Zamknij

Dwaj dotychczasowi burmistrzowie nie "złożą się" na pensję trzeciego

11:57, 23.11.2018 Aktualizacja: 13:33, 23.11.2018
Skomentuj

Pieniądze na pensję drugiego wiceburmistrza Mariusza Siewiery nie będą pochodziły z oszczędności na pensjach Krzysztofa Kalińskiego i pierwszego wiceburmistrza Bogusława Bończaka. Oznacza to, że zwiększą one znacznie wydatki miejskiego budżetu. Zdecydowali o tym radni koalicyjnej większości.

Na wczorajszej sesji Rady Miejskiej w czasie omawiania uchwały o wysokości wynagrodzenia burmistrza Michał Trzoska, radny PiS, proponował, aby proponowaną wysokość pensji burmistrza obniżyć z 10.620 zł do 8.060 zł. Wniosek został odrzucony. Trzoska tłumaczył nam, że zgłosił go, ponieważ burmistrz oficjalnie potwierdził, że na drugiego wiceburmistrza powoła Mariusza Siewierę, a to oznacza dodatkowe wydatki z budżetu na jego pensję. Uznał, że wynagrodzenie burmistrza Kalińskiego i wiceburmistrza Bogusława Bończaka powinno być niższe, aby pokryć wynagrodzenie drugiego wice. Wniosek nie zyskał większości i przepadł.

Wynik tego głosowania, jak innych przeprowadzonych tego dnia potwierdza przewidywania, że po II turze wyborów radni z komitetu Prawa i Sprawiedliwości znajdą się w opozycji. Przypomnijmy, że wspólnie z radnymi popierającymi burmistrza Krzysztofa Kalińskiego przez ostatnie kadencje tworzyli oni rządzącą miastem koalicję.

PiS nie tylko nie przeforsował tych oszczędności, ale został całkowicie zepchnięty do narożnika. W nowej Radzie Miejskiej nie ma nawet wiceprzewodniczącego, choć wprowadził do niej sześciu radnych i jest to drugi pod tym względem wynik minionych wyborów. PiS zgłaszał na przewodniczącego Jakuba Wolskiego, a na wice Michała Trzoskę, ale przegrał. Podnoszony przez tych radnych argument, że w Radzie Miejskiej obowiązywała swego czasu niepisana zasada, że wice zostawali radni z komitetów, które wprowadziły do niej drugą w kolejności liczbę radnych, nie był w ogóle wzięty pod uwagę.

"Łączy nas Łowicz" wziął dla siebie kluczowe funkcje w Radzie Miejskiej przewodniczącym został Henryk Zasępa, dwoma wiceprzewodniczącymi wybrano Krzysztofa Olko też z tego komitetu i Marka Boroskiego z KW Porozumienie Łowickie.

[WIDEO]1160[/WIDEO]

Potem radni PiS występowali z kilkoma innymi wnioskami, które przepadły w głosowaniu. Michał Trzoska zwrócił uwagę, że trzy uchwały, które wprowadzono na sesję - ustalenie wysokości wynagrodzenia burmistrza czy regulamin wypożyczania rowerów miejskich, wymagają analizy i zapoznania się, dlatego złożył wniosek o przerwanie sesji i wznowienie jej w piątek. Uchwały wprowadzono do porządku i zarządzono przerwę, ale dwugodzinną, po czym większością głosów koalicji zostały one przyjęte. Radny Robert Wójcik, który w poprzedniej kadencji krytykował burmistrza, przewodniczącego Rady Michała Trzoskę i radnych ówczesnej koalicji za niespodziewane wprowadzanie uchwał na sesję, z którymi nie było czasu się zapoznać, powiedział nam tym razem, że... nie widzi problemu, że zapoznał się z nimi w czasie obrad i to wystarcza mu, aby zagłosować.

Jedno co Michałowi Trzosce wczoraj na sesji Rady Miejskiej udało się wywalczyć, to zmiana terminu kolejnej sesji wyznaczonej pierwotnie na 11 grudnia, prosiło to z powodów osobistych.

[WIDEO]1161[/WIDEO]

(TB)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(45)

niktnikt

0 0

Hehehue! Słyszeliście wypowiedź Wąsa o pensji. Powiedział, że pracuje 7 dni w tygodniu, a w opinii mediów bierze udział w 97% spotkań poza urzędem, co oznacza, że na pensje zapracuje. Panie WĄS, PEREGRYNACJA OD KIELICHA DO KIELICHA I OD WSTĘGI DO WSTĘGI TO NIE JEST PANA STATUTOWY I GŁÓWNY OBOWIĄZEK. PANA ZADANIEM JEST KIEROWANIE MIASTEM I DBANIE O JEGO ROZWÓJ. TO JAKOŚ MARNIE PANU IDZIE. PROSZĘ O ZMIANĘ PROPORCJI. MNIEJ "IWENTÓW" WIĘCEJ CIĘŻKIEJ PRACY. Komunikat na Pańskim poziomie - mniej pij, więcej rób. Amen.

12:16, 23.11.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

WyborcaWyborca

0 0

Amen, czas posłuchać głosów wyborców, bo wiemy na czym ta praca poza ratuszem polega.

18:41, 23.11.2018

SłuchaczSłuchacz

0 0

Trud służby według niego po godzinach pracy powinien być hojnie wynagradzany, tyle tylko , że jeśli korzysta z gościnności osób zapraszających to należy uznać , ze został godnie "nakarmiony" i pieniężny ekwiwalent się nie należy.

10:50, 25.11.2018

niktnikt

0 0

I prezydium rady. No rzesz ... wa mać. Olko vel recepta, i Boroski z komitetu PSL. Krzyśka znam i niestety nie mogę go rekomendować na żadne zacne stanowisko, ale widać młoda łowicka demokracja kompetencje ma e d..ie. Co do Boroskiego, to jest on reprezentantem "młodego" Łowicza. Niech teraz Wąs zrobi sobie zdjęcie gęsiego przed UM. Jakoś chyba młodość nam się nagle zestarzała. Miałem okazję rozmawiać z Boroskim parę razy. Stary gość, o nijakich poglądach, wyznawca religii smoleńskiej. Do Zasępy nic nie mam, nie znam, nie wiem.

12:22, 23.11.2018
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

obserwatorobserwator

0 0

Podpisz się z imienia i nazwiska jak znasz Boroskiego i Olko, a nie tchórzu kryjesz się za nickiem "nikt". Właśnie jesteś nikim, tak jak sie nazwałeś

12:41, 23.11.2018

SłuchaczSłuchacz

0 0

Radni: Boroski, Olko, Wielemborek - z logiką myślenia u Was nie najlepiej, tłumaczenie o zasadności pensji JKK na dotychczasowym poziomie podczas gdy następuje podział obowiązków nie jest w Waszym wydaniu przekonywujący.Przynajmniej się nie kompromitujcie, Boroski wyskakuje z tą "niewidzialna ręką", Pan Olko i Zofia - całkowita porażka. Rozumiem , że to 3-cie stanowisko to rachunek strat Mariusza S. wyrównany z miejskiej kasy, Pani Zofia powinna wiedzieć , że takiego paragrafu w budżecie miasta nie ma.

10:46, 25.11.2018

SłuchaczSłuchacz

0 0

P.Wójcik zaczyna się plątać w swych wypowiedziach, zręczniej było pozostać w opozycji do władzy i ten Pana zwycięski uśmieszek . Głosując na P. Mariusza, Roberta nikt z wyborów nawet nie pomyślał , że skumacie się z człowiekiem skompromitowanym, ludzie mieli nadzieje , że nie będą musieli słuchać tego klekocząco- skrzeczącego i obłudnego tonu - jesteście Panowie "zdrajcami wyborczymi". Po tym co zrobiliście słyszę coraz częściej , że to ostatni ich udział w głosowaniach (poza tymi do UE i Sejmu -- by podziękować posłom demolującym kraj ) , nikt nie chce być oszukiwanym.

11:06, 25.11.2018

niktnikt

0 0

Oglądałem sporą część obrad Rady. Zwracam uwagę na piękne poklepywanie po ramieniu. Klepie Bodzio swojego chlebodawcę Krzysia Janka Wąsa. I ten wyraz twarzy połączony z rechotem - czytam to jak wyraźny komunikat ALE MYŚMY ICH KRZYCHU ZNOWU WYDYMALI. BRAVO TY, BRAVO JA, BARWO MANIUŚ SZUJA, A CAŁA TA ZGRAJA RADNYCH I ŁOWICZAKÓW DLA NAS JEST WARTA CH...JA

12:27, 23.11.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

SłuchaczSłuchacz

0 0

JKK zapytany o powody powołania 2-go W-ce tyle powiedział, że nic nie powiedział, mówił długo i jak zwykle nie na temat, wykrętnie konkludując to " rachunkiem sumienia". Rozumiem że to tajemnica jego sumienia, ale pytanie radnego Wiśniewskiego było proste: czy powołanie było polityczne czy merytoryczne?

10:39, 25.11.2018

SłuchaczSłuchacz

0 0

Trud służby według niego po godzinach pracy powinien być hojnie wynagradzany, tyle tylko , że jeśli korzysta z gościnności osób zapraszających to należy uznać , ze został godnie "nakarmiony" i pieniężny ekwiwalent się nie należy.

10:54, 25.11.2018

niktnikt

0 0

Na koniec smutna refleksja. Nie cierpię PIS-u. Jak widzę Krychę od słatki, Suskiego od Katarzyny Wielkiej, Beatę z broszką na wierzchu, i całą ich resztę, mam "absmak". Uważam, że na lokalnym rynku ogólnopolska polityka nie powinna mieć zastosowania. Kurcze znamy się osobiście. Chodziliśmy do tych samych szkół. Jesteśmy sąsiadami. CZYM WIĘC WĄS I JEGO PRZYSTAWKI RÓŻNIĄ SIĘ W ZACHOWANIU OD CENTRALNEGO PIS-u? TO TAKA SAMA CHAMSKA SZARŻA JAK TAM. WSZYSTKO POD SIEBIE URRRRRA.

12:40, 23.11.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WyborcaWyborca

0 0

Zgadzam się całkowicie z ta wypowiedzią, czym się rożni sposób sprawowania naszej lokalnej władzy od tej skompromitowanej na szczeblu centralnym? Wyborco z Łowicza czas to w końcu "załapać czy zajarzyć" . Arogancja, bezczelność, lekceważenie głosów wyborców, kupowanie sobie spokoju na czas trwania kadencji , czego dowodem jest powołanie 2-go Wice. TO JEST TA DRUŻYNA KALINA , która sprowadziła miasto na manowce.

18:37, 23.11.2018

EwaEwa

0 0

PRAWDA O PIS
Propaganda sukcesu. Pijarowcy PiS-u po prostu manipulują i oszukują. Uwypuklają własne sukcesy, przemilczają porażki. To oczywiste. Tak robią wszyscy politycy w demokracji. To jest zło, ale nie jakieś wyjątkowe. Robią dokładnie to samo co PO, PSL, SLD, AWS etc.
Fałszywy patriotyzm. Politycy PiS-u udają patriotów poprzez swoją retorykę, operowanie sloganami i symbolami. Odwołują się do narodowych emocji. Kładą nacisk na polskość i akcentują narodowość. Tym się różnią od innych partii. Ale w praktyce są tak samo ulegli międzynarodowym układom jak inni.

12:46, 23.11.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

kapsel55@op.pl[email protected]

0 0

Ewa, masz rację.

09:58, 24.11.2018

EwaEwa

0 0

Polityka międzynarodowa. Nikt nie lubi PiS-u – i oficjele Unii Europejskiej, i rząd Izraela, i wielu polityków USA i najbliżsi sąsiedzi – Ukraina, Rosja, Litwa. To się odbija na całej Polsce. To różni PiS od PO, bo ich lubili za posłuszeństwo. Ale w praktyce to i tak nic nie zmienia – ciągle prowadzimy politykę wasala.
Ustrój państwa. PiS jakoby psuje prawo, zniszczyli Trybunał Konstytucyjny, atakuje sędziów, łamią konstytucję. Robią dokładnie tak samo jak wszystkie inne rządzące partie w Polsce, które zmieniały i naginały prawo. Falandyzacja jest u nas powszechna. Prawo jest coraz gorsze.

12:46, 23.11.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WyborcaWyborca

0 0

To prawda, nie sposób lubić PIS-u za sposób sprawowania władzy, ale jeśli ekipa władzy pod szyldem innej partii, komitetu robi to samo, podobnie łamie wszystkie ramy przyzwoitości to jest wszystko w porządku? Taki przypadek mamy dzisiaj w Łowiczu, wystarczyło zmienić kolory, nazwę i dalej do przodu niszczyć i demolować to co jeszcze w tym mieście pozostało. Jak widać dajecie przyzwolenie tej ekipie tylko dlatego , że się odłączyli od PIS-u i pod sztandarami Lązy nas Łowicz zdobyli ponownie władze w mieście.

18:55, 23.11.2018

LowLow

0 0

Święta racja-skoro drugi wiceburmistrz, to na pensje jego niech składa się Kalinski z pierwszym wiceburmistrzem, ale tylko i wyłącznie ze swojej pensji. Jeśli nie wyrażają na to zgody, by obniżać ich pensje w takim przypadku, to po co powoływać drugiego wiceburmistrza?. Po co?

12:47, 23.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EwaEwa

0 0

Gospodarka i media. PiS obsadza wszystkie możliwe stanowiska w biznesie i mediach swoimi ludźmi. To znów nic wyjątkowego – tak robią wszyscy. Nepotyzm i korupcja to naturalne elementy każdej demokracji.
Moim zdaniem te wszystkie wymienione powody są trzeciorzędne. Najważniejsze zło PiS-u polega na tym, że są socjaldemokratami, że skrupulatnie realizują tę ideologię w Polsce. A więc akceptują socjalizm, który jest w Polsce budowany w postaci kapitalizmu państwowego. Najbardziej destrukcyjnymi elementami tego socjalizmu to ZUS, NFZ i edukacja. To są nadal dziedziny tkwiące głęboko w PRL.

12:47, 23.11.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mikamika

0 0

A co w sprawie ZUS, NFZ i edukacji zrobiła liberalna PO?

13:58, 23.11.2018

JanJan

0 0

Łowicz zawsze będzie przegrany - jak w powiecie siedzieli ludzie PSL , w województwie PSL i PO to burmistrz trzymał z Pisem , a jak teraz W województwie Pis to Burmistrz Z PSL trzyma - a Łowicz przegrany zawsze i bez pieniędzy

12:47, 23.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EwaEwa

0 0

Służba zdrowia, szkolnictwo i ubezpieczenia społeczne to realny socjalizm - reszta, na przykład bankowość, media czy przemysł to kapitalizm państwowy, czyli biznes pod silnym wpływem urzędów państwowych, które część przedsiębiorstw posiadają a resztę koncesjonują, regulują i wysoko opodatkowują. Etatyzm to najbardziej destrukcyjny element ustrojowy realizowany przez PiS. Socjaldemokracja nigdy Polski nie odbuduje - może co najwyżej nadal nas niszczyć i zniewalać.

12:48, 23.11.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mikamika

0 0

Sorki ,bo nie rozumie ,to Łowiczu rządzi PIS?

13:55, 23.11.2018

EwaEwa

0 0

Nazwy, którymi operuje słownik polityczny w Polsce są kompletnie nieadekwatne do treści. PiS nazywa się ugrupowaniem konserwatywnym, a PO liberalnym. Ale to ściema, bo w praktyce są to partie socjaldemokratyczne.

Jakby ktoś mi nie wierzył na słowo, to daję odnośnik do notki, w której wymieniłem wszystkie punkty programu socjaldemokracji – przeczytajcie, przemyślcie, i jeśli się ze mną nie zgodzicie, to wskażcie w komentarzu, którego z tych postulatów PiS nie realizuje, nie akceptuje, próbuje obalić: Socjaldemokracja

12:48, 23.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JacuśJacuś

0 0

"Burmistrz" Wolski wczoraj opuścił sesję Rady Miejskiej (co zresztą nie jest żadnym zaskoczeniem). Robił to dziesiątki razy (przed zakonczeniem). Chyba poleciał na transmisje z obrad sejmiku wojewodztwa łodzkiego. Teraz czekamy jak pisowscy działacze z Łowicza obejmować będą stołeczki. Proponuję zrobić na wzór strony "misiewicze", łowicką stronę : "łowiccy pisiewicze"

12:52, 23.11.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

niktnikt

0 0

Zgoda Jacuś, pod warunkiem, że będzie to strona szersza, obejmująca, nazwijmy to roboczo - Łowickie kartofle - czyli wszystkich co dostali stołki i zaszczyty choć są kompletnie nieprzygotowani. Innymi słowy przyniesionych w teczkach karierowiczów. Swoja drogą bardzo jestem ciekaw proporcji. Które środowiska polityczne bardziej noszą w teczkach. Moim zdaniem nadal niedocenianym, czarnym koniem jest zielona koniczyna.

13:09, 23.11.2018

HenioHenio

0 0

A ja mam tylko jedna sugestie , zeby wprowadzić zakaz bycia razem w jednym samochodzie na raz wszystkim trzem burmistrzom ! Dwóch jakoś przez 12 lat wytrzymywałem ale trzech to moge nie wyrobić ???? a tak serio to dobra decyzja KJK i konsekwencja układu w radzie , gratuluje wygranych wyborów panie Krzysztofie.

13:09, 23.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RachmistrzRachmistrz

0 0

Przez cztery ostatnie lata Siewiera wnikliwie przyglądał się wydatkom miasta, krytykował wynagrodzenie Kalińskiego i wydatki na Kosiorka, a obsadzeniem stołka wiceburmistrza spowoduje, że miasto przez 5 lat wyda na to stanowisko kilkaset tysięcy złotych, gdzie do tej pory w tak małym miasteczku wystarczył 1 wiceburmistrz!!! Niech się Siewiera, który skończył rolnicze szkoły, zajmie liczeniem krów, a nie zarządzaniem miastem!!!

13:26, 23.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanJan

0 0

.... Jeśli Siewiera będzie miał honor i szacunek do mieszkańców-wyborców, to nie przyjmie posady drugiego wiceburmistrza.

13:54, 23.11.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ObserwatorObserwator

0 0

albo pokarze jak się pracuje. Kilka dobrych decyzji i taka pensja może zwrócić się z nawiązka

14:25, 23.11.2018

PRAWDZIWA ZMIANAPRAWDZIWA ZMIANA

0 0

Zobaczymy, czy będzie dla niego ważniejszy honor i szacunek mieszkańców, czy stołek i kasa?

14:51, 23.11.2018

ObserwatorObserwator

0 0

Juz zapomnieliśmy o naczelniku "Słucham i służę"??? panie redaktorze. - przecież on zarabiał chyba więcej niż burmistrz

14:23, 23.11.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

IlonaIlona

0 0

Wiemy z dobrych źródeł, że śmieją się z typa w całej Warszawie. Wstyd dla Łowicza.

17:32, 23.11.2018

XxxXxx

0 0

Moze p.burmistrz ujawni co komu obiecal zeby wygrac wybory bo przeciez za te obiecanki zaplaca mieszkancy.

14:28, 23.11.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

niktnikt

0 0

ZAPŁACĄ SŁONO - burmistrz 10000 * 60 = 600000 wice powiedzmy po 8000, tj. 16000 * 60 = 960000, Do tego nagrody, bo sobie nie żałowali nigdy. jakieś inne obrywki, kombinacje i dodatki. Zatem na tę zacną TRÓJCĘ zapłacimy wspólnie przez 5 lat powyżej 1560000. Policzcie proszę ile do tej pory kosztował nas DUECIK Krzysio i Bodzio. Rządzą 12 lat. Przyjmijmy, że to średni jakieś 13000 na obu miesięcznie (skromnie licząc). 12 lat, to 144 miesiące, to 1872000. Wobec tego po 17 latach wypłacimy FACHUROM łącznie ponad 3,5 MILIONA ZŁ. BOGATE MIASTO.

14:53, 23.11.2018

II

0 0

Kalinski ponownie objął stanowisko, a już udowadnia że jest niegospodarnym włodarzem. Po co Łowiczowi drugi wiceburmistrz? Jeszcze trochę, a mieszkańcy wkurza się i odwolaja obecnego burmistrza.

15:39, 23.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jay Z.Jay Z.

0 0

Kumoterstwo, koneksje i kasa, czyli jak napchać własne kieszenie - oto obraz rady miejskiej po wyborach. Wybraliście to macie.

15:48, 23.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AA

0 0

Poparcie w wyborach pana kjk przez pana siewiere musiało skutkować dostaniem posady w urzędzie miasta ale aż tak dochodowej to trochę przesada !!!! Mając honor nie podejmie się tego stanowiska a obecny burmistrz powinien też zrezygnować ze stanowiska wstyd i skandal wydawać publiczne pieniądze na niepotrzebne stanowiska

16:09, 23.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DanielDaniel

0 0

Wiśniewski się u Was promuje? Może trzeba było się wypowiedzieć co robił w trakcie rady na fejsie, razem z Wolskim?

16:20, 23.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

vvvvvv

0 0

na taczkach wywieść ich! nie mają wstydu ani jeden ani drugi!

16:22, 23.11.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Karol z KarolewaKarol z Karolewa

0 0

chyba wywieźć...

20:09, 23.11.2018

XyzXyz

0 0

Jak wiadomo PIS to nieroby aby tylko zakręcić i nic nie robić, a kasę chcieliby brać i pomiatać wszystkimi...

16:36, 23.11.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

niktnikt

0 0

To cecha każdego ugrupowania politycznego. Każdej władzy. Z pewnością nie tylko PIS. Bo władza deprawuje. Nieliczni się oparli. Podejrzewam, że Xyz też kradłby i bumelował będąc u władzy. Smutne tylko, że wiedząc o tym ktoś na nich głosuje. Na nierobów i gamoni spod różnych sztandarów politycznych.

16:49, 23.11.2018

PatriotaPatriota

0 0

Brawo Trzoska. Bardzo dużą podwyżkę swojego wynagrodzenia, w stosunku do wynagrodzenia Budzałka, Kaliński tłumaczył tym, że będzie jeden zastepca, zamiast dwóch!!!

17:15, 23.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MichałMichał

0 0

PiS musi zrozumieć, że kto mieczem wojuje, od miecza ginie. Takie zasady wprowadzili w sejmie że nikt nie ma nic do gadania, muszą się teraz przekonać jak to jest i... słusznie. Kiedyś skończy się kadencja PiS i w Polsce i nikt ich nie obroni, bo wyjeli bezpieczniki, założyli gruby drut. (TK, Sądy, prokurator generalny itd.) ktoś i to wykorzysta przeciwko.

17:41, 23.11.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

oloooloo

0 0

I to jest pięknie napisane.

17:45, 23.11.2018

Daniel ImielińskiDaniel Imieliński

0 0

Jednak pełna zgoda, że lokalny PIS zbiera za to co na górze. Pewnie też zbiera za Marcina, tu w regionie. Marcin jako szef PIS jest aktywny, ale cholernie trudny. Jacek Wiśniewski klasa facet. Znam, cenię. Mam gdzieś, że należy do PIS. Dla mnie to nie ma żadnego znaczenia w jego przypadku. Lubię go za to kim jest. Plakietka jest mi obojętna. Współczuję Tobie Jacek, bo przed Tobą 5 lat rozczarowań, właśnie za to co na górze. No nic - uszy do góry. każdy jest dorosły i wie na co się pisze.

19:13, 23.11.2018

SzokSzok

0 0

Ja pier.... Co się dzieje w tym Łowiczu..... A radni głosują za, bo boją się i cicho siedzą a swoje myślą. Zgłosić temat do telewizji-niech cała Polska się dowie co wyprawia się w tak małym mieście.

18:00, 23.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

0 0

Panowie radni Łowickie.pl , co chcecie powiedzieć ludziom , którzy na Was głosowali, czym uzasadnione jest powołanie stanowiska 2-go Vice? , przybyło zadań w ratuszu? likwidacja stanowisk urzędniczych wskazuje , że ubyło . Komu jeszcze JKK obiecał dobrze płatną posadę w ratuszu poza P. Kasią, Mariuszem ? Kolesi wciąż przybywa, kasa topnieje, kolejka niezrealizowanych inwestycji wzrasta, kredytów przybywa, zadłużenie miasta rośnie. Dokąd amok władzy nas prowadzi? Wygląda na to, że władza utraciła kontakt z rzeczywistością, konieczna jest diagnoza tego stanu i wystawienie L-4.

19:36, 23.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sebek jsebek j

0 0

kaliński podwyzke dla siebie motywował tym iż będą tylko we dwóch z bogusiem itrzeciego nie będzie.teraz pojawia się trzeci no to panowie proszimy saami zaproponować zmniejszenie uposażenia.radni beznadzieja kozy pasać a nie miastem rządzić.radny olko dzik plichta wójcik poruszcie temat .

22:19, 23.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gośćgość

0 0

Moralność Kalego: Trzoska- wynagrodzenie z Narodowego Instytutu Samorządności, dieta radnego, rada nadzorca w termach, Kosiorek- Zaz Sochaczew, dieta radnego, rada nadzorcza w termach, rada programowa TVP Łódź. Wszystko dzięki partii Kaczora. Bohaterowie koryta+. PS. Kosiorek jesczcze nie oddał 10.000 za plagiat Strategii Kaliskiej 5.

22:21, 23.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BartekBartek

0 0

To jest jakiś powyborczy żart? Z jakiej okazji mamy się ze swoich podatków składać na Siewiere który nieudolnie kandydował? Po co komu 3 burmistrz? ŻENADA PANIE KALIŃSKI! Trzeba szukać oszczędności a nie szastać na lewo i prawo kolegom.

22:58, 23.11.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZbyszekZbyszek

0 0

28 tyś. mieszkańców w Łowiczu i trzech burmistrzów ,sekretarz,10 naczelników i 5 pełnomocników.A długi miasta rosną jak grzyby po deszczu.

08:49, 24.11.2018

0 0

Brawo panie Michale.

















A może Siewiera niech zastąpi Bończaka i tak nic nie robi

07:01, 24.11.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TadekTadek

0 0

Ale dobry kompan do picia !

08:42, 24.11.2018

MariuszMariusz

0 0

Złodzieje !!!! Złodzieje !!!!Bończak świnia pazerna ,nie wystarczyła pensyjka z rady powiatu, miał chrapkę na starostę a że dupa wyszła no to na stare śmieci. Na starych śmieciach już wiceburmistrz jest ale nie szkodzi zrobi się drugiego, przecież korytko trzeba wydoić może to już ostatnia szansa.

09:05, 24.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KukizKukiz

0 0

A teraz czekamy na czystki robione przez PiS w starostwie. Ludzie ,,dółów,, czekają. Czeka tez muralowy kajakarz który po raz kolejny ( teraz w rekordowym czasie) zmienił ugrupowanie. Ciekawe jak redaktorzy NŁ opiszą tą sytuacje. Jak nagle ta persona będzie specjalistą. ( tylko w czym :).

09:43, 24.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

77

0 0

Jestem za tym aby dobrać jeszcze czterech burmistrzów. Mielibyśmy "siedmiu wspaniałych", a tak jest tylko trzech. Czy nie stać nas na więcej ?

10:50, 24.11.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

bykbyk

0 0

"Trójca" dobrze się kojarzy. Trzech Króli również.

13:13, 24.11.2018

77

0 0

Jak w bajce o trzygłowym smoku.

10:56, 24.11.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

bykbyk

0 0

Trzech muszkieterów :) brakuje Dartaniana.

13:03, 24.11.2018

jaros z.jaros z.

0 0

kaliński bonczak nic nie robicie i trzeci też nic nie będzie robił bo nie pozwolicie.wy sobie z mieszkańców jaja robicie.was trzeba usunąć bo się wam w tyłkach poprzewracało.

14:01, 24.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KingaKinga

0 0

Pan Kaliński niech się choć trochę ogarnie , bo jak tak dalej będzie działać to już niedługo może być referendum w sprawie odwołania Burmistrza i może nie doczekać emerytury na tym stanowisku.

22:11, 24.11.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WyborcaWyborca

0 0

Rada może też podjąć uchwałę o przeprowadzeniu referendum w sprawie odwołania burmistrza z innych przyczyn niż nieudzielenie absolutorium. W takiej sytuacji potrzebne jest złożenie pisemnego wniosku podpisanego przez co najmniej 1/4 ustawowego składu rady. Wniosek musi zawierać uzasadnienie przyczyny odwołania . Radni do pracy, dany Wam mandat to nie przywileje ale ciągłe samokształcenie się, zgłębianie wiedzy itd.

09:43, 25.11.2018

RoRo

0 0

Bogumile nie tak się umawialiśmy, zastępcą miała być Pani z sekretariatu. ..,

23:23, 24.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anty-kukiełkiAnty-kukiełki

0 0

Jak uzasadniono powołanie stanowiska 2-go wiece burmistrza, z doniesień prasowych wynika, że podział odpowiedzialności ma dopiero nastąpić, stąd wynika, że to podział dotychczasowych obowiązków zatem zasadne było obniżenie pensji urzędującym burmistrzom po to by zapłacić 3-ciemu. Skoro tak się nie stało potwierdza to przejaw łamania dyscypliny finansowej miasta przez burmistrza. Gdzie nasi nieopierzeni radni z KW łowickie.pl, Łowicz w sercu? co powinni zrobić? skoro głosowali za pomysłem JKK to oznacza , że są "kukiełkami" a nie radnymi. Oni powinni złożyć zawiadomienie o nadużyciu władzy.

09:35, 25.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

Jakie to miało być szczęście dla Łowicza, PiS przegoniony, mądrzy obywatele dokonali słusznego wyboru, a tu masz - znowu ludzie niezadowolone.

11:57, 25.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

qwertyqwerty

0 0

Jak ja się ciesze ze moje miasto Łowicz jest takie bogate
że stać nas na trzech króli
K+S+B
Od dziś pisać tak na drzwiach
K- Kaliński
S- Siewiera
B- Bończak

12:47, 25.11.2018
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

YtrewqYtrewq

0 0

Na pewno na ratuszowej bramie

13:14, 25.11.2018

niktnikt

0 0

W Piśmie jest Kacper, Melchior i Baltazar. U nas Krzysiu, Maniuś i Bodzio. Skrót bez zmian K+M+B. Tylko jak teraz katolicy napiszą sobie na drzwiach K+M+B to cholera wie co będą mieli na myśli. Jednak wiadomo już kto opędzi jasełka - Krzysiu, Maniuś i Bodzio.

15:55, 25.11.2018

YyyYyy

0 0

SB bardzo pasuje.

17:30, 25.11.2018

MiłaMiła

0 0

Kaliński podzielił Łowicz na trzech bo to taka analogia do rozbiorów Polski.Zabór ziem Rzeczypospolitej dokonany przez Rosję Prusy i Austrię na mocy traktatu. Dokument podpisany przez but-mistrza też kiedyś ujrzy światło dzienne. To nie brak honoru (szkoda słowa honor na niego). To dziadostwo.

17:34, 25.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TomaszTomasz

0 0

No cóż gratuluje super wyboru Pana Burmistrza. Zapowiada się kolejna super kadencja. Do paczki kumpli dołączy jeszcze Siewiera i będą się razem bawić. Pan KODer też taki zwolennik nowej jakości polityki a poleciał na funkcję wiceburmistrza. A taką karierę przecież robi. Wielki finansista. Wiedze o polityce ma taką jaką dziecko w 4 klasie podstawówki po 3 lekcjach WoSu.

21:49, 25.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KarolinaKarolina

0 0

Moim zdaniem pan Cipinski powinien piastowac stanowisko wice burmistrza. W zamian za pana Bonczaka. Gdyby nie jego praca przed kampania, to Kalinski moglby cieszyc sie co najwyzej stolkiem radnego.
Natomiast pan Siewiera wespol z Cipinskim mogliby zrobic wiele dobrego i z korzyscia dla mlodszego spoleczenstwa tego miasteczka. Choc nie tylko.
Wracajac do pana Bonczaka, to jest on malo aktywny.
Zarzucane sa wysokosci wynagrodzen. To on w pierwszej kolejnosci powinien miec zmniejszone uposazenie za nic/niewiele robienie.

05:43, 29.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HGHG

0 0

Oszczędności można znaleźć gdzie indziej. Kierujący OSIR i ŁOK zarabiają 75% pensji Burmistrza, dla porownania w Sochaczewie 60% nominalnie też są to mniejsze kwoty, więc może to jest kierunek.

05:39, 05.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu lowiczanin.info. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%