Zamknij

Tak dla edukacji, nie dla deprawacji - demonstracja już w najbliższą niedzielę

17:46, 29.11.2024 Aktualizacja: 13:14, 30.11.2024
Skomentuj

Już w najbliższą niedzielę 1 grudnia o godzinie 12.00 na Placu Zamkowym w Warszawie zostanie zorganizowana manifestacja sprzeciwu wobec genderowej, wulgarnej seksedukacji w szkołach. Pikieta odbędzie się pod hasłem „Tak dla edukacji, nie dla deprawacji”.

Manifestację organizuje Koalicja na Rzecz Ocalenia Polskiej Szkoły grupująca organizacje chroniące dzieci przed pomysłami środowisk lewackich. To prawdziwy bój o pokolenie, które będzie wkrótce decydować o Polski. Chęć zorganizowania manifestacji wynika z tego, że tysiące Polaków wiedzą już o bezprecedensowym ataku rządu na niewinność dzieci i radykalnym programie obowiązkowej seksedukacji we wszystkich szkołach – od podstawówki po liceum. Nie udało się minister Barbarze Nowackiej przemycić programu zmian niepostrzeżenie. 

W ostatni czwartek zakończyły się rządowe konsultacje. Z woli minister Nowackiej były nadzwyczaj krótkie i pierwotnie skierowane głównie do organizacji LGBT i seksedukatorów (!). Dzięki zaangażowaniu wielkiej koalicji obrońców dzieci i szkoły, ministerstwo zostało jednak zarzucone tysiącami uwag, zastrzeżeń, protestów i analiz. Pisali je zatroskani rodzice, pełni obaw nauczyciele, eksperci przedmiotowi, autorzy podręczników, pedagodzy, psychologowie dziecięcy i rozwojowi, lekarze i eksperci ds. zdrowia.

Wszyscy są zaszokowani, że ta szkolna deprawacja ma być obowiązkowa, a promocja do kolejnej klasy będzie uzależniona od przyswojenia wiedzy o masturbacji, homoseksualnych praktykach i „różnych rodzajach rodzin”…

W toku rozpalającej się dyskusji ministrowie rządu Donalda Tuska porzucili już nawet wprowadzającą w błąd nazwę nowego przedmiotu. Przypomnijmy, że tzw. "Edukacja zdrowotna" ma od roku szkolnego 2025/2026 zastąpić dotychczasowy przedmiot „Wychowanie do życia w rodzinie” (WDŻ), który notabene jest dobrowolny. Tymczasem minister ds. równości Katarzyna Kotula wprost nazwała nowy, obowiązkowy przedmiot „edukacją seksualną”.

Szkolna deprawacja ma być obowiązkowa, a promocja do kolejnej klasy będzie uzależniona od przyswojenia wiedzy o masturbacji, homoseksualnych praktykach i „różnych rodzajach rodzin”…

Stanowiska i opinie Koalicji na rzecz Ocalenia Polskiej Szkoły, otrzymały wsparcie w postaci jednoznacznego stanowiska Konferencji Episkopatu Polski. Biskupi upominają się w nim o poszanowanie praw rodziców, a projekt rozporządzenia nazywają wprost „deprawującymi zapisami dotyczącymi edukacji seksualnej”.

Że nie tylko o obronę dzieci chodzi w proteście, ale i o obronę praw rodziców do wychowywania swych dzieci w zgodzie z tym, co uważają za słuszne potwierdza właściwie wprost kierowane przez Lewicę ministerstwo. Wypowiadając się w Radiu ZET wiceszefowa MEN Joanna Mucha w odpowiedzi na pytania o protesty, stwierdziła, że  u części rodziców występuje "brak odpowiednich kompetencji" w zakresie prowadzenia rozmów o zagrożeniach współczesnego świata.

Zdaniem Joanny Muchy, rodzice nie są w stanie odpowiednio chronić swoich dzieci przed nowoczesnymi zagrożeniami, ponieważ nie mają takiej wiedzy i doświadczenia jak młodsze pokolenia, które na co dzień korzystają z mediów cyfrowych.

Twierdzenie, że ktoś się nie nadaje, że nie dorósł, że nie umie i że dlatego ma go w tym wyręczać wszechmocne i wszechwiedzące państwo jest klasycznym zagraniem totalitarnej lewicy i zawsze prowadzi do ograniczania indywidualnych wolności. Przeciwko takiemu myśleniu, rządzącemu dziś w ministerstwie edukacji, będzie niedzielny protest na Placu Zamkowym. Łowicz nie jest od Warszawy daleko - i rzeczywiście, jak się dowiadujemy, na manifestację wybiera się co najmniej kilkunastoosobowa grupa rodziców z Łowicza. 

Niezależnie od demonstracji, nadal można składać podpisy pod petycjami sprzeciwiającymi się wprowadzeniu edukacji zdrowotnej w proponowanym kształcie, np.: https://citizengo.org/pl/fm/13979-powstrzymaj-przymusow%C4%85-edukacj%C4%99-seksualn%C4%85-w-polskich-szko%C5%82ach-

Jedna z organizacji występujących przeciw polityce ministerstwa, Związek Dzużych Rodzin 3+, apeluje: Niech nasze stanowisko wybrzmi jasno: jako rodzice mamy prawo decydować o treściach, jakie są przekazywane naszym dzieciom w szkołach. Tylko wspólnym działaniem możemy obronić nasze wartości i wpływ na wychowanie naszych dzieci.

 

(.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(16)

Poliszynel Poliszynel

10 7

Mniej religii, a więcej etyki. Ksiądz to powinien mieć albo żonę i dzieci albo męża. A edukacja seksualna powinna być w szkołach zamiast pielęgnować zacofanie. Geriatria czy jak?

23:51, 29.11.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

oLooLo

4 4

Ewidentnie ani nie masz dzieci, ani nie jesteś księdzem, bo masz najwięciej w tych kwestiach do powiedzenia

09:21, 30.11.2024

Do oloDo olo

7 4

To jest moje prywatne i autorskie życie acz różne od myślenia szarego Kowalskiego. Ja chcę żyć w wolnym kraju bez kościelnych ideologii. Nie będziesz mi tu życia układał.

12:08, 30.11.2024
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

oLooLo

3 0

Ale Ty chcesz innym układać. Wtedy jest ok?

20:34, 30.11.2024

Wyjedź tamWyjedź tam

1 0

gdzie bolszewicka ideologia dominuje.

20:35, 30.11.2024

***** PO***** PO

5 6

Chcieliście levvakow i patologie u rządów to macie 😂

12:12, 30.11.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PoliszynelPoliszynel

2 0

Partie pomyliłeś

12:23, 30.11.2024

NNNN

5 4

Mentalność geriatrii nie może się odnaleźć, a kler już robi w porty i tyle.

12:28, 30.11.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

To jakaś fobiaTo jakaś fobia

8 4

Człowiek jest istotą seksualną i to jest naturalne i pozytywne. W procesie cywilizacyjnym seksualność udało nam się oddzielić od prokreacji, wiadomo że kościołowi bardzo się to nie podoba bo kościół chce mieć ludzi nieszczęśliwych, przelęknionych, etc.
W ogóle zastanawiam się skąd u was wzięły się te fobie: boicie się gołych facetów na basenie, sznurów samochodów stojących na ulicy Mostowej – chociaż one zawsze tam stały jak przejazd kolejowy zatrzymany był na dłużej. Musicie być bardzo nieszczęśliwymi ludźmi.

13:25, 30.11.2024
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PoliszynelPoliszynel

2 2

Cała prawda. Tym co wszystko tak przeszkadza to mają problemy i robią je innym normalnym ludziom. A z życia przecież trzeba korzystać lecz nie unicestwiać innym. Życie to normalnie ma być chyba jak jakaś choroba czy kara.

15:08, 30.11.2024

ty ..ty ..

0 0

Tusk oddał ci dodatek do emerytury (?)- pracowałeś wytrwale aby jak to było _kościół chciał mieć ludzi nieszczęśliwych. Ty oczywiście nie boisz się gołych facetów_musisz być bardzo szczęśliwym człowiekiem.

23:30, 30.11.2024

Fanatycy Fanatycy

6 2

A ja bym chciała żeby kościół trzymał się jak najdalej od dzieci i od polityki

13:28, 30.11.2024
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

PoliszynelPoliszynel

4 2

Ale ludzie u nas w większości nie umieją myśleć samodzielnie ani kreatywnie tylko w dalszym ciągu słuchają swoich góru z ambony czy konfesjonału w tych kwestiach i niektórych innych. Bo kreatywnie to coś nowego. Jak coś nowe to inne, a jak inne to już od razu stygmatyzacja i teorie spiskowe jak u starych dewotek gadka. Są osoby które w kraju chciałaby jednak pomimo to zostać i bronić lub zmieniać na lepsze ojczyznę lub społeczeństwo, a są ambitne ale im niestety ciężko przez to sfrustrowane bydło i nie osiągają tego co chcą a szkoda. Zamiast pokładać i inwestować w przyszłość to upierają się przy starym, przy tym co już powinno być tylko historią nie wykluczającą oczywiście dziedzictwa historyczno-kulturowego bo bez problemów może być na to czas i miejsce ,ale bez przesady - nie można przez cały czas żyć tylko historią i wspomnieniami.

15:58, 30.11.2024

KatolikKatolik

2 0

Do Poliszynel: Lubię kiedy się demaskujecie. Tolerancja i wolność słowa w waszym rozumieniu jest tylko wtedy kiedy trzeba się zgadzać z waszymi poglądami ale już jak ktoś ma inne zdanie (czytaj większość społeczeństwa) to jest cytuje "sflustrowanym bydłem". Wtedy już tolerancja nie działa? Żaden katolik nie nazywa nikogo per, cytuje za Tobą, "sfrustrowane bydło" tylko dlatego że ma inne poglądy.

10:52, 01.12.2024

Zgadzam sięZgadzam się

1 1

z powyższym. Wolność słowa, tolerancja oraz swoboda wypowiedzi dotyczy tylko lewackiej mniejszości. Każda krytyka współczesnej lewackiej ideologii, to hejt, mowa nienawiści itp.

13:01, 01.12.2024

Niejaki poliszynelNiejaki poliszynel

2 2

kreuje się na moralny autorytet, jprd geniusz. Polska jest krajem katolickim, bo nawet komuch konkordat podpisał. A policośtam 💩 na to może poradzić.

20:40, 30.11.2024
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

PoliszynelPoliszynel

1 1

Ale do wiary nikogo i tak nie zmusisz, a w tym mnie. To moja prywatna sprawa. Nic ci ten konkordat nie pomoże. Mnie nie chodzi tylko o samą biurokrację lecz o prawdę.

21:15, 30.11.2024

Poliszynel Poliszynel

0 0

Etycznie każdy powinien dążyć do moralności chociaż ja w roli autorytetu nie chcę być. Mniej religii a więcej etyki. Niech za prawdą idą też czyny, a nie tylko formalności.

21:27, 30.11.2024

PolicośtamPolicośtam

1 0

niech najpierw czyta ze zrozumieniem. Mój wpis nie dotyczy narzucania wiary, tylko stwierdzenia faktu. To zdumiewające, że w Polsce jest prawie 200 kościołów i wyznań, a atakowany jest tylko ten katolicki. A policośtam, jako ekspert od prawdy (objawionej lub nie) nie powinien w ten sposób reagować na krytykę, bo przecież prawdziwa cnota (etyka, moralność itp.) krytyki się nie obawia.

12:57, 01.12.2024

ZdumiewająceZdumiewające

1 1

jak bolszewię uwiera kultura łacińska. W Polsce nikt nikogo do wiary nie zmusza, ani do posyłania dzieci na religię. Zamiast kozaczyć w necie, niech bolszewia zorganizuje kontrmanifestację pod chałupą Kwaśniewskiego, który konkordat ratyfikował. Może pokaja się przed narodem 🤣🤣🤣.

20:57, 30.11.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wulgarna genderowa eWulgarna genderowa e

2 1

Rozumiem że wyobraźni tych rodziców wulgarna genderowa edukacja będzie polegała na tym, że dzieci dowiedzą się że kobieta ma piersi, pochwę i waginę, a mężczyzna jądra i członka (penisa). No mogą się również jeszcze dowiedzieć o tym skąd się biorą dzieci. 🤔 Oburzające. 🤣🤣🤣

09:58, 01.12.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ProrokProrok

4 0

Chyba nie wiesz o czym jest ten nowy przedmiot. Ja zapoznałem się i gdyby tam były tylko informacje te informacje które wymieniłeś to byłoby ok. Chociaż uważam że edukowanie dzieci w pierwszej klasie podstawówki o pochwie i penisie to nie jest odpowiedni czas. Obecnie układ rozrodczy jest od 4 klasy. Niestety obecny projekt zawiera mnóstwo ideologii i poprawności politycznej a to nie ma nic wspólnego z autonomicznym i samodzielnym myśleniem. Na dodatek ma to być przedmiot obowiązkowy z oceną na świadectwie a to oznacza że niebezpiecznie zbliżamy się do komunistycznej Korei Północnej, gdzie jest tylko jeden słuszny punkt widzenia nakreślony przez władzę. I każdy kto ma inny punkt widzenia nie dostanie promocji do następnej klasy. Nie chce takiego reżimu w naszym kraju

10:19, 01.12.2024

Związek Dzużych RodzZwiązek Dzużych Rodz

2 1

Zgodnie z oryginalną pisownią w tym artykule, Z'wiązek Dzużych Rodzin 3+" , Ja chciałabym się zapytać skąd się wzięły dzieci w rodzinach 3 plus? Niepokalane poczęcie?

10:32, 01.12.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Taki geniuszTaki geniusz

2 0

i nie wie? Z kapusty 🤣🤣🤣

12:45, 01.12.2024

Do proroka Do proroka

2 2

Faktycznie nie wiem o czym ma być ten przedmiot i jestem zupełnie spokojna, że Ministerstwo Edukacji Narodowej, opierając się na wiedzy naukowej, przygotuje odpowiedni program do dzieci w danym wieku. Mój komentarz dotyczył artykułu, w którym jest bardzo dużo katolickich fobii, które dla mnie są przerysowane. Świadczą o tym następujące fragmenty:
- genderowa, wulgarna seksedukacja w szkołach;
- atak rządu na niewinność dzieci;
- szkolna deprawacja.
Dodatkowo artykuł ma wywołać panikę u rodziców takimi określeniami jak na przykład: przyswojenie wiedzy o masturbacji.
Nie wiem też , co kryje się pod określeniem "Koalicji na rzecz Ocalenia Polskiej Szkoły", ale skojarzenia mam jak najgorsze. Strach pomyśleć jakich taka koalicja może mieć wyznawców wśród - ponownie cytuję " zatroskanych rodziców, pełnych obaw nauczycieli, ekspertow przedmiotów, autorów podręczników, pedagogów, psychologowów dziecięcych i rozwojowych, lekarzy i ekspertów ds. zdrowia". Chodzi mi głównie o to jakich treści oni chcieliby uczyć dzieci, bo mam obawę że byłyby one dalekie od wiedzy naukowej. Myślę, że lepszym miejscem do tego jest kościół. Natomiast wychowanie zdrowotne i wychowanie seksualne jest w dzisiejszych czasach absolutną koniecznością. Wiedza w społeczeństwie na ten temat jest bardzo niska. Młodzi ludzie muszą wiedzieć co się dzieje z ich z organizmami, dlaczego czują to co czują i że nie ma w tym nic złego, ponieważ tak stworzyła nas natura lub Pan Bóg - w co kto wierzy. To na pewno jest znak naszych czasów, że dzieci rodzi się mało i nasze społeczeństwa się kurczą, ale może od tego powinniśmy zacząć uczyć nasze dzieci (nie przesądzam w jakim wieku, bo są fachowcy które wiedzą lepiej), że posiadanie dzieci łączy się z seksualnością, a seksualność jest naturalna, więc nie może być zła.

10:50, 01.12.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ProrokProrok

2 1

Mam wątpliwości czy MEN opiera się na wiedzy naukowej i przygotowuje odpowiedni program do dzieci w danym wieku. Patrz: zakaz zadawania prac domowych w szkołach publicznych (szkoły prywatne nie mają takiego zakazu - więc różnica poziomu nauczania będzie się tylko pogłębiać). Czy to samo moglibyśmy powiedzieć o ministerstwie kierowany przez prof. Czarna? Zawsze kierunek edukacji nadawany jest przez ministra nim kierującego. Nie mam zaufania do rządu w którego składzie są tacy ministrowie jak Pani Hennig-Kloska czy Pani Zielińska, które głoszą bzdury na temat stabilności Odnawialnych Źródeł Energii czy sam Pan Premier, który twierdził że wszystkie (sic!) ekspertyzy ekspertów świadczą o braku zasadności budowania CPK, ale żadnej nie przedstawił. Też powoływał się na fachowe źródła - niestety bez pokrycia. Zawsze możemy powołać się na swoich ekspertów. Niestety żyjemy w czasach, w których musimy patrzeć władzy na ręce.
Moim zdaniem artykuł miał za zadanie zwrócić uwagę i wywołać dyskusje w sprawie próby wprowadzenia nowego "ideologicznego" przedmiotu, który ma być obowiązkowy i jeszcze na dodatek oceniany na świadectwie.
Na jakiej podstawie uważasz, że "wiedza w społeczeństwie na temat wychowania zdrowotnego i seksulanego jest bardzo niska"? Jakieś konkrety? I jaki to ma związek z ilością dzieci?

13:09, 01.12.2024

NNNN

0 0

Ciężko szkoły katolickie...

14:12, 01.12.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do ProrokDo Prorok

1 0

Wiedza jest niska. Dyskryminacja, nietolerancja do osób o odmiennych orientacjach seksualnych, będących w swoich związkach. Nadal jeszcze pojawiające się głosy żeby ci ludzie szli to leczyć choć nikt jeszcze orientacji nie zmienił. Od lat 90 ub. wieku to nie choroba. Chorobą było jeszcze w latach 70 tych i 80 tych np. Ale próby tzw. leczenia bezskuteczne są aż do dziś. Więc po co dalej się upierać i wywoływać u osób o odmiennych orientacjach cierpienie poprzez szczucie i nagonki tudzież sianie dezinformacji w społeczeństwie żeby to leczyć i piętnować?

14:25, 01.12.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ProrokProrok

2 0

Czyli przyznajesz że jednak nie o żadną edukację zdrowotną tu chodzi lecz o ideologię! Abstrahując to mam wrażenie że mowa o nietolerancji i nienawiści wobec środowisk homoseksualnych jest rozdmuchanym problemem, większość społeczeństwa nie jest wrogo nastawiona a te argumenty że to choroba to w ogóle jakiś margines. Podobnie można powiedzieć o dyskryminacji i atakach na środowiska katolickie, uważając ich za ciemnogród lub sflustrowane bydło jak ktoś napisał powyżej. Czy w tym przypadku też nie powinno uczyć się tolerancji wobec przekonań religijnych? Sprzeciw budzi jedynie wciskanie ideologii na siłę.

14:51, 01.12.2024

Do powyżejDo powyżej

2 0

Czyli szczucie i nagonki wobec osób, które twierdzą, że są tylko dwie płcie, są jak najbardziej na miejscu?

14:42, 01.12.2024
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

NNNN

0 0

Szczucie na nikogo. Ale na mniejszość zwłaszcza skoro jest na to narażona bo jest słabsza. Stanowi mniejszość - jest słabsze. Natomiast większość skoro ma przewagę niech nie tratuje słabszych, których też trzeba bronić, a nie definitywnie przekreślać tudzież piętnować i szczuć.

15:46, 01.12.2024

NNNN

1 0

Szczucie odbywa się głównie na mniejszości seksualne ze strony większości. Poza tym mniejszości seksualne niewykluczają płci wogóle i istnienia dwóch płci o orientacjach heteroseksualnych i ich związków. Także jeśli stanowicie Państwo większość proszę się nieobawiać. To mniejszość seksualna może czuć się zagrożona. Ferment sieje redakcja.

15:56, 01.12.2024

NNNN

1 0

Niezmnienny jest też biseksualizm na homoseksualizm i odwrotnie homoseksualizm na biseksualizm. I uważam że szczucie na nikogo jakoejkolwiek jest orientacji inpoglądów jest niewporządku. Nierozumiem skąd taka nagonka większości że niby jest zaszczuwana przez mniejszość. Tak jak mówiłem wcześniej orientacje i płcie są niezmienne z natury. Nie ma o co kruszyć kopie. Ferment sieją media i redakcje na tle politycznym wprowadzając dezinformację do społeczeństwa.

16:16, 01.12.2024

W ustrojuW ustroju

1 0

komunistycznym mniejszość narzucała wolę większości. Lewicowe ideologie mają skąd czerpać.

22:41, 01.12.2024

NNNN

2 0

Dodam jeszcze, że orientacja seksualna jest niezmienna - nie ideologicznie, ale biologicznie. Więc osoba heteroseksualna nie stanie się homoseksualna lub biseksualna i odwrotnie osoba homoseksualna nie stanie się heteroseksualna lub biseksualna. Nie wiem, być może osoby biseksualne tutaj są w najgorszej sytuacji. Transseksualność jedynie podchodzi prawie pod chorobę.

16:04, 01.12.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do ProrokaDo Proroka

1 2

Prorok boi się, że prawdy będzie wychodziła na jaw coraz częściej.

19:21, 01.12.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu lowiczanin.info. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%