5-letni chłopiec trafił do szpitala po tym, jak przy placu zabaw w Głownie został zraniony nożem przez 10-latka.
Do dramatycznego zdarzenia doszło w niedzielę 9 września o godz. 16.30 przy budynku wielorodzinnym na ul. Wojska Polskiego. 10-latek był na ogrodzonym placu zabaw na terenie posesji bez rodziców, podobnie jak 5-latek, a nad dziećmi czuwała babcia młodszego dziecka. Chłopcy znali się i bawili się w piaskownicy jeszcze z 8-letnim kolegą.
W pewnym momencie 10-latek - podobno urażony zachowaniem młodszego chłopca - poszedł do domu. Kilka minut później wrócił z nożem, którym zaatakował 5 -latka, raniąc go trzykrotnie - w czoło i nos.
Babcia 5-latka wyrwała napastnikowi nóż i pospieszyła na pomoc wnukowi. Wkrótce na miejsce przybiegła matka rannego chłopca, której wcześniej nie było na placu, bo zajmowała się młodszym dzieckiem.
Dziecko trafiło do jednego z łódzkich szpitali, gdzie opatrzono mu rany (okazały się niezagrażające życiu). Chłopiec został wypisany do domu.
Z racji młodego wieku 10-latek nie może odpowiadać za swój czyn, więc wszelka odpowiedzialność za jego zachowanie spada na rodziców.
Policyjne postępowanie pod nadzorem Prokuratury Rejonowej w Zgierzu toczy się w sprawie narażenia na bezpośrednie niebezpieczeństwo utraty życia lub spowodowania ciężkiego uszczerbku na zdrowiu przez osobę, na której ciąży obowiązek opieki.
Annim09:37, 11.09.2018
O matko :( nawet nie wiem jak to skomentować :(
10:26, 11.09.2018
Więcej czasu przed komputerem niech spędza będzie miał większą fantazje.
Xxx12:47, 11.09.2018
Narybek rośnie...
Imię13:04, 11.09.2018
Drewniaki zawsze miały specyficznych lokatorów ale widac nastepne pokolenie zaczyna bandziorke wczesniej niz rodzice
Anonim13:35, 11.09.2018
Patologia 500+
Kamila13:49, 11.09.2018
Otwock i wszystko jasne. Tam zawsze mieszkała patoligia.
14:08, 11.09.2018
A co ma do tego 500+ludzie nie mylcie pojęć
Zainteresowany14:51, 11.09.2018
Dokładnie. Brak wychowania, a nie zasiłek tutaj zawinił.
Anonim19:24, 11.09.2018
Patologia 500+" to określenie rodziców z nizin społecznych, utrzymujących się z zasiłku 500+...
19:12, 12.09.2018
To ze dla normalnych ludzi 500zł to nie powod aby rodzic dzieci bo soknale wiedza ile kosztuj wychowanie a dla patologii to sposob na zycie
Aaa15:49, 11.09.2018
Jak to skomentować prosto rośnie następny bandziorów już teraz sąd powinien reagować bo to nie jest normalne zachowanie!!!!!! Ukarać dzieciaka i rodziców
Anonim22:53, 11.09.2018
A jak dzieciaka ma ukarać? Co? Zabawki mu zabierze czy xboxa?
Anonim22:41, 12.09.2018
Dostanie "zawiasy" na zabawki ;) jak będzie znów "niegrzeczny" to sędzia pojedzie i mu zabierze ;) i ze 3 lata ich nie zobaczy ;)
Anika16:08, 11.09.2018
Do ANONIM... Jak zapewne wiesz większość ludzi mających więcej niż jedno dziecko ma 500+ Ty pewnie też masz lub w przyszłości będziesz mieć więc zaliczysz grono PATOLI
Anonim19:13, 11.09.2018
"Patologia 500+" to określenie rodziców z nizin społecznych, utrzymujących się z zasiłku 500+...
Antonio16:28, 11.09.2018
DO KAMILA-TY SAMA JESTEŚ PATOLOGIA. JAK BYŚ GŁOWĄ MYŚLAŁA TO BZDUR BYŚ NIE WYPISYWAŁA !!!
Anonim02:32, 13.09.2018
A Ty jakbyś umiał pisać na klawiaturze to byś tego capslocka wyłączył, ale jak widać "sano się włączyło, może samo się wyłączy" ;)
16:53, 11.09.2018
Nie wiem co ma do rzeczy mieszkanie w drewniaku, ja też mieszkałem w takim budynku i jakoś nigdy nie miałem do czynienia z prawem tak jak wielu moich kolegów z którymi się wychowałem, a to że Otwock to co, wszyscy tacy sami? znam wielu takich co to niby z dobrych domów, a z jednego pierdla do drugiego wychodą i wracają, sprawy sądowe jedna za drugą, myślę Kmila że trochę swoim komentarzem przegiełaś, nie obrażaj ludzi bo nawet ich nie znasz bo szybko może to do Ciebie wrócić, nie myl pojęć, nie od budynku czy od miejsca, ulicy czy dzielnicy to zależy, ale od człowieka, nieważne gdzie mieszka.
Anonim22:26, 11.09.2018
Oczywiście i na szczęście są wyjątki od tej reguły, ale niestety w dużej mierze to jednak patologia tam mieszka i chylę czoła przed ludźmi, którzy mimo bardzo niesprzyjających warunków czy złego przykładu w domu wyrosli na porządnych ludzi.
Anonim22:16, 12.09.2018
No właśnie - mieszkaŁEŚ. Normalni ludzie jak najszybciej chcą się z tego wyrwać a patologia z pokolenia na pokolenie mieszka w slamsach, nie robi, zyje na koszt podatników albo ludzi z ktorych ściąga haracz, robi dzieci bez zastanowienia, chla w najlepsze, a później bije kobiety i te dzieci...
Anonim22:27, 12.09.2018
A ci z normalnych domów dźgają psa i człowieka nożem?
Kamila18:28, 11.09.2018
Ojejku jejku, ale się oburzyły patusy. Niestety, możecie sobie zaprzeczać ile chcecie ale w tamtym miejscu nie mieszka nikt normalny. Uderzyłam w stół, a nożyce się odezwały. Wracajcie do swoich slumsów.
O18:33, 11.09.2018
Patole zawsze bedą swoich bronić szczegolnie z tych slumsow!Masz racje Kamilo!
Anonim19:12, 11.09.2018
"Patologia 500+" to określenie rodziców z nizin społecznych, utrzymujących się z zasiłku 500+...
O19:15, 11.09.2018
A kto tam mieszka?
Anonim19:21, 11.09.2018
A Wy uważacie, że to dziecko nie jest z patologicznej rodziny? Na 99% ten dzieciak widział, jak jego ojciec próbuje siłą, a może właśnie tym nożem "rozwiązywać" problemy. Boże, czemu życie jest tak niesprawiedliwe i ci, co nie powinni mieć dzieci, to je mają, a ci, co nadają się na rodziców i bardzo chcą mieć, to ich często nie mają :(
O19:35, 11.09.2018
Dopiero ma 10lat,a co bedzie jak skonczy 18?Strach spotkac bedzie takiego typa na swojej drodze!
Anonim22:02, 11.09.2018
To już jest strach, bo zranić nożem już może...
20:24, 11.09.2018
Przykład po tatusiu, co też nożem wojował, nic dziwnego
21:56, 11.09.2018
A czy wzieliscie pod uwage ze to dziecko jest chore zaraz patole i jechac po ridzinie bo 500 + dlaczego w oczy kluje Was 500+ czy nasze dzieci maja za duzo? Skonczcie bzdurne komentarze
Anonim22:01, 11.09.2018
To skoro dziecko chore i choroba powodowała takie zachowania to gdzie w tamtym momencie byli rodzice?? My mamy brać to pod uwagę, a rodzice to już nie muszą???
Pierdu pierdu22:04, 11.09.2018
A ten tekst o chorobie to pomysł adwokata rodziców czy fakt? Bo coś mi tu nie gra...
Anonim22:28, 11.09.2018
Nie kluje w oczy samo 500+ tylko to, na co te pieniądze są wydawane, czy faktycznie na dzieci czy na alkohol czy np. cała rodzina się z tego utrzymuje, bo nierobom nie opłaca się żadna robota...
Anonim21:48, 12.09.2018
I co ze chore? To ma wyjść na ulice i ci nóż w plecy włożyć bo jest chore? Ciekawe czy taki tolerancyjny bys byl jakby to twojemu dziecku tak zrobił albo tobie?
Dagmara23:26, 11.09.2018
Ale trzeba mieć w głowie nasrane żeby tłumaczyć taki chorobą... Prawda jest taka że normalne rodziny ram nie mieszają.
Anonim07:28, 12.09.2018
Ktoś musi się zająć tą patologią teraz nóż co będzie potem :( niech dadzą 1000+ to se te drewnioki obłożą styropianem
Anonim21:47, 12.09.2018
Styropianem albo butelkami po winie ;) podobno to też dobra izolacja ;)
Obserwator08:56, 12.09.2018
Wątpię aby to była - raczej Psychopatia. Śledczy powinni sprawdzić czy aby wcześniej nie zabijał małych zwierząt. Jeżeli tak, to niedługo będzie miał potrzebę zabijać większe. A potem człowieka. Jest to rzeczywiście choroba jak tutaj piszą niektórzy. Jedynym, lekarstwem na razie to całodobowa izolacja.
Anonim20:38, 12.09.2018
Ojciec psa zadźgał nożem to synuś "bawi" się w tatusia...
Anonim22:25, 12.09.2018
Gen psychopaty z ojca na syna itd.
Anonim09:13, 12.09.2018
Nie piszcie bzdur bo karta się odwraca...
Anonim20:43, 12.09.2018
A jakie to bzdury? Ojciec recydywa, zadźgał psa, zabił człowieka, w więzieniu siedział... Jaki przykład dawał dziecku? Tak, że nożem sprawy się załatwia... I to nie są bzdury. A co do odwróconej karty? To raczej właśnie jemu się odwróciła za całe zło, które wyrządził - ciężko chory teraz podobno. Tacy ludzie powinni być kastrowani i nie powinni mieć dzieci, bo prawdopodobnie gen psychopaty dzieci w spadku dostają i są później zmorą normalnego społeczeństwa. A jak widać na przykładzie teraz to już w podstawówce się zaczyna...
Anonim09:19, 12.09.2018
Nie piszcie bzdur..czy to ważne kto gdzie mieszka?ważne jakim jest człowiekiem...znam takich gdzie mieszkają na salonach, rodzice z pracy do pracy zeby dziecko wszystko miało a pozniej za kilka poprawczak i więzieniem bo rodzice nie mieli kontroli nad dzieckiem pracujac po 12 godzin.
Zainteresowany14:23, 12.09.2018
Dokładnie.
anonimka18:48, 12.09.2018
akurat to dziecko jest synem człowieka z wyrokami i problemami psychicznymi
Anonim20:47, 12.09.2018
To dziecko jest synem człowieka, który nożem zadźgał psa i zabił człowieka... To najlepiej nie pracować w ogóle, tylko tak jak patologia narobić dzieci, przestać pod sklepem albo za kasynem na zakopanym i żyć z 500+...
10:01, 12.09.2018
Droga Kamilo myślę że to co piszesz najlepiej pokazuje kto jest tu prawdziwym patusem jak Ty ich nazywasz, myślę że to Ty powinnaś wrucić tam skąd przyszłaś i jeszcze raz dorosnąć, może następnym razem twój mózg rozwinie się prawidłowo, spróbuj czsami pomyśleć to naprawdę nie boli i nie mierz wszystkich swoją miarką.
Dagmara17:54, 12.09.2018
widzę że prawda w oczy kole...
Anonim20:49, 12.09.2018
A Ty powinieneś wrócić do podstawówki na lekcje j. polskiego, szczególnie, gdy omawiana jest ortografia...
Anonim21:13, 12.09.2018
Czyli twoim zdaniem patusem nie jest człowiek z wielokrotnymi wyrokami, który nożem zadźgał psa i zabił człowieka, a jego 10-letni syn ugodził nożem 5-letniego kolegę z piaskownicy? To wg ciebie normalne zachowanie tak jak powiedzenie "dzień dobry" sąsiadowi?
Antonio14:25, 12.09.2018
SAME ,,PATUSY" TYLKO KAMILA CHOWANA W PAŁACU NOTTINGHAM!!! COŚ NIEBYWALEGO!
Anonim21:09, 12.09.2018
Czy gdyby nie było tam takiego zdarzenia to byłby w ogóle taki temat poruszany? A ze przy okazji mieszkają gdzie mieszkają i im tam dobrze to już nie nasza wina... Kto komuś takiemu co psa zadźgał albo człowieka zabił wynajmie mieszkanie? Nikt normalny, bo nikt normalny nie chce mieć z tymi ludźmi nic do czynienia. Taka jest prawda, dlatego właśnie takiej patologii zostaje tylko takie miejsce do wynajęcia.
19:20, 12.09.2018
Słuchajcie ludzie..kto jest z okolicy ten wie co za towarzystwo tam mieszka. Wiecznie pijani na zasiłkach 500plus to sposob na zycie a niektore dziewczyny nawet 18 lat nie skonczyły a juz wozek pchają...każde dziecko z innym ojcem a niektórych to z wróżką szukać. Trzeba nazywać rzeczy po imieniu. Patologia i tyle.
A 500+ wydawane bez zadnych warunków nie pomaga tylko pogarsza jeszcze patologie i rosną nam kolejne pokolenia co do pracy nie pojda bo sie nie oplaca
anonimka19:47, 12.09.2018
Co o dziewczynach z tego miejsca to święta prawda, teraz jedna z drugą na Facebooku grzmi, lepiej niech poszukają ojców swoich dzieci i do roboty się biorą.
Anonim21:05, 12.09.2018
Dokładnie, takie są fakty.
Anonim21:01, 12.09.2018
Fakty są takie, dziecko sięgnęło po nóż na inne dziecko, ojciec recydywista i zabójca, znany z tego, że właśnie nożem wojował i to nie raz. Mieszkają w drewniaku. Czy to są normalni członkowie społeczeństwa? Nie odwracajcie teraz kota ogonem, że to nie ma nic wspólnego. Owszem ma i to bardzo dużo, bo normalni przyzwoici ludzie idą do normalnej przyzwoitej pracy, nie robią dzieci na potęgę, dzięki czemu i matka może iść do pracy, a dzięki temu stać ich wynająć normalne mieszkanie i je utrzymać, nawet jeśli nie stać ich na kupno to nikt z wynajętego ich nie wyrzuci. Cdn...
Anonim21:01, 12.09.2018
Cd. I nie wierzę, że ktoś z własnej woli, mając inne możliwości, mieszkałby w takich drewniakach, gdzie nawet często wody bieżącej nie ma. Kto może i ma trochę oleju w głowie szybko stamtąd ucieka, bo się sam wstydzi...
Anonim21:04, 12.09.2018
Tylko uważaj, żebyś ty tez nie wypierdzielil w kosmos, jak będą wysadzać, a ty akurat będziesz z usług jakiejś dziwki korzystał... The billu
ofiara mafii łowicki21:51, 12.09.2018
I tak to sie właśnie konczy. Tragedia. A co wyrośnie z dzieci, które za zgodą skorumpowanych rodziców śledzą, nękają mafijną ofiarę? Powstała nawet mała mafia - tak się sami nazywają - i wykrzykują(!), ze wkrótce będą wyrzynać jaja etc.etc. O, ZGROZO!. Oni nawet na rowerach patrolują osiedle i okolice - na czyje polecenie?! reasumujac: to wina dzieci czy skorumpowanych rodziców?!
Anonim22:20, 12.09.2018
A gdzie policja i mops? Gdzie kuratorzy? Zabrać te dzieci, może jeszcze cos z nich będzie...
Anonim22:21, 12.09.2018
Otwock to stan umysłu.
magda00:31, 13.09.2018
Dajcie spokój z tym 500 plus. To dziecko ma 10 lat, więc WTEDY JESZCZE NIE BYŁO 500 PLUS!!!
Anonim02:28, 13.09.2018
Jedź i zobacz, co to za "państwo" tan mieszka... Same k...y i złodzieje albo psychopaci ze swoimi uzależnionymi od siebie kobitami...
magda00:32, 13.09.2018
Przestańcie w każdym temacie bredzić o 500 +. To dziecko ma 10 lat, więc WTEDY JESZCZE NIE BYŁO 500 PLUS!!!
Anonim02:26, 13.09.2018
To jedź pod te drewniaki to się szybko przekonasz, dlaczego tak się mówi...
magda00:33, 13.09.2018
Przestańcie bredzić. To dziecko ma 10 lat, więc WTEDY JESZCZE NIE BYŁO PIĘĆŚET PLUS!!!
Anonim02:24, 13.09.2018
500+ to tylko nowy element "sposobu" na życie takich ludzi. Patola była i jest i pewnie będzie i nieważne, czy jest ten zasiłek czy nie. Ale niestety w dużej mierze 500+ jest odpowiedzialne za mnożenie tej patologii. Różnica jest taka, że teraz tym degeneratom nie "opłaca" się dzieci na śmietniku zostawiać, bo 1000 kociniakowego wpadnie i do 18-stki 500, co miesiąc. A to, że to dziecko ma 10 lat nie znaczy, że rodzina to nie patologia i małych dzieci ta kobita z psychopatą nie zrobi...
Anonim02:25, 13.09.2018
Kastrowac tych bandytów i patoli, żeby to się nie rozmnażało, bo ich czy na wolności czy za kratami, to i tak utrzymywać trzeba...
KaTe00:51, 13.09.2018
Poniekąd racje co niektóre osoby maja.
Ojciec ...
A czy jest ktoś kto o matce wspomniał? Gdzie była ona? Czemu pozwoliła by wrócił do rodziny, po odsiadce za swoje czyny?
Dla mnie normalna nie jest.
A winnym jest jedynie ośrodek, który ich wspomagał. MOPS czy gops czy bóg wie tam co. Bo zamiast dawać matce mogli dzieci zabrać. Zainwestować w terapie itp itd. No ale nie....po co
Anonim02:13, 13.09.2018
Mogli zabrać dzieci albo dać matce ultimatum, że albo odchodzi od psychopaty albo faktycznie dzieci zabiorą.
Anonim08:18, 13.09.2018
I ta kobieta i ten mężczyzna to patologia. Która normalna wzięłaby takie byle co, kryminalistę z chorobą psychiczną? Tylko patola z jakimiś problemami zaburzenia osobowości lub innymi tego typu. Ja to nawet nie chciałabym na to splunąć, a co dopiero mieć ich za sąsiadów lub rodzinę...
ofiara mafii łowicki07:34, 13.09.2018
Dzieci nie są własnością rodziców !!! Jest to trudne i bolesne, ale w takich przypadkach /skorumpowaniach też/ należy odizolować te już zdemoralizowane dzieci od Tych "rodziców". Im szybciej tym lepiej - dla dobra wszystkich.
Katarzyna07:52, 13.09.2018
Polecam komentarze pod postami gwiazdeczek z tych drewniaków. Ojciec po kilku wyrokach sam biegał z nożem, matce też daleko do normalności, ale patola broni patologie! Przecież ten dzieciak musiał mieć w domu niezłe bagno skoro w wieku 10 lat sięga po nóż! Niech może gwiazdki z drewniaków lepiej się zajmą swoimi dzieciakami i poszukają im ojców!
Gfgf11:17, 13.09.2018
To jest nie prawda co ludzie wygadują o naszej dzielnicy.
Kto nie był ten nie wie.
Argumenty że dzieci som tylko po 500+ som nie trafne.
To rze wam sie nie podoba nasze szczecie nie msuicie wchodzic w nasze sprawy!!!
Piotrek12:38, 13.09.2018
"som" i nic do dodania właściwie ;)
Anonim12:49, 13.09.2018
To jest dzielnica? Hehe nie mogę ze śmiechu :) Wasze patologicznie rozumiane szczęście jest oparte na nieszczęściu innych. Zerujecie na ludziach, którzy uczciwie płacą podatki, notorycznie oczekujecie pomocy państwa w każdym zakresie, do tego w grę wchodzi bandytyzm, złodziejstwo, haracze. I nieważne czy na wolności czy w pierdlu, non stop trzeba was utrzymywać. Wiec nie wyjeżdżaj tutaj ze swoim "szczęściem".
Magda12:11, 13.09.2018
To że mieszkają w drewniaku o niczym nie świadczy. Ja mieszkałam w drewniaku 20 lat i to oznacza że jestem patolem? Nie sądzę bo mam teraz własną rodzinę i nie pije i nikt z mojej rodziny nie siedział w więzieniu. To chodzi o wychowanie dzieci.
Trevor12:16, 13.09.2018
szkoda że masz na tyle ambicji żeby zamiast korzystać z tego, co daje państwo sama czegoś własnymi rękoma nie zbudujesz...
Piotrek12:35, 13.09.2018
I taki jest Twój kaprys, że mieszkasz wśród patologii? Mogłabyś wśród normalnych ludzi, tylko Ty masz taką chimere, że wbrew wszystkiemu tam Ci się podoba? Każdy normalny człowiek ucieka stamtąd, jak tylko nadarzy się okazja. Ale żeby okazja się nadarzyła trzeba iść do normalnej pracy i to tyczy się i kobiet i mężczyzn. Poza tym nie trzeba pić, żeby palma odbijała... Dopalaczami można się najeść np...
Piotrek12:37, 13.09.2018
To, że nie siedział w więzieniu nie znaczy, że nie miał konfliktów z prawem. To o niczym nie świadczy. A jak się z drewniaka wyprowadzalas to ci pewnie bardzo szkoda było ;)
Magda13:02, 13.09.2018
Nie mieszkam już w drewniaku i nie jest mi szkoda. Nikt u mnie nie miał konfliktów z prawem. Chciałam tylko zaznaczyć że normalni ludzie też mieszkają w drewniaku tylko są trochę biedniejsi. A to nie upoważnia nikogo żeby nazywać ich patologia.
Anonim15:09, 13.09.2018
Ale widzisz, jednak Tobie udało się stamtąd wyrwać, szanuję za to i życzę powodzenia. Wyprowadziłaś się, bo do tego dążylas. Oczywiście, są rodziny biedniejsze i im zajmie to trochę więcej czasu, ale ciężko będą na to pracować, a nie siedzieć w chałupie na dupie, czekać az państwo da i udawać, że wszystko jest w porządku. Mieszkałaś to wiesz, co za element tam jest. Ty jesteś tylko wyjątkiem od reguły.
Patrycja13:21, 13.09.2018
Najlepszeym przykladem ktory utrzymuje tradycje patologiczne jest cale plemie Witczakow.
Zainteresowany14:43, 13.09.2018
To właśnie jest Polska instant - zamiast zainteresować się losem poszkodowanych w zajściu dzieci, kilometry postów o 500+ domorosłych ekonomistów od siedmiu boleści.
Zarabiajcie swoje miliony i dajcie ludziom wiązać koniec z końcem.
Dobrze, że żaden z tych filozofów nie mieszka w Zachodniej Europie, bo dostałby ataku serca gdyby zobaczył poziom socjalu jaki dostają rodziny z dziećmi.
Ochłońcie i zajmijcie się własnym życiem.
Anonim14:59, 13.09.2018
Słuchaj, ta sytuacja to nie jest problem tylko tych dwóch "rodzin". Normalni ludzie po prostu boją się tego, co tu się wyrabia. Głowno niestety zawsze było "sławne" z tej bandziorki, co się bardzo ważna czuła. I teraz rośnie pokolenie dzieci tych bandytów. I może być jeszcze gorzej, skoro dzieciak mały problemy nożem "rozwiązuje". Poszkodowanych dzieci? To ile ich było?? A może jeszcze mamy przejmować się tymi pożal się boze rodzicami??? A skąd Ty możesz wiedzieć, gdzie kto mieszka i co widział?
Anonim15:00, 13.09.2018
Zachodnia Europa - Anglię masz na myśli? Już się z tego socjalu wycofują, bo widzą, że to szerzy tylko patologię. Na ulicach brud i smród. A Francja - kolejna tragedia. Normalni członkowie społeczeństwa nie mogą się odezwać, bo bandytka grasuje. Więc nie wyjeżdżaj tutaj z zachodnią Europą, bo to słabe przykłady.
Anonim15:04, 13.09.2018
Niech sobie wiążą koniec z końcem, ale niech nie żerują na normalnych ludziach. Te pieniądze, co mops przeznacza na tą patologie można by było na coś pożytecznego wydać, a nie na darmozjadów. Ojciec i matka tego małego bandziorka, bo trzeba nazwać sprawę po imieniu, pójdą siedzieć i znów państwo ich musi utrzymać. On już w genach dostał psychopatę i nic tego już nie zmieni, tak jak jego ojca. Genetyki się nie oszuka.
20:18, 13.09.2018
Zainteresowany-trzeźwa i logiczna ocena ocena sytuacji. Z debilami nie dyskutuj-mają przewagę liczebną.
Jakub15:08, 13.09.2018
Jak te patologiczne gwiazdki z drewniaków jechały po matce pogryzionej dziewczyny sprzed kilku tygodni to było dobrze, a w ich slumsach się dzieje? dzieciak kryminalisty i mordercy łazi z nożem i jedna gwiazda z drugą problemu nie widzi, i potrafią tylko na fejsie mordę pruć że ona wcale nie patologia, dzieci żadna z nich upilnować nie potrafi, tak jak nóg, co wiecznie rozłożone...
Anonim19:05, 13.09.2018
A kto tu tego świra nie zna... Tak jaj ktoś już tu napisał to jest PSYCHOPATA!!! Takiemu zabrać dzieci i go zamknąć w pokoju bez klamek z gąbką na ścianie. Piszą w innych gazetach, że chory... Nie użalę się nad nim za to wszystko co nawyrabiał, nie wspomnę że swojemu dziecku życie zniszczył, bo z tego dzieciaka nic już nie będzie. Już idzie w ślady ojca... Pracownicy MOPSu jesteście poniekąd odpowiedzialni za to, co się stało, w jakim stanie jest ten dzieciak i w jakich psychopatycznych patologicznych warunkach był chowany. Przyczyniliscie się do tego waszym nic nie robieniem...
Ano20:50, 14.09.2018
Dokładnie MOPS współwinny !
Anonim19:27, 13.09.2018
Zamknąć to wszystko tą cala patole gumeczki od majtek chupa-chupsy arAbusy te otwocki tych psychopatów i te ich panny . Jaka jest ta czarna policjantka taka jest ale dla tych bandytów to tylko taka policja powinna być. moze by ich w koncu ustawili i zrobili z nimi porządek...
Kamil15:45, 14.09.2018
Jaka kwiecista wymowa, tych niby nie z patologi, zygac się chce, Pilnowanie dzieci, tu było w porządku były pod opieką, dzień w dzień dziecko uderza dziecko czy w piaskownicy czy gdzie indziej, to co też nie pilnowanie? A brak obrażeń to zasługa producenta zabawek a nie rodziców tu nieszczęście uderzony nożem raz nie trzy a raz sekundy i dramat lecz sam akt uderzenia jest taki sam jak u innych wspomnianych dzieci to tam też nie dopilnowane ? Pomyślcie zamiast tryska jadem
Anonim11:58, 15.09.2018
chupa-chupsy hehe dobre :) patola ma nową ksywę ;)
Ano20:38, 14.09.2018
MOPS dlaczego nie uchroniliscie tego dziecka przed dorastaniem i wychowaniem przez psychopatę? Dziecko mające skłonności psychopatyczne, a to zachowanie jest tego przykładem, ma dwie możliwości, albo dorasta w normalnym otoczeniu i syndrom psychopaty się nie objawi albo dorasta z patologią i syndrom weźmie górę. Mogliście jeszcze to dziecko uratować!!! To wasza odpowiedzialność!!! Jak do emerytki, co o pieniądze na węgiel prosi, to będziecie co chwilę, bo może oszukuje i ma za dużo... Jak się baliście tam chodzić to trzeba było w asyście policji!!! Za co wy pieniądze bierzecie???
Dżejms21:14, 14.09.2018
Pomijając krzyk o patologii, nie tylko to 1 dziecko trzeba uratować, ale i resztę. Przecież żadne dziecko wymienione w tym artykule nie dorasta w normalnym domu, nie oszukujmy się.
Anonim11:31, 15.09.2018
Patologia zawsze będzie patologią, nawet jak się wyprowadzi z drewniaka i będzie jeździć mercedesem (z kasy za haracze i złodziejkę)... Patologia to stan umysłu i z zasobnością portfela nie ma nic wspólnego.
12:02, 15.09.2018
ależ nikt się nie śmieje z braku pieniędzy, tylko mentalności tych ludzi, dziewczę lat 22 i dwójka dzieci sama nie wie z kim, dziecka wychować nie potrafi... i takich jak ona wymieniać mogę jeszcze długo, sami wszyscy z jednej gliny
Kacpero20:26, 17.09.2018
Rośnie kolejne pokolenie "patoli" w Głownie, brawa! :D
Marta22:42, 17.09.2018
I do tego jeszcze lepsze od rodziców... Nie wychodzić z domu może, bo gowniarz nóż w plecy wbije...
0 0
Tam komputer niepotrzebny, ojciec lepszy agent...