Zamknij

Gmina Zduny. Były pracownik Urzędu Gminy startuje na wójta

14:08, 23.02.2024 Aktualizacja: 14:25, 23.02.2024
Skomentuj Łukasz Witkowski Łukasz Witkowski

18 lutego Łukasz Witkowski w mediach społecznościowych potwierdził, że podjął decyzję o starcie w wyborach samorządowych na wójta gminy Zduny.

Kandydat zmierzy się z Krzysztofem Skowrońskim, który pełni funkcję wójta wójta gminy Zduny od ponad 5 lat. Obaj kandydaci się znają, ponieważ Łukasz Witkowski był pracownikiem Urzędu Gminy Zduny w latach 2012-2021, w którym zajmował się m.in. pozyskiwaniem środków zewnętrznych, współpracą z Ochotniczymi Strażami Pożarnymi, klubami sportowymi, Kołami Gospodyń Wiejskich, organizacjami pozarządowymi i przedsiębiorcami.

- Doceniam pracę moich poprzedników i zrealizowane przez nich inwestycje. Chciałbym jednak wydatkować pieniądze w sposób bardziej transparenty niż jest to obecnie, pozyskiwać środki zewnętrzne i wydatkować je w sposób zdecydowanie bardziej racjonalny i zrównoważony, nie powodując przy tym - tak, jak obecnie - stale rosnącego zadłużenia - powiedział w krótkim filmie, jaki zamieścił w sieci. Wyjaśnił w nim również, że to mieszkańcy gminy Zduny zmotywowali go do startu w wyborach.

W rozmowie z nami Łukasz Witkowski dodał, że będzie startował w wyborach z listy Koalicyjnego Komitetu Wyborczego Trzecia Droga Polska 2050 Szymona Hołowni - Polskie Stronnictwo Ludowe. Łukasz Witkowski ma 38 lat i jest mieszkańcem gminy Chąśno, ale podkreśla, że z gminą Zduny związany był nie tylko zawodowo, ale również poprzez rodzinę i przyjaciół. Czuje, że to jest jego Mała Ojczyzna i chciałaby przyczynić się do jej dalszego rozwoju. Ma wykształcenie wyższe w kierunku ochrona środowiska.

Po odejściu z pracy w Urzędu Gminy w Zdunach pracował w centrali Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Warszawie, obecnie pracuje w Centralnym Porcie Komunikacyjnym.

(.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(42)

JoannaJoanna

15 20

Nie znam Pana , ale to mniej więcej brzmi jak ... jest dobrze , ale teraz chce ja :)

15:36, 23.02.2024
Odpowiedzi:5
Odpowiedz

Michał Michał

12 1

A może jednak jest dobrze ale chęć bardziej transparentnie albo logicznej pieniądze wydawać. Przy okazji konkurencja zawsze daje włodarzom do myślenia aczkolwiek przy ograniczonej kadencyjności...

19:01, 23.02.2024

JoannaJoanna

6 11

Nie rozawiałam nigdy z tym wójtem co jest ale widzę jakie są efekty i to mi wystarczy. Nie odmawiam nikomu prawa strtować w wyborach ale uważam że na zmianę jeszcze za wcześnie.

20:48, 23.02.2024

SandraSandra

15 3

To, że jest dobrze nie jest wynikiem obecnego wójta, a raczej partii z której wygrał wybory czyli PIS. Dziś PIS już nie jest przy władzy i obecny wójt już się przefarbował i nagle startuje ze swojego komitetu. Dla mnie to zdrajca polityczny. Dziś już się wstydzi PISu który go wypromował????

21:31, 24.02.2024

JerzyJerzy

16 3

To szkoda że nie pofatygowała się pani do urzędu i nie starała się o rozmowę z wójtem. Wtedy przekonałaby się pani gdzie ten wójt panią ma.......

22:14, 24.02.2024

W obiektywie ZduuunW obiektywie Zduuun

8 7

Próbujesz grać na emocjach ludzi, że niby gmina zadłużona niebotycznie. A prawda jest taka że w tej chwili zadłużenie Gminy jest identyczne jak w okresie kiedy Wójt Skowroński przejmował (całe szczęście dla mieszkańców gminy) władzę w 2018 roku. Zadłużenie wówczas wynosiło ok.
9 000 000 zł.
Różnica jest tylko jedna ale dosyć istotna. A mianowicie w tamtym czasie ( 4 lat czyli zaledwie jednej kadencji) udało się zadłużyć Gminę na ok. 9 mln zł. i wykonać za ledwie 2 lipne inwestycje - hala sportowa na której przeciekał notorycznie dach niszcząc nawierzchnie oraz oczyszczalnia w Strugienicach, która została wykonana z papieru a teraz po 5 latach obecny Wójt musi wydać kolejne
5 mln zł. żeby ją zmodernizować. Tyle zysku co w przysłowiowym pysku.
Twarzą tych tych 2 inwestycji jest oczywiście pseudo fachowiec od pozyskiwania środków zewnętrznych i nadzoru nad nimi Pan Łukasz Witkowski, który jako pracownik Urzędu był odpowiedzialny za inwestycje w Gminie Zduny.
Natomiast obecne zadłużenie Gminy, które wynosi tyle samo jak na początku kadencji, wynika z realizacji wielomiliowych ( Ok. 65 mln.) inwestycji jakie przez ostatnie 5 lat zostały wykonane przez obecnego Wójt Krzysxtofa Skowrońskiego. Należy choćby wspomnieć o drogach, których obecny Wójt wybudował, wyremontował lub zmodernizował przeszło 56,5 km za łączną kwotę ok. 26 mln zł. Czegoś takiego ta gmina nigdy nie widziała i raczej długo nie zobaczy. To ewenement na skalę całego województwa łódzkiego.
Tak więc, żadnym ujadaniem i mąceniem ludziom w głowach nic tu nie wskórasz. Ludzie nie są naiwni i ślepi, widzą dokładnie ile zostało zrobione i doceniają to. Doceniają ogromną pracę i zaangażowanie obecnego Wójta w rozwój naszej gminy na rzecz wszystkich mieszkańców.
Ogromne brawa dla Krzysztofa Skowrońskiego

07:35, 27.02.2024

ale ale

2 20

cep

16:55, 23.02.2024
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Łowicok Łowicok

10 0

Cep Młot to twoje imię i nazwisko

20:18, 23.02.2024

KajtekKajtek

10 0

Bardzo elokwentna i merytoryczna wypowiedź :-) Nic dodać nic ująć

21:32, 24.02.2024

ZZ

3 18

Czy tego gościa to przypadkiem nie zatrudnił obecny wójt ? trzeba uważać na zdrajców. Czy taki ktoś co nie potrafi być lojalnym bedzie dbał o interesy inne niż swoje ?

23:22, 23.02.2024
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

RTYRTY

10 1

Przeczytaj ze zrozumieniem... Pracował w latach 2012-2021 więc raczej obecny wójt to go zwolnił - może inaczej - p. Witkowski zmienił miejsce pracy za czasów obecnego wójta.

23:48, 23.02.2024

MałyMały

12 0

Widać, że ciężko przeczytać ze zrozumieniem. Z okresu zatrudnienia wynika, że zatrudniony został za poprzedniego wójta. A jak wielu odszedł z tej pracy. Wcale się nie dziwię ponieważ miałem wątpliwą przyjemność kontaktu z obecnym wójtem i sam długo bym z nim nie wytrzymał...

21:28, 24.02.2024

HeyHey

22 5

Podobno obecny Wójt już nie startuje z PiS który się na nim poznał .... Może i by chciał ale cóż ... widać nie chce mieć z nim nic wspólnego. Ciekawe jak teraz sobie poradzi bez wsparcia władzy :-) Chcieć a móc to dwie różne sprawy!

21:34, 24.02.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Piękne ZdunyPiękne Zduny

4 7

Próbujesz grać na emocjach ludzi, że niby gmina zadłużona niebotycznie. A prawda jest taka że w tej chwili zadłużenie Gminy jest identyczne jak w okresie kiedy Wójt Skowroński przejmował (całe szczęście dla mieszkańców gminy) władzę w 2018 roku. Zadłużenie wówczas wynosiło ok.
9 000 000 zł.
Różnica jest tylko jedna ale dosyć istotna. A mianowicie w tamtym czasie ( 4 lat czyli zaledwie jednej kadencji) udało się zadłużyć Gminę na ok. 9 mln zł. i wykonać za ledwie 2 lipne inwestycje - hala sportowa na której przeciekał notorycznie dach niszcząc nawierzchnie oraz oczyszczalnia w Strugienicach, która została wykonana z papieru a teraz po 5 latach obecny Wójt musi wydać kolejne
5 mln zł. żeby ją zmodernizować. Tyle zysku co w przysłowiowym pysku.
Twarzą tych tych 2 inwestycji jest oczywiście pseudo fachowiec od pozyskiwania środków zewnętrznych i nadzoru nad nimi Pan Łukasz Witkowski, który jako pracownik Urzędu był odpowiedzialny za inwestycje w Gminie Zduny.
Natomiast obecne zadłużenie Gminy, które wynosi tyle samo jak na początku kadencji, wynika z realizacji wielomiliowych ( Ok. 65 mln.) inwestycji jakie przez ostatnie 5 lat zostały wykonane przez obecnego Wójt Krzysxtofa Skowrońskiego. Należy choćby wspomnieć o drogach, których obecny Wójt wybudował, wyremontował lub zmodernizował przeszło 56,5 km za łączną kwotę ok. 26 mln zł. Czegoś takiego ta gmina nigdy nie widziała i raczej długo nie zobaczy. To ewenement na skalę całego województwa łódzkiego.
Tak więc, żadnym ujadaniem i mąceniem ludziom w głowach nic tu nie wskórasz. Ludzie nie są naiwni i ślepi, widzą dokładnie ile zostało zrobione i doceniają to. Doceniają ogromną pracę i zaangażowanie obecnego Wójta w rozwój naszej gminy na rzecz wszystkich mieszkańców.
Ogromne brawa dla Krzysztofa Skowrońskiego

22:46, 27.02.2024

HeniekHeniek

20 5

Super, brawo. W końcu jakaś rozsądna alternatywa. Ja życzę powodzenia. Może w końcu skończy się ta obłuda i obiecywanie złotych gór. obecny wójt myśli że jak się przefarbuje to nadal będzie dostawał środki. To już koniec... Dobrze żeby mieszkańcy to zrozumieli

21:39, 24.02.2024
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

ADAD

9 1

Słuszny sposób myślenia.

12:33, 25.02.2024

AdamekAdamek

2 5

Próbujesz grać na emocjach ludzi, że niby gmina zadłużona niebotycznie. A prawda jest taka że w tej chwili zadłużenie Gminy jest identyczne jak w okresie kiedy Wójt Skowroński przejmował (całe szczęście dla mieszkańców gminy) władzę w 2018 roku. Zadłużenie wówczas wynosiło ok. 9 mln zł.
Różnica jest tylko jedna ale dosyć istotna. A mianowicie w tamtym czasie (4 lat czyli zaledwie jednej kadencji) udało się zadłużyć Gminę na ok. 9 mln zł. i wykonać za ledwie 2 lipne inwestycje - hala sportowa na której przeciekał notorycznie dach niszcząc nawierzchnie oraz oczyszczalnia w Strugienicach, która została wykonana z papieru a teraz po 5 latach obecny Wójt musi wydać kolejne
5 mln zł. żeby ją zmodernizować. Tyle z tych 2 inwestycji zysku co w przysłowiowym pysku.
Twarzą tych tych 2 inwestycji jest oczywiście pseudo fachowiec od pozyskiwania środków zewnętrznych i nadzoru nad nimi Pan Łukasz Witkowski, który jako pracownik Urzędu był odpowiedzialny za inwestycje w Gminie Zduny.
Natomiast obecne zadłużenie Gminy, które wynosi tyle samo jak na początku kadencji, wynika z realizacji wielomiliowych (Ok. 65 mln zł.) inwestycji jakie przez ostatnie 5 lat zostały wykonane przez obecnego Wójt Krzysztofa Skowrońskiego. Należy choćby wspomnieć o drogach, których obecny Wójt wybudował, wyremontował lub zmodernizował przeszło 56,5 km za łączną kwotę ok. 26 mln zł. Czegoś takiego ta gmina nigdy nie widziała i raczej długo nie zobaczy. To ewenement na skalę całego województwa łódzkiego.
Tak więc, żadnym ujadaniem i mąceniem ludziom w głowach nic tu nie wskórasz. Ludzie nie są naiwni
i ślepi, widzą dokładnie ile zostało zrobione i doceniają to. Doceniają ogromną pracę i zaangażowanie obecnego Wójta w rozwój naszej gminy na rzecz wszystkich mieszkańców.
Ogromne brawa dla Krzysztofa Skowrońskiego.

07:18, 28.02.2024

xx

1 0

zobaczymy heniu po wyborach .... krzyk jeszcze głośniej nich cała gmina usłyszy ...a rozliczymy sie pozniej przy najbliżej okazji

21:57, 01.03.2024

BarbaraBarbara

18 2

A ja z racji prowadzonej działalności gospodarczej miałam częsty kontakt w urzędzie z Panem Łukaszem. Zawsze był nie tylko miły i uprzejmy ale starał się pomóc i doradzić. Był bardzo przychylny dla interesantów. Odszedł bo widać miał powody... Nie jeden pracownik po krótkiej współpracy z obecnym wójtem odszedł. Życzę powodzenia, ja będę głosować na Pana Łukasza

21:56, 24.02.2024
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Paweł Paweł

12 3

Zgadzam się z Panią Barbarą.
Pan Łukasz dał się poznać w urzędzie jako uprzejmy, inteligentny i kompetentny pracownik. Współpracował z kołami gospodyń, sportowcami i pomagał w załatwianiu ich spraw urzędowych.
Niech do urzędu gminy Zduny wróci normalność.
Życzę powodzenia w wyborach.
Mieszkańcy powinni zrozumieć że pisowskie kolesiostwo się już skończyło, a na pozyskanie środków zewnętrznych będzie miał szansę nie wójt Skowroński ale Pan Łukasz.

22:24, 24.02.2024

JolusiaJolusia

4 7

Próbujesz grać na emocjach ludzi, że niby gmina zadłużona ekstremalnie. A prawda jest taka że w tej chwili zadłużenie Gminy jest takie samo jak w okresie kiedy Wójt Skowroński przejmował (całe szczęście dla mieszkańców gminy) władzę w 2018 roku. Zadłużenie wówczas wynosiło ok. 9 mln zł.
Różnica jest tylko jedna ale dosyć istotna. A mianowicie w tamtym czasie (4 lat czyli zaledwie jednej kadencji) udało się zadłużyć Gminę na ok. 9 mln zł. i wykonać za ledwie 2 lipne inwestycje - hala sportowa na której przeciekał notorycznie dach niszcząc nawierzchnie oraz oczyszczalnia w Strugienicach, która została wykonana z papieru a teraz po 5 latach obecny Wójt musi wydać kolejne
5 mln zł. żeby ją zmodernizować. Tyle z tych 2 inwestycji zysku co w przysłowiowym pysku.
Twarzą tych tych 2 inwestycji jest oczywiście pseudo fachowiec od pozyskiwania środków zewnętrznych i nadzoru nad nimi Pan Łukasz Witkowski, który jako pracownik Urzędu był odpowiedzialny za inwestycje w Gminie Zduny.
Natomiast obecne zadłużenie Gminy, które wynosi tyle samo jak na początku kadencji, wynika z realizacji wielomiliowych (Ok. 65 mln zł.) inwestycji jakie przez ostatnie 5 lat zostały wykonane przez obecnego Wójt Krzysztofa Skowrońskiego. Należy choćby wspomnieć o drogach, których obecny Wójt wybudował, wyremontował lub zmodernizował przeszło 56,5 km za łączną kwotę ok. 26 mln zł. Czegoś takiego ta gmina nigdy nie widziała i raczej długo nie zobaczy. To ewenement na skalę całego województwa łódzkiego.
Tak więc, żadnym ujadaniem i mąceniem ludziom w głowach nic tu nie wskórasz. Ludzie nie są naiwni
i niewidomi, widzą dokładnie ile zostało zrobione i doceniają to. Doceniają ogromną pracę i zaangażowanie obecnego Wójta w rozwój naszej gminy na rzecz wszystkich mieszkańców.
Ogromne brawa dla Krzysztofa Skowrońskiego.

07:34, 28.02.2024

JanJan

17 4

Takiego włodarza jakim jest obecny wójt jeszcze w naszej gminie nie było. To prawda. Do poprzednich wójtów można było wejść z ulicy, aby zgłosić różnego rodzaju problem, porozmawiać. Poprzedni wójt miał wyznaczone dni przyjmowania interesantów, ale jeżeli tylko miał możliwość w każdy inny dzień tygodnia przyjmował każdego kto tego sobie życzył.
A jak wygląda to obecnie?
Aby chcieć porozmawiać telefonicznie lub osobiście z wójtem Skowrońskim należy wpierw zadzwonić do sekretariatu, wyspowiadać się sekretarce w jakiej sprawie dzwonisz, a następnie czekać aż zostanie wyznaczony termin rozmowy. Pan wójt musi się do takiej rozmowy przygotować. Jest to lekceważenie i pogardą dla obywatela. Najlepiej oglądać go na zdjęciach jak lansuje swoją działalność. Taka to jest dostępność władzy dla obywatela. Ale teraz obywatele będą mieli głos.

22:08, 24.02.2024
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

kachakacha

14 1

Zgadzam się. Za obecnego wójta gmina bardzo mocno się rozwinęła i nie ma z tym co dyskutować, efekty widać. Jednak jego awers do ludzi widać. Sama byłam zniesmaczona jak musiałam sie tłumaczyć z powodów wizyty u pana wójta do którego z resztą dostałam się za kilka dni. A chodziło mi o blachą sprawę.

22:28, 24.02.2024

do kachado kacha

3 0

Nie wiem jaki ten wasz wójt. Skoro można z nim porozmawiać za kilka dni to i tak dobrze (choć nie powinno tak być) u nas w gminie Łowicz z wójtem to prawie wcale się nie da porozmawiać , a jak już z wielkim bólem dojdzie do rozmowy a temat jest niewygodny to potrafi przerwać i niemiło wyprosić

21:02, 25.02.2024

JaBłonkaJaBłonka

2 8

Próbujesz grać na emocjach ludzi, że niby gmina zadłużona ekstremalnie. A prawda jest taka że w tej chwili zadłużenie Gminy jest identyczne jak w okresie kiedy Wójt Skowroński przejmował (całe szczęście dla mieszkańców gminy) władzę w 2018 roku. Zadłużenie wówczas wynosiło ok. 9 mln zł.
Różnica jest tylko jedna ale dosyć istotna. A mianowicie w tamtym czasie (4 lat czyli zaledwie jednej kadencji) udało się zadłużyć Gminę na ok. 9 mln zł. i wykonać za ledwie 2 lipne inwestycje - hala sportowa na której przeciekał notorycznie dach niszcząc nawierzchnie oraz oczyszczalnia w Strugienicach, która została wykonana z papieru a teraz po 5 latach obecny Wójt musi wydać kolejne
5 mln zł. żeby ją zmodernizować. Tyle z tych 2 inwestycji zysku co w przysłowiowym pysku.
Twarzą tych tych 2 inwestycji jest oczywiście pseudo fachowiec od pozyskiwania środków zewnętrznych i nadzoru nad nimi Pan Łukasz Witkowski, który jako pracownik Urzędu był odpowiedzialny za inwestycje w Gminie Zduny.
Natomiast obecne zadłużenie Gminy, które wynosi tyle samo jak na początku kadencji, wynika z realizacji wielomiliowych (Ok. 65 mln zł.) inwestycji jakie przez ostatnie 5 lat zostały wykonane przez obecnego Wójt Krzysztofa Skowrońskiego. Należy choćby wspomnieć o drogach, których obecny Wójt wybudował, wyremontował lub zmodernizował przeszło 56,5 km za łączną kwotę ok. 26 mln zł. Czegoś takiego ta gmina nigdy nie widziała i raczej długo nie zobaczy. To ewenement na skalę całego województwa łódzkiego.
Tak więc, żadnym ujadaniem i mąceniem ludziom w głowach nic tu nie wskórasz. Ludzie nie są naiwni
i niewidomi, widzą dokładnie ile zostało zrobione i doceniają to. Doceniają ogromną pracę i zaangażowanie obecnego Wójta w rozwój naszej gminy na rzecz wszystkich mieszkańców.
Ogromne brawa dla Krzysztofa Skowrońskiego.

07:32, 28.02.2024

ZduniankaZdunianka

2 3

Byłam bez zapowiedzi na rozmowie z obecnym wójtem, zero problemów...

21:15, 29.02.2024

Kazik Kazik

17 3

Powodzenia Panie Łukaszu
Proszę się nie zrażać nagonką jaką na Pana zgotują przeciwnicy. Będą szczekać i oczerniać, ale proszę się tym nie przejmować. Ludzie widzą i wiedzą swoje.

22:31, 24.02.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZbyszkoZbyszko

2 8

Próbujesz grać na emocjach ludzi, że niby gmina zadłużona niebotycznie. A prawda jest taka że w tej chwili zadłużenie Gminy jest identyczne jak w okresie kiedy Wójt Skowroński przejmował (całe szczęście dla mieszkańców gminy) władzę w 2018 roku. Zadłużenie wówczas wynosiło ok. 9 mln zł.
Różnica jest tylko jedna ale dosyć istotna. A mianowicie w tamtym czasie (4 lat czyli zaledwie jednej kadencji) udało się zadłużyć Gminę na ok. 9 mln zł. i wykonać za ledwie 2 lipne inwestycje - hala sportowa na której przeciekał notorycznie dach niszcząc nawierzchnie oraz oczyszczalnia w Strugienicach, która została wykonana z papieru a teraz po 5 latach obecny Wójt musi wydać kolejne
5 mln zł. żeby ją zmodernizować. Tyle z tych 2 inwestycji zysku co w przysłowiowym pysku.
Twarzą tych tych 2 inwestycji jest oczywiście pseudo fachowiec od pozyskiwania środków zewnętrznych i nadzoru nad nimi Pan Łukasz Witkowski, który jako pracownik Urzędu był odpowiedzialny za inwestycje w Gminie Zduny.
Natomiast obecne zadłużenie Gminy, które wynosi tyle samo jak na początku kadencji, wynika z realizacji wielomiliowych (Ok. 65 mln zł.) inwestycji jakie przez ostatnie 5 lat zostały wykonane przez obecnego Wójt Krzysztofa Skowrońskiego. Należy choćby wspomnieć o drogach, których obecny Wójt wybudował, wyremontował lub zmodernizował przeszło 56,5 km za łączną kwotę ok. 26 mln zł. Czegoś takiego ta gmina nigdy nie widziała i raczej długo nie zobaczy. To ewenement na skalę całego województwa łódzkiego.
Tak więc, żadnym ujadaniem i mąceniem ludziom w głowach nic tu nie wskórasz. Ludzie nie są naiwni
i niewidomi, widzą dokładnie ile zostało zrobione i doceniają to. Doceniają ogromną pracę i zaangażowanie obecnego Wójta w rozwój naszej gminy na rzecz wszystkich mieszkańców.
Ogromne brawa dla Krzysztofa Skowrońskiego.

07:27, 28.02.2024

mmmmmmmm

17 2

Powiem tak, nie byłam i nie jestem za żadną partią. Dla mnie liczy się rozwój mojej gminy. Poprzednio bylPiS i obecny wójt startował z tej partii co zaprocentowalo efektami czyli inwestycjami. Ten kandydat startuje z partii która jest obecnie przy władzy więc zagłosuję na niego. Nie znam obecnego ani tego kandydata ale dla mnie liczy się rozwój gminy za czym będę glosowac.

22:34, 24.02.2024
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Gość Gość

11 1

I bardzo słusznie👍

22:47, 24.02.2024

To nie To nie

3 1

ma takiego prostego przełożeni. Poprzedni wójt gminy Zduny urzędował przez wiele lat, partia z której się wywodził rządziła niemal bez przerwy w tym okresie, wartość pozyskanych środków symboliczna. Ostatnia duża inwestycja kanalizacja z oczyszczalną sfinansowana kredytem. Są gminy gdzie pracują wywodzący się z PiS wójtowie a liczba dofinansowanych projektów niewspółmierna.

23:06, 26.02.2024

WitoldWitold

4 10

Próbujesz grać na emocjach ludzi, że niby gmina zadłużona niebotycznie. A prawda jest taka że w tej chwili zadłużenie Gminy jest identyczne jak w okresie kiedy Wójt Skowroński przejmował (całe szczęście dla mieszkańców gminy) władzę w 2018 roku. Zadłużenie wówczas wynosiło ok. 9 mln zł.
Różnica jest tylko jedna ale dosyć istotna. A mianowicie w tamtym czasie (4 lat czyli zaledwie jednej kadencji) udało się zadłużyć Gminę na ok. 9 mln zł. i wykonać za ledwie 2 lipne inwestycje - hala sportowa na której przeciekał notorycznie dach niszcząc nawierzchnie oraz oczyszczalnia w Strugienicach, która została wykonana z papieru a teraz po 5 latach obecny Wójt musi wydać kolejne
5 mln zł. żeby ją zmodernizować. Tyle z tych 2 inwestycji zysku co w przysłowiowym pysku.
Twarzą tych tych 2 inwestycji jest oczywiście pseudo fachowiec od pozyskiwania środków zewnętrznych i nadzoru nad nimi Pan Łukasz Witkowski, który jako pracownik Urzędu był odpowiedzialny za inwestycje w Gminie Zduny.
Natomiast obecne zadłużenie Gminy, które wynosi tyle samo jak na początku kadencji, wynika z realizacji wielomiliowych (Ok. 65 mln zł.) inwestycji jakie przez ostatnie 5 lat zostały wykonane przez obecnego Wójt Krzysztofa Skowrońskiego. Należy choćby wspomnieć o drogach, których obecny Wójt wybudował, wyremontował lub zmodernizował przeszło 56,5 km za łączną kwotę ok. 26 mln zł. Czegoś takiego ta gmina nigdy nie widziała i raczej długo nie zobaczy. To ewenement na skalę całego województwa łódzkiego.
Tak więc, żadnym ujadaniem i mąceniem ludziom w głowach nic tu nie wskórasz. Ludzie nie są naiwni
i ślepi, widzą dokładnie ile zostało zrobione i doceniają to. Doceniają ogromną pracę i zaangażowanie obecnego Wójta w rozwój naszej gminy na rzecz wszystkich mieszkańców.
Ogromne brawa dla Krzysztofa Skowrońskiego

07:19, 28.02.2024

GacekGacek

14 5

Panie Łukaszu, więcej wystąpień medialnych. Nowy łowiczanin to jedna z dróg dotarcia do wyborców.

08:27, 25.02.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MietekMietek

2 7

Próbujesz grać na emocjach ludzi, że niby gmina zadłużona niebotycznie. A prawda jest taka że w tej chwili zadłużenie Gminy jest identyczne jak w okresie kiedy Wójt Skowroński przejmował (całe szczęście dla mieszkańców gminy) władzę w 2018 roku. Zadłużenie wówczas wynosiło ok. 9 mln zł.
Różnica jest tylko jedna ale dosyć istotna. A mianowicie w tamtym czasie (4 lat czyli zaledwie jednej kadencji) udało się zadłużyć Gminę na ok. 9 mln zł. i wykonać za ledwie 2 lipne inwestycje - hala sportowa na której przeciekał notorycznie dach niszcząc nawierzchnie oraz oczyszczalnia w Strugienicach, która została wykonana z papieru a teraz po 5 latach obecny Wójt musi wydać kolejne
5 mln zł. żeby ją zmodernizować. Tyle z tych 2 inwestycji zysku co w przysłowiowym pysku.
Twarzą tych tych 2 inwestycji jest oczywiście pseudo fachowiec od pozyskiwania środków zewnętrznych i nadzoru nad nimi Pan Łukasz Witkowski, który jako pracownik Urzędu był odpowiedzialny za inwestycje w Gminie Zduny.
Natomiast obecne zadłużenie Gminy, które wynosi tyle samo jak na początku kadencji, wynika z realizacji wielomiliowych (Ok. 65 mln zł.) inwestycji jakie przez ostatnie 5 lat zostały wykonane przez obecnego Wójt Krzysztofa Skowrońskiego. Należy choćby wspomnieć o drogach, których obecny Wójt wybudował, wyremontował lub zmodernizował przeszło 56,5 km za łączną kwotę ok. 26 mln zł. Czegoś takiego ta gmina nigdy nie widziała i raczej długo nie zobaczy. To ewenement na skalę całego województwa łódzkiego.
Tak więc, żadnym ujadaniem i mąceniem ludziom w głowach nic tu nie wskórasz. Ludzie nie są naiwni
i ślepi, widzą dokładnie ile zostało zrobione i doceniają to. Doceniają ogromną pracę i zaangażowanie obecnego Wójta w rozwój naszej gminy na rzecz wszystkich mieszkańców.
Ogromne brawa dla Krzysztofa Skowrońskiego.

07:24, 28.02.2024

MarekMarek

14 4

Polecam śledzić stronę Pana Łukasza na Facebooku. Tam właśnie zaprezentował się na zdjęciach z nowymi władzami naszego województwa, wojewodą i wice wojewodą. Nawiązał już kontakt z nową władzą, która będzie decydować o przyznawaniu dotacji. To właśnie pan Łukasz będzie teraz miał otwartą drogę do pozyskiwania wsparcia dla gminy.

08:33, 25.02.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JózefinaJózefina

2 9

Próbujesz grać na emocjach ludzi, że niby gmina zadłużona niebotycznie. A prawda jest taka że w tej chwili zadłużenie Gminy jest identyczne jak w okresie kiedy Wójt Skowroński przejmował (całe szczęście dla mieszkańców gminy) władzę w 2018 roku. Zadłużenie wówczas wynosiło ok. 9 mln zł.
Różnica jest tylko jedna ale dosyć istotna. A mianowicie w tamtym czasie (4 lat czyli zaledwie jednej kadencji) udało się zadłużyć Gminę na ok. 9 mln zł. i wykonać za ledwie 2 lipne inwestycje - hala sportowa na której przeciekał notorycznie dach niszcząc nawierzchnie oraz oczyszczalnia w Strugienicach, która została wykonana z papieru a teraz po 5 latach obecny Wójt musi wydać kolejne
5 mln zł. żeby ją zmodernizować. Tyle z tych 2 inwestycji zysku co w przysłowiowym pysku.
Twarzą tych tych 2 inwestycji jest oczywiście pseudo fachowiec od pozyskiwania środków zewnętrznych i nadzoru nad nimi Pan Łukasz Witkowski, który jako pracownik Urzędu był odpowiedzialny za inwestycje w Gminie Zduny.
Natomiast obecne zadłużenie Gminy, które wynosi tyle samo jak na początku kadencji, wynika z realizacji wielomiliowych (Ok. 65 mln zł.) inwestycji jakie przez ostatnie 5 lat zostały wykonane przez obecnego Wójt Krzysztofa Skowrońskiego. Należy choćby wspomnieć o drogach, których obecny Wójt wybudował, wyremontował lub zmodernizował przeszło 56,5 km za łączną kwotę ok. 26 mln zł. Czegoś takiego ta gmina nigdy nie widziała i raczej długo nie zobaczy. To ewenement na skalę całego województwa łódzkiego.
Tak więc, żadnym ujadaniem i mąceniem ludziom w głowach nic tu nie wskórasz. Ludzie nie są naiwni
i ślepi, widzą dokładnie ile zostało zrobione i doceniają to. Doceniają ogromną pracę i zaangażowanie obecnego Wójta w rozwój naszej gminy na rzecz wszystkich mieszkańców.
Ogromne brawa dla Krzysztofa Skowrońskiego

07:15, 28.02.2024

MajaMaja

17 2

A ja chciałabym pracować w urzędzie i zarabiać prawie pół miliona rocznie, tak jak obecna sekretarz. Czy ktoś ma nad tym jakąkolwiek kontrolę?

08:35, 25.02.2024
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

??????????

10 0

Czy to jest możliwe? To prawie jak w spółce Orlenu

10:16, 25.02.2024

mieszkaniecmieszkaniec

7 0

Chyba jakiś żart? Czy to jest potwierdzona informacja czy takie obrzucanie błotem?

10:38, 25.02.2024

??????

10 0

Tak potwierdzona i zamieszczona w papierowej wersji Nowego Łowiczanina z ubiegłego tygodnia.
Polecam przeczytać

11:27, 25.02.2024

BuryBury

10 4

To już jest znana zasada PiS
Doić, doić i jeszcze raz doić.
Przykład przyszedł z góry

08:38, 25.02.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WituśWituś

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


MariaMaria

14 6

Nie dziwię się że pan Skowroński tak zawzięcie ubiega się o reelekcję. W obecnej sytuacji jako były pisowiec raczej nie znajdzie takiej ciepłej i dobrze płatnej posadki.
Obiecywać może dużo, ale czy zrobi czy nie to na kolejne pięć lat będzie miał stołek zaklepany. Zabiega więc o własne interesy. Nie dajmy się temu zwieść.

10:08, 25.02.2024
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

TakosTakos

3 3

Każdy zabiega tylko o własne interesy.

21:04, 25.02.2024

Nas WituśNas Wituś

3 8

Próbujesz grać na emocjach ludzi, że niby gmina zadłużona niebotycznie. A prawda jest taka że w tej chwili zadłużenie Gminy jest identyczne jak w okresie kiedy Wójt Skowroński przejmował (całe szczęście dla mieszkańców gminy) władzę w 2018 roku. Zadłużenie wówczas wynosiło ok. 9 000 000 zł.
Różnica jest tylko jedna ale dosyć istotna. A mianowicie w tamtym czasie (4 lat czyli zaledwie jednej kadencji) udało się zadłużyć Gminę na ok. 9 mln zł. i wykonać za ledwie 2 lipne inwestycje - hala sportowa na której przeciekał notorycznie dach niszcząc nawierzchnie oraz oczyszczalnia w Strugienicach, która została wykonana z papieru a teraz po 5 latach obecny Wójt musi wydać kolejne
5 mln zł. żeby ją zmodernizować. Tyle zysku co w przysłowiowym pysku.
Twarzą tych tych 2 inwestycji jest oczywiście pseudo fachowiec od pozyskiwania środków zewnętrznych i nadzoru nad nimi Pan Łukasz Witkowski, który jako pracownik Urzędu był odpowiedzialny za inwestycje w Gminie Zduny.
Natomiast obecne zadłużenie Gminy, które wynosi tyle samo jak na początku kadencji, wynika z realizacji wielomiliowych ( Ok. 65 mln zł.) inwestycji jakie przez ostatnie 5 lat zostały wykonane przez obecnego Wójt Krzysztofa Skowrońskiego. Należy choćby wspomnieć o drogach, których obecny Wójt wybudował, wyremontował lub zmodernizował przeszło 56,5 km za łączną kwotę ok. 26 mln zł. Czegoś takiego ta gmina nigdy nie widziała i raczej długo nie zobaczy. To ewenement na skalę całego województwa łódzkiego.
Tak więc, żadnym ujadaniem i mąceniem ludziom w głowach nic tu nie wskórasz. Ludzie nie są naiwni i ślepi, widzą dokładnie ile zostało zrobione i doceniają to. Doceniają ogromną pracę i zaangażowanie obecnego Wójta w rozwój naszej gminy na rzecz wszystkich mieszkańców.
Ogromne brawa dla Krzysztofa Skowrońskiego

23:05, 27.02.2024

SeekSeek

15 6

Jak zależy nam na rozwoju naszej społeczności wybór jest prosty oddaje głos na Pana Łukasza. Tylko on daje dzis gwarancję pozyskawnia funduszy dla gminy i przedewszystkim ma w tym doświadczenie i wie jak to się robi.

11:35, 25.02.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Moje ZdunyMoje Zduny

2 9

Próbujesz grać na emocjach ludzi, że niby gmina zadłużona niebotycznie. A prawda jest taka że w tej chwili zadłużenie Gminy jest identyczne jak w okresie kiedy Wójt Skowroński przejmował (całe szczęście dla mieszkańców gminy) władzę w 2018 roku. Zadłużenie wówczas wynosiło ok.
9 000 000 zł.
Różnica jest tylko jedna ale dosyć istotna. A mianowicie w tamtym czasie ( 4 lat czyli zaledwie jednej kadencji) udało się zadłużyć Gminę na ok. 9 mln zł. i wykonać za ledwie 2 lipne inwestycje - hala sportowa na której przeciekał notorycznie dach niszcząc nawierzchnie oraz oczyszczalnia w Strugienicach, która została wykonana z papieru a teraz po 5 latach obecny Wójt musi wydać kolejne
5 mln zł. żeby ją zmodernizować. Tyle zysku co w przysłowiowym pysku.
Twarzą tych tych 2 inwestycji jest oczywiście pseudo fachowiec od pozyskiwania środków zewnętrznych i nadzoru nad nimi Pan Łukasz Witkowski, który jako pracownik Urzędu był odpowiedzialny za inwestycje w Gminie Zduny.
Natomiast obecne zadłużenie Gminy, które wynosi tyle samo jak na początku kadencji, wynika z realizacji wielomiliowych ( Ok. 65 mln.) inwestycji jakie przez ostatnie 5 lat zostały wykonane przez obecnego Wójt Krzysxtofa Skowrońskiego. Należy choćby wspomnieć o drogach, których obecny Wójt wybudował, wyremontował lub zmodernizował przeszło 56,5 km za łączną kwotę ok. 26 mln zł. Czegoś takiego ta gmina nigdy nie widziała i raczej długo nie zobaczy. To ewenement na skalę całego województwa łódzkiego.
Tak więc, żadnym ujadaniem i mąceniem ludziom w głowach nic tu nie wskórasz. Ludzie nie są naiwni i ślepi, widzą dokładnie ile zostało zrobione i doceniają to. Doceniają ogromną pracę i zaangażowanie obecnego Wójta w rozwój naszej gminy na rzecz wszystkich mieszkańców.
Ogromne brawa dla Krzysztofa Skowrońskiego

07:43, 27.02.2024

MiłaMiła

4 9

Przecież Gmina Zduny to tonący okręt z którego trzeba wysiadać a teraz kandydatura na Wójta? No no Panie Łukaszu czyżby nauczył się Pan pływać?

13:02, 25.02.2024
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Nasz AdamNasz Adam

1 7

Próbujesz grać na emocjach ludzi, że niby gmina zadłużona niebotycznie. A prawda jest taka że w tej chwili zadłużenie Gminy jest identyczne jak w okresie kiedy Wójt Skowroński przejmował (całe szczęście dla mieszkańców gminy) władzę w 2018 roku. Zadłużenie wówczas wynosiło ok. 9 000 000 zł.
Różnica jest tylko jedna ale dosyć istotna. A mianowicie w tamtym czasie (4 lat czyli zaledwie jednej kadencji) udało się zadłużyć Gminę na ok. 9 mln zł. i wykonać za ledwie 2 lipne inwestycje - hala sportowa na której przeciekał notorycznie dach niszcząc nawierzchnie oraz oczyszczalnia w Strugienicach, która została wykonana z papieru a teraz po 5 latach obecny Wójt musi wydać kolejne
5 mln zł. żeby ją zmodernizować. Tyle zysku co w przysłowiowym pysku.
Twarzą tych tych 2 inwestycji jest oczywiście pseudo fachowiec od pozyskiwania środków zewnętrznych i nadzoru nad nimi Pan Łukasz Witkowski, który jako pracownik Urzędu był odpowiedzialny za inwestycje w Gminie Zduny.
Natomiast obecne zadłużenie Gminy, które wynosi tyle samo jak na początku kadencji, wynika z realizacji wielomiliowych ( Ok. 65 mln.) inwestycji jakie przez ostatnie 5 lat zostały wykonane przez obecnego Wójt Krzysztofa Skowrońskiego. Należy choćby wspomnieć o drogach, których obecny Wójt wybudował, wyremontował lub zmodernizował przeszło 56,5 km za łączną kwotę ok. 26 mln zł. Czegoś takiego ta gmina nigdy nie widziała i raczej długo nie zobaczy. To ewenement na skalę całego województwa łódzkiego.
Tak więc, żadnym ujadaniem i mąceniem ludziom w głowach nic tu nie wskórasz. Ludzie nie są naiwni i ślepi, widzą dokładnie ile zostało zrobione i doceniają to. Doceniają ogromną pracę i zaangażowanie obecnego Wójta w rozwój naszej gminy na rzecz wszystkich mieszkańców.
Ogromne brawa dla Krzysztofa Skowrońskiego

23:03, 27.02.2024

ZduniankaZdunianka

2 0

...tonący okręt?
Na jakiej podstawie?

21:20, 29.02.2024

bearixbearix

11 6

Panie Łukaszu gratuluję decyzji. Ma Pan poparcie moje i mojej rodziny.

09:21, 26.02.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

bobobobo

1 7

Próbujesz grać na emocjach ludzi, że niby gmina zadłużona niebotycznie. A prawda jest taka że w tej chwili zadłużenie Gminy jest identyczne jak w okresie kiedy Wójt Skowroński przejmował (całe szczęście dla mieszkańców gminy) władzę w 2018 roku. Zadłużenie wówczas wynosiło ok. 9 000 000 zł.
Różnica jest tylko jedna ale dosyć istotna. A mianowicie w tamtym czasie (4 lat czyli zaledwie jednej kadencji) udało się zadłużyć Gminę na ok. 9 mln zł. i wykonać za ledwie 2 lipne inwestycje - hala sportowa na której przeciekał notorycznie dach niszcząc nawierzchnie oraz oczyszczalnia w Strugienicach, która została wykonana z papieru a teraz po 5 latach obecny Wójt musi wydać kolejne
5 mln zł. żeby ją zmodernizować. Tyle zysku co w przysłowiowym pysku.
Twarzą tych tych 2 inwestycji jest oczywiście pseudo fachowiec od pozyskiwania środków zewnętrznych i nadzoru nad nimi Pan Łukasz Witkowski, który jako pracownik Urzędu był odpowiedzialny za inwestycje w Gminie Zduny.
Natomiast obecne zadłużenie Gminy, które wynosi tyle samo jak na początku kadencji, wynika z realizacji wielomiliowych ( Ok. 65 mln) inwestycji jakie przez ostatnie 5 lat zostały wykonane przez obecnego Wójt Krzysztofa Skowrońskiego. Należy choćby wspomnieć o drogach, których obecny Wójt wybudował, wyremontował lub zmodernizował przeszło 56,5 km za łączną kwotę ok. 26 mln zł. Czegoś takiego ta gmina nigdy nie widziała i raczej długo nie zobaczy. To ewenement na skalę całego województwa łódzkiego.
Tak więc, żadnym ujadaniem i mąceniem ludziom w głowach nic tu nie wskórasz. Ludzie nie są naiwni i ślepi, widzą dokładnie ile zostało zrobione i doceniają to. Doceniają ogromną pracę i zaangażowanie obecnego Wójta w rozwój naszej gminy na rzecz wszystkich mieszkańców.
Ogromne brawa dla Krzysztofa Skowrońskiego

23:02, 27.02.2024

WyborcaWyborca

12 3

Trzymam mocno kciuki i swój głos oddam na Pana Łukasza. To bardzo mądry, inteligentny, kompetentny, kulturalny człowiek.

17:05, 26.02.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Moje ZdunyMoje Zduny

2 8

Próbujesz grać na emocjach ludzi, że niby gmina zadłużona niebotycznie. A prawda jest taka że w tej chwili zadłużenie Gminy jest identyczne jak w okresie kiedy Wójt Skowroński przejmował (całe szczęście dla mieszkańców gminy) władzę w 2018 roku. Zadłużenie wówczas wynosiło ok.
9 000 000 zł.
Różnica jest tylko jedna ale dosyć istotna. A mianowicie w tamtym czasie ( 4 lat czyli zaledwie jednej kadencji) udało się zadłużyć Gminę na ok. 9 mln zł. i wykonać za ledwie 2 lipne inwestycje - hala sportowa na której przeciekał notorycznie dach niszcząc nawierzchnie oraz oczyszczalnia w Strugienicach, która została wykonana z papieru a teraz po 5 latach obecny Wójt musi wydać kolejne
5 mln zł. żeby ją zmodernizować. Tyle zysku co w przysłowiowym pysku.
Twarzą tych tych 2 inwestycji jest oczywiście pseudo fachowiec od pozyskiwania środków zewnętrznych i nadzoru nad nimi Pan Łukasz Witkowski, który jako pracownik Urzędu był odpowiedzialny za inwestycje w Gminie Zduny.
Natomiast obecne zadłużenie Gminy, które wynosi tyle samo jak na początku kadencji, wynika z realizacji wielomiliowych ( Ok. 65 mln.) inwestycji jakie przez ostatnie 5 lat zostały wykonane przez obecnego Wójt Krzysxtofa Skowrońskiego. Należy choćby wspomnieć o drogach, których obecny Wójt wybudował, wyremontował lub zmodernizował przeszło 56,5 km za łączną kwotę ok. 26 mln zł. Czegoś takiego ta gmina nigdy nie widziała i raczej długo nie zobaczy. To ewenement na skalę całego województwa łódzkiego.
Tak więc, żadnym ujadaniem i mąceniem ludziom w głowach nic tu nie wskórasz. Ludzie nie są naiwni i ślepi, widzą dokładnie ile zostało zrobione i doceniają to. Doceniają ogromną pracę i zaangażowanie obecnego Wójta w rozwój naszej gminy na rzecz wszystkich mieszkańców.
Ogromne brawa dla Krzysztofa Skowrońskiego

14:42, 27.02.2024

ObserwatorObserwator

11 5

Pani Sekretarz zapracowała sobie na te środki. Przecież widać jak często zostaje z wójtem po godzinach pracy urzędu :-) No to chyba ciężko pracują

07:04, 27.02.2024
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

AbcAbc

11 3

Noooooo... To na pewno jest ciężka praca we dwoje 😁😁😁😁😁😁

07:42, 27.02.2024

ZenekZenek

1 9

Próbujesz grać na emocjach ludzi, że niby gmina zadłużona niebotycznie. A prawda jest taka że w tej chwili zadłużenie Gminy jest identyczne jak w okresie kiedy Wójt Skowroński przejmował (całe szczęście dla mieszkańców gminy) władzę w 2018 roku. Zadłużenie wówczas wynosiło ok. 9 000 000 zł.
Różnica jest tylko jedna ale dosyć istotna. A mianowicie w tamtym czasie (4 lat czyli zaledwie jednej kadencji) udało się zadłużyć Gminę na ok. 9 mln zł. i wykonać za ledwie 2 lipne inwestycje - hala sportowa na której przeciekał notorycznie dach niszcząc nawierzchnie oraz oczyszczalnia w Strugienicach, która została wykonana z papieru a teraz po 5 latach obecny Wójt musi wydać kolejne
5 mln zł. żeby ją zmodernizować. Tyle zysku co w przysłowiowym pysku.
Twarzą tych tych 2 inwestycji jest oczywiście pseudo fachowiec od pozyskiwania środków zewnętrznych i nadzoru nad nimi Pan Łukasz Witkowski, który jako pracownik Urzędu był odpowiedzialny za inwestycje w Gminie Zduny.
Natomiast obecne zadłużenie Gminy, które wynosi tyle samo jak na początku kadencji, wynika z realizacji wielomiliowych ( Ok. 65 mln zł.) inwestycji jakie przez ostatnie 5 lat zostały wykonane przez obecnego Wójt Krzysztofa Skowrońskiego. Należy choćby wspomnieć o drogach, których obecny Wójt wybudował, wyremontował lub zmodernizował przeszło 56,5 km za łączną kwotę ok. 26 mln zł. Czegoś takiego ta gmina nigdy nie widziała i raczej długo nie zobaczy. To ewenement na skalę całego województwa łódzkiego.
Tak więc, żadnym ujadaniem i mąceniem ludziom w głowach nic tu nie wskórasz. Ludzie nie są naiwni i ślepi, widzą dokładnie ile zostało zrobione i doceniają to. Doceniają ogromną pracę i zaangażowanie obecnego Wójta w rozwój naszej gminy na rzecz wszystkich mieszkańców.
Ogromne brawa dla Krzysztofa Skowrońskiego

22:59, 27.02.2024

Tomasz Tomasz

1 0

Oni tylko ,,fasole łuskają "🙄🙄

22:57, 03.03.2024

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


hahahhahah

7 1

Widać że radny Jankowski się uaktywnił 🤣🙂🤣

07:54, 27.02.2024

ObserwatorObserwator

11 2

Ten komentarz już kiedyś się pojawił, działacie na zasadzie kopiuj-wklej. Te inwestycje które są wykonane w obecnej kadencji też nie są takie idealne. Jest wiele mankamentów o których też ludzie wiedzą.
Dobry gospodarz to taki, który nie tylko prowadzi inwestycje, ale także pilnuje żeby one były wykonane należycie. Masz szczegółową wiedzę na temat pracy wójta. Takiej wiedzy nie posiada zwykły obywatel. Kim zaś jesteś że znasz takie szczegóły?
Nie opluwają poprzednika, bo robił to co mógł, nie mając poparcia u kolesiostwa partyjnego. Nie chwal się czymś co teraz jak widać było przekazywaniem publicznych środków na pokaz. Są tylko nieliczni, których te twoje światełka oślepiły.

07:57, 27.02.2024

ojoj

11 2

9 mln? A nie przypadkiem 8? Przecież obecny wójt to podkreślał że aż osiem milionów. Hala sportowa która na codzień korzysta mnóstwo oso do późnych godzin nocnych to dla pana lipna inwestycja? Samemu proszę nie mącić ludziom w głowach, oczyszczalnią ścieków podlega remontowi bo po prostu jak wszystko się zużywa... Wiem ze niektórym jest to ciężko zrozumieć. I kolejne kłamstwo co do pana Witkowskiego, w gminie odpowiedzialny był zza pozyskiwanie i rozliczanie środków zewnętrznych. Za jej nadzór odpowiadała osoba odpowiedzialna za inwestycje, jak się nie mylę wtedy pan Artur. Próba oczerniania obecnego kandydata na wójta nie powiodła się... 🤣

08:01, 27.02.2024

MirekMirek

8 1

Nie powtarzaj się koleś z tym wychwalaniem obecnego wójta
Masz gotowy tekst, który puszczasz przy każdej okazji, a na zarzuty i uwagi nie masz pomysłu, żeby logicznie odpowiadać. Ile razy będziesz jeszcze powtarzał jedno i to samo w kółko? 😛

12:30, 27.02.2024

ZduniakZduniak

13 6

A wujka Ziobro już nie ma tak jak funduszy solidarnościowych, z których przekupywania koła gospodyń i strażaków.
Pakujcie się więc do archiwum.
Moim kandydatem jest pan Łukasz Witkowski. I nie tylko moim.

08:13, 27.02.2024
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ZiobroZiobro

2 10

Próbujesz grać na emocjach ludzi, że niby gmina zadłużona niebotycznie. A prawda jest taka że w tej chwili zadłużenie Gminy jest identyczne jak w okresie kiedy Wójt Skowroński przejmował (całe szczęście dla mieszkańców gminy) władzę w 2018 roku. Zadłużenie wówczas wynosiło ok. 9 000 000 zł.
Różnica jest tylko jedna ale dosyć istotna. A mianowicie w tamtym czasie (4 lat czyli zaledwie jednej kadencji) udało się zadłużyć Gminę na ok. 9 mln zł. i wykonać za ledwie 2 lipne inwestycje - hala sportowa na której przeciekał notorycznie dach niszcząc nawierzchnie oraz oczyszczalnia w Strugienicach, która została wykonana z papieru a teraz po 5 latach obecny Wójt musi wydać kolejne
5 mln zł. żeby ją zmodernizować. Tyle zysku co w przysłowiowym pysku.
Twarzą tych tych 2 inwestycji jest oczywiście pseudo fachowiec od pozyskiwania środków zewnętrznych i nadzoru nad nimi Pan Łukasz Witkowski, który jako pracownik Urzędu był odpowiedzialny za inwestycje w Gminie Zduny.
Natomiast obecne zadłużenie Gminy, które wynosi tyle samo jak na początku kadencji, wynika z realizacji wielomiliowych ( Ok. 65 mln.) inwestycji jakie przez ostatnie 5 lat zostały wykonane przez obecnego Wójt Krzysztofa Skowrońskiego. Należy choćby wspomnieć o drogach, których obecny Wójt wybudował, wyremontował lub zmodernizował przeszło 56,5 km za łączną kwotę ok. 26 mln zł. Czegoś takiego ta gmina nigdy nie widziała i raczej długo nie zobaczy. To ewenement na skalę całego województwa łódzkiego.
Tak więc, żadnym ujadaniem i mąceniem ludziom w głowach nic tu nie wskórasz. Ludzie nie są naiwni i ślepi, widzą dokładnie ile zostało zrobione i doceniają to. Doceniają ogromną pracę i zaangażowanie obecnego Wójta w rozwój naszej gminy na rzecz wszystkich mieszkańców.
Ogromne brawa dla Krzysztofa Skowrońskiego

22:58, 27.02.2024

janjan

5 0

9 mln? A nie przypadkiem 8? Przecież obecny wójt to podkreślał że aż osiem milionów. Hala sportowa która na codzień korzysta mnóstwo oso do późnych godzin nocnych to dla pana lipna inwestycja? Samemu proszę nie mącić ludziom w głowach, oczyszczalnią ścieków podlega remontowi bo po prostu jak wszystko się zużywa... Wiem ze niektórym jest to ciężko zrozumieć. I kolejne kłamstwo co do pana Witkowskiego, w gminie odpowiedzialny był zza pozyskiwanie i rozliczanie środków zewnętrznych. Za jej nadzór odpowiadała osoba odpowiedzialna za inwestycje, jak się nie mylę wtedy pan Artur. Próba oczerniania obecnego kandydata na wójta nie powiodła się... 🤣

08:01, 28.02.2024

Zosia Zosia

14 4

Brawo Panie Łukaszu
Gratuluję dużej wiedzy i posiadanych kompetencji w pozyskiwaniu środków zewnętrznych. Swoją wiedzę zaprezentował pan we wczorajszym poście o fotowoltaice. Po liczbie wyświetleń widać zainteresowanie tematem wśród mieszkańców.
Mnie pomagał pan wypełnić wniosek i rozliczyć się z inwestycji zainstalowania gazu opałowego. Pomagał pan nie tylko mnie. Pamiętam jak czekałam w kolejce do pana, bo pomagał pan też innym zainteresowanym gazowym ogrzewaniem. Zawsze był pan miły, uprzejmy i dysponował pan dużą wiedzą.
Myślę że to zaprocentuje na Pana korzyść w wyborach. Dał się pan poznać jako urzędnik przychylny i otwarty na potrzeby interesantów.
Życzę panu powodzenia.
Mój głos i głosy mojej rodziny należą do pana.👍👍👍

09:36, 27.02.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ŁukaszŁukasz

1 9

Próbujesz grać na emocjach ludzi, że niby gmina zadłużona niebotycznie. A prawda jest taka że w tej chwili zadłużenie Gminy jest identyczne jak w okresie kiedy Wójt Skowroński przejmował (całe szczęście dla mieszkańców gminy) władzę w 2018 roku. Zadłużenie wówczas wynosiło ok. 9 000 000 zł.
Różnica jest tylko jedna ale dosyć istotna. A mianowicie w tamtym czasie (4 lat czyli zaledwie jednej kadencji) udało się zadłużyć Gminę na ok. 9 mln zł. i wykonać za ledwie 2 lipne inwestycje - hala sportowa na której przeciekał notorycznie dach niszcząc nawierzchnie oraz oczyszczalnia w Strugienicach, która została wykonana z papieru a teraz po 5 latach obecny Wójt musi wydać kolejne
5 mln zł. żeby ją zmodernizować. Tyle zysku co w przysłowiowym pysku.
Twarzą tych tych 2 inwestycji jest oczywiście pseudo fachowiec od pozyskiwania środków zewnętrznych i nadzoru nad nimi Pan Łukasz Witkowski, który jako pracownik Urzędu był odpowiedzialny za inwestycje w Gminie Zduny.
Natomiast obecne zadłużenie Gminy, które wynosi tyle samo jak na początku kadencji, wynika z realizacji wielomiliowych ( Ok. 65 mln zł.) inwestycji jakie przez ostatnie 5 lat zostały wykonane przez obecnego Wójt Krzysztofa Skowrońskiego. Należy choćby wspomnieć o drogach, których obecny Wójt wybudował, wyremontował lub zmodernizował przeszło 56,5 km za łączną kwotę ok. 26 mln zł. Czegoś takiego ta gmina nigdy nie widziała i raczej długo nie zobaczy. To ewenement na skalę całego województwa łódzkiego.
Tak więc, żadnym ujadaniem i mąceniem ludziom w głowach nic tu nie wskórasz. Ludzie nie są naiwni
i ślepi, widzą dokładnie ile zostało zrobione i doceniają to. Doceniają ogromną pracę i zaangażowanie obecnego Wójta w rozwój naszej gminy na rzecz wszystkich mieszkańców.
Ogromne brawa dla Krzysztofa Skowrońskiego

07:07, 28.02.2024

ZduniokZduniok

16 5

Cytuje: Ludzie nie są naiwni i ślepi, widzą dokładnie ile zostało zrobione i doceniają to.
Zgadza się, widzą takie inwestycje jak autobus elektryczny za 2,7 mln, który więcej jest popsuty niż jeździ; widzą wiaty na ryneczku, które służą jako zadaszenie dla samochodów pracowników gminy, a z których nie korzystają sprzedający; pływające boisko sportowe w Jackowicach; oszukanych mieszkańców którzy zamontowali panele fotowoltaiczne ... Można by wymieniać. TAK, mieszkańcy to widzą!

09:52, 27.02.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Mały AdaśMały Adaś

1 7

Próbujesz grać na emocjach ludzi, że niby gmina zadłużona niebotycznie. A prawda jest taka że w tej chwili zadłużenie Gminy jest identyczne jak w okresie kiedy Wójt Skowroński przejmował (całe szczęście dla mieszkańców gminy) władzę w 2018 roku. Zadłużenie wówczas wynosiło ok. 9 mln zł.
Różnica jest tylko jedna ale dosyć istotna. A mianowicie w tamtym czasie (4 lat czyli zaledwie jednej kadencji) udało się zadłużyć Gminę na ok. 9 mln zł. i wykonać za ledwie 2 lipne inwestycje - hala sportowa na której przeciekał notorycznie dach niszcząc nawierzchnie oraz oczyszczalnia w Strugienicach, która została wykonana z papieru a teraz po 5 latach obecny Wójt musi wydać kolejne
5 mln zł. żeby ją zmodernizować. Tyle zysku co w przysłowiowym pysku.
Twarzą tych tych 2 inwestycji jest oczywiście pseudo fachowiec od pozyskiwania środków zewnętrznych i nadzoru nad nimi Pan Łukasz Witkowski, który jako pracownik Urzędu był odpowiedzialny za inwestycje w Gminie Zduny.
Natomiast obecne zadłużenie Gminy, które wynosi tyle samo jak na początku kadencji, wynika z realizacji wielomiliowych (Ok. 65 mln zł.) inwestycji jakie przez ostatnie 5 lat zostały wykonane przez obecnego Wójt Krzysztofa Skowrońskiego. Należy choćby wspomnieć o drogach, których obecny Wójt wybudował, wyremontował lub zmodernizował przeszło 56,5 km za łączną kwotę ok. 26 mln zł. Czegoś takiego ta gmina nigdy nie widziała i raczej długo nie zobaczy. To ewenement na skalę całego województwa łódzkiego.
Tak więc, żadnym ujadaniem i mąceniem ludziom w głowach nic tu nie wskórasz. Ludzie nie są naiwni
i ślepi, widzą dokładnie ile zostało zrobione i doceniają to. Doceniają ogromną pracę i zaangażowanie obecnego Wójta w rozwój naszej gminy na rzecz wszystkich mieszkańców.
Ogromne brawa dla Krzysztofa Skowrońskiego

07:09, 28.02.2024

AbcAbc

8 9

Do tego należy dodać fontannę za 1,7 mln, rewitalizację w wyniku której o połowę zredukowano miejsca parkingowe, asfalt równy z chodnikiem, po którym jeżdżą samochody w czasie mijania się, co jest zagrożeniem dla ludzi korzystających z tego chodnika, brak bezpieczniej widoczności wyjazdu z parkingu na drogę przy kościele. To jest wizerunek dobrego gospodarza?????

10:22, 27.02.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZaskoczenieZaskoczenie

3 7

Próbujesz grać na emocjach ludzi, że niby gmina zadłużona niebotycznie. A prawda jest taka że w tej chwili zadłużenie Gminy jest identyczne jak w okresie kiedy Wójt Skowroński przejmował (całe szczęście dla mieszkańców gminy) władzę w 2018 roku. Zadłużenie wówczas wynosiło ok. 9 000 000 zł.
Różnica jest tylko jedna ale dosyć istotna. A mianowicie w tamtym czasie ( 4 lat czyli zaledwie jednej kadencji) udało się zadłużyć Gminę na ok. 9 mln zł. i wykonać za ledwie 2 lipne inwestycje - hala sportowa na której przeciekał notorycznie dach niszcząc nawierzchnie oraz oczyszczalnia w Strugienicach, która została wykonana z papieru a teraz po 5 latach obecny Wójt musi wydać kolejne
5 mln zł. żeby ją zmodernizować. Tyle zysku co w przysłowiowym pysku.
Twarzą tych tych 2 inwestycji jest oczywiście pseudo fachowiec od pozyskiwania środków zewnętrznych i nadzoru nad nimi Pan Łukasz Witkowski, który jako pracownik Urzędu był odpowiedzialny za inwestycje w Gminie Zduny.
Natomiast obecne zadłużenie Gminy, które wynosi tyle samo jak na początku kadencji, wynika z realizacji wielomiliowych ( Ok. 65 mln.) inwestycji jakie przez ostatnie 5 lat zostały wykonane przez obecnego Wójt Krzysztofa Skowrońskiego. Należy choćby wspomnieć o drogach, których obecny Wójt wybudował, wyremontował lub zmodernizował przeszło 56,5 km za łączną kwotę ok. 26 mln zł. Czegoś takiego ta gmina nigdy nie widziała i raczej długo nie zobaczy. To ewenement na skalę całego województwa łódzkiego.
Tak więc, żadnym ujadaniem i mąceniem ludziom w głowach nic tu nie wskórasz. Ludzie nie są naiwni
i ślepi, widzą dokładnie ile zostało zrobione i doceniają to. Doceniają ogromną pracę i zaangażowanie obecnego Wójta w rozwój naszej gminy na rzecz wszystkich mieszkańców.
Ogromne brawa dla Krzysztofa Skowrońskiego

22:57, 27.02.2024

JolaJola

5 1

Panie Łukaszu, skoro Pan był odpowiedzialny za składanie wniosków o środki zewnętrzne, to też zarabiał pan krocie?????

12:18, 27.02.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NickNick

7 2

Jakby zarabiał krocie to by nie odszedł.

12:30, 27.02.2024

MisioMisio

6 9

Próbujesz grać na emocjach ludzi, że niby gmina zadłużona niebotycznie. A prawda jest taka że w tej chwili zadłużenie Gminy jest identyczne jak w okresie kiedy Wójt Skowroński przejmował (całe szczęście dla mieszkańców gminy) władzę w 2018 roku. Zadłużenie wówczas wynosiło ok.
9 000 000 zł.
Różnica jest tylko jedna ale dosyć istotna. A mianowicie w tamtym czasie ( 4 lat czyli zaledwie jednej kadencji) udało się zadłużyć Gminę na ok. 9 mln zł. i wykonać za ledwie 2 lipne inwestycje - hala sportowa na której przeciekał notorycznie dach niszcząc nawierzchnie oraz oczyszczalnia w Strugienicach, która została wykonana z papieru a teraz po 5 latach obecny Wójt musi wydać kolejne
5 mln zł. żeby ją zmodernizować. Tyle zysku co w przysłowiowym pysku.
Twarzą tych tych 2 inwestycji jest oczywiście pseudo fachowiec od pozyskiwania środków zewnętrznych i nadzoru nad nimi Pan Łukasz Witkowski, który jako pracownik Urzędu był odpowiedzialny za inwestycje w Gminie Zduny.
Natomiast obecne zadłużenie Gminy, które wynosi tyle samo jak na początku kadencji, wynika z realizacji wielomiliowych ( Ok. 65 mln.) inwestycji jakie przez ostatnie 5 lat zostały wykonane przez obecnego Wójt Krzysxtofa Skowrońskiego. Należy choćby wspomnieć o drogach, których obecny Wójt wybudował, wyremontował lub zmodernizował przeszło 56,5 km za łączną kwotę ok. 26 mln zł. Czegoś takiego ta gmina nigdy nie widziała i raczej długo nie zobaczy. To ewenement na skalę całego województwa łódzkiego.
Tak więc, żadnym ujadaniem i mąceniem ludziom w głowach nic tu nie wskórasz. Ludzie nie są naiwni i ślepi, widzą dokładnie ile zostało zrobione i doceniają to. Doceniają ogromną pracę i zaangażowanie obecnego Wójta w rozwój naszej gminy na rzecz wszystkich mieszkańców.
Ogromne brawa dla Krzysztofa Skowrońskiego

22:51, 27.02.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

benekbenek

4 0

9 mln? A nie przypadkiem 8? Przecież obecny wójt to podkreślał że aż osiem milionów. Hala sportowa która na codzień korzysta mnóstwo oso do późnych godzin nocnych to dla pana lipna inwestycja? Samemu proszę nie mącić ludziom w głowach, oczyszczalnią ścieków podlega remontowi bo po prostu jak wszystko się zużywa... Wiem ze niektórym jest to ciężko zrozumieć. I kolejne kłamstwo co do pana Witkowskiego, w gminie odpowiedzialny był zza pozyskiwanie i rozliczanie środków zewnętrznych. Za jej nadzór odpowiadała osoba odpowiedzialna za inwestycje, jak się nie mylę wtedy pan Artur. Próba oczerniania obecnego kandydata na wójta nie powiodła się... 🤣

00:45, 28.02.2024

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


XbXb

8 2

To się biedak napracował z tym wklejaniem działasz na emocjach....
Nic więcej nie macie do powiedzenia?

07:47, 28.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

skowronekskowronek

11 3

Trolle obecnego włodarza działają... Kopiując ciągle ten sam tekst pokazując mieszkańcom mylny obraz rzeczywistości. Spokoje. Prawda się sama obroni. Koniec z obłudą, zastraszaniem, terrorem. Potrzeba tej gminie normalności.

08:07, 28.02.2024
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Zabolało?Zabolało?

5 7

Prawdziwy kolego i to właśnie boli Was najbardziej. A trolem to możesz sam siebie nazywać bo jest was 4 lub 5 i robicie tylko hejt nie mając nic do zaoferowania. Chodzicie do kościoła leżąc krzyżem przed ołtarzem a po wyjściu zioniecie jadem aż miło. To jest dopiero obłuda. Farbowane lisy psia mać!!!! Jak ten arbuz na zewnątrz zielony a w środku czerwony.
Ale karma powróci, zawsze wraca.
A co do prawdy? Tak prawda zawsze się obroni, a wasze wyuczone latami metody działania poprzez zastraszanie, terroryzowanie ludzi skończyły się raz na zawsze w 2018 roku. Wtedy właśnie nastała w gminie NORMALNOŚĆ ku uciesze większości mieszkańców. Zrozumcie to raz na zawsze!!!!!!!!!

23:07, 28.02.2024

buahahabuahaha

7 3

Kto zastrasza i terroryzuje? :-) Spokojnie, spokojnie ... Po co się tak nakręcać. Już 7 kwietnia wyborcy zweryfikują. Jak jest ... każdy widzi i sam oceni. Ale ludzie nie są krótkowzroczni. Widzą co może być, a raczej czego z obecnym włodarzem może nie być... A sugestia co do farbowanego lisa bardzo trafna. Bo właśnie obecny wójt startował w poprzednich wyborach z PIS, a teraz się go wstydzi albo PIS się jego wstydzi ... i startuje jako kandydat niezależny.

23:29, 28.02.2024

Obserwator z ŁowiczaObserwator z Łowicza

3 0

Każdy widzi jak jest - po co dziamać

10:12, 29.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Obserwator z ŁowiczaObserwator z Łowicza

0 4

Szkoda że my w Łowiczu oraz w Gminie Łowicz nie mieliśmy ludzi z Pisu w mijającej kadencji wtedy było by widać rozwój. Teraz dziady z PSL i KO to już nie będą dawać na takie dziury jak Zduny i Łowicz nawet gdyby wójtami i burmistrzami byli ich pachołki partyjne

10:14, 29.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

majkamajka

8 9

Ogromne brawa dla wójta Krzysztofa Skowrońskiego, to jest niesamowity człowiek. Młody, inteligentny i pracowity. Bardzo dużo zrobił. To jest właściwy człowiek na właściwym miejscu. Gratulacje i czekamy na następną kadencję.

13:34, 29.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

edekedek

7 6

Jak sobie wybierzecie obcego z Chąśna to będzie tu przyjeżdżał kosić kasę i tyle. Będzie miał gdzieś dobro gminy i mieszkańców. Jak taki wyrywny do stołka to czemu w Chąśnie nie wystartuje??? Bo tam go ludzie znają i nikt na niego nie zagłosuje???

14:12, 29.02.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

edziuedziu

6 3

a obecny wójt to jest z terenu gminy? Od około 15 lat nie mieszka w Łowiczu, więc można powiedzieć, że też jest obcy. A skąd ta pewność, że będzie miał gdzieś dobro gminy? Wypowiedź na zasadzie - nie znam się ale z chęcią się wypowiem. :-) Każdy może kandydować gdzie chce i nie musi u siebie w gminie. Taki jesteś wyrywny w komentarzach to byj wyrywny i również sam kandyduj. Poza tym z tego co kojarzę wójt gminy chąśno ma bardzo duże poparcie społeczne i po co zmieniać jak jest dobrze. Czyli zupełnie odmiennie niż na gminie zduny.

17:13, 29.02.2024

nowynowy

4 12

W Gminie Zduny jest bardzo dobrze, dzięki wójtowi Skowrońskiemu, panie wójcie gratulację, to jest nasz człowiek.

17:28, 29.02.2024
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

fotograffotograf

5 3

A z czym bardzo dobrze.... ogólnikowo to szybko się wypowiadać można. Na konkretach proszę kontynuować. Owszem fajnie , że był z PiS, którego się teraz wyparł, to WTEDY PiS kasę dawał, ale czy to były inwestycje racjonalne? ...czy potrzebne te wszystkie boiska, siłownie zewnętrzne, *%#)!& ścieżek na placu w okolicy gminy, targowisko parking dla aut pracowników ug za grube pieniądze. ....Autobus elektryk.... trochę nieprzemyślane te inwestycję już nie wspomnę o fotiwoltaice na nowych zasadach, bo ktoś nie dopilnował, gdzie firmy pozostawione bez kontroli próbowały lub oszukiwały ludzi na dopłaty za kable lub mocowania do dachu, bo też ktoś nie dopilnował .... Mógłbym jeszcze trochę wymienić...

18:25, 29.02.2024

AnnaAnna

6 3

Pffff....faktycznie, Pan Wójt serio pomocny i sympatyczny....na zdjęciach i filmikach ......phhhh dopóki czegoś nie chcesz dopytać, dowiedzieć się, zgłosić problem....następnie jeśli tak już jest, że masz problem i masz ogrom szczęścia porozmawiać z Włodarzem. ..dowiadujesz się po sposobie rozmowy, że ma Cię w du..... A jego pracownicy podobnie plus odpowiedzi na swoje pytanie nie otrzymujesz od nikogo ...

18:31, 29.02.2024

Do Anna Do Anna

1 6

Chyba byłaś w innej Gminie? Może po dobrze zakrapianej imprezie trafiłaś do Gminy Kiernozia albo Bielaw!!! Przestań pisać głupoty bo się totalnie kompromitujesz.

21:33, 29.02.2024

Jadzia Jadzia

4 10

cytuje majke "Ogromne brawa dla wójta Krzysztofa Skowrońskiego, to jest niesamowity człowiek. Młody, inteligentny i pracowity. Bardzo dużo zrobił. To jest właściwy człowiek na właściwym miejscu. Gratulacje i czekamy na następną kadencję" - brawo

18:08, 29.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AlbinAlbin

6 5

Krótko bo krótko pracowałem w Urzedzie Gminy w Zdunach. ale Łukasz Witkowski dał sie poznac kompetetna osobą.
Bardzo miła i zyczliwa .pomocna dla petenta

19:27, 29.02.2024
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

SzokSzok

5 8

Chyba sobie żartujesz? To faktycznie krótko pracowałeś. Przez 12 lat nie zrobił dla gminy nic dosłownie nic. Mówi że jest fachowcem od pozyskiwania środków zewnętrznych a żadnego wniosku sam nie przygotował. Wszystkie wnioski, za ciężkie pieniądze, robiły firmy zewnętrzne!!! Wszystkie przetargi też były zlecane za zewnątrz i też za spore pieniądze. Pan Łukasz tylko popijał kawkę razem z Panią Ulą i odcinał kupony co miesiąc z pensji. Taka historia, szkoda tylko że prawdziwa!!! Niestety ze szkodą dla rozwoju gminy, którego kompletnie nie było za czasów Pana Łukasza.

21:30, 29.02.2024

karinakarina

8 2

Ciężko jest czytać i słuchać ze zrozumieniem :-) Z wypowiedzi Pana Łukasza wynika, że pracował 9 lat w urzędzie, a nie 12. Poza tym nie mówił że jest fachowcem od pozyskiwania środków zewnętrznych, a że w urzędzie zajmował się między innymi pozyskiwaniem środków zewnętrznych. Skąd taka wiedza, że żadnego wniosku sam nie przygotował? Czyżby wiedza wynika z dezinformacji, które pozyskałeś od obecnego wójta... ? :-) Ach, jak się nie ma do czego przyczepić to dobry każdy powód :-)

09:10, 01.03.2024

Do szokDo szok

6 5

A teraz nie są pisane wnioski za krocie jak w spółkach Orlenu prawie, jak już ktoś wyżej pisał???? Nie moja Gmina....ale Polecam ciekawą lekturę oświadczenia majątkowe i chwilę zatrzymać się przy osobie Pani Sekretarz gminy Zduny.....noooo u nas podobnej nie ma. Poza tym jako pracownik innej gminy za czasów pracy Pana Łukasza często się z nim radziliśmy w trudnych sprawach....fachowiec i pełna klasa przy tym pomocny i trzeźwo myślący....

22:51, 29.02.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Daria Daria

5 6

Zazdrościsz czy żal Ci cztery litery ściska? Kto Ci broni nauczyć się robić wnioski i zarabiać dobre pieniądze? Nie zrobisz tego bo za tępy jesteś żeby się tym zająć. Najprościej kogoś opluć, szkalować i obrzucać błotem przed opinią publiczną. Małostkowi ludzie, frustraci i degeneraci.
Mówisz o ciekawej lekturze oświadczenia majątkowego Pani Sekretarz i cóż takiego tam wyczytałeś? Mam nadzieję że ze zrozumieniem chociaż. Jednak po Twoim wpisie to mam pewne wątpliwości. Pani Sekretarz zarobiła w Gminie Zduny tyle ile każdy Sekretarz na tym stanowisku w innych gminach. Nic nadzwyczajnego i adekwatnego do pełnionej funkcji. To co zarobiła na zewnątrz to już jej osobista sprawa i nikomu nic do tego. Każdy może robić w wolnym czasie to co chce!!!
A Pan Łukasz jakby był takim wybitnym fachowcem od pisania wniosków i pozyskiwania środków zewnętrznych to już dawno powinien przestać pracować za marne grosze w urzędzie, ARiMR czy teraz CPK. Komercyjnie robiąc wnioski zarobiłby 10 razy więcej. A dlaczego tego nie robi? Bo zwyczajnie się na tym nie zna. Amen

07:29, 01.03.2024

Do DariaDo Daria

7 2

Polecam przeczytać ze zrozumieniem komentarz, do którego dałaś/dałeś odpowiedź.... bo słowo tępy rykoszetem leci w twoją stronę.... Ponadto mówisz o obrzucaniu błotem, opluciu i szkalowaniu- przeczytaj ze zrozumieniem własną wypowiedź wyżej i porównaj poziom kultury wypowiedzi komentarza, który tak Cię bardzo zabolał i komentarza własnego w drodze odpowiedzi....ojj ojj trochę zawiłe -pewnie nie zakumasz...ale cóż.... karma wraca ..... a jeszcze jedndo-a nie dziwi Cię, że ktoś na wnioskach "zarabia" tyle pracując 8 godzin w urzędzie.....a i jeszcze te zarwane wieczory w urzędzie...to też dolicz:)

13:15, 01.03.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ale  Ale  Ale Ale

1 0

To może nie Daria a Oluśa bo tak się gotuje a tak dla przypomnienia to wójt zwolnił jednego pracownika dlatego że robił projekty po godzinach

10:05, 04.03.2024

Mieszkaniec gminy Mieszkaniec gminy

0 4

Czy wy ludzie naprawdę nie widzicie co się dzieje ? Jak się rząd zmienił to od marszałka sejmu po woźnego w szkole trzeba usunąć ? Weźcie długi rozbieg przed wysoką ścianą i w nią z całym impet walnijcie głową - może coś do was dotrze . To jest kompromitacja na całej linij wszystkich osób zadowolonych z ostatnich lat którzy po prostu siedzą cicho ... Na miejscu "nowego" kandydata" honorowo bym wycofał się z kandydatury !!!

21:53, 01.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec gminy Mieszkaniec gminy

1 2

Czy wy ludzie naprawdę nie widzicie co się dzieje ? Jak się rząd zmienił to od marszałka sejmu po woźnego w szkole trzeba usunąć ? Weźcie długi rozbieg przed wysoką ścianą i w nią z całym impet walnijcie głową - może coś do was dotrze . To jest kompromitacja na całej linij wszystkich osób zadowolonych z ostatnich lat którzy po prostu siedzą cicho ... Na miejscu "nowego" kandydata" honorowo bym wycofał się z kandydatury !!!

21:54, 01.03.2024
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

re: mieszkaniec gminre: mieszkaniec gmin

3 1

A ja na miejscu obecnego włodarza wycofałabym się z kandydatury... Nowe afery powoli wychodzą na jaw. Najpierw oszukani mieszkańcy jeśli chodzi o fotowoltaike a teraz się okazuje ze podwykonawcy również zostali oszukani i nie dostali pięniedzy. Przypadek? A to dopiero początek...

23:51, 01.03.2024

do: re: mieszkaniec do: re: mieszkaniec

1 3

Sądzisz że niby anonimowo możesz bezkarnie kłamać i pomawiać?
Kopia wpisu zrobiona i zgłoszona na policję. Będzie na pewno miło?

11:50, 02.03.2024

Mieszkaniec Mieszkaniec

1 0

Nie tylko kopia wpisu jest na policji.
Odpowiednie dokumenty są już w CBA.
Też będzie miło.

15:49, 07.03.2024

MieszkaniecIMieszkaniecI

6 0

A wie ktoś jakie szanse mamy jako mieszkańcy żeby jednak co móc sprostować, żeby fotowoltaika poszła na starych zasadach? Przecież tak umawialiśmy się z gmina...Więc coś jest nie tak jeśli miałoby być inaczej. Szczerze martwi mnie ta zawierucha z PGE, dostałem już odmowę listem.... A poszedłem w stronę pompy ciepła wierząc że fotowoltaika zrekompensuje reszte...dlatego mam obawy

19:18, 03.03.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

XX

0 0

Zapytaj wójta. Przed wyborami odpowie ci że sprawa będzie załatwiona pomyślnie, a po wyborach się przekonasz jak

15:52, 07.03.2024

0%