Zamknij

Kosiorek z Cipińskim zawarli sojusz. W mieście i w powiecie

18:57, 11.04.2024 . Aktualizacja: 09:02, 12.04.2024
Skomentuj
reo

W polityce nigdy nie mów "nigdy". Ilustrację tego powiedzenia mieliśmy dziś popołudniu na Nowym Rynku w Łowiczu. Po miesiącach, ba... po latach krytykowania Krystiana Cipińskiego jako nieudolnego naczelnika u boku nie mniej krytykowanego burmistrza Kalińskiego, lokalni działacze PiS ogłosili swe poparcie dla Cipińskiego w drugiej turze wyborów burmistrza Łowicza, zapowiedzianej na przyszłą niedzielę 21 kwietnia.

Byli dogadani?

Co zadecydowało o tym poparciu? Jeden z najważniejszych polityków PiS w Łowiczu mówił nam już dawno, że jeżeli do drugiej tury nie wejdzie Jacek Wiśniewski, to on na pewno nie będzie popierał Mariusza Siewiery przeciwko Cipińskiemu, bo ten uosabia, jego zdaniem, wszystkie te siły w polityce i te wartości, które są mu obce. W tym sensie to poparcie nie jest żadnym zaskoczeniem, pierwsze dni po wyborach aż kipiały zresztą ilością docierających do nas nieoficjalnych informacji o szykowanej koalicji PiS i ugrupowania Cipińskiego. Także i druga strona wyborczej konfrontacji - ludzie z Łowickie.pl , wiedzieli nawet przed wyborami, że rywale "są już dogadani".

Razem z powiatem

Oficjalnym motywem - zresztą nie dającym się zakwestionować, z pewnością prawdziwym - zawarcia koalicji nazwanej "Łowicką Wspólnotą Samorządową" było stworzenie możliwości synergii czyli wartości dodanej płynącej ze współdziałania samorządów miejskiego i powiatowego. Istotnie, tej współpracy w minionej kadencji, ale i wcześniej też, bardzo często brakowało, ze szkodą i dla miasta i dla powiatu. 

Drugi motyw to czysta arytmetyka. W Radzie Powiatu Łowickiego 9 głosów radnych PiS i jeden głos Katarzyny Szkup z ŁnŁ daje potrzebną większość. Jeszcze bardziej stabilna będzie większość w Radzie Miejskiej: 6 radnych PiS i 6 radnych ŁnŁ daje 12 głosów w 21.osobowej radzie Miejskiej. Ze względu na rywalizację w drugiej turze i skalę wzajemnej niechęci trudno było sobie wyobrazić współpracę ŁnŁ z Łowickie.pl. Mariusza Siewiery, z drugiej strony polityka ogólnokrajowa czyniła niemożliwym koalicję PiS z ugrupowaniem Siewiery, popieranym przez "Koalicję 15 października". Zawiązanie koalicji ŁnŁ z PiS było więc jedyną właściwie możliwością, koniecznością niemal, należało się tego spodziewać - o ile z góry uznawano potrzebę zawiązywania takich koalicji.

Już ogłoszono, że będą przeciw

To jednak ma swoje konsekwencje, które w swym wystąpieniu podkreślał starosta Marcin Kosiorek: jego zdaniem należy oddawać głos w drugiej turze na Krystiana Cipińskiego, gdyż Mariusz Siewiera jeśli zostanie wybrany, będzie miał przeciwko sobie większość w Radzie Miejskiej. Rządzenie w tym układzie jest możliwe, ale trudne.

Tyle, że ta narracja to jest już czysta polityka, mówienie z góry o koalicjach, o opozycji, o tym, że Siewiera będzie miał kogoś przeciwko sobie... Nikt ze zgromadzonych na Nowym Rynku radnych nie zaprotestował przeciwko temu stwierdzeniu Kosiorka (!).

Starosta Marcin Kosiorek powiedział, że jego zdaniem należy oddawać głos w drugiej turze na Krystiana Cipińskiego, gdyż Mariusz Siewiera jeśli zostanie wybrany, będzie miał przeciwko sobie większość w Radzie Miejskiej. Nikt ze zgromadzonych na Nowym Rynku radnych nie zaprotestował przeciwko temu stwierdzeniu (!).

Tymczasem wielu, być może zdecydowana większość  wyborców szło do głosowania oczekując przejścia ponad partyjne podziały, szukania faktycznego dobra miasta. Dla tych wszystkich zawarte porozumienie może być szokiem. Obserwując miny radnych obecnych na tej konferencji - a zjawili się niemal wszyscy, nieobecny był Jakub Wolski, jeden z najzagorzalszych krytyków Cipińskiego w Radzie Miejskiej mijającej kadencji - można było dostrzec, że niektórzy przynajmniej mają tego świadomość.

Stołki dla "łodzian"?

Na te dwa wymienione czynniki nakłada się trzeci: wyniki wyborów do Sejmiku Wojewódzkiego, w którym PiS utracił większość. Z pracą w Urzędzie Marszałkowskim będzie musiało się pożegnać wielu działaczy PiS. Prowadzący konferencję Michał Trzoska zastrzegał wprawdzie, że do ostatecznego ustalenia składu Zarządu Województwa, a co za tym idzie do mogących za tym nastąpić zmian personalnych w Łodzi należy poczekać do pierwszej sesji Sejmiku ("15 października" ma tylko 1 głos przewagi - ale PiS na początku poprzedniej kadencji też miał tylko 1 i władzę sprawował) - mimo to zachowanie stanowisk przez ludzi PiS wydaje się więcej niż wątpliwe. Niemal na pewno stracą więc w Łodzi pracę Michał Trzoska, Artur Michalak, Jacek Kaźmierski, Maciej Kania - wszyscy z Łowicza i okolicy. Ze stanowiskiem prezesa Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej pożegnał się już Wojciech Miedzianowski. On walczy w drugiej turze o stanowisko wójta gminy Bielawy, pozostali pracy będą szukać. 

Czy ceną za poparcie Cipińskiego w II turze wyborów będzie stanowisko wiceburmistrza dla Michała Trzoski? I stanowiska dla innych działaczy PiS? Sam Trzoska, zapytany przez nas o to, czy rozmawiamy z przyszłym wiceburmistrzem Łowicza odparł wymijająco, że z radnym-elektem  rady powiatu. Nieoficjalnie kilka dni wcześniej słyszeliśmy od jednego z działaczy PiS w Łowiczu zdania o Cipińskim niepochlebne, natomiast opatrzone zastrzeżeniem "...ale jak się go obstawi ludźmi będzie dobrze".

Bez mrugnięcia okiem

Wielu wyborców PiS może się jednak czuć zniesmaczonych taką koalicją, bo nie kto inny jak radni miejscy PiS ostro krytykowali nieudolność Cipińskiego w sprawach, które nagłaśniali na sesjach Rady Miejskiej. To tym bardziej sugeruje, że gra toczy się - jeśli nie tylko, to na pewno też - o stanowiska w ratuszu. Starosta Kosiorek zapewniał na konferencji, że jeśli chodzi o koalicję po wyborach "wybór był oczywisty". Czy naprawdę tak oczywisty, jeśli kandydata, którego teraz się popiera, wcześniej tak ostro się krytykowało? - zapytaliśmy go. Kosiorek bez mrugnięcia okiem odpowiedział: Tak. Potem uzupełnił, uderzając w dotychczasowego burmistrza: - Faktycznie, krytyka była. Ona wynikała, również, ze sposobu zarządzania miastem. 

Czy naprawdę wybór był oczywisty, jeśli kandydata, którego teraz się popiera, wcześniej tak ostro się krytykowało? - zapytaliśmy go. Kosiorek bez mrugnięcia okiem odpowiedział: Tak.

Czy zawarte porozumienie będzie dobre dla Łowicza w kontekście przyszłych kontaktów z Urzędem Marszałkowskim w Łodzi? O to też pytaliśmy. Odpowiedzi pachniały oficjalnym optymizmem, że fundusze unijne (które dzieli Urząd Marszałkowski) są tak bardzo obwarowane sztywnymi zasadami przyznawania i rozliczania, że niemożliwa jest polityczna ingerencja w te procesy.  

Przypomnijmy, że politycy drugiej strony, czyli koalicji wspierającej Mariusza Siewierę, wprost jako jeden z argumentów za jego wyborem wskazują właśnie na ułatwienie kontaktów miasta z Urzędem Marszałkowskim i Urzędem Wojewódzkim, co ma dać tak oczekiwane w Łowiczu przyspieszenie. Powiat jest w tym łańcuszku samorządowych wspólnot ogniwem najmniej istotnym. 

Którą narrację "kupią" mieszkańcy Łowicza? Gdzie leży granica do której politykom wydaje się, że mogą robić dowolne wolty, a "ciemny lud to kupi", cytując klasyka? - Okaże się w przyszłą niedzielę.

Obszernie o motywacjach stojących za poparciem dla tego właśnie kandydata, wyłuszczanych na konferencji w odpowiedzi na pytania NŁ - w czwartek 18 kwietnia w naszym tygodniku. Zapraszamy do lektury!

(.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(250)

KsiężokKsiężok

126 27

Tym bardziej oddam głos na Siewierę. 19:14, 11.04.2024

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

JadziaJadzia

41 5

Ja też 🙂🙂 19:56, 11.04.2024


99,9999,99

7 0

Jadzia ja oddam głos a Ciebie , a Ty na mnie i Łowicz jest NASZ😂 22:59, 11.04.2024


Miłosz Miłosz

4 1

Zdecydowanie tak 11:53, 12.04.2024


szok i niedowierzaniszok i niedowierzani

3 1

przed pierwszą turą wszyscy z ŁnŁ na zebraniach mówili że PIS be, a teraz wychodzi szydło z worka, nawet na targowicy przez megafony podają, że razem będą mieli większość w radzie 12:59, 12.04.2024


UwagaUwaga

3 0

Jakby Tym wszystkim - z prawa czy z lewa - tak bardzo, zależało na Łowiczu i Jego mieszkańcach to przecież powinni - zjednoczyć się wszyscy, tworząc Koalicję dla Dobra i Dostatku Swojego Ukochanego Miasta. Tylko, że TO jest za proste żeby było prawdziwe, aczkolwiek cuda się zdarzają. Co jo godum, co jo godum. RESZTA JEST MILCZENIEM. 13:33, 12.04.2024


reo

KacperKacper

31 67

I bardzo dobrze! 19:15, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Fan KrystianFan Krystian

35 70

Jak ma to pomóc, to i z pisem dobrze 19:16, 11.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TomekTomek

28 3

Mam wrażenie, że pomogło Siewierze. Krystian coś Ty najlepszego zrobił. 20:14, 11.04.2024


Jebac PiS Jebac PiS

95 24

Czyli ześwinił sie nam chłopczyk z PiS 😡i dalsze gadki to gowno prawda, że nie stoi za nim żadna partia .no i czego się nie robi żeby być przy korycie +!mam nadzieję, że wyborcy pokażą wam faka😡 19:22, 11.04.2024

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

ev ev

13 28

Koalicja 13 grudnia tylko to potrafi:
Nienawiść, plucie jadem i stołki - a co dla Łowicza i powiatu łowickiego?
Gwiazdkowy, zapytaj TUska kiedy benzyna będzie po 5,19 zł/L? Tacy jesteście wiarygodni. 19:32, 11.04.2024


Do ev:Do ev:

19 1

Was nie przebije nikt! Na obiecaną podwyżkę cen zboża rolnicy czekają dalej, zielonego ładu stworzonego na Nowogrodzkiej wypieracie się - przecież towasz program!!! 22:52, 11.04.2024


do d..e...do d..e...

0 0

Zapytaj Figata, to ekspert od zboża. 12:31, 12.04.2024


łowiczakłowiczak

0 0

ześwinił to tak delikatnie powiedziane 18:14, 13.04.2024


..

33 106

Jest to bardzo rozsądne rozwiązanie dla ŁnŁ i PiS a przede wszystkim dla mieszkańców Łowicza i powiatu łowickiego. Mądrość i rozsądek zwyciężł - za to duży szacunek do obu ugrupowań. 👍 💪 19:22, 11.04.2024

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

KasiaKasia

20 38

Pełna zgoda. Krystian ma mądrych wyborców, którzy rozumieją, że tylko większość w radzie pozwoli na realizację programu i polepszenia komfortu życia w Łowiczu! A to wszystko dla nas, mieszkańców! 19:29, 11.04.2024


Rozsądek?Rozsądek?

36 5

A w czym ten rozsądek , bo nie kumam, w słabych , miernych , ale wiernych korytu + ludziach?daj spokój , toż to łajdactwo i tak nic nie zdziałają bo nie mają zaplecza wyżej 19:43, 11.04.2024


Do KaśkaDo Kaśka

32 4

Ta, zwłaszcza tężnie solankowe czy "słynna" góra frajdy są niezbędne 😂
Program Krystiana, to nic innego, jak populizm. Ponad 130 punktów w programie, no dajcie spokój 19:47, 11.04.2024


Mądrość i rozsądek??Mądrość i rozsądek??

36 3

Raczej wyrachowanie, kalkulacja na stołki, pycha i niezwykle giętki kręgosłup. Oto co z tego sojuszu wylazło. Wcześniej mój głos poszedł do Wiśniewskiego, teraz do Siewiery, bo nie głosuję na partię tylko na człowieka. 19:55, 11.04.2024


wyborca maływyborca mały

13 0

No i co Kochani Wyborcy? Politycy kolejny raz zrobili to co zaplanowali - nie pytając się Was o zdanie. Tak było jest i będzie - ale się jeszcze napiszemy / ja też / komentarzy, tylko po co? 23:10, 11.04.2024


RadarRadar

35 110

Bardzo dobrze. Nie byłem pewien ale teraz głosuje na Krystiana 19:25, 11.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

I błąd I błąd

25 3

I tak popełnia się błędy ;/ 20:19, 11.04.2024


Lokalny patriotaLokalny patriota

26 90

Bardzo dobrze, głosowałem na Krystiana i cieszę się, że PiS go poparło, teraz zagłosują na niego zwolennicy PiS i dzięki temu mój kandydat wybra! Nie mogło być lepiej! Nareszcie oblicze Łowicza się zmieni :) 19:26, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

88 20

Za przeproszeniem - ale nic się nie zmieni, jak Kryspin zostanie burmistrzem. Będzie dalej trwał program "Łączy nas koryto". 19:28, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CiPiSkiCiPiSki

114 23

Tyle z niezależności. Marionetka w rękach Kosiorka 19:29, 11.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

EwkaEwka

2 22

To samo można powiedzieć o Siewierze. 21:39, 11.04.2024


Szef Szef

93 16

Jakim trzeba być dzbanem aby wejść w układ z Kosiorkiem który nawet nie potrafi dobrać sobie garnituru na swój wymiar 19:34, 11.04.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

HistorykHistoryk

21 6

Widzę, że ktoś tu nie odrobił lekcji i nie wie na czym polega samorząd i głosowania. Polecam lekturę! 19:38, 11.04.2024


BalbinaBalbina

12 0

Nic dodać nic ująć
Baran wygląda jak upośledzonych!!! 19:50, 11.04.2024


BardziejBardziej

88 16

żenującego spektaklu dawno nie widziałem. 19:35, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ElkaElka

94 12

Dla mnie to pocałunek śmierci dla KC. Z dala pachnie sprzedaniem stołków. Ludzie obudźcie się bo jak on wygra nic się nie zmieni, stary układ Drużyny Kalina z odnowionym śnieżnobiałym uśmiechem za którym będzie stał Kosiorek.no lepiej nie może być. Rozumiem, że nie przeszkadza już kosiorkowi 8 gwiazdek pisanych przez niektórych radnych z lnl 19:40, 11.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

YY

7 12

Tak stołeczki dla:
dyr.ZGM dla żony P, prezes R. i cała chmara cwaniaczków... 19:48, 11.04.2024


JackJack

98 16

Oj Krystianku, Krystianku, to sobie narobiłeś bigosu, młody chłopak jesteś, więc etykietka zostanie do końca życia.
W całym kraju poparcie dla PiS spada, bo ludzie przejrzeli na oczy, a w Łowiczu ludzie jeszcze myślą że można na tym coś zbudować.
Pobudka łowiczanie, obudźcie się 21 kwietnia i idźcie na wybory. Zagłosujcie na Mariusza Siewierę. ⏰⏰⏰⏰ 19:45, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AndrzejAndrzej

88 7

Co to się nawywijało. Panie Krystianie czy pogoń za stołkiem była tego warta. Przecież na pana oddawali głos ludzie którzy wierzyli w pana apolityczny charakter. Myślę że nie tylko ja jako pański wyborca się na panu zawiodłem. Ani ja ani nikt z moich znajomych już na pana nie zagłosuje. 19:46, 11.04.2024

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

AndżelikaAndżelika

7 52

Panie Andrzeju no właśnie jest Pan w błedzie. Krystian się nie sprzedał, tylko PiS musiało wybrać kogo poprze. Co logiczne wybrało Krystiana. Dzięki temu będzie większość w radzie i program będzie realizowany. Szkoda, że tacy ludzie jak Pan mogą głosować... 19:52, 11.04.2024


JasiekJasiek

47 3

Dno, brak słów jak Krystian się sprzedali, zawsze był w układach i ukladzikach dlatego był, dlatego tworzyło się mu miejsca pracy a teraz wiem jedno ze u mnie stracił resztki szacunku. 20:00, 11.04.2024


do Andżelikado Andżelika

5 0

Masz ciekawą logikę ale nie na te czasy.
Dziecko by wylogikowało, że----- ten układ polityczny, był już, wyreżyserowany przed wyborami, a dopracowany po wyborach, zgodnie z rozwijającą się sytuacją. Czy to ważne, kto do kogo przyszedł? itd.iitd. 11:17, 12.04.2024


EmwuEmwu

50 0

To teraz już mam pewność jak głosować 19:48, 11.04.2024

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

WyborcaWyborca

10 54

Ja też, Krystian będziesz burmistrzem i miasto się wreszcie zmieni! 19:53, 11.04.2024


PiotrekPiotrek

53 5

Ja też kolejne kłamstwo Krystyny tym razem o niezależności prysło. Najpierw nóż w plecy kalinskiemu, teraz wyborcom. Mój krzyżyk już przy panu nie zostanie. 19:57, 11.04.2024


DanaDana

44 2

Tylko Mariusz. 19:58, 11.04.2024


GarekGarek

79 7

Nie raz słyszałem, jak KC mówi źle a wręcz paskudnie o kosiorku, ale chyba utrzymanie się przy władzy dla niego jest ważniejsze niż kręgosłup moralny 19:51, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tragedia KrystianaTragedia Krystiana

83 6

Desant pisowski zasra to miasto jak wrony ławki na bloniach. Myślałem, że ma pan rozum, a to faktycznie gonitwa za stołkiem. Zawiodłem się. 19:51, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pisiupisiu

69 6

Sprzedajny biały kieł................. 19:52, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

evev

5 46

Koalicja 13 grudnia tylko to potrafi:
Nienawiść, plucie jadem i stołki
- a co dla Łowicza i powiatu łowickiego?
Lewica niech zapyta TUska:
kiedy benzyna będzie po 5,19 zł/L?
Tacy jesteście wiarygodni. 19:54, 11.04.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

zievziev

2 0

Benzyna będzie po 5,19 jak ceny ropy na świecie wrócą do tych z grudnia 2023, czyli spadną o ponad 20% oraz zostanie odzyskane 1,6 miliarda zł stracone przez szwajcarską spółkę Orlenu. 11:45, 12.04.2024


i ...i ...

1 0

Obajtek i inni oddadzą kase z potężnych wynagrodzeń przekraczających ustawę kominową 13:05, 12.04.2024


Karollinka12Karollinka12

81 4

Mi jako wyborcy jest po prostu przykro, dlatego ludzie na Pana glosowali bo mówił Pan że jest bezpartyjny, wypominajac to innym kandydatom, a tu takie coś :( 19:54, 11.04.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

BaskaBaska

38 2

Trzoska sprzedałeś się za stanowisko wice? 19:59, 11.04.2024


LolekLolek

36 1

Trzoska na wice podobno a i ludzi z sejmiku i innych instytucji trzeba będzie gdzieś posadzić. Więc ciepłe posadki trzeba zrobić. 20:08, 11.04.2024


RigbyRigby

53 3

Sprzedam Szmatę Praktyczne I Szybko 19:59, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tyler StevenTyler Steven

14 66

PSL i Siewiera prowadzą kampabie nienawiści i kłamstwa. Ludzie PSL wymyślają okropne historie na swoich przeciwników. Niszczą kandydatów i ich rodziny. Ludzie bez uczuć. Krystian nie jesteś idealny ale dla dobra tego miasta masz mój głos. 20:01, 11.04.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Co za ściemaCo za ściema

21 3

Kto Ci takich bzdur nagadał. 20:09, 11.04.2024


JasneJasne

0 0

Kampania nienawiści i okropne historie. To że Pan. K. nie zrobił najważniejszego dla miasta dokumentu, jakim jest strategia rozwoju i zawalił wnioski o dofinansowanie z programu senior plus czy że ma kupiony dyplom? To same fakty. 19:34, 12.04.2024


KolegaKolega

78 12

Krystian przegiąłeś. Koniec z poparciem dla Ciebie. Skundliłeś się za poparcie tej hołoty. Tylko Siewiera. 20:03, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RomekRomek

64 7

To jest jakaś masakra panie Krystianie proszę napisać oświadczenie, że to spóźniony prima aprilis. 20:03, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do pana KrystianaDo pana Krystiana

75 7

I kto to jest kłamczuchem? Dla stołka sprzedałeś się jak szmata. Jeden i drugi.
Głosowałem na Ciebie w 1 turze. W drugiej nie mam zamiaru. 20:05, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WkurwionyWkurwiony

68 8

Dlaczego pis popiera tego słabiaka? Koleś nawet jednego wniosku nie potrafi dobrze wypełnić. Panie Kosiorek mam nadzieję że przerżniecie z kretesem. 20:07, 11.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AteistaAteista

0 0

PiS go popiera tylko z dwuch powodów
.1. Władzy w mieście i stołka wiceburmistrza dla Wolskiego
.2. Dla zasady, bo Pan Siewiera ma poparcie koalicji 15 Października już od początku wyborów. I poprostu nie umieją inaczej jak negować wszystko co ma jakikolwiek zwiazek z PO. DZIECINADA... Xd 10:38, 15.04.2024


BarbaraBarbara

70 6

Brzydzę się tymi panami nie wiem którym w tym wypadku bardziej. Gratuluję p.Krystianowi bycia chorągiewka i robienia z wyborców durniów. Oddałam na pana głos już mnie pan nie oszuka!!!! 20:07, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wyborca Jacka WisnieWyborca Jacka Wisnie

71 8

Panie Jacku, osoby, które za Panem głosowały chciały zmiany. Nie do końca zgadzam się z tym co mówi Pan Siewiera,ale lowicz naprawdę potrzebuje zmiany. Rozmawiam też z innymi pańskimi wyborcami, którzy wiem że beda głosować na Siewiere. Proszę go poprzec oficjalnie. Dla nas będzie to dużo znaczylo 20:07, 11.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

dziwnedziwne

0 0

Przecież Łowicz to już dawno, dawno temu się zmienił. 13:17, 12.04.2024


JaroJaro

58 5

Kryspin świeża nowa krew ze starymi zombiakami z pii i suuu. Samobój dekady 20:12, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OlegOleg

62 5

PiS *%#)!& w Krystiana jak w bemben. Za nieudolność w pozyskiwaniu środków, za brak strategii. A teraz wpadli sobie w ramiona. Jakie to słodkie… aż się zwymiotowałem.
Panie *%#)!& honor i kręgosłup trzeba mieć. Przegrał pan na własne życzenie. Głosowaliśmy na pana całą rodziną, a wyszedł pan na pozera i kłamczucha. 20:12, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mr TMr T

52 6

Taki bezpartyjny a tu proszę - Przepraszajcie i Spadajcie!!! Wstyd i brak honoru.!! kosiorek nie przepada za *%#)!& z wzajemnością. Ale chęć "władzy" jest silniejsza. Mam nadzieję że wyborcy widzą pokażą wam środkowy palec!!! Za taką akcję tylko na to zasługujecie! 20:12, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

73 6

Niżej upaść się nie da. Tracisz właśnie wszystko Krystian

20:13, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

VV

12 46

W Radzie Miejskiej w Łowiczu i Radzie Powiatu Łowickiego będzie STABILNIE
a Burmistrz i Starosta będą mogli zająć się sprawami które interesują mieszkańców Łowicza i powiatu łowickiego a nie kopaniem po kostkach, tak jak pokazał to podczas Debaty Siewiera. 20:13, 11.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TomekTomek

18 2

Stabilnie ale *%#)!& Czy o to nam chodziło???? 20:14, 11.04.2024


Tadeusz N.Tadeusz N.

63 7

Nie oddam na pana *%#)!& głosu w drugiej turze. Czuję się oszukany.
20:13, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DosiaDosia

34 3

Ooo golf poszedł w końcu do pralki. 20:15, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Starszy panStarszy pan

59 5

Miał pan być bezpartyjny. Już na pana nie zagłosuję. Kłamczuchy! 20:18, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pracownik szpitalaPracownik szpitala

15 13

Bardzo się cieszę. Może wreszcie dojdzie uporządkowania szpitala po tym co narobiła Kapusta. Bardzo wielu pracowników szpitala w takiej sytuacji zagłosuje na *%#)!& 20:21, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JoeyJoey

51 4

Nowy układ właśnie pokazał twarz. Nie oddam głosu na kiełka który 4 - cztery!!! razy spiepszył jeden wniosek. No fa king way. 20:22, 11.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RacjaRacja

10 1

Gościu nie umie wniosku napisać, a miałby rządzić miastem?? Chyba kiepski zart 22:41, 11.04.2024


KosKos

38 3

Pan k. Jeszcze dwa lata temu planował zwolnienia w starostwie i zmianę partii politycznej, twierdził, że kaczor wymyślił pandemię, zamach smoleński, uzyskał poparcie łowickich emerytów i rencistów, mówi o swoich wyborcach leśne dziady, nie popiera mieszkańców łowickich wsi , żyjących z 13 i 14 oraz z 800+, to bardzo kiepski nauczyciel, który boi się powrotu do szkoły 20:25, 11.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZonkZonk

14 2

Do tego pcha na stołki swoich kolegów po fachu. Jak w tym kraju ma być dobrze... 20:48, 11.04.2024


FhuuFhuu

41 6

Czyli kryptopisior jednak. W sumie patrząc na całokształt nie dziwi nic. Szkupka druga taka sama. 20:27, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Puccini Puccini

21 2

Chcą wywłaszczyć cały świat - tak mówił k. Na protestach rolników, człowiek bez wyobraźni 20:28, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Bezpartyjny - SERIO Bezpartyjny - SERIO

51 8

Głosuję na Pana Mariusza Siewierę koniec kropka. a nawet wykrzyknik! 20:29, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

......

8 46

Do zacietrzewionego Lewactwa:
proszę spojrzeć na wyniki wyborów
do Rady miejskiej w Łowiczu
i do Rady Powiatu Łowickiego.
Wyborcy podjęli decyzję aby ŁnŁ i PiS rządził w Łowiczu i powiecie łowickim.
Wasze pełne nienawiści komentarze świadczą tylko o tym kim jesteście. Sami sobie wystawiliście ocenę.
20:30, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CzesiekCzesiek

65 3

Do Mariusza Siewiery - czasem wystarczy nie robić za wiele i poczekać jak druga strona się pogrąży. Nie zmarnuj tej szansy. Wykorzystaj to. 20:31, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZodiakZodiak

56 2

Krystian, jak mogłeś mi to zrobić? Mówiłeś że jesteś bezpartyjny, za to miałeś mój szacunek. Od dzis stałeś się łowickim Pawłem Kukizem!! Brawo ty. 20:46, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AndziaAndzia

47 3

Tonący brzytwy się trzyma, ale ta brzytwa zetnie twoją głowę Krystianie C. 20:48, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PolakPolak

4 4

Przecież były oszukane wybory do sejmików wojewódzkich. Ktoś miał więcej głosów nie przechodził ktoś miał mniej i przechodził z dawnego okregu 20:48, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

8*8*

28 3

Super *%#)!& Brawo! Ułatwiłes wybór młodym łowiczaka i kobietą. 20:50, 11.04.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ĄĄĄĄĄĄ

1 0

i meżczyzną, starcą, dziecią ogólnie ludzią 01:23, 12.04.2024


YyyYyy

0 0

ĄĄĄ dzieci przecież nie głosują. 14:04, 12.04.2024


JPRDLJPRDL

30 3

Patałachy zakłamane 20:51, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dzielnie Dzielnie

2 10

żeśmy stali, na PiS głosowali
Wiśniewski w wyborach przepadł. 21:02, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

POlokPOlok

30 4

PISOWSKIE SCIERKI 21:09, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wiarygodność Wiarygodność

6 16

TUsk! Siewiera! ------ Kiedy?
Konkret nr 4.
Obniżymy podatki.
Osoby zarabiające do 6000 zł brutto (także na działalności gospodarczej)
i pobierające emeryturę do 5000 zł brutto
nie będą płaciły podatku dochodowego. Podniesiemy kwotę wolną od podatku
– z 30 tys. zł do 60 tys. zł.,
w przypadku podatników rozliczających się według skali podatkowej,
w tym także przedsiębiorców i emerytów. 21:12, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Piotr WPiotr W

51 3

Oj zawiodłem się Pani Krystianie zmarnowałem swój głos bo uwierzyłem Panu że jest Pan bezpartyjny 😥
Choć nie przekonuje mnie Pan Mariusz bo od początku afiszował się partiami ,a ja nie głosuje na żadną z Partii ale wolę w 2 turze zagłosować na kogoś kto nie kłamie od początku w swojej kampanii.
Mój głos ma Pan Mariusz 21:18, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wiarygodność Wiarygodność

2 21

TUsk! Siewiera! ------ Kiedy?
Benzyna będzie po 5,19 zł/L ?
A jak benzyna droga to wszystko drożeje. 21:20, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MłodyMłody

20 2

będzie pisał plastusiowy pamiętnik. 21:21, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

franiciszekfraniciszek

43 1

Ok ma popracie pis spoko, siewiera innych spoko, wogole mi to nie przeszkadza. Ale przeszkadza mi fakt udawania bezpartyjnego za co chętnie oddawaliśmy głosy a tu nagle cyk koalicja w radzie z PiS... no oszukanie wyborcy 21:21, 11.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NieNie

1 3

No nie. Siewiera od początku szedł jako kandydat 3 partii. Koalicja z PiSem wynika z tego, aby móc rządzić. Z nikim innym nie mógł skoro wszyscy inni go poparli. 04:22, 12.04.2024


Konkret Oszustów Konkret Oszustów

5 12

Pierwszy kwartał 2024 rządów PO-PSL-SLD-2,50:
- polski oddział Nokii - 800 osób do zwolnienia
- polski oddział Levi-Strauss - likwidacja zakładu, 650 osób do zwolnienia
- Eltwin w Stargdardzie - 71 osób zwalnianych, większość załogi
- Backer OBR w Stargardzie - 90 osób do zwolnienia
- Poczta Polska - zapowiedź zmniejszenia zatrudnienia o 6000 osób, zdaniem związkowców będzie to 10 000
- MA Polska S.A. i BCube Poland Logistics w Tychach - 370 osób do zwolnienia
- krakowski oddział PepsiCo - około 200 do zwolnienia
- Magneti Marelli w Bielsku-Białej - 150 osób do zwolnienia
- BCUBE Poland w Bielsku-Białej - 55 osób do zwolnienia
- Wika we Włocławku - już 50, w kolejce 150 osób do zwolnienia
- Karolina - producent porcelany w Jaworzynie Śląskiej - likwidacja zakładu, ponad 200 osób na bruk
- Forte fabryka mebli - co najmniej 230 osób na bruk
- ING Bank Śląski - 1500 osób do zwolnienia
- Neonet - 100 osób do zwolnienia
- FCA Powertrain w Bielsku-Białej - zakład do likwidacji, 460 osób na bruk
- ICC Sery w Pasłęku - 70 osób do zwolnienia
- Agora SA - 200 osób na bruk
- Odlewnia staliwa GE w Elblągu - zakład do likwidacji, 170 do zwolnienia
- Aptiv Services Poland Kraków - 370 osób do zwolnienia
- Octopus Energy Kraków - 317 osób na bruk

To tylko te najbardziej liczne zwolnienia. I te już potwierdzone, a szykuje się ryzyko upadku Huty Częstochowa (1000 osób), duże zwolnienia w MANie (kilkaset osób) itp.
W powietrzu znowu czuć Zieloną Wyspę.

/Nowy Obywatel @NowyObywatel/ 21:24, 11.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

EkonomistaEkonomista

6 1

Gdyby przez 8 ostatnich lat Patałachy i Szarlatany nie pompowały kasy w patologie, windujac bezzasadnie najniższą krajową nie mielibyśmy takich sytuacji. Zniszczyli klasę średnią to i biznesy w PL są nieopłacalne. 22:10, 11.04.2024


CPKCPK

26 1

czyli Centralna Przepompownia Kasy. Pisiory wydały ponad 3 mld, a nawet łopaty pod fundament nie wbiły. 21:26, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JolkaJolka

8 14

PSL już poobsadzał stołki, Śliwiński dyrektorem w ARiMR, Figat dyrektorem w Walewicach. Siewiera zatrudnił swoich w ŁSM. Kto rządzi ten obsadza stanowiska. 21:26, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Powtórzę Powtórzę

6 25

Do zacietrzewionego Lewactwa:
proszę spojrzeć na wyniki wyborów
do Rady miejskiej w Łowiczu
i do Rady Powiatu Łowickiego.
Wyborcy podjęli decyzję aby ŁnŁ i PiS rządził w Łowiczu i powiecie łowickim.
Wasze pełne nienawiści komentarze świadczą tylko o tym kim jesteście. Sami sobie wystawiliście ocenę. 21:28, 11.04.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

LechLech

8 1

Bo każdy, kto nie popiera PiSu, to Lewak. Ciekawe 😂 21:52, 11.04.2024


Nie powtarzajNie powtarzaj

3 0

pocałuj mnie w dupę pisiorze 23:22, 11.04.2024


Lekarz ze szpitalaLekarz ze szpitala

6 27

Głosuję na pana Krystiana. Mam nadzieję na zmiany w szpitalu. Nie będzie Kapusty to może ktoś wreszcie rozliczy ustawiony przetarg pod Płużańskiego. Może skończy się wyprowadzanie kasy i zapanuje jakiś porządek. 21:30, 11.04.2024

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

HahaHaha

6 0

Na pewno. Już to widzę. 22:47, 11.04.2024


LekarzLekarz

5 0

Ale przecież zostaję stary układ to kapusty się nie pozbędziesz 23:11, 11.04.2024


OczywistośćOczywistość

2 1

Jakbyś był faktycznie lekarzem to byś wiedział, że szpital nie podlega pod miasto i burmistrza - nie podszywać się trolle! 09:53, 12.04.2024


Wyborca Wyborca

4 14

PO-PSL-SLD-20050 = D R O Ż Y Z N A 21:32, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do bóloduqcaDo bóloduqca

2 3

pisiora - KOaLewaki 10 województw, pisiory 6. 21:32, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

23 2

PiS = D R O Ż Y Z N A!!!! 21:34, 11.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

??

0 7

Papuga z ŁSM? 21:53, 11.04.2024


Lekarz ze szpitalaLekarz ze szpitala

7 26

Głosuję na pana Krystiana. Mam nadzieję na zmiany w szpitalu. Nie będzie Kapusty to może ktoś wreszcie rozliczy ustawiony przetarg pod Płużańskiego. Może skończy się wyprowadzanie kasy i zapanuje jakiś porządek. 21:49, 11.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Hahaha Hahaha

12 0

Na pewno. W ratuszu kółko wzajemnej adoracji i liczysz, że jak wygra pan naczelnik to będzie ujawniał niewygodne sprawy? Już to widzę 🤣 22:35, 11.04.2024


Pola Pola

34 2

Dno i kupa mułu 21:52, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ŁSMŁSM

11 1

czyli pisior Łap Stado Merynosów, a pogłowie stada swego zwiększysz. 21:57, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wybory zdecydowaliWybory zdecydowali

4 19

W Radzie Powiatu Łowickiego 9 głosów radnych PiS
i jeden głos Katarzyny Szkup z ŁnŁ
 daje potrzebną większość.

Jeszcze bardziej stabilna będzie większość w Radzie Miejskiej:
6 radnych PiS
i 6 radnych ŁnŁ daje 12 głosów w 21.osobowej radzie Miejskiej.  21:58, 11.04.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Do Czerwonych łapDo Czerwonych łap

4 0

Ilość radnych na poszczególne komitety się nie zgadza?
Trzeba być osobą .... aby tak myśleć.
Dlatego przegraliście w powiecie łowickim i w Łowiczu
22:32, 11.04.2024


Jak widaćJak widać

0 1

pisiora czerwona duqa od boleści. 22:50, 11.04.2024


AnkaAnka

10 22

Co zrobić może Siewiera gdy wygra wybory. Może tylko stołki obsadzić ludźmi z lowickie.pl i partii, które go poparły. Współpraca z powiatem i własną radą w mieście będzie pod jednym wielkim znakiem zapytania. A potem będzie tłumaczenie, że chciałem a nie mogłem. Ale to już było, gdy był wiceburmistrzem - dla niego było utworzone specjalnie to stanowisko. 22:07, 11.04.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Radni Radni

17 0

Radni są wybrani po to aby pracować dla dobra mieszkańców. A nie po to żeby robić na złość burmistrzowi. Pozostaje mieć nadzieję że mieszkańcy wybrali rozsądnych radnych. 22:46, 11.04.2024


AdamAdam

2 0

Zejdź na ziemię. Liczyć się będzie współpraca sejmik-miasto. PIS już miał sejmik i powiat, w mieście do tej pory też mogli mieć większość z tymi ludźmi z którymi dziś robią koalicję i co z tego dobrego wynikło przez ostatnie lata dla miasta ?? NIC !!! Teraz będą zbawiać miasto jak się *%#)!& pali i trzeba im pracę po załatwiać. A Kryspis im ciepłe stoleczki porozdaje i to jakie sobie tylko zapragną. Dojenie miasta jeszcze większe jak za Kalińskiego się szykuje 11:59, 13.04.2024


PisioryPisiory

8 1

jak rządziły, to dyskryminowały te samorządy, w których pisiory nie rządziły. Teraz KOaLewaki może zechcą odpłacić pięknym za nadobne. 22:09, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanJan

30 2

I nawet Trzxcxa się sprzedał za vice.
Nie da się oglądać tej szopki. 22:12, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KrystianKrystian

40 3

Co tu się odjebutowalo. Naprawdę??? Na mózg Ci padło czy jak. Świat się kończy no mojego głosu już nie masz. 22:16, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaJa

33 3

Folwark zwierzęcy. Wyborcy wypad,liczy się władza. Mamy na was wy.... 22:17, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DokładnieDokładnie

34 3

Liczy się tylko koryto. 22:21, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ŚciemaŚciema

34 1

Jakiej nienawiści co ty czlowieku wygadujesz? Niezłe ściemy walicie. Ludzie mówią PRAWDE i podają fakty - to że naczelnik nie umie poprawnie napisać wniosku o dotacje i nie zrobił najważniejszego dla miasta dokumentu to powinno być na banerach po całym mieście porozwieszane, bo widać że do niektorych jeszcze nie dotarło jaki to super kandydat z kupionym dyplomem. 22:30, 11.04.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

HueueHueue

2 9

Ja to bym chciał, żeby na bilbordzie przed siedziba Łsm było napisane ile Pan Siewiera wziął za bycie 2gim burmistrzem. Ile to poparcie w 2018 kosztowało ;) to co Mariusz może zdradzisz, ponoć jesteś taki prawdomówny
22:37, 11.04.2024


Do HueueDo Hueue

12 1

A co ma piernik do wiatraka? Jak tylko ktoś wyciąga na stół niewygodne fakty o błędach pana K. i niedopełnianiu obowiązków (Senior plus, strategia rozwoju), to wy od razu albo że wszyscy się na niego uwzieli, albo jakieś zarzuty z sufitu. 22:44, 11.04.2024


WalikupskiWalikupski

8 11

Walikupski zaskoczony polityka, a w 2018 jak pierwszy raz w historii miasta został utworzony stołek 2go burmistrza dla Mariuszka to tak z pełną pokorą to przyjąłeś? :D mieliśmy już 2 zastępców burmistrza to ŁSM może mieć 2 prezesów, nie martw się Remek prezes Mariusz ma dług do spłacenia wobec Armanda także na lodzie nie zostaniesz ;) . Aniszewski niestety robi za duża trzodę także do zarządu to się nie nadaje, ale zawsze może ploty rozbierać z terenów spodzielni, Wójcik jako naczelny domokrążca Łowicza ma wszystkie kompetencje do roznoszenia fakturek po blokach, domofonami dzwoni jak najęty, nawet jak nikt nie odbiera ;) także panowie nie martwcie się łsm przyjmie was z otwartymi ramionami xd. Pozdrowienia ! 22:32, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SiekierskiSiekierski

8 19

Siewierzastch i PSL który poparł Siewiere boli *%#)!& i wpadli w szał komętarzy. Jesteście śmieszni. Krystrian bardzo dobry ruch. Pogonić te mieszkaniowo deweloperskie układy. W Łowiczu brakuje mieszkań, ceny już ponad 10 tys/m2. Precz z Siewierą i Mostowskim. Uwolnić grunty. 22:49, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

=6 825 Krystian =6 825 Krystian

7 4

3 309 głosów Wiśniewskiego dla Krystiana.
Najwięcej głosów otrzymał Mariusz Siewiera (KWW Łowickie.pl), na którego zagłosowało 4.252 wyborców, czyli 36,52 proc. wszystkich głosujących.

Drugie miejsce zajął Krystian *%#)!& (KWW Łączy nas Łowicz i Powiat Łowicki) który otrzymał 3.516 głosów, czyli 30,20 proc.

Blisko drugiej tury był Jacek Wiśniewski (KWW Jacka Wiśniewskiego), który otrzymał 3.309, czyli 28,42 proc. 22:52, 11.04.2024

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

MatematykMatematyk

11 1

Wyborcy to nie bydło, które można zaganiać to w jedną, to w drugą. Łowiczanie mają swój rozum. Myślę, że wielu zwolenników *%#)!& zostanie w domu, podobnie PiSu, a pan Wiśniewski był za zmianą a nie kontynuacją układu Kaliński/Cipiński. 23:12, 11.04.2024


KajaKaja

2 2

Na pewno nie mój 23:14, 11.04.2024


do M... i K...do M... i K...

1 4

Takie są realia z Komisji wyborczych.
Nie musisz się denerwować, bo po co?
Wyborcy tak wybrali i należy to uszanować.
Apeluję do komentujących o szacunek względem siebie, jesteśmy Polakami.
Pan Siewiera jest odzwierciedleniem PO-PSL-SLD-2,50.
Jaka Koalicji 13 grudnia jest wiarygodność?
Rzadna.
23:28, 11.04.2024


do M... i  K...do M... i K...

0 0

Żadna *
Literówka. 23:43, 11.04.2024


Nie SiewieraNie Siewiera

12 23

Ale kogoś ręka boli od napierniczania komentarzy. Łowickie.pl to Wam nie pomoże. Idźcie spać. Jutro w pracy będziecie pracować nad komentarzami😂 22:55, 11.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

śmieszneśmieszne

3 0

to akurat domena łnł. Płaczą i żalą się, a głownie sami *%#)!& w klawiaturę bo taki mają elektorat.
Nikt pracujący nie ma czasu w godzinach pracy. 12:42, 12.04.2024


AnkaAnka

11 20

Nie rozumiem tego podniecenia niektórych internautów, po pierwsze dlaczego koalicja demokratyczna wybrała na swego lidera Pana Mariusza, który moim zdaniem żadnych podglądów demokratycznych nie reprezentuje, reprezentuje siebie i za wszelką cenę chce zostać burmistrzem chociaż kolejny raz udowodnił nam, że nie jest człowiekiem dialogu. Po wtóre z jego wypowiedzi medialnej tuż po wyborach z 7 kwietnia b. roku wynika, że nie wykluczał porozumienia z PIS. Bezprecedensowa nagonka medialna na osobę Pana Krystiana musiała wpłynąć na taką a nie inną strategie ŁnŁ. Nie jestem zwolenniczką PIS ale nie jestem i nie będę przyklaskiwać fałszywym osobnikom, którzy skryli się pod parawan partii rządzących . Łowicz to jest nieduże miasto , ludziom bliższe są obserwacje i zachowania osób startujących o stanowisko burmistrza. Kąśliwość, napastliwość, zarozumialstwo to nie są pożądane cechy u przyszłego burmistrza. Stawiam na Krystiana, młody, kulturalny, ambitny, inteligentny , niech w końcu nas reprezentują ludzie o ludzkich obliczach a nie ludzie skrywający pod maską swe prawdziwe oblicze. 23:09, 11.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NikNik

10 1

Szczególnie ambitny i inteligentny z dyplomem MBA 23:16, 11.04.2024


AnkaAnka

9 21

Bardzo mądra i przemyślana decyzja, przyda się miastu uspokojenie, miasta nie trzeba budzić, ludzi należy jednoczyć, godzić a nie skłócać, oskarżać, zastraszać. 23:26, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Ankado Anka

7 10

Bardzo mądre komentarze. 🌹👍
23:32, 11.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LoloLolo

30 3

Czyli Kryspin to pislamczyk, ten niby bez poparcia politycznego. Przecież on mówi prawdę jak się pomyli... Wejść z kosiorkiem w koalicję to gorzej niż dać d_py cyganowi 23:47, 11.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

zibizibi

3 0

Jaki tam pislamczyk, po prostu razem z Kasiorkiem realizuje zasadę Łączy nas Koryto. 11:52, 12.04.2024


Margaret Thatcher Margaret Thatcher

15 14

Widzę, że większość tu komentujących nie ma zielonego pojęcia o polityce. W artykule wyjaśnione jest dlaczego stało się tak jak się stało, ale może niezbyt jasno. Więc postaram się trochę jaśniej.
Dodam tylko, że już dawno wyprowadziłam się na wieś, pracuję w dużym mieście, jednak łowicką scenę polityczną bacznie obserwuję, bo w Łowiczu się urodziłam i wychowałam, mam tu rodzinę, przyjaciół, często tu bywam i zależy mi żeby to miasto miało się dobrze.
Więc od początku:
Po pierwsze, Pan Kosiorek (mimo, że nie do końca mi po drodze z jego przekonaniami) politykiem jest doskonałym, to uczciwie trzeba przyznać. Brakuje mu jednego głosu żeby rządzić w powiecie, więc idealnie wpasowała mu się Kasia Szkup (pozdrawiam) - vicestarosta? Raczej mało prawdopodobne ale życie nie raz pokazało "nigdy nie mów nigdy".
Tu sprawę przegrał sobie Piotrek Malczyk (pozdrawiam), mógł dalej być vice i dalej być w koalicji z Pis, ale przez swoje decyzje szansę zaprzepaścił. Mam wrażenie, że za 5 lat podzieli los Kamila Sobola i skończy się jego błyskotliwa kariera polityczna, a szkoda bo fajny, miły facet.
Tym sposobem Pan Kosiorek powiat ma załatwiony.
Po drugie rada Miasta.
Wiadomą rzeczą jest, że łnł nie stworzy koalicji z łowickie.pl, za dużo nienawiści jest między nimi, a szkoda, bo razem mogli by zrobić bardzo dużo dobrego dla miasta. I Pan Kosiorek skrzętnie to wykorzystał proponując koalicję łnł. Krystian też *%#)!& nie jest i na pewno ma świadomość, że burmistrzem może nie zostać, więc jak chce mieć jakikolwiek wpływ na decyzje podejmowane przez RM, musiał w tą koalicję wejść. W ten sposób mają większość w radzie. Dodając do nich jeszcze Kamila Górskiego (pozdrawiam), któremu raczej bliżej do pisu niż do platformy, mają przewagę 13 radnych przeciwko 8. Tak na marginesie, właśnie w osobie Pana Górskiego widziała bym przewodniczącego RM. Wiem że to raczej mało realne bo układ sił politycznych jest jaki jest, Pan Kamil ma zerowe doświadczenie w pracy w samorządzie, a poza tym nie wiem czy chciał by piastować to stanowisko. To tylko moja prywatna opinia🙂
Tak więc "stary wyjadacz" Kosiorek znowu będzie mógł pociągać za sznurki w mieście i w powiecie, a Krystian będzie miał możliwość współrządzenia.Dlatego podją taką a nie inną decyzję.
Taka to właśnie polityka.
Czy to będzie dobre dla miasta? Czas pokaże... Na ocenę przyjdzie jeszcze czas.
21 kwietnia idźcie na wybory i zagłosujcie zgodnie z własnym sumieniem!
I kto by nie został burmistrzem, życzę mu powodzenia i będę trzymała za niego kciuki z nadzieją, że Łowicz wstanie z kolan🙂 23:50, 11.04.2024

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Anioł stróż Anioł stróż

6 3

Brawo dla przedmówcy jedna rzeczowa konkretną wypowiedź na 136 komentarzy ,Szkoda , że ludzie czytają tylko nagłówek w internecie i już jadą po człowieku!!! Przykre jakich mamy wyborców no ale jak masz stado.
Ba .....ów to robisz z nimi co chcesz . Nawet gdyby wygrał pn Prezes to nie stety nie zrobi Nic bo nie ma większości w radzie, powiecie i wyborcy pana Prezesa się bardzo rozczarują z biegiem czasu !!! A miało być tak pięknie w Łowickie pl. 06:57, 12.04.2024


Dobry KolegaDobry Kolega

4 3

Kasiu Szkup, kłamczucho jedna, daruj sobie te brednie. 11:34, 12.04.2024


WyborcaWyborca

0 0

Bardzo trafna opinia i ocena tego co się wydarzyło w naszym mieście, mogło być inaczej, lepiej, zarówno ludziom z ŁnŁ i łowickie . pl. jest bliżej i program niczym się nie rożni ale ta zapiekła nienawiść ze strony lidera reprezentującego "niby to lepsze jutro "zaprzepaściła to gruntownie a szkoda. Zresztą koalicja z 15 X od początku popełniała błędy , pierwszym było postawienie tylko na Mariusza S. oddając poparcie kandydata Jacka K. Nie oszukujmy się, że cały elektorat łowicki dzieli się na PO, PIS to również mieszkańcy osiedli mieszkaniowych ( prawie 1/3 mieszkańców) , którzy niekoniecznie są zadowoleni z poczynań zarządu ŁSM, po pierwsze wysokie czynsze, zamknięcie się na zwykłego lokatora , nie wsłuchiwanie się w ich głosy, nie wystarczy postawić ławeczkę czy jeszcze coś spektakularnego wymyślec ku ich uciesze wzrokowej i smakowej. Nie ma informacji szczegółowych o przetargach , o wysokości kosztów kluczowych inwestycji za to cała masa pozytywnych doniesień medialnych bez wchodzenia w szczegóły i kulisy czynionych inwestycji. Ktoś tego nie zauważył i nie doszacował. Dla mnie karty zostały juz rozdane, na szczęście patrzę na to z boku bo wykonuję swą działalność ale to piekiełko łowickie niczego dobrego nie daje, jedynie dzieli niepotrzebnie jego mieszkancow. Mam nadzieję, że obecni liderzy wspólnoty samorządowej potrafią to zauważyć i pokazać , że zależy im na pracy na rzecz miasta. 11:47, 14.04.2024


A miało być tak piękA miało być tak pięk

27 1

Chciałbym zaśpiewać piosenkę ze słowami z nicka,ale się nie da! Pomijam fakt ,iż minął się Pan z prawdą kilkakrotnie w swojej kampanii to ja jednak Pana broniłem .Broniłem za górkę frajdy , za Humanum Tumanum ,a Pan okazał się zwykłym młodym sprzedawczykiem. Wzbudza Pan we mnie obrzydzenie .Mieli rację Ci, którzy nazywają Pana dużym ,niedojrzałym chłopczykiem. Nie ma Pan kręgosłupa moralnego. I niech Pańskie pieski nie szczekają ,ze zrobił Pan to dla dobra i srutututu. Nie osiągnie Pan w swoim życiu NICZEGO. ,,Warto być uczciwym ,chociaż nie zawsze się to opłaca''.To słowa Pana Profesora Bartoszewskiego, o którym zapewne nie uczono w humanum Tumanum ,bo przez 10 miesięcy ,to można co najwyżej.... nie dopowiem .Nie pozdrawiam. 00:12, 12.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

olaola

32 4

Krystian ,a miałam głosować na ciebie , ale teraz po tym świństwie z pisem -NIGDY !!!!! 05:47, 12.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BarbaraBarbara

27 1

To nie jest możliwe, proszę powiedzieć, że to *%#)!& żart (jeszcze nie do końca dorosłego dzieciaka). Tego się nie da odznaczyć. 06:12, 12.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Strajk kobietStrajk kobiet

26 1

Dziwne to miasto,ten nasz łowicz.Obecnie w sejmie trwa debata na temat aborcji.Jak pamiętamy,cztery lata temu setki tysięcy osób wyszło na ulice aby zaprotestować przeciwko PiSowi i pseudo trybunałowi Przyłebskiej w kwestii zaostrzenia ustawy antyaborcyjnej.I choć nic to nie dało bo pani kucharka prezesa i tak spelniła postulat prezesa i społki.Ale dziwi mnie jedno.Osoby,które wyszły wtedy na ulicę Łowicza dziś najbardziej udzielają się,popierając pana Krystiana,ktory podpisał pakt z diabłem.Ot polityka. 06:28, 12.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do Margaret ThatcherDo Margaret Thatcher

16 3

Malczyk grał za wysoko. Chciał ograć Kosiorka. Chciał zostać starostą w układzie z PSL i platformersami. No i się doigrał. Będzie zwykłym radnym. Biorąc pod uwagę bałagan jaki narobił w szpitalu dobrze, że tak się stało. Kosiorek nie jest *%#)!& odsunie go od władzy. Malczyk chciał ograć Kosiorka więc ten ograł jego. 06:30, 12.04.2024

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Ireneusz WalkiewiczIreneusz Walkiewicz

5 0

Nigdy mi się ten Malczyk nie podobał - i jeszcze ten jego kolega Sobol - żałosny gość 09:59, 12.04.2024


xx

4 0

Malczyk niedawno był na jednej liście razem ze Służbą Bezpieczeństwa 12:43, 12.04.2024


PkoPko

0 1

W układzie z PSL nie będzie , ktoś dopilnował sprawy 15:39, 12.04.2024


DarkDark

28 5

Panie Olko i Panie Popiel dlaczego tak z tyłu, aby nikt Was nie widział?wstydzicie się? 06:34, 12.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TadekTadek

3 10

Inni też stali z tyłu. Masz problem? 07:22, 12.04.2024


PaniPani

24 3

Babcia zawsze mówiła, ku$wa ku$wie łba nie *%#)!& Obrzydliwi 06:44, 12.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KasiajaKasiaja

23 3

Głosowałam na p. Wiśniewskiego ale nie zamierzam oddawać głosy na p. *%#)!& i tyle w temacie 07:22, 12.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RedRed

35 3

Nie dajcie się nabrać na pozory wspólpracy ŁnŁ z PiS. Jedynym celem tej operacji jest zapewnienie stanowisk klku skompromitowanym działaczom PiS, którzy muszą uciekać z Łodzi. 07:25, 12.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SiwySiwy

14 4

Obaj kandydaci się sprze..... jeden PiS drugi KO. Czego to się nie zrobi dla władzy. No to teraz mamy wybór między dżumą a cholerą. Słabo. . . . 07:25, 12.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JuziekJuziek

27 3

Tylko nie PiS *%#)!& skundliles się. Nie masz mojego głosu. 07:32, 12.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

J.MJ.M

0 0

Można to odwrócić , to proste, niech się liderzy Łowickie .pl dogadają z ŁnŁ i po bólu. 21:21, 12.04.2024


Wiem wiem wiem Wiem wiem wiem

21 4

Wicestarostą powinien zostać Wiceburmistrz czyli Boguś .... wspólnota łączy nas ...z Kosiorkiem wszystko ... po 1 primo lubimy nie za dużo sami robić 😜 po 2 primo lubimy się napić wódeczki ...po 3 jesteśmy kibicami piłki a to że jeden za Legią a drugi za Widzewem , a chu.. ale łączy nas pelikan ... po 4 bardzo lubimy kobiety ( 2 sekretarki musza być ) w okolicy (tacy lokalni patrioci ) ... po 5 Kalinski nam już niepotrzebny ...🤪 07:52, 12.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KOLOKOLO

6 1

BARDZO TRAFNY KOMENTAŻ 11:26, 12.04.2024


Razem obalimy partyjRazem obalimy partyj

28 4

Razem obalimy partyjne ustawki. W tej sytuacji nie pozostaje nic innego, jak głosować na Mariusza Siewierę. Niech Łowicz będzie ponad partyjnymi podziałami. Nie ma miejsca na układy, jak widać można najpierw kogoś krytykować, a innym razem popierać. Zwyczajny fałsz i obłuda. 08:25, 12.04.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Stawicki JacekStawicki Jacek

5 3

Siewiera ponad podziałami dobre sobie- Sierwiera to PSL - KO - . Zresztą Siewiera też popierał swego czasu ŁnŁ 09:57, 12.04.2024


WyborcaWyborca

0 0

Siewiera ponad podziałami? nie pisz głupstw, wchodzi w koalicje ze wszystkimi aby tylko zdobyć fotel burmistrza, przypomnij sobie co było 5 lat temu. Ujmując obrazowo to w wyniku jego błędnej polityki mamy w mieście to co mamy, 5 lat temu mogliśmy mieć inny układ polityczny z korzyścią dla miasta, teraz możemy mieć znów niekorzystny układ gdyż za sprawą swej nachalnej, brudnej, obrzydliwej kampanii dał pole do działania innemu, sprawniejszemu politycznie staroście. Łowickie zmieńcie lidera , to nie są czasy na rządzenie jednoosobowo , porozumienia, koalicje są wszędzie tym bardziej na poziomie samorządów. Wiemy do czego doprowadza jednopartyjność, więc skoro Wasz lider nie ma skłonności do porozumienia nie powinien szukać miejsca w ratuszu. 09:12, 13.04.2024


ObiektywnyObiektywny

7 23

Sojusz łowickiego PiSu i Pana Krystiana to wspaniała wiadomość dla wszystkich ludzi ideowych, którzy szczerze kochają Łowicz i działają na rzecz miasta i regionu pro publico bono. Druga tura będzie już tylko formalnością! Z pewnością teraz Pan Krystian będzie mógł liczyć na poparcie większości sił patriotyczno-niepodległościowych w Łowiczu! #MuremZaKrystianem #MuremZaPiSem #PilnujmyPolski #PracaPokoraUmiar 09:15, 12.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TT

0 2

Zgadzam się.
Siewiera odzwierciedla POstkomunistów z PO-PSL-SLD-2,50 , taki zawar przecież z nimi układ i jest to proste jak konstrukcja cepa ale POstkomuniści czytając ich komentarze udają, że tego nie dostrzegają. Takim zachowaniem oszukują samych siebie. 08:40, 13.04.2024


HeheHehe

9 5

Czyli będzie nową pani wice starościna? Z Łowicza❤️🔥 09:15, 12.04.2024

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

HanoaHanoa

4 1

Byle nie pani od trampolin 11:48, 12.04.2024


MasakraMasakra

3 1

Pani szeleszcząca🫣wiocha jednak nie wychodzi z człowieka
14:13, 12.04.2024


Łowiczanin krzokŁowiczanin krzok

2 0

Pani szeleszczącą, to jednak nie pan feflujący z wadą wymowy, do tego kombinator jak się okazało😉 masz racja wieś nie wyjdzie z czlowieka, a kto ze wsi to w Łowiczu dobrze wiedzą.
15:14, 12.04.2024


asdasd

7 16

BRAWO TY - bardzo dobry polityczny ruch - nawet jeśli prywatnie się nie lubicie. 09:23, 12.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

o matko ...o matko ...

16 4

teraz już nie tylko w Łowiczu ale w całym powiecie będą przejścia w kolorowe pasiaki, kosze na śmieci z kapeluszem łowiczaka i tojtojki w kształcie siedzącej łowiczanki 09:47, 12.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

EdwinEdwin

0 0

Chyba s.r.aj.ą.cej 12:31, 12.04.2024


ObiektywnyObiektywny

20 5

Ten sojusz, to koryto+. 10:10, 12.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaJa

17 2

Tak ładnie żarło i zdechło. Żenua 10:46, 12.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Idzie nowe Idzie nowe

15 2

Kosiorkowi... marny nauczyciel, karierowicz, nie przeszkadza dopieszczać absolwentów Collegium Humanum, którzy kupowali dyplomy i którymi interesuje się prokuratura.. 11:17, 12.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

FaktFakt

3 0

A że takim nie wstyd kandydować na takie stanowisko. 20:18, 12.04.2024


BOLOBOLO

19 2

Olo , jak mogłeś , przecież w pisie jesteś pośmiewiskiem , tym sojuszem pogrzebałeś *%#)!& 11:33, 12.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MłodzieżMłodzież

28 5

Krystian, głosowaliśmy na Ciebie bo jesteś młody jak my. Ale my PISu nie popieramy. Odwracamy się od Ciebie. Zawiedliśmy się bardzo. 11:41, 12.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ozoz

3 3

Siewier nie jęcz. 17:11, 12.04.2024


***** ******** ***

11 13

A Siewiera to czasem też nie liczył na głosy tych którzy głosowali na Wiśniewskiego właśnie z pisu. Musieli kogoś poprzeć. Poparli Krystiana. Gdyby poparli tego ze sztucznym uśmiechem na mordzie to przecież by było bez sensu, bo on ma poparcie koalicji. to że PiS poparł *%#)!& nie znaczy że *%#)!& jest z PiSu. No ludzie... Rozumi trochę... 11:53, 12.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Boniek Boniek

16 4

W terminologii piłkarskiej to się nazywa Gol Samobójczy, wielka szkoda. 11:56, 12.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KO RAKO RA

13 4

Obrzydliwe zachowanie ludzi, (radnych). Dla 2 tys. diety skłonni są zaprzedać brata, siostrę. Stać przy lesie i czekać na okazję (z tira) za parę groszy. Zachowują się jakby nie mieli na chleb. Na tym spotkaniu - poparcia - powinni obejrzeć sobie swoje zachowanie na ostatniej sesji w sprawie braku aktualnej strategii. Ludzie kim wy jesteście? Co robiliście dla Naszego Miasta? Krytykowaliście i opóżnialiście wszystkie działania. Teraz dla nowych stołków dla siebie oszukujecie NAS mieszkańców 12:26, 12.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KoraKora

0 0

ZA 2500 tys 15:35, 12.04.2024


EdwinEdwin

21 5

Głosowałem na Krystiana ale na PiS nie zagłosuję bo nie mógłbym spojrzeć w lustro. Jeśli ktoś wierzy w zamach smoleński to powinien się leczyć

12:36, 12.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

J.MJ.M

0 2

W zamach smoleński nie wierzę od początku ale na Krystiana głosować będę, co ma piernik do wiatraka. 21:19, 12.04.2024


Wybory zdecydowali Wybory zdecydowali

4 9

. W Radzie Powiatu Łowickiego 9 głosów radnych PiS
i jeden głos Katarzyny Szkup z ŁnŁ
 daje potrzebną większość.

Jeszcze bardziej stabilna będzie większość w Radzie Miejskiej:
6 radnych PiS
i 6 radnych ŁnŁ daje 12 głosów w 21.osobowej radzie Miejskiej.  12:57, 12.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Real Real

3 13

.Do zacietrzewionego Lewactwa:
proszę spojrzeć na wyniki wyborów
do Rady miejskiej w Łowiczu
i do Rady Powiatu Łowickiego.
Wyborcy podjęli decyzję aby ŁnŁ i PiS rządził w Łowiczu i powiecie łowickim.
Wasze pełne nienawiści komentarze świadczą tylko o tym kim jesteście. Sami sobie wystawiliście ocenę. 13:02, 12.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OloOlo

18 2

Radny Olko to nie tylko wyobraża sobie sojusz z PISem, ale za dobry układ stołkowy - to nawet będzie z Kosiorkiem - Legii kibicować - czego się nie robi dla dobra... 13:38, 12.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KolegaKolega

12 3

Marcinie srogo się zawiodłem. Lepiej było milczeć. Różnicy między jednym a drugim kandydatem nie widzę. Ale teraz rozumiem Twoje wcześniejsze zagrywki... 13:48, 12.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GfssGfss

19 3

Pipek okzałeś się sprzedajną k√®€@. Wstyd. Myślałam, że masz więcej honoru. To prawda , że każdy ma swoją cenę. 14:10, 12.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pan KrzesimirPan Krzesimir

5 6

Piękny gest dwóch przystojnych, mądrych, inteligentnych młodzieńców. Brawo Panowie za odwagę i chęć poprowadzenia miasta na skrzydłach sukcesu. Wzbijajcie się do lotu jak pustułka... tylko ustalcie kto na kogo ląduje aby uniknąć katastrofy. 14:34, 12.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

StudStud

4 10

Wspaniałe widzieć znów razem Krystiana i Michała!
Razem zaczynali, wyszli z tego samego gniazda, przygotowywali się do tej chwili z dobre 20 lat.
Krystian dostał uwierzytelnienie, a my mieszkańcy gwarancję, że są za nim ludzie którzy mają wiedzę i doświadczenie. 16:16, 12.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Czyżby?Czyżby?

2 1

Jasne , dwie młode świnie , które bez partii sobie nie poradzą - czy ktoś , kto ma głowę na karku, mocne podstawy zawodowe zniża się do takiej koalicji?
Trzocha wywalił Zasepa z przewodniczącego , a *%#)!& kalin załatwił posadę , a ten potem na niego dupe wypiął . 11:02, 13.04.2024


RealReal

20 5

Łączy nas koryto. 16:45, 12.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PoliszynelPoliszynel

10 2

Druga filia Podlasia. 17:53, 12.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

karolkarol

15 4

Panowie,szybko rozdzieliliście stołki między sobą -WSTYD I ŻENADA , A MYŚLAŁEM ŻE kRYSTIAN TO NOWA JAKOŚĆ .....myślałem .....jaki zawód. 18:51, 12.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AnnaAnna

6 3

Spojrzenie mówiące wszystko..... 19:54, 12.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

supersuper

7 3

Pogonić to Lewactwo pSLowskie 20:13, 12.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obserwatorobserwator

5 13

To czemu Siewiera nie mógł się dogadać z *%#)!& i stworzyć koalicję? Teraz taki kwik? nazywanie kogoś sprzedawczykiem, zaprzańcem itd. jest zwyczajnie obrzydliwe i śmieszne. Niby doświadczeni , strategiczni działacze z łowickie dorwali się do władzy, tak załatwili miasto 5 lat temu i wygląda na to i tym razem. Do piaskownicy działacze z łowickie .pl a nie do rządzenia, nie macie ani doświadczenia ani pokory ani perspektywicznego myślenia. Wy na pewno miasta nie obudzicie ale wpędzicie w marazm i kłótnie. 21:17, 12.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

IdęIdę

15 4

na wybory pogonić pisiory. 21:56, 12.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NikNik

4 5

Bez głosów PiS żaden z nich nie wygra. To jest jasne jak słońce.
Zaklinanie rzeczywistości niczego tu nie zmieni.
PiS w mieście i powiecie mógł i może sobie wybierać.
Obie lewicowe grupy swoją zajadłością doprowadziły do sytuacji, że ich aktywiści nienawidzą się.
Siewiera jednak przez upartyjenienie swojej kandydatury już w pierwszej turze zamknął sobie możliwość poparcia PiS.
Gdyby był sprawny doprowadziłby do sytuacji, że PiS mógłby powiedzieć: nie idziemy lub idziemy oddać głos nie ważny, bo ten wybór to dla nas żaden wybór.
Ale Siewiera to buc, który nie potrafi z ludźmi rozmawiać. Jaki jest wiedzą wszyscy którzy go znają.
Siewiera to miasto zrówna z ziemią! 05:50, 13.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TT

3 7

Siewiera odzwierciedla POstkomunistów z PO-PSL-SLD-2,50 , taki zawar przecież z nimi układ i jest to proste jak konstrukcja cepa
ale POstkomuniści czytając ich komentarze udają, że tego nie dostrzegają.
Takim zachowaniem oszukują samych siebie.
Chcieliby aby ŁnŁ i Pan Ci piń ski głosowali na nich 🤣🤣🤣🤣🤣 08:45, 13.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LekarzLekarz

4 6

Z początku też nie wierzyłem w zamach smoleński. Teraz jednak po tym co zobaczyłem na Ukrainie, co zobaczyłem na granicy z Białorusią myślę, że to jednak mógł być zamach. Smieszni są ci którzy mają wiedzę taką jak ja albo i mniejszą i na sto procent wiedzą że to nie był zamach. Tak na marginiesie jeśli ktoś komuś wytyka ukończenie takich czy innych szkół a sam pisze KOMENTAŻ zamiast KOMENTARZ to szkoda słów. I jeszcze jedno jeśli ktoś uważa że bycie Podlasiem to wstyd to niech zmieni kraj. Polska to nie tylko Warszawa ale Podlasie też i Łowicz też. 08:48, 13.04.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

allall

1 2

lecz się 10:21, 13.04.2024


WarsawWarsaw

0 0

W Warszawie też to czytają...😮 11:28, 13.04.2024


PO-PSL-SLD-2,50 aut PO-PSL-SLD-2,50 aut

2 7

Jakie poglądy może mieć człowiek który swoim nazwiskiem afiszuje się z lewicą?
To w takim razie przez jaki pryzmat spostrzegać jego osobę?
Co za różnica lewicą kiedyś a lewicą dziś?
To dziś już nie komuniści to kto?
I właśnie przez takich jak Ty komuniści nadal zasiadają w Sejmie dostają się do Brukseli itp. 08:51, 13.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

em em

3 10

PO-PSL-SLD-20050 = D R O Ż Y Z N A 09:04, 13.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

niunianiunia

16 3

pis to mafia 10:23, 13.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarianMarian

3 15

Pogonić Lewaka Siewiere. 10:26, 13.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

smutna smutna

19 2

Maski opadły, łączą nas stołki 10:27, 13.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

adamadam

13 2

olo,tą podłą i nie zrozumiałą dla nikogo zagrywką właśnie przerżneliście drugą turę , na bank. 10:43, 13.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

UYTUYT

4 0

na 101 procent 16:59, 13.04.2024


Zwykłe świnieZwykłe świnie

16 3

Spójrzcie tylko na nich - ludzie bez zasad, kultury i szacunku dla innych . Wystarczy przypomnieć - Kosiorek - brał kasę od Kalina za nic i wpiął na niego dupe ;trzoska , moda Świna , wysadziła Zasepa ze stołka przewodniczącego; gołaszewski - molestował w KRUS pracownice;Durka - gęby nie otworzył w radzie nigdy, a teraz wozi kosiora;Cipiński - Stołek dostał od Kalina, potem się na niego wypiął , ale Stołek został. Myślice państwo że ci ludzie będą umieli się zachować z klasą i kulturą w stosunku do nas?że nadrzędnym ccekem dla nich jest miasto? Nie sądzę . Burmistrz to człowiek, który powinien być przyzwoity i mieć twarz, a oni jej nie mają . I ludzi nie kupuje się kwiatkiem i czekoladą , bo to zupełnie nie o to chodzi . Warto o tym pamiętać 10:54, 13.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Jeszcze wielu innychJeszcze wielu innych

5 0

Banda nieudaczników w tym nygus Boguś , któremu Kalin na tyle lat zapewnił bajkę i nicnierobienie poszedł do *%#)!& 14:06, 13.04.2024


Antonio Antonio

11 3

PIS już miał sejmik i powiat, w mieście do tej pory też mogli mieć większość z tymi ludźmi z którymi dziś robią koalicję i co z tego dobrego wynikło przez ostatnie lata dla miasta ?? NIC !!! Teraz będą zbawiać miasto jak trzeba im pracę po załatwiać. A Kryspis im ciepłe stoleczki porozdaje i to jakie sobie tylko zapragną. Dojenie miasta jeszcze większe jak za Kalińskiego się szykuje 12:04, 13.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObcyObcy

8 2

Oj ludzie zatrudnieni z po urzędach już chyba mogą się pakować jak *%#)!& wygra wybory. Trzeba tyle stołków zwolnić dla desantu z PIS hehehehe 12:28, 13.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WandziaWandzia

10 2

Urząd Wojewódzki, juz zaczyna składać zawiadomienia do prokuratury, że poprzednia ekipaz pis rozdawała 250 min zł po kluczu partyjnym. Czyli ja nie wiem czy ta koalicja z pis wydzie na dobre *%#)!& 14:25, 13.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WandziaWandzia

5 1


https://lodz.tvp.pl/76940700/kontrola-w-urzedzie-wojewodzkim-w-lodzi-zlozono-wniosek-do-prokuratury 14:28, 13.04.2024


Edek Edek

8 3

Krystian ty najpierw weź się i potomków zrób a dopiero później jak dojrzejesz być może za burmistrzowanie . Układ z PiSem ma cię wynieść na szczyty władzy w mieście ale jeszcze nie teraz. 15:33, 13.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KrysiaKrysia

15 1

Jeden głos oddałam na Krystiana i tyle wystarczy MASKIOPADŁY 15:39, 13.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

doldol

13 1

Sprzedawczyki , kolaboranci ,karierowicze jak mogliście zawrzeć koalicję ze złodziejską partią pis , a głosowałem na krystiana a teraz -NEVER !!!! 16:56, 13.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RyszardRyszard

9 1

Nie mogę się na to już patrzeć cała ta gromada z ŁNŁ Szkupowa i Szkup wiecznie zmęczeni nic nie robieniem p.Krystian wiecznie zapracowany w tworzeniu gier i zabaw i reszta wiecznie tylko wstawia wszystko na FB. Pytam jeszcze raz proszę podać do wiadomości co takiego *%#)!& i Szkup zrobili w ramach swojej pracy w urzędzie !!!! 20:26, 13.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

A SA S

0 2

Sejnik Pis dał na hale w Wygodzie pieniądze mimo iż Barylski wcale nie chciał bo mu szkoda było kasy którą woli wydać w Zielkowicach. Teraz Sejmik PO pieniądze na hale zablokuje Barylski się ucieszy a wy ? 20:54, 13.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Wandzia Wandzia

1 0

Jeżeli kasa na hale została przyznana legalnie, nikt jej nie zabierze a jak nie to zgłoszą sprawę matactwa do prokuratury. Właśnie tak robi Urzad Wojewódzki w Łodzi. 10:37, 14.04.2024


CipyCipy

9 1

Dziady łowickie część 1 21:21, 13.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrawdziwyPrawdziwy

12 0

Rozliczyć starostę Łowicza i resztę pisiorow 🔥 09:46, 14.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

karolkarol

13 0

Krystian jesteś przybudówką pisu-wstyd 10:09, 14.04.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

stbstb

0 0

zawsze był - od samego początku - to największy kłamczuch w tych wyborach 07:26, 15.04.2024


stbstb

0 0

kryspin - za nami nie stoją żadne partie polityczne - hahaha - ale kłamca 07:28, 15.04.2024


Add sth Add sth

5 0

21 kwietnia nie wypuszczajcie babć i dziadków z domów ...😭😭😭😭 10:25, 14.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NiezależnyNiezależny

1 6

Elektorat Siewiery za to co się stało miejcie pretensje do siebie i swojego lidera, brak skłonności do rozmów, wspołrządzenia , zawierania koalicji to nie zaleta to jego wada. 11:15, 14.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

polapola

2 0

łączy nas koryto-sprzedawczyki i kolaboranci krystka 11:38, 14.04.2024


elaela

4 0

krystian jesteś po prostu działaczem pois 11:39, 14.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

..

2 0

Oficjalne wyniki głosowania do Rady Miejskiej w Łowiczu.
• Najwięcej mandatów (6) wywalczyły komitety Prawo i Sprawiedliwość oraz Łączy nas Łowicz i Powiat Łowicki.
• Łowickie.pl (5 mandatów),
• Koalicji Obywatelskiej (3)
• i KWW Jacka Wiśniewskiego (1).

● KW Prawo i Sprawiedliwość: 6 mandatów
Jakub Wolski 482 głosy
Grzegorz Jacek Durka 253 głosy
Jacek Kaźmierski 246 głosów
Łukasz Jażdżyk 226 głosów
Katarzyna Anna Tadeusiak 179 głosów
Bogdan Kostrzewa 117 głosów

● KWW Łączy nas Łowicz i Powiat Łowicki: 6 mandatów
Szymon Szaleniec 412 głosów
Krzysztof Olko 299 głosów
Krystian *%#)!& 213 głosów
Zofia Wielemborek 193 głosy
Sebastian Popiel 140 głosów
Dorota Karolina Chylińska 84 głosy

● KWW Łowickie.pl: 5 mandatów
Lech Aniszewski 383 głosów
Robert Wójcik 337 głosów
Mariusz Siewiera 244 głosy
Hubert Krajewski 126 głosów
Tadeusz Żaczek 123 głosy

● KKW Koalicja Obywatelska: 3 mandaty
Jacek Paweł Kłos 379 głosów
Tomasz Grzegorz Rudnicki 222 głosy
Iwona Sokół 140 głosów

●KWW Jacka Wiśniewskiego: 1 mandat
Kamil Górski 248 głosów

■ Z Radą Miejską w Łowiczu rozstaną się radni: przewodniczący Jacek Wiśniewski, wiceprzewodniczący Marek Boroski,
Zofia Kroc,
Dariusz Dzik,
Michał Terenowicz,
Krzysztof Janicki
Józef Szczepanik. 20:46, 14.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EmerytEmeryt

1 0

I stołeczki pójdą w ruch. Brak kompetencji pani Szkup w ramach swojego stanowiska to brak szacunku dla mieszkańców miasta. Ciekawi czy Szkup zostanie w szkole czy załatwia mu jakiś stołek magiczny i tak nic nie robi i wiecznie nadąsany, może koreczki pozbiera bo stać go tylko na tyle. Dziwię się że pan dyrektor trzyma takich ludzi w szkole! Ale tak to jest jedni *%#)!& w pracy inni tylko przychodzą! 07:01, 15.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

stbstb

0 0

"Starosta Marcin Kosiorek powiedział, że jego zdaniem należy oddawać głos w drugiej turze na Krystiana *%#)!& gdyż Mariusz Siewiera jeśli zostanie wybrany, będzie miał przeciwko sobie większość w Radzie Miejskiej" - i co z tego Panie kosiorek Rada to rada a burmistrz jest organem wykonawczym Rady - nie muszą być z tej samej frakcji - to wy chcecie żeby wszyscy byli z PiS. 07:23, 15.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

..

1 1

.Za rządów Prawa i Sprawiedliwości w Polsce po Czechach było najniższe bezrobocie w całej Unii Europejskiej, pomimo pandemi, wojny na Ukrainie, skąd przybyło kilka milionów uchodźców wojennych, którzy w dużej części pracowali.

Z Lewactwem z PO-PSL-SLD-2,50 nie da się merytoryczne rozmawiać, bo wielu z nich jest przez nienawiść urojoną do PiS zaślepiona i powiedzą każde kłamstwo.
Tusk swą kampanię odparł na kłamstwie
a teraz bezczelnie się wypiera tego co obiecał. 07:25, 15.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Budżet Budżet

0 0

Za PO-PSL dochody budżetu w 2015 r. wynosiły 289 mld zł,
a za PiS planowane na 2023 r. dochody to 604,7 mld zł. 10:54, 15.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

za PO-PSL za PO-PSL

0 0

08.04.2019,
Za rządów PO-PSL zamknięto 1146 szkół, zwolniono 47 tys. nauczycieli!

Dzisiaj nauczyciele z wielu szkół rozpoczęli strajk bezterminowy. Protestują więc wtedy, kiedy proponuje się im podwyżki uposażeń. A nie strajkowali wtedy, gdy naprawdę były ku temu ważne powody. Przypomnijmy bowiem, że za rządów politycznych przyjaciół pana Broniarza ze Związku Nauczycielstwa Polskiego, masowo likwidowano szkoły (1146) i zwalniano nauczycieli (47 tysięcy).

W latach 2008 - 2011 z polskiego krajobraz szkolnego zniknęło więc 595 szkół (podstawowych, średnich i gimnazjów).

W latach 2012 - 2014 przyspieszono tempo likwidowania placówek oświatowych zwiększyła się i zamknięto ich 551.
Łącznie, w latach 2008 - 2014, ubyło aż 1146 szkół.  00:03, 16.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xx

0 1

Donald Tusk był premierem polskiej biedy i wysokiego bezrobocia.
W czasach jego rządów bezrobocie sięgnęło ponad 14 proc.,
a za chlebem na emigrację wyjechało ponad 2 mln Polaków;

za rządów PiS bezrobocie wynosi tylko 5 proc.
i pracuje rekordowa liczba ponad 16,5 mln pracowników. --- /08.10.2023/ 00:20, 16.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Fakty Fakty

0 1

ONI - z PO-PSL-SLD-2,50 już remontowali, modernizowali, ... szkoły, zakłady pracy...
i WYSTARCZY !!!
Dlatego Wyborcy zdecydowali:
PiS + ŁnŁ
Miasto 6+6=12 / 21 radnych
Powiat 9+1=10 / 19 radnych.
Wyborcy powiedzieli kto na Burmistrza i z kim. 00:50, 16.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Siewier Siewier

0 1

Troll nr 7 ! 😡 a co Ty kuźwa śpisz i nie pilnujesz...
Do roboty, bo blok na stołek!  01:02, 16.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MichałMichał

0 0

*%#)!& sprzedał Łowicz bo to przecież ich Łowicz i już podzielili stołki... TO ICH GRA O WSZYSTKO
Nieważne są już w tym momencie sprawy mieszkańców i miasta - ważna posada i kasa....

Pan Mariusz Siewiera- człowiek z klasą. Wzniósł się ponad nieczystą grą całego Łączy nasz Łowicz.
Szacunek
Pan Jakub Wolski - jestem zagorzałym przeciwnikiem PISU - ale to akurat człowiek wierny swoim - może dla nas niezrozumiałym - ideałom i jestem pewien ,że jako jeden z nielicznych- on się nie sprzeda. 16:30, 16.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NikolaNikola

0 0

STOP DLA *%#)!& DLA PISU
STOP DLA HEJTU ,KTÓRYM ZIEJĄ TROLE *%#)!& później mówią ,że musimy po wyborach mieszkać w jednym mieście?
Za każdym niekorzystnym komentarzem *%#)!& stoi armia Troli,którzy natychmiast zalewają to "ciucianymi " komentarzami o wspaniałym paniczyku Krystianie- STPO KŁAMSTWOM
16:35, 16.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu lowiczanin.info. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%