Zamknij

Mieszkańcy nie chcą obwodnicy "na bogato" (aktualizacja)

A.A 10:36, 20.05.2021 Aktualizacja: 08:36, 21.10.2025
62

W sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej w Popowie zostało dzisiaj, w czwartek 20 maja, zorganizowane spotkanie ws. budowy obwodnicy Łowicza.

Wzięło w nim udział około 80 osób, głównie mieszkańców różnych części gminy Łowicz. Na sali byli reprezentanci m.in. Popowa, Zielkowice, Klewkowa, Jamna, Jastrzębi i Otolic.

Na spotkanie przybyli Marek Brodowski i Urszula Czupryńska, przedstawiciele łódzkiego oddziału GDDKiA oraz Tomasz Wujcicki z biura projektowego IVIA. Spotkanie rozpoczęło się od prezentacji czterech wariantów przebiegu obwodnicy Łowicza.

Na sali byli obecni także przedstawiciele komitetu społecznego z Zatorza, który to organizował protesty ws. wyprowadzenia ruchu tranzytowego z tej dzielnicy miasta i pobudowania obwodnicy Łowicza. Piotr Tarczyński i Jacek Wiśniewski podkreślali zgodnie, że komitet zabiegał tylko o „krótki odcinek obwodnicy Łowicza”, łączącej drogi krajowe nr 92 i 70, zaś w chwili obecnej sami są zaskoczeni tym, jak rozrosły się zamierzenia inwestycyjne.

Aktualizacja - godz. 11:35

Mieszkańcy gminy Łowicz proponują, aby skupić się tylko na wykonaniu tego fragmentu obwodnicy, który rozwiąże problemy Łowicza.

Już na wstępie Adam Salamon z Zielkowic zwrócił się do przedstawicieli GDDKiA i biura projektowego IVIA z pytaniem, czy nie mogą odstąpić od planów poprowadzenia obwodnicy przez tereny podmiejskie, skoro wywołują one takie niezadowolenie społeczne. Jego zdaniem znacznie przyspieszyłoby to realizację inwestycji. Z kolei przedstawiciele GDDKiA twierdzili, że nie będzie to miało wpływu na skrócenie procedury. Przyznali jednak, że jeśli będzie opór społeczny wobec inwestycji, to bardzo prawdopodobne, że będzie ona realizowana w okrojonym zakresie.

Aktualizacja - godz. 14:00

Przedstawiciele GDDKiA i biura projektowego IVIA przyznali jednak, że decyzja środowiskowa jest procedowana dla całej inwestycji, zaś zrealizowany może być wybrany odcinek. W związku z tym mieszkańcy wyrazili swoje zaniepokojenie, że przez najbliższe lata ich plany dotyczące m.in. budowy nowych domów są zagrożone, ponieważ nie wiadomo, w jakim kształcie obwodnica będzie ostatecznie realizowana.

Wójt gminy Łowicz Andrzej Barylski przekazał na spotkaniu ważną informację, a mianowicie termin składania wniosków do projektantów obwodnicy Łowicza został wydłużony do 7 czerwca.

Aktualizacja - godz. 14:30

Głos zabrała także doktor Marzena Bąbińska-Zygmunt, która pochodzi z Zielkowic. Znana i ceniona pani doktor mobilizowała mieszkańców do działania. Stwierdziła, że wspólną siłą mogą wiele osiągnąć. Przyznała też, że dawno nie widziała tak solidarnie działającej społeczności. Zaznaczyła, że wszyscy obecni na sali nie popierają budowy żadnych z zaprezentowanych wariantów.   

 

(A.A)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (62)

MieszkaniecMieszkaniec

17 2

Mam bardzo poważne pytanie - czy w spotkaniu biorą udział lokalni politycy PiS, zwłaszcza Ci, którzy tak walczyli o obwodnicę? Mam wrażenie, że panowie jakby się zapadli pod ziemię...

11:09, 20.05.2021
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

KorabkaKorabka

5 0

Jeśli to prawda co pokazano w filmikach i wypowiedziach uczestników spotkania, to te cudownie rozmnożone warianty obwodnicy były konsultowane, o ile nie były w ogóle pomysłem, urzędników (mowa o burmistrzu i naczelniku). Jeśli to jest prawda, co też możliwe, ponieważ te osoby nie pojawiły się na spotkaniu, to już nie wiem czy można łowiczakom zafundować gorsze świństwo?

15:51, 20.05.2021

QAZikQAZik

14 4

No właśnie gdzie są nasi lokalni politycy, radni, przedstawiciele urzędu, starostwa? Ja wiem, że wykpią się tym, że co oni mają do GDDKiA, ale przyzwoitość nakazuje wykazać minimalną chociaż troskę o mieszkańców, miasto, gminę, nawet jeśli wiedzą że nic nie pomogą. Od kilku dni jest głośno o protestach i banerach, a nasi "pseudorządzący" na wakacjach, w izolacji, kwarantannie czy gdzie jeszcze się mogli schować? Jeszcze nie udało mi się natknąć na wypowiedź, opinię czy chociaż zdjęcie w tej sprawie, za to wiem że kopią w ogródku.

11:33, 20.05.2021
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

FrenzelFrenzel

0 2

obejrzyj ostatnią sesje rady gminy

11:39, 20.05.2021

QAZikQAZik

2 0

Wystarczy, że oglądam sesje rady miasta, często tracę na to 8-9 godzin i słowo tracę jest w tym przypadku jak najbardziej na miejscu.

13:35, 20.05.2021

JagaJaga

9 3

Po co to przedsięwzięcie, ingerujące w wiele obszarów naszego życia, skoro wystarczy łącznik DK 92 z DK 70. Wilk syty i owca całą, kto stoi za tym bezsensownym pomysłem i wyrzucaniem pieniędzy na zupełnie niepotrzebne obwodnice w projektowanych kształtach. Burmistrz i Starosta prosimy o wasze wypowiedzi, reprezentujecie miasto i wsie.

11:51, 20.05.2021
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

babababa

1 0

Nie zgadzam się z tą wypowiedzią. Wszyscy twierdzicie, że wystarczy odciążyć ulicę Bolimowską bo tam taki straszny ruch i takie niedogodności dla mieszkańców. A co mają powiedzieć mieszkańcy Łódzkiej? Wiecie ile tam idzie tirów , jaki tam hałas i spaliny. Nie wspomnę ile tam ludzi zginęło. My mieszkańcy w/w ulicy jesteśmy ZA nowymi obwodnicami , bo ulica ŁÓDZka to też miasto!!

16:57, 27.05.2021

kierowca walcakierowca walca

9 13

Długo mamy czekać.
Pognać te zgraję co wszystko przeszkadza i zaczynam. Mieszkańcy Łowicza tyle lat czekali na obwodnice a grupka tych kanalii dla własnych interesów i kasy bo o to tylko im chodzi blokuje rozwój powiatu oraz Polski.

11:54, 20.05.2021
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

JagaJaga

6 1

Spójrz na projekt obwodnic i później zabieraj głos, jak nie umiesz czytać ze zrozumieniem i wyciągać właściwe wnioski to lepiej nie pisz głupot.

12:19, 20.05.2021

BabaBaba

0 1

Racje mają ci, co najgłośni krzyczo.

14:39, 20.05.2021

ZaskoczonyZaskoczony

3 6

Mnie martwi to że niektórzy bez maseczek, zostawią wirusy bakterie.... Taka ładna pogoda zebranie mogło się odbyć na dworze...

12:31, 20.05.2021
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

wczonśniętywczonśnięty

0 1

wirus może zechlać

14:41, 20.05.2021

KMKM

2 0

Jak nie wiecie komu to zawdzięczacie polecam trochę historii:
https://lowiczanin.info/pl/11_wiadomosci/275206_mamy-to-powstanie-13-kilometrow-obwodnicy.html

12:33, 20.05.2021
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

Mieszkanka ŁowiczaMieszkanka Łowicza

0 0

Więc to ratusz stoi za tym sukcesem i jest zadowolony z tego co zrobił poza plecami innych. W GDDKiA został złozony projekt autorstwa Naczelnika wydziału UM P. G.Pełki, jak sam twierdzi bardzo ambitny i szerszy. To prawda bo budowa takiego kosmodronu okalającego miasto, gdzie klimat, cisza, przyroda przyciagnęly wielu mieszkancow miasta Łowicza aby tu zamieszkać. Uciekły miastu podatki to fakt ale nikt z władz miasta nie pomyślał w czasie aby ich zatrzymac na swoim terenie, raz że działki strasznie drogie, zreszta i mieszkania też. Rada dla władz miasta aby robiły szybko i skuetecznie co co jest najbardziej pilne i potrzebne mieszkańcom naszegp miasta a więc wiadukt, remont mostu od Mostowej , przejazd ( tunel) w kierunku Korabki, bo niedługo całkowicie miasto będzie zakorkowane. Nam potrzebne są ściezki rowerowe aby móc pooddychać świezym powietrzem w zielonych okolicach Łowicza a nie kolejne obwodncy, które tak naprawde miastu nic nie dają ( poza obwodnicą dla Zatorza) . Każdy mieszkaniec , który chce pojechac do Lodzi czy Warszawy ma alternatywę wyskoczyć na autostradę w Nieborowie czy Łyszkowicach pomijając wolniejsze drogi. Więc o co w tym wszystkim władzom naszego miasta chodziło, nie widzę tu sensownego wytłumaczenia dla ich projektów co najwyżej tylko dla amatorów wyścigów motorowo- samochodowych.

11:47, 23.05.2021

AN 24AN 24

8 10

Bardzo dobrze niech budują bo inaczej Łowicz zawsze będzie zacofany ,trzeba poświęci coś mniejszego aby powstało coś większego a zawsze znajdzie się grupa niezadowolonych

12:41, 20.05.2021
Wyświetl odpowiedzi:3
Odpowiedz

ELCeELCe

4 4

Tylko to już nie jest mała grupa, z każdym dniem tych niezadowolonych jest coraz więcej. Kto daje Wam ludzie prawo do tego, żeby oceniać cudze straty? I co to znaczy poświęcić coś mniejszego - ile to jest to "coś"? Czy dopuszczacie zrównanie z ziemią 1-3 domów i 10 drzew czy może 50 domów i 500 drzew i nadal to jest to "coś mniejszego"?

13:42, 20.05.2021

Gościu Gościu

4 1

Proponuję poświęcić Ciebie i co ty tam masz, zeby inni mieli lepiej

15:06, 20.05.2021

ktosiuktosiu

0 0

tak i chwała imu bydzie za to

22:11, 20.05.2021

MisioMisio

4 7

Bardzo dobrze że chcą budować obwodnicę i popieram ich w 100% bo za parę lat będą wdzięczni jak pamiątka zostanie jeśli unia się rozsypie.

12:52, 20.05.2021
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

NICKNICK

5 1

Ludzie, ja mieszkam przy JANA Pawła II i powiem szczerze, że byłbym zadowolony, jakby przestały jeździć TIRY do Maspeksu pod moimi oknami, przecież cały dom mi się trzęsie. Dlaczego nie budować obwodnicy od DK14 do KD70. Nie tlko ludzie z JPII mają dość TIRów ale też z ul. Powstańców. Miasto ma dobry pomysł aby połączyć obwodnicę z rondem niepodległości. To przecież rozwiąża wiele problemów, za chwilę TIRy jadące do Maspexu pojadą po wiadukcie w centrum miasta, całe centrum będzie to słyszeć. Współczuję ludziom z Zielkowic, wiem, że to dramat, ale co my mamy powiedzieć?????
Problem z Ul. JPII czy Powstańców jest taki, że ludzie nie potrafią się tam zjednoczyć i działać. Powinni walczyć o obwodnicę.
Obwodnica północna i wschodnia natomiast to bzdura. BZDRURA!

13:04, 20.05.2021
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

Twój NickTwój Nick

1 0

Jaka rura, taka "BZDRURA!".

14:43, 20.05.2021

GośćGość

0 0

Chciało się mieszkać w mieście to można się było liczyć z hałasem i większym ruchem. A ludzie mieszkający na wsi po to wybrali wieś, żeby mieć ciszę, spokój i tereny zielone dookoła. Wasz jęczenie apropos hałasu jest śmieszne, gdyż to wasz wybór mieszkania w mieście, gdzie hałas był zawsze. To tak jakby ludzie ze wsi protestowali, że chlewnie śmierdzą i mają być stawiane w mieście, żeby mieszczuchy też miały trochę niedogodności jakie ma wieś...

08:51, 23.05.2021

RudyRudy

5 3

Liczę, że pan Jacek Wiśniewski otrzymał mandat za brak maseczki?

13:05, 20.05.2021
Wyświetl odpowiedzi:3
Odpowiedz

ELCELC

3 0

Tych dwóch "panów" cwaniaków bez maseczek co na zdjęciu to nie powinni wpuścić na salę. Jak chorzy i im przeszkadzają maseczki to do domu lub pod chmurkę. Ciekawe co na to Pan Minister Zdrowia.

14:10, 20.05.2021

RyszawyRyszawy

0 0

Liczył Rudy liczył, a na koniec manko.

22:13, 20.05.2021

WiśniaWiśnia

1 1

A niech nie nosi, ciekawe co by zrobił, jakby w końcu ktoś z jego rodzinki wylądował w szpitalu z covidem, to by były jaja :D

00:50, 21.05.2021

ONaONa

8 1

Skoro miastu chodziło tylko o kawałek łącznika DK 70-DK 92 aby odciążyć Zatorze to komu zależy o taką inwestycję wbrew interesom okolicznych ludzi?, za projekt można było zapłacić 40 tys. zł , zapłacą 4 mln. zl , inwestycja mogla by kosztować 6-10 mln zl będzie kosztować 400 mln. Są zatem zainteresowani którzy widzą w tym interes ale swój .

13:25, 20.05.2021
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ELCELC

5 10

Budować obwodnice na bogato i tyle w temacie. Zobaczycie, przyszłość pokaże że to będzie dobra decyzja. Nie dopuszczajcie tylko do działań urzędników z UM Łowicz, bo budowa będzie trwała do 2050 roku lub nie zostanie nigdy skończona.

14:04, 20.05.2021
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec GórekMieszkaniec Górek

6 1

Mieszkańcy Zatorza wydziobali sobie obwodnicę od DK 70 do DK 92 to będą ją mieli. Mieszkańcy Popowa, Klewkowa nie chcą obwodnicy, to bez łaski. Mieć nie muszą. Ale nie wypowiadajcie się za mieszkańców Górek. Wiecie co się dzieje przed godziną 8:00 i około 16:00 na skrzyżowaniu DW 703 i DK 14? Miasto ogólnie ma w czterech literach tę dzielnicę co widać już od kilku lat.

14:25, 20.05.2021
Wyświetl odpowiedzi:4
Odpowiedz

ObiektywnyObiektywny

0 1

Nie tylko Górki, Przedmieście też!!!!

15:41, 20.05.2021

ŁowiczakŁowiczak

4 2

Tylko że wybudowanie obwodnicy w jednym z wariantów zachodnich mieszkańcom górek nie przyniesie żadnej korzyści a podobnie jak mieszkańcy Jastrzębi zostaną odcięci dodatkowo od strony zachodniej drugą drogą krajową i przyjdzie im żyć pomiędzy drogami krajowymi bo ruch w kierunku łódź-Poznań pójdzie jedną trasą a Łódź warszawa drugą. Więc Panu z Gorek radze jeszcze raz spojrzeć na mapę i mocno się zastanowić nad swoim stanowiskiem

15:48, 20.05.2021

DariaDaria

1 0

Należy mieć pretensje do burmistrza miasta ( JK Kaliński) , że nie dba o bezpieczeństwo mieszkancow poszczególnych dzielnic swojego miasta ale nie można pozwolić aby burmistrz decydował o budowie obwodnic poza granicami miasta na cudzym terenie . Te wszystkie wsie: Zielkowice, Urbańszczyzna, Popów, Strzelcew, Klewków, to miejscowości z gminy Łowicz ( tu mamy wójta A. Barylskiego) a nie miasta Łowicza.

20:50, 21.05.2021

ANUSIAANUSIA

1 0

Przepraszam!!! ale tam korkują samochody osobowe, a NIE TIRY!!! Ludzie i tak będą tam jeździć, a światło zielone czy czerwonie jest ustawione tak samo czy dla samochodu osobowego czy dla tira. Więc NIC TO NIE DA! znikną tiry, a korki i tak będą!!! Co ludzie z górek nie dojadą do pracy??? Acha bo wy chcecie na około + kilka kilometrów sobie objazdu do pracy dołożyć. No w sumie dobry pomysł jechać bez przystanków przez 30 min a jechać starą drogą i stać na światłach łącznie 10 minut. No faktycznie!!!! Szacun!! NIE DLA OBWODNICY. TAK DLA ŁĄCZNIKA DK70 I DK92!!!

21:22, 27.05.2021

Gość Gość

4 2

Mieszkańcy Zatorza wydziobali.... co to za słowo. Mieszkańcy Zatorza mają powyżej uszu obrażania i szkalowania. I mamy dość sunących dzień i noc tirów. Tyle w temacie

14:57, 20.05.2021
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

ktośktoś

0 1

a kogo to?
czyżby misia gogo?

22:07, 20.05.2021

TakTak

6 11

Tak dla obwodnicy !!!! Trudno jakiescstraty muszą być....ale zyskie 100 razy większe.

15:57, 20.05.2021
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

ZiomalZiomal

6 0

Zyski z czego? Że zamkną miasto obwodnicą ze wszystkich stron? No ludzie, absurd za absurdem!!!

17:36, 20.05.2021

MĄDRZEJSZAMĄDRZEJSZA

0 0

A jak kiedyś postawisz sobie dom to się okaże że będziesz miał bliżej do łodzi czy do Warszawy bo wokół Łowicza SAME OBWODNICE !!!!

21:24, 27.05.2021

ABCABC

1 1

Ulica Jana Pawła ubolewa,ze ma dość tirów, Jamno ma ich tyle samo ,a na ewentualnej budowie obwodnicy zyska miasto (ul.JP),a Jamno dostanie "świeże" z nowej obwodnicy .I znowu miasto górą .Dziękujemy bardzo!Tak naprawdę to żadna z miejscowości przez które ma przebiegać obwodnica nie znajduje się na wszystkich wariantach ,tylko Jamno.Ludzie litości! Pozwólcie żyć!

17:15, 20.05.2021
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

xx

1 0

A Popów? Ktoś tu nie umie czytać map...

01:50, 21.05.2021

ŁowiczakŁowiczak

6 1

Fajnie ale z tego wynika jasno że Pan projektant z firmy IVIA bądź osoby przygotowujące warianty nie były w terenie albo nie wiedzą nawet co to skala mapy skoro chcą upchnąć 25 metrową drogę na pasie gruntu pomiędzy rzeką a zbiornikiem wodnym o szerokości max 8 m wariant 4 to największy absurd i pokazuje "profesjonalizm" tego biura projektowego, generalnie cala akcja z tymi wariantami wygląda na to że ktoś chce przytulić 4 mln złotych za projekt bubla. To już kolejne spotkanie GDDKiA na którym nie padła odpowiedź na jedno najbardziej prozaiczne pytanie tzn. o genezę tych wariantów co przemawiało za takim a nie innym ich przebiegiem, bo wylania się z tego niepokojący obraz że to Pan naczelnik Pełka narysował sobie te kreski na mapie na terenie Gminy Łowicz i mamy co mamy, a jedyny argume3nt GDDKiA oraz projektanta to "tak bo tak"

17:18, 20.05.2021
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

PółWieku PółWieku

0 1

Geneza? Ludzie, odkąd w planach wiadukt był czyli jak tylko sięgnę pamięcią, to planowano równocześnie obwodnicę przez Czajki i Zielkowice.
Inna sprawa, że każdy mityczny wiadukt i obwodnicę traktował po tylu latach braku jakichkolwiek działań w kierunku powstania ich, nie jako plan, tylko legendę, mżonki i fantasmagorie ale to już inna historia

19:01, 21.05.2021

ZdziwionyZdziwiony

3 6

Miało być 50 osób ze względu na reżim sanitarny a tu proszę 80 osób!? A rodzice zebrań nie mają w szkole bo covid....
Fajnie ze choć na to zebranie covid znikł i niektórym znikły maseczki, pomimo obowiązujących przepisów!
Fajnie że covid działa w wybrane dni....
Fajnie też, że m.in. my rodzice wspieramy szkołę naszych dzieci a karzystają z niej wszyscy z gminy!
Może czas pomyśleć by wszyscy z gminy wsparli też i naszą - otwartą dla każdego- szkołę!

18:12, 20.05.2021
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

xx

1 0

Było pozwolenie na 100 osób

01:48, 21.05.2021

ŁKOŁKO

1 0

Panie zdziwiony może Pana zadziwię, ale jako rodzice to wspieracie szkołę znikomym procentem środków w porównaniu do środków z subwencji i innych przekazanych przez organ prowadzący. Wasze złotówki z komitetu rodzicielskiego i inne drobne wkłady to za mało, żeby rościć sobie prawa do pieniędzy z innych gmin. Ponadto na zebranie i samą jego organizację chyba wyraził zgodę dyrektor, nikt się nie wdarł do szkoły siłą. Szkoła jak wiele innych obiektów należy do grupy obiektów publicznych i nie jest własnością rodziców ani dzieci.

07:51, 21.05.2021

Ho ho hoHo ho ho

1 7

Każde miasto ma obwodnicę i jakoś się prężnie rozwija! Tylko jak zwykle Łowicz będzie uwięziony....
Oj oby kto przybył z odsieczą jak ten Łowicz będzie zamknięty tymi obwodnica mi!
Ludzie co z wami- nie ma obwodnic- protesty, chcą wybudować też źle....

18:16, 20.05.2021
Wyświetl odpowiedzi:4
Odpowiedz

ŁowiczakŁowiczak

5 0

Łowicz od tyli lat ma już obwodnicę wschodnią i północną a nawet Specjalną Strefę Ekonomiczną a mimo to jakoś od tylu lat nie może się rozwinąć, więc wątpię czy budowa tych obwodnic jakoś pozytywnie wpłynęła by na Miasto które widzą wszyscy jak jest zarządzane, taka pętla drogowa tego nie zmieni nie bądźmy naiwni. A teraz te władze miejskie wyciągają jeszcze ręce żeby zwinąć nie tylko miasto ale także sąsiednią gminę

18:25, 20.05.2021

UlalaUlala

2 0

Ale przecież Łowicz juz ma obwodnicę, wiec obwodnica obwodnicy raczej nie jest potrzebna :)

21:57, 20.05.2021

UlalaUlala

1 0

Ale przecież Łowicz juz ma obwodnicę, wiec obwodnica obwodnicy raczej nie jest potrzebna :)

21:57, 20.05.2021

blablablabla

0 0

ale dubeltowo jak powyższy komentarz nie zawadzi

22:04, 20.05.2021

Ho ho hoHo ho ho

2 6

Każde miasto ma obwodnicę i jakoś się prężnie rozwija! Tylko jak zwykle Łowicz będzie uwięziony....
Oj oby kto przybył z odsieczą jak ten Łowicz będzie zamknięty tymi obwodnica mi!
Ludzie co z wami- nie ma obwodnic- protesty, chcą wybudować też źle....

18:16, 20.05.2021
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

ciołcioł

0 0

a qpy na asfalt dali nawożo

22:02, 20.05.2021

*Andrzej*Andrzej

2 0

Większość mieszkańców głosowała na obecną władzę i władza ludzi uszczęśliwi na siłę bo wie lepiej. Akty własności możecie wykorzystać zamiast papieru toaletowego. Od tego są spec ustawy aby wysiedlić opornych na ulicę, władza wypłaci zapomogę po uważaniu i ludzie ze wsi przyjdą na Zatorze oglądać karawany TIRów

20:37, 20.05.2021
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

AnżejAnżej

1 0

Wczonsajonce, dokument o tym nakręć.

22:01, 20.05.2021

MARYLAMARYLA

0 0

Władza jest anty UE ale pieniądze to bierze! Pokażcie klasę !!! nie bierzcie bo to unijne!!! tak to już nie działa. Najlepiej robić nie za swoje ale wpisywać do swoich projektów. 100 obwodnic!!! Ludzie wy pojęcia nie macie !!! Ta obwodnica POGORSZY ŻYCIE GMINY ...I MIASTA!!!! Łowicz obrośnie betonową aglomeracją!!! Najważniejsze że MASPEX w Łowiczu prym wiedzie!!! no tak Mu wszystko wolno!!! Żenada!!! W co MY się pchamy!!! Gdzie nasze dziecie będą mieszkać?????????????????????????? chyba że chcecie dojeżdzać do nich autostradą i obwodnicą kilkaset kilometrów. A można na rowerku i blisko!!! NIE DLA OBWODNICY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

21:38, 27.05.2021

DoktorDoktor

1 3

Przemowa OK, ale polecam mimo wszystko starać się oddzielić prywatne problemy od wykonywanej pracy Pani dr Bąbinskiej, ponieważ pacjenci ewidentnie odczuwają skutki tej nerwowości

00:45, 21.05.2021
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Black JackBlack Jack

0 0

(...)Znana i ceniona(...)???

05:03, 21.05.2021
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

Złoty środek - UWAGAZłoty środek - UWAGA

0 0

Łącznik - obwodnica dla odcinka DK70 i DK92!

21:41, 27.05.2021

ZiomekZiomek

2 6

Trzeba poświęcić gminę Łowicz dla rozwoju miasta Łowicz. Co za coś. Ludzie czego Wy chcecie, zdecydujcie się! Albo wóz albo przewóz.

07:36, 21.05.2021
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

GościuGościu

0 0

No właśnie nie trzeba zawsze iść w skrajności, jest jeszcze coś takiego jak ZŁOTY ŚRODEK, i może warto też nim się kierować

09:45, 22.05.2021

DarekDarek

2 0

Ratusz zadecydował, że nadarzyła się okazja aby za pieniądze unijne zbudować łącznik Warszawska-Bolimowska, tu wszystko OK ale tak się rozpędzili że wchodzą ze swymi pomysłami na cudze tereny, tereny wiejskie należące do sąsiedniej gminy Łowicz i chcą sobie miasto obwarować obwodnicami na terenach prywatnych ludzi, nie patrząc ile tragedii ludzkich tym spowodują. Nie dla nieodpowiedzialnych ludzi, którzy nie wiedzą co to prywatne mienie , dorobek całych pokoleń. Miasto chce obwodnicy proszę bardzo ale proszę ja sobie zrealizować w granicach swojego miasta.

21:03, 21.05.2021
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniecmieszkaniec

0 0

ludzie z ta obwodnica to bedzie tak jak z wiaduktem 40 lat planow a nas juz nie bedzie bedziemy ogladac to z nieba haha

16:29, 22.05.2021
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu lowiczanin.info. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%