30.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AnkaAnka

0 0

Ordynacja wyborcza sama w sobie jest beznadziejna. Skoro do RM można zdobyć z danego komitetu max 7-8 mandatòw ( ŁnŁ) , a by mieć większość w Radzie trzeba mieć minimum 11 mandatòw to normalne jest ze tylko koalicja z innym komitetem takową daje. Więc do koalicji doszło. Może się nie podobać jednym, innym podobać. Ot demokracja.Tu gołym okiem widać, że z druzyną Pana Wolskiego nikt nie będzie się bratał bo jest konkurentem dla Pana Kalińskiego. Uważam że prawa strona długo będzie na outcie skoro ma twarz znienawidzonego na własne życzenie Pana Kosiorka. Wszyscy to rozumieją tylko nie on.

15:59, 30.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

oiuoiu

0 0

Wojna Łowicz-Pis.....czy Łowicz sie obroni..przed rzadami kurdupla z żoliborza..?

16:05, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KapselKapsel

0 0

Bardziej chyba POZSL kontra PiS a łowiczanie są zakładnikami. Jak Pan Kaliński wygra i nie dogada się z tymi od kurdupla to pewnie kranik z kasą zostanie przykręcony. PiS ma sejmik a kto dysponuje funduszami z państwa? Będą te ronda i dworce budować 15 lat. Wyjedzie każdy kto chce normalnie żyć, ale ichsze jest najichsze. Szkoda gadać. Młode wilczki głodne stołeczków nie kumają a polityka to nie tylko dieta radnego...

16:21, 30.10.2018

ryszardryszard

0 0

kalinski bończak koalicja z psl i sld.Czego się nie robi dla stołka i pieniędzy.panowie jesteście zerem.

16:17, 30.10.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PieterPieter

0 0

Ryszard pisowski trollu. A Kasioreczek nie rozmawiał z SLD? Zapytaj zanim coś napiszesz

16:24, 30.10.2018

AgentAgent

0 0

Znając pana Kalińskiego powinniście wiedzieć ze pakt z samym diabłem by zawarł by zostać u władzy.

18:00, 30.10.2018

ryszardryszard

0 0

czy wam się wydaje że pan siewiera czy sobczak to te glosy ma w kieszeni i da kalińskiemu . ludzie chcieli zmiany i jej chcą wię c zaglosują na pana wolskiego

16:23, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

EmmaEmma

0 0

Rysiu z brodą, pomylisz się , bo elektorat tych Panów jest myślący, trudno mi cokolwiek powiedzieć o elektoracie PiS. Wiem jedno ludzie głosują na znaczek partyjny PiS nie na Wolskiego. Cieszę się z tej koalicji, bo wreszcie Łowicz będzie postrzegany jako miasto normalne, bez pisuarów

18:56, 30.10.2018

Kołko RożańcoweKołko Rożańcowe

0 0

Katolicy-w niedziele idzmy wszyscy do urn i poprzyjmy naszego brata-Jakuba bo tylko nasz brat jest tym,ktory odzyska dla nas od antychrystow plac,gdzie zbudujemy światynie w ktorej pomodlimy sie o dobro naszego jak by nie było prymasowskiego miasta.Nie słuchajcie antychrystow tylko kapłanow,oni wam wskaza droge,ktora macie kroczyć!Nasz brat Jakub ta droga kroczy od dawna.

16:25, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

guciogucio

0 0

...brak słow aby to skomentować..panie Kaliński liczymy na pana w debacie!Zapedzi pan w przysłowiowy"kozi rog"nowicjusza,ktory nie ma zielonego pojecia w zarzadzaniu miastem a ktory jest tylko marionetka,sterowana przez p.posła o niemiecko-brzmiacym nazwisku!
.

17:17, 30.10.2018

olaola

0 0

pisowcy pamietajcie.....kto sieje wiatr tez zbiera burze!

16:30, 30.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

11:811:8

0 0

Tylko nie z kłótliwym Kosiorkiem.
Starostwo: 11:8
PiS - 8
Koalicja - 11

17:18, 30.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GośćGość

0 0

Polityka jest jaka jest. Rozumiem że było ciężko ale z kimś dogadać się trzeba. Sobczak i Siewiera mieli dwa wyjścia bo pewnie obydwa komitety zabiegały o ich przychylność. Kogo by nie poparli i tak fala hejtu by się po nich przetoczyła i z tym się musieli liczyć. Tak czy inaczej uważam że wybrali słusznie. Brawo chłopaki cywilną odwagę i nie siedzenie w krzakach. Trzymam kciuki za powodzenie.

17:25, 30.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ApelApel

0 0

Ludzie zastanówcie się ! I przestańcie pisać bzdury. Głosowanie na Wolskiego to chaos dla tego miasta. Co zrobi burmistrz bez rady ??? NIC !! Ludzie choć trochę myślący wiedzą że rada i burmistrz muszą być z jednego nadania, i to daje nam ta koalicja. Więc wole zagłosować na Kalińskiego niż na chaos tego miasta ! czasem trzeba dokonać trudnego wyboru. Ale nic nie zwalnia nikogo od logicznego myślenia. Ludzie wy mieszkacie w tym mieście ! Dokonajcie chłodnej kalkulacji i zagłosujcie dla Łowicza.

18:16, 30.10.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

HalinaHalina

0 0

Co zrobi burmistrz bez środków zewnętrznych. A te ma w ręku PiS. Już część środków przepadła

18:55, 30.10.2018

AnkaAnka

0 0

Idąc twoją polemiką narzucają nam burmistrza bo się dogadali. Obłuda i zaklamanie u trzej muszkieterów. Dajmy szansę zmianie bo tego chciała większość głosujących w wyborach

19:33, 30.10.2018

ryszardryszard

0 0

kosior nigdy by się nie zniżył do takiego poziomu jak kalinski z bonczakiem.komuna powraca do miasta.

19:05, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

IzaIza

0 0

To zapytaj się ten twój boski Kosiorek wyprawiał w ubiegłym tygodniu w Starostwie Powiatowym . Kazał urzędnikom szykować pudełka. Chyba ze dla siebie , bo mu zaraz barony z PiSu podziękują za wspaniały wynik wyborczy . Na chwałę powiatu

19:40, 30.10.2018

DorotaDorota

0 0

Słusznie P. Daniel napisał, że ludzi chcących zmian w mieście nie można teraz wrzucić do jednego worka z wyborcami PIS.To , że tak zachowali się liderzy M.Siewiera i M. Sobczak stawia nas w niekomfortowej sytuacji, mamy czekać jeszcze 5 lat na zmiany, zarówno JK. Kaliński, M. Siewiera, M. Sobczak okazali się cynicznymi karierowiczami, zawiedli całkowicie nasze zaufanie. Jesteśmy ludźmi niezależnymi, nieuwikłanymi w ratuszowe układziki, stąd NIE dla tych Panów, planujących meblowanie ratusza w imieniu swoich wyborców.

19:07, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

zakłamaniezakłamanie

0 0

Co wy ludzie dla Pana Siewiery już lokal przyszykowany w urzędzie, nie zrobił tego za słowo honoru, bo ani on ani ten drugi znaczenia tego słowa nie znają. Tym razem już się Pan Kaliński nie wymiksujesz z układu, jak to zrobiłeś za poparcie Pisiorków 4 lata temu.

21:13, 30.10.2018

SokółPSokółP

0 0

Żenada z tego Siewiery, na debacie daje Kalińskiemu ziemniaka, a w końcu sam wyszedł ma największego kartofla. I ten Kaliński porównując Piłsudskiego i Dmowskiego do takich miernot politycznych jak tych trzech muszkieterów. Jako historyk z wykształcenia nietrafione porównanie, pokazujące, że alkohol wypalił mu parę szarych komórek. Zauważyliście te gesty Siewiery, Sobczaka i Kalina wyglądali jakby co dopiero skończyli analizować koncepcję psychoanalizy Freuda

19:15, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AndrzejAndrzej

0 0

Daj juz spokój pisowski trollu, ciśnienie ci wysiądzie od ataku na Narcina Siewiere. Sraczke przed porażką stopuje Stoperan

19:36, 30.10.2018

SokółPSokółP

0 0

Siewiera pokazał gdzie ma swoich wyborców, gadał coś o prawdziwej zmianie, a okazał się zwykłym hipokrytą jak ci wszyscy antyglobaliści, co chodzą w Nike uszytych w Chinach.
NIE dla obłudy i kolesiostwa!!! typowe PSL, nieważne z kim, aby przy korycie. Siewiera mogłeś pokazać jaja, a dmuchasz w trąbkę dla Kalina, zresztą czego się spodziewać po gościu co chodził w marszach KODu

19:15, 30.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SokółPSokółP

0 0

Apel nie pisz, że głosowanie na Wolskiego wprowadzi chaos do miasta, bo na razie chaos w głowach to mają wyborcy w Siewiery i Sobczaka. Namawiali ich do zmiany, a w końcu zmiana okazała się fikcją i Kaliński ich we dwóch wciągnął nosem jak profesjonalista

19:21, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ElaEla

0 0

Pisowski solole albo orle, przegracie z kretesem za swoją bure , arogancję i chamstwo w kampani, za tysiące kłamstw. Ludzie nie lubią takiej kampanii jaką łowicki PiS prowadzi. Podzuekuje łowiczanom ze wreszcie dojna zmiana skończy na śmietniku łowickiej historii a z nią ten malutki z krótkimi nogami

19:34, 30.10.2018

ryszardryszard

0 0

siewiera kartofle rozdawał na debacie.teraz mamy trzech karttofli w miescie w koalicji.

19:28, 30.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ryszardryszard

0 0

oj przepraszam jeszcze jedna pyra dla pana wójcika.

19:29, 30.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanJan

0 0

4 lata temu ze Śmigierą omal nie przegrał. Teraz wyciągnął wnioski i obieca wszystko żeby układ który budował przetrwał. Ja głosowałem na zmianę i dalej zdania nie zmieniam

19:40, 30.10.2018
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Ryszard BRyszard B

0 0

A ja Janie zagłosuje za rozsądkiem i znanymi mi ludźmi. Wolski to niewiadoma, człowiek ponoć bez żadnego doswiadczenia , typowy polityczny karierowicz.

19:48, 30.10.2018

JózuśJózuś

0 0

54:46 to „omal nie przegrał”???
To mniej więcej tak, jak Duda (53%) „omal nie przegrał” z Komorowskim (57%).

20:03, 30.10.2018

RozumRozum

0 0

O tak, Śmigiera to jest gość. Życzyłam wygranej, ale niestety... może za 5 lat powróci?

00:02, 31.10.2018

ProfesorProfesor

0 0

Koalicja- śmiechu warta. Kaliński mając piętnastu radnych nie uszanuje żadnego. Liczyłby się z radnymi gdyby miał ich jedenastu bo o każdy głos by zabiegał. Marnie to widzę koalicjanci, marnie. Nic przy nim nie osiągniecie, to cwany lis.

19:49, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

FilipFilip

0 0

A Wolski miałby 6 i co? Brak możliwości rządzenia . Żadne ugrupowanie ze startujących poza PK nie pójdzie z PiS pod rękę nawet za cenę stołków. Łowiczanie sue przebudzili , naród się budzi z tego i ocknął z pisowskiej zmiany. Brawo łowiczanie , jestem z Was dumny

20:14, 30.10.2018

załamanyzałamany

0 0

APOKALIPSA - chcieli zmian dlatego wystartowali, ale jednak nie chcieli jak się okazuje. Obiecano im coś czego i tak zapewne nie dostaną

20:41, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ReniaRenia

0 0

A Pisiorki chcą zmian, dla swoich . Na razie maja za mało rad nadzorczych , KRUSów, ARMIRów. Mało mało. Może dla Midasów , może dla brodatego antyWałęsy. O co walczycie, o zmianę czy o zmiany na stołkach. Łowiczanie to mądrzy mieszkańcy , nigdy nie dawali się nabierać na socjotechnike . Wygra normalność . Łowicz nie lubi zmian, a tym bardziej politycznych kacyków

20:51, 30.10.2018

JCKJCK

0 0

W sondażu NŁ , Kalinski 63%, Wolski 47%. I wszystko jasne

20:59, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JCKJCK

0 0

Sorry Wolski 37%

20:59, 30.10.2018

marcinmarcin

0 0

czyżby dwóch vice burmistrzów

21:21, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Aż trzech. Sobczaka Aż trzech. Sobczaka

0 0

21:43, 30.10.2018

śmiechśmiech

0 0

Całe szczęście, że przyjemniaczki z PiS są na przegranej pozycji. To dobre wieści. Jeszcze trochę pobulgotają, posmęcą i ten dym rozwieje się bez śladu. Kawa się rozlała i pozostała plama.

21:34, 30.10.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

HelenkaHelenka

0 0

Panie Mariuszu Łowicz nie zapommni pana zmiany. Żenada

21:37, 30.10.2018

KwadratKwadrat

0 0

I bedziemy mieli krainę mlekiem i miodem płynącą z milionami z sejmiku którym rządzi PIS. Ale ey ludzie jesteście naiwni.

21:38, 30.10.2018

NIEPRAWDZIWA ZMIANANIEPRAWDZIWA ZMIANA

0 0

Siewiera przez 4 lata krytykował w opozycji rządy Kalińskiego. Na debacie wyborczej, jako jej współgospodarz, powiedział Kalińskiemu, że ma dla niego kartofla. Wydawał się dobrym kandydatem na burmistrza. Zapowiadał PRAWDZIWĄ ZMIANĘ, a okazało się, że popiera teraz KALIŃSKIEGO. Będę to pamiętał. Już nigdy nie zagłosuję na lowickie.pl. Wstydź się pan i zbieraj te swoje plakaty z terenu miasta, bo już nie mogę patrzeć na pańską gębę!!!

21:35, 30.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

........

0 0

Koniec PIS w Łowiczu.....
Nie macie argumentów. To dla was szok!!!

21:40, 30.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DąbroDąbro

0 0

Maniek był zawsze obrotny chłopak. Już od czasów gdy Dzidzia pracował wawie w Makro.......

21:55, 30.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tymbarktymbark

0 0

Jak to jest, że jeden z biznesmanów, który dorobił się m.in. na jednostce wojskowej funduje Wolskiemu materiały wyborcze?

22:20, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HelaHela

0 0

Z tego co pamiętam to miasto i król Kaliński miało prawo pierwokupu ale zrezygnowali. A biznesmen wygrał przetarg więc o co chodzi? Niewygodna prawda w ulotce?

22:25, 30.10.2018

RobinsonRobinson

0 0

Wstyd , władza i żłób za wszelką cenę!!! Wójcik ratuje du..e bo został dyrektorem z sldowskiego nadania- Olko zostaje radnym tylko dzięki nazwisku po rodzicom - przecież on nic nie potrafi o więcej oprócz brania kasy z diet , z OSiR - wcześniej z recept, Plichta Solidarnościowiec-- do Rady dostał się teraz ledwie dzięki Olkowi- tokarz - ideowiec stoi obok postkomunistów -, platformersów- zadowolny bo dieta przez 5 lat bedzie wpadała- żal - szczerze to o ile miałem nie głosowac na Wolskiego to teraz zyczę mu zwycięstwa- pod warunkiem że pogoni to dietowe towarzystwo-

22:34, 30.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RobinsonRobinson

0 0

Wójcik leci z Dyrektora i nie bierze diet, Siewiera nie bierze diet i zwolnia go z państwowej posady, zona Plichty- no dobra powiatowa posada nie bierze Plichta diet, na Osirze czystka- Dzikowa żona zwolniona bo trzeba oszczędności- Olko w godzinach pracy chodzi na sesje i komisje i na ustawki zdjęciowe - do widzenia z OSIR- Zośka Wielemborkowa emerytka na dietach :) wierzę że II turze nastąpi dobra zmiana

22:36, 30.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JózuśJózuś

0 0

No ale to proszę dalej pojechać - kto wchodzi na zwolnione w ten sposób stanowiska (i czyje żony)?
Na czym polegać będzie ta „ zmiana” w praktyce?

00:19, 31.10.2018

tymbarktymbark

0 0

WOLSKI OUT! I trolle pisowskie też.

22:43, 30.10.2018
Odpowiedzi:17
Odpowiedz

RoniRoni

0 0

PiS to zło
W 1995 r. Umberto Eco wygłosił na Uniwersytecie Columbia wykład, w którym zawarł 14 cech – jak to określił – „wiecznego faszyzmu”.
Można powiedzieć, że są to metacechy tej ideologii.
Włoski pisarz i intelektualista stwierdził bowiem, że faszyzm był totalitaryzmem rozmytym, niespójnym, niejednorodnym w różnych odmianach, zaaplikowanych w różnych krajach.
Wypreparowany przez niego katalog składników tej ideologii jest jednak wspólny dla wszystkich wersji.

23:18, 30.10.2018

RoniRoni

0 0

Przyjrzyjmy się tej liście.

1. Po pierwsze jest to kult tradycji.
Polega on na wymieszaniu – może być i na siłę – najróżniejszych zasad, wierzeń i symboli.

23:19, 30.10.2018

RoniRoni

0 0

1. Po pierwsze jest to kult tradycji.
Polega on na wymieszaniu – może być i na siłę – najróżniejszych zasad, wierzeń i symboli. Eco przytacza ideologa włoskiej skrajnej prawicy Juliusza Evolę, któremu udało się połączyć Święty Graal, „Protokoły mędrców Syjonu”, alchemię i Święte Cesarstwo Rzymskie Narodu Niemieckiego.
Skojarzyło się to komuś z nadawaniem szczególnego znaczenia rocznicy chrztu Polski, intronizacją Chrystusa Króla, powtarzaniem tezy, że to Bitwa Warszawska z 1920 r. uchroniła Europę przed kataklizmem?
Z lansowaniem mitów o Powstaniu Warszawskim i żołnierzach wyklętych?

23:20, 30.10.2018

RoniRoni

0 0

2. Cechą drugą jest odrzucenie nowoczesności, a także irracjonalizm.
Na przykład niechęć do idei Oświecenia jako źródła upadku moralnego. Zauważyli Państwo, że z polskiego słownika politycznego ostatnio zniknęły takie słowa, jak: „modernizacja”, „nowoczesność”, „innowacyjność”? Wzorce z Zachodu, wyznaczające dotąd standardy i cele, teraz uważane są za przejaw zagrażającej przyszłości narodu degrengolady.

23:21, 30.10.2018

RoniRoni

0 0

3. Eco wymienia też kult „działania dla samego działania”. Nie musi ono być poprzedzone refleksją. Zbytnie rozważanie spraw jest wyrazem niemęskiej słabości. Kultura jest podejrzana, środowiska intelektualne traktowane z podejrzliwością.
Tu kłania się uchwalanie ustaw w ciągu jednego czy dwóch dni, przygotowywanie sześciu nowelizacji w tej samej sprawie w ciągu roku oraz przyjmowanie ślubowań sędziów – niesędziów w środku nocy.
Nie wspominając o ministrze kultury, zdejmującym z afisza nieobyczajne sztuki i wskazującym, które patriotyczne filmy winny być pokazywane na festiwalach.

23:22, 30.10.2018

RoniRoni

0 0

.4. Niezgoda – pisze dalej Umberto Eco – uznawana jest za zdradę.
Odwrotnie niż w nowoczesnych społeczeństwach, które wychwalają niezgodę jako środek poszerzenia wiedzy.
Zdrajcami są ci, którzy protestują – w kraju i w Europie – przeciw demontażowi demokracji.
Nawet swoi mają nie wystawiać nosa poza otrzymany „przekaz dnia”, gdzie wyłożono, co mówić i jak co intepretować.

23:24, 30.10.2018

RoniRoni

0 0

5. Później mamy strach przed innymi, przed odmiennością.
Wszystko jasne: przyjedzie siedemdziesiąt tysięcy muzułmanów (powiedział minister Błaszczak – liczba wzięta z sufitu), przywloką choroby zakaźne i pasożyty, powstaną strefy szariatu, do których policja będzie bała się wchodzić.
No i będą gwałcić nasze kobiety.

23:25, 30.10.2018

RoniRoni

0 0

6. Faszyzm, zauważa Eco, bierze się z frustracji.
Indywidualnej lub społecznej.
W latach dwudziestych i trzydziestych ubiegłego wieku wykorzystywano niezadowolenie biedniejącej klasy średniej; w dzisiejszych realiach byłaby to – jego zdaniem – warstwa drobnych bourgeois, w jaką przekształca się dawny proletariat.
Komuż to przede wszystkim służy wypłacanie co miesiąc po 500 złotych na dziecko?

23:25, 30.10.2018

RoniRoni

0 0

7. Obsesja spisku. Najlepiej międzynarodowego, ale wróg wewnętrzny też jest konieczny.
Do tego dochodzi nacjonalizm i ksenofobia.
Tu nie potrzeba żadnego komentarza. Informacji o spiskach pełno w rządowej telewizji i na ustach prominentnych polityków.
Najwięcej dziesiątego każdego miesiąca, w przemówieniach z kilkustopniowej drabinki i w okrzykach wielotysięcznego tłumu z pochodniami. Ale i mistrale są dobrą okazją do ujawnienia światowego spisku ponad naszymi głowami.

23:26, 30.10.2018

RoniRoni

0 0

8. Wyznawcy powinni czuć się upokorzeni przez bogactwo i siłę wrogów.
Jednocześnie muszą mieć przekonanie, że można ich pokonać. Cechą faszyzmu jest więc uznawanie wrogów jednocześnie za bardzo silnych i bardzo słabych.
Wiadomo, Unia Europejska się rozpada; jednak jej symbolem są wszechpotężni Niemcy.

23:27, 30.10.2018

RoniRoni

0 0

9. Życie jest uznawane za permanentną wojnę, a pacyfizm za paktowanie z wrogiem. Powstaje wielka Obrona Terytorialna, bo trzeba będzie zmierzyć się z agresją zewnętrzną. Nawet antyunijna polityka ma wyjątek w postaci życzliwości i werbalnych zachęt do stworzenia europejskiej armii. Także na płaszczyźnie czystej polityki wewnętrznej dialog i kompromis zostały zastąpione przez narzucenie zawsze swojej woli. W tej walce nie bierze się jeńców.

23:27, 30.10.2018

RoniRoni

0 0

10. Charakterystyczna jest też pogarda dla słabszych, połączona z elitarnością mas (jako się rzekło, całość tej ideologii jest dość niespójna i nielogiczna). Każdy przynależy do najlepszego, wybranego narodu, ale zwolennicy władzy są jego najlepszymi członkami. Stoją tam, gdzie stali w 1981 r.; pozostali – tam, gdzie ZOMO. Obywatele gorszego sortu są spadkobiercami konfidentów gestapo, dziwek, którym golono głowy i targowiczan.

23:28, 30.10.2018

RoniRoni

0 0

11. W procesie wychowywania podkreśla się rolę bohaterstwa. Każdy obywatel powinien być gotowy, by zostać bohaterem.
Młodym Polakom tę ideę udało się zaszczepić. Ilu z nich, pod wpływem „Kamieni na szaniec”, „Miasta 44”, ładnych piosenek o pannach wyklętych, chciałoby, żeby o 4.30 ktoś załomotał do drzwi? A ilu – jak Maria Peszek – ma odwagę powiedzieć: Polsko, nie żądaj ode mnie mojej krwi?

23:29, 30.10.2018

RoniRoni

0 0

12. Eco wymienia też kult machismo. Chodzi nie tylko o pogardę wobec kobiet, ale też o nietolerowanie odmiennych zachowań seksualnych. To pierwsze jest u nas maskowane – nie te czasy, aby wprost wracać do akceptacji męskiej dominacji; ale przecież zażarcie zwalczano próby wyrównywania statusu kobiet i mężczyzn.
Nadano im nawet rangę ideologii (genderyzmu). Mamy do czynienia z promocją tradycyjnego modelu wielodzietnej rodziny i dyskretnym wypychaniem kobiet z rynku pracy. W sprawach środowisk LGBT działa się, na ich niekorzyść, z podniesioną przyłbicą.

23:29, 30.10.2018

RoniRoni

0 0

13. Inną cechą jest wybiórczy populizm. Prawa jednostek nie są istotne, ważny jest głos Ludu, wyrażający wspólną wolę. Wolę tę definiuje Przywódca.
System parlamentarny uznaje się za przegniły.
W Polsce nie kwestionuje się roli Sejmu i Senatu – wręcz odwrotnie; na Wiejskiej partia rządząca ma większość, z której skwapliwie korzysta.
Na dziś formą ataku na ustrój demokratyczny jest bitwa o Trybunał Konstytucyjny.
Oczywiście odwołania do woli „suwerena” są tu na porządku dziennym.

23:30, 30.10.2018

RoniRoni

0 0

14. Wreszcie ostatnim punktem w katalogu Eco jest posługiwanie się nowomową.
U nas przykładów tego aż nadto.
W katastrofie lotniczej w Smoleńsku politycy i sympatycy PiS polegli, nie zginęli. Odkręcanie reform jest „dobrą zmianą”.
Sprzeciwiający się podważaniu mechanizmów demokracji – to komuniści i złodzieje, lewacy.

Umberto Eco ostrzegł przed nawrotem faszyzmu, pisząc, że jeśli powróci,
to początkowo ukryty pod bardzo niewinną postacią.

23:31, 30.10.2018

RoniRoni

0 0

Umberto Eco opublikował tekst swojego wykładu pod tytułem „Ur-Fascism” („Wieczny faszyzm”) w dwutygodniku „The New York Review of Books” oraz w zbiorze esejów pt. „Pięć pism moralnych”).

23:31, 30.10.2018

ProfesorProfesor

0 0

Nareszcie zapanuje przyjaźń między Bończakiem a Wojcikiem, jak za dawnych lat. Niepotrzebnie się panowie tak opluwali przez te lata rozłąki. Teraz razem do baru i seta za setą. Miłość zakwitnie.

06:49, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PioterPioter

0 0

Teraz wyszło. Jak na najniższym szczeblu samorządu, u nas w Łowiczu kupczenie i politykierstwo w najgorszym wydaniu. Kupczenie poparciem. Słabe to somsiad

06:58, 31.10.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Paweł KPaweł K

0 0

Wojciech Miedzianowski (PiS), prezes Zarządu WFOŚiGW w Łodzi na nasze pytanie w tej sprawie podał, iż Marcin Kosiorek jest reprezentantem funduszu w Radzie Nadzorczej Geotermii Uniejów im. Stanisława Olasa, a Michał Trzoska pełni podobną funkcję w RN Geotermii Mazowieckiej w Mszczonowie. Obie spółki zapytaliśmy o wynagrodzenia członków rad nadzorczych. Jacek Kurpik, szef zarządu uniejowskiej spółki poinformował nas, iż uposażenie kształtuje się w wysokości od 40 do 60 proc.

07:07, 31.10.2018

Paweł KPaweł K

0 0

przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw bez wypłat nagród z zysku w czwartym kwartale roku poprzedniego ogłoszonego przez prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. Z kolei w Mszczonowie jest 75 proc. tej kwoty. W ubiegłym roku wynosiła ona 4739,51 brutto, więc w pierwszym przypadku jest to od niespełna 1,9 tys. zł do ponad 2,8 tys. zł, a w drugim ponad 3,5 tys. zł brutto.

Czytaj więcej: https://dzienniklodzki.pl/wfosgiw-w-lodzi-skierowal-lowickich-dzialaczy-pis-na-platne-stanowiska/ar/13203652

07:08, 31.10.2018

Paweł KPaweł K

0 0

Zbulwersowani czytelnicy alarmowali naszą redakcję, że lokalni działacze Prawa i Sprawiedliwości po linii partyjnej są obsadzani przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi w radach nadzorczych spółek, w których ma on udziały. Wskazywano na Marcina Kosiorka, szefa PiS w Łowickiem oraz Michała Trzoskę, przewodniczącego Rady Miejskiej w Łowiczu.

Czytaj więcej: https://dzienniklodzki.pl/wfosgiw-w-lodzi-skierowal-lowickich-dzialaczy-pis-na-platne-stanowiska/ar/13203652

07:06, 31.10.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Paweł KPaweł K

0 0

Obu działaczy PiS poprosiliśmy o komentarz w tej sprawie. - Mam nadzieję, że przyczyną nominacji było moje wykształcenie prawnicze i przygotowanie merytoryczne, m.in. złożyłem w 2016 roku z wynikiem pozytywnym, składający się z dwóch części - pisemnej i ustnej egzamin dla kandydatów do organów nadzorczych spółek skarbu państwa, którego zakres wykraczał zdecydowanie poza zagadnienia prawne, obejmując np. podstawy ekonomii i zarządzania, finanse przedsiębiorstw, czy rewizję finansową – odpisał nam szef RM w Łowiczu

07:09, 31.10.2018

Paweł KPaweł K

0 0

Z sygnałów, które otrzymaliśmy od czytelników wynikało także, że Marcin Kosiorek związany jest z łódzkim oddziałem Telewizji Polskiej. Jak sprawdziliśmy, w lutym ubiegłego roku po linii partyjnej został on skierowany do rady programowej TVP Łódź. Jest to płatna funkcja. Czekamy na informację rzecznika TVP dotyczącą wysokości uposażenia członków rady

07:09, 31.10.2018

AdaAda

0 0

W „Newsweeku”: Ranking obłudy. Oto 10 największych kłamstw PiS
Kaczyński już nie wie, że kłamie. – On myśli, że mówi prawdę – mówi prof. Marcin Król, historyk idei. Dlatego poprosiliśmy politologów, etyków i historyków o wskazanie najdalej istotnych kłamstw PiS. Oto ich typy.

07:57, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AdaAda

0 0

Prezes PiS Jarosław Kaczyński 13 października 2015 na spotkaniu wyborczym w Makowie Mazowieckim: – Różnego rodzaju pasożyty, pierwotniaki, które nie są groźne w organizmach tych ludzi, mogą tutaj być groźne. Są już objawy pojawienia się chorób bardzo niebezpiecznych i dawno niewidzianych w Europie: cholera na wyspach greckich, dezynteria w Wiedniu.

07:59, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AdaAda

0 0

To najważniejsze kłamstwo PiS ostatnich miesięcy. Dało początek fali antyuchodźczej propagandy. Jej celem jest zbudowanie przekonania, że uchodźcy to terroryści zagrażający bezpieczeństwu każdego Polaka.

Lęk przed obcym zawsze był fundamentem budowy autorytarnych rządów. W hitlerowskich Niemczech pasożyty i zarazki roznoszone były przez Żydów. Poczucie zagrożenia wykorzystano do przekonania ludzi, by oddali wolność w zamian za poczucie bezpieczeństwa, oferowanego przez autorytarną władzę.

08:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

negronegro

0 0

doinformuj się Ada i nie pisz kłamstw, poczytaj co się dzieje w Szwecji i co tam wyprawiają "biedni" uchodźcy

10:31, 31.10.2018

negronegro

0 0

Przerażające statystyki w Szwecji. Imigranci sprawcami niemal wszystkich gwałtów zbiorowych
https://www.youtube.com/watch?v=0dM1MP7umPo

11:16, 31.10.2018

AdaAda

0 0

Straszenie „obcym” będzie centralnym punktem propagandy PiS w najbliższych latach. Okazuje się, że przekaz prezesa jest bardzo skuteczny. W ciągu dwóch lat odsetek Polaków przeciwnych przyjmowaniu uchodźców z Afryki i Bliskiego Wschodu urósł do 70 proc. Jeszcze w maju 2015 r. aż 72 proc. badanych było za daniem uchodźcom schronienia (CBOS).

08:02, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AdaAda

0 0

Gdy zachorowałem na grypę, dwóch studentów stwierdziło – ku mojemu zdumieniu – że to uchodźcy ją przywieźli – opowiada prof. Marcin Król. – To jest triumf głupoty, który nastąpił z różnych względów nie tylko w Polsce, ale i w Ameryce. Jednak tam przeciwwaga sił roztropności jest duża, a w Polsce nie. Przyszło pokolenie barbarzyńców. To są w znacznym stopniu młodzi ludzie – ci, co biją się o miejsce na plaży i ci sami, co skopią Murzyna.

08:04, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AdaAda

0 0

Beata Mazurek, rzeczniczka PiS, w wypowiedzi dla „Faktu” 23 maja 2017 r.: – PiS jest jedyną partią, która gwarantuje utrzymanie 500+.

Nieprawda. W rzeczywistości PO i PSL też opowiadają się za utrzymaniem programu 500+. Chcą jednak wprowadzić próg dochodowy dla najbogatszych.

Straszenie odebraniem 500+ to – obok tematu uchodźców – najważniejszy element propagandy PiS. Prof. Magdalena Środa kłamstwa w rodzaju tego o 500+ nazywa „wiążącymi”. Bo wiążą one politykę PiS w całość – budują zagrożenie, scalają elektorat. P

08:17, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SzacunSzacun

0 0

Kosiorek udowodnił, że jest bardzo wporządku. Najpierw poparł kandydata z Łowickie.pl na wjta, potem na sesji w powiecie zagłosował w obronie Śliwińskiego. Ta czarna propaganda zamyka Kalińskiemu i jego wiceburmistrzom Siewierze i Sobczakowi drzwi do urzędu wojewódzkiego, gdzie są unijne środki.

08:18, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JacekJacek

0 0

Mamy całą grupę afer finansowych. Od wartej prawie 5 mld zł straty podatnika afery SKOK, poprzez dziesiątki milionów zł dotacji dla imperium Tadeusza Rydzyka, po 100 milionów na partyjne kampanie Polskiej Fundacji Narodowej. W ciągu zaledwie dwóch lat władza okazała także wielką skalę nepotyzmu, od słynnych Misiewiczów, poprzez obsadzanie stanowisk doradczych 20-latkami bez doświadczenia, czy podejrzane kontakty jak słynna “córka leśniczego”. Mieliśmy nawet przypadek ułaskawienia partyjnego kolegi przez prezydenta.

08:27, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DominikDominik

0 0

Żenujące jest to jak otwierasz dzisiejszą gazetę "szmatławczyka" i na pierwszej stronie pan redaktor naczelny gani za poparcie burmistrza jego niedawnych rywali o stołek a pisze że na placu boju pozostał biedny pan Jakub. I pytam się gdzie są te niezależne media w Łowiczu które robią debatę"niezależną" bo ta pierwsza była na pewno ustawiona panie redaktorze. Pan właściciel tej gazety którą kupuje od kilkunastu lat jak mieszkam w tym mieście mógł wprost napisać głosujcie na Jakuba a nie pisać dyrdymały i ściemniać oraz podawać się za niezależne media ale popierające PiS.

08:56, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OnrejOnrej

0 0

Kłamstwa PiS
W alternatywnej Polsce, którą szczegółowo opisują partyjno-rządowe media, każda inicjatywa PiS jest genialna, wszystkie działania władzy kończą się sukcesem, a Jarosław Kaczyński coraz bardziej przypomina króla Midasa – wszystko czego dotknie, obraca się w szczere złoto. Sromotna porażka 27: 1 okazała się wielkim zwycięstwem, a przylot z Brukseli skompromitowanej BeSzydło fetowany był jak zwycięstwo pod Grunwaldem. Sukces gonił sukces i Dobra Zmiana runęła na nas z pełnym impetem. Ruszyła masowa produkcja zwycięstw, osiągnięć i wyczynów.

09:02, 31.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JolaJola

0 0

Midasa to mamy w ŁOWICZU
https://ibb.co/g4VFcf

09:40, 31.10.2018

obiektywnyobiektywny

0 0

wcale nie byl bym pewien wygranej kalińskiego to jest jednak łowicz a pis ma sztywny elektorat ktory pojdzie i zaglosuje nie wazne na kogo byle byl z. pisu

09:05, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OnrejOnrej

0 0

Gdy prymitywny kłamca – premier ogłosił, że jego poprzednicy nie zbudowali ani jednej drogi, ani nawet połowy mostu, obecne żałosne wyniki budownictwa drogowego stały się epokowym dokonaniem. Reforma oświatowa, która wywróciła do góry nogami system organizacyjny szkół, programy nauczania, a z życia milionów małych Polaków uczyniła piekło, okazała się wielkim sukcesem żerującej na krzywdzie podopiecznych PCK Zalewskiej. Pacjent Macierewicz odszedł w chwale po zakończeniu reformy armii, która była tak genialna, że uzbrojenie okazało się już niepotrzebne, a obecny Mamrot do dzisiaj reformuje

09:08, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Przeciw totalnej opoPrzeciw totalnej opo

0 0

Plichta byś się wstydził.

09:17, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OnrejOnrej

0 0

Szczytowym osiągnięciem tej władzy ma być przebudowa sądownictwa, która budzi nieustające zachwyty rządzących i ich funkcjonariuszy. Środowiska prawnicze obserwują ich zabiegi z osłupieniem, a cywilizowany świat zachodzi w głowę, w jaki sposób jednemu szaleńcowi, otoczonemu stadem nierozgarniętych cwaniaczków, udało się wmówić Polakom, że oczywista demolka państwa prawa jest drogą do budowy jeszcze bardziej demokratycznego systemu. Świat pyta jak to możliwe, że naród, który dawał sobie radę z kłamliwą propagandą reżimu PRL

09:28, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tttttt

0 0

a jak pis popiera klimkiewicza w łyszkowicach w. 2 turze to wszystko jest dobrze...?

10:16, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanuszJanusz

0 0

Nł sam sie przyczynil do promocji pisu. Teraz spija piwo.

10:27, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GrzegorzGrzegorz

0 0

Widzę Wszyscy zapomnieli z jakich list wyborczych i z czyim poparciem startował KJK w ubiegłych wyborach...Ja byłem i zostaje za zmianą. Głosuję na JW a Pan Sobczak na którego głosowałem w I trze mnie zwyczajnie oszukał. Po co mowa o zmianie skoro ma być ten sam Burmistrz? ŁNŁ ma fajne pomysły na przejścia pieszych, piwko tu i ówdzie ale gdzie pomysły gospodarcze dla miasta??????? Miejsca pracy??? Przejściami tego nie zdobędziecie, kto ma po nich chodzić jak wszyscy stąd wyjadą???

10:37, 31.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

XdXd

0 0

Czy to Ty Grzesiu K.?

11:36, 31.10.2018

RafałRafał

0 0

Panie Mariuszu... wstyd.... po co było gadanie o prawdziwej zmianie? porażka....

10:54, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gucio i CezarGucio i Cezar

0 0

Przykro mi to stwierdzić , ale zagłosuję na Kalińskiego. Zrobię to tylko dlatego , ponieważ chcę by decyzje o losie naszego miasta zapadały w naszym ratuszu. Jestem Pisiorkiem , lecz preferencje polityczne pozostawiam na wybory parlamentarne i do europarlamentu. W poprzednich postach użyto argumentu 500+,o jego losie zadecydują nasi wybrańcy w sejmie a nie samorządzie. O demokracji mówi się że jest uciążliwa i ma wiele wad, ale lepszego ustroju jeszcze nie wymyślono. Adekwatnie: Burmistrz Kaliński również ma wady i popełnia błędy, lecz lepszego kandydata na tą chwilę nie mamy.

15:59, 31.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MDMD

0 0

A ja zawsze głosowałam i będę głosowała na PO ale teraz zagłosuje na J. Wolskiego chcę świeżego powietrza najwyższa pora

16:38, 02.11.2018

MariaMaria

0 0

To może być judaszowy pocałunek. Skomentować taki gest można w dowolny sposób, zarówno wobec własnego elektoratu, jak i wobec poparcia kandydata na burmistrza.

16:33, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

heniuheniu

0 0

panie kordecki zeby panu harcerze brody nie obcieli za to ze do rady pan niedał rady

18:15, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rterte

0 0

kolas wstyd jak mogles sie sprzedac...i za co...?

20:02, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

IRENAIRENA

0 0

Więc pokazmy J Kalinskiemu i głosujmy na J Wolskiego ,jak Siewiera i Sobczak Nas oszukali ,tak bardzo chcieli zmiany dla stołka oszukali nawet swoich najblizszych i wypieli sie na wyborców co na nich głosowali

22:04, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JSKJSK

0 0

ZMIANA ,JAKUB WOLSKI

22:14, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JSKJSK

0 0

Nie mozna glosowac na tych zakłamanych ,za Władze zawiazali by koalicję z diabłem i Łowicz by sprzedali . Głosujmy na J Wolskiego

22:22, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PolokPolok

0 0

Czy pan Bończak wprowadzi swojego nowego przyjaciela Wójcika na salony do braci H. w Rozdrożu na zakrapiane alkoholem balangi?

00:14, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rusek AlkoholikRusek Alkoholik

0 0

Czy panom wóda to szare komórki wyżarła, żeby łączyć się z postkomunistami dla utrzymania się przy korycie? Hrum...Hrum...Hrum...

00:19, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Krystyna z gazowniKrystyna z gazowni

0 0

Panie sekretarki w Urzędzie Miasta siedzą od tygodnia w maskach gazowych, gdyż ulatnia się niemiłosierny smród z dwóch gabinetów burmistrzów. Nie wiadomo który smród bardziej śmierdzi, bo smród się ze smrodem miesza, a to za sprawą jednego Wolskiego.

00:27, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ŚmiechłemŚmiechłem

0 0

https://image.ibb.co/dq15f0/45138697-2247427831943270-2763565898810785792-n.jpg

09:31, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DorotaDorota

0 0

Co Panon M. Siewiera i M. Sobczakowi przypada w wyniku zawarcia tej koalicji, musieli coś ugrać, jakieś funkcje, stanowiska. Tak się gra za naszymi plecami i jeszcze prośba z ich strony o oddanie głosów na stary układ bo im się udało jakoś wedrzeć na salony ratuszowych wyjadaczy. Nie bądźcie Panowie chociaż cyniczni, nie wiem po co jeszcze wiszą plakaty P. Siewiery, czyżby chciał dalej kokietować swoim uśmieszkiem? a P. Sobczak z poważnie założonymi rękoma co chce odgrywać?

17:22, 02.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%